Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Folkzangeres Horka overleden nadat ze zich opzettelijk liet besmetten. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263058)

Dadeemelee 21 januari 2022 19:52

Folkzangeres Horka overleden nadat ze zich opzettelijk liet besmetten.
 
Dat zijn dus de wappies en ik zeg het niet graag, maar het is zelf gezocht.
Eigen schuld, dikke bult.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220120_93513232

Citaat:

Toen haar zoon Jan Rek en haar man in de kerstvakantie besmet raakten met het coronavirus, moest Hana Horka zich normaal gezien een week van hen isoleren. “Maar dat deed ze niet, ze bleef de hele tijd bij ons”, getuigt haar zoon aan BBC News. “Ze wilde zichzelf liever blootstellen aan het virus, ook al was ze niet gevaccineerd. Dan was ze ervan af, zei ze. En kon ze opnieuw vrijer bewegen in het land (in Tsjechië is een bewijs van vaccinatie of van een recente infectie vereist om toegang te krijgen tot veel sociale en culturele locaties, red.).”

patrickve 21 januari 2022 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9875386)
Dat zijn dus de wappies en ik zeg het niet graag, maar het is zelf gezocht.
Eigen schuld, dikke bult.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220120_93513232

Was elders al gezegd. Ik vind dat prima. Dat is het soort fundamentele vrijheid waar burgers moeten kunnen van genieten. Chapeau.

Het is wel pech, en dat wil zeggen dat er minstens 400 zoals haar moeten zijn die niet gestorven zijn en hetzelfde gedaan hebben he.

Maar je beseft toch dat het indirect een gevolg is van het gereglementeer ? Had ze geen pasje nodig gehad, dan had ze zich niet door delta laten besmetten, maar door omicron en dan was er niks aan de hand he.

Erw 21 januari 2022 20:57

En allicht niet eens gepoogd besmet te worden.
Door de vrijheidsinperkingen van de nazi's gedreven tot dergelijke roekeloosheid.

Hoofdstraat 21 januari 2022 20:58

De maatregelen hebben haar geforceerd om zich te besmetten, niet voor niets dat de medisch ethische raad niet akkoord is met het gebruik van de CST om vaccinatie te verplichten. Als het geen besmetting helpt voorkomen moet de CST weg, punt.

Dadeemelee 21 januari 2022 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9875450)
En allicht niet eens gepoogd besmet te worden.
Door de vrijheidsinperkingen van de nazi's gedreven tot dergelijke roekeloosheid.

Haar zoon liegt volgens u? :|

Der Wanderer 21 januari 2022 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9875454)
Haar zoon liegt volgens u? :|

Alweer negeer je de vraag van patrickve, zoals je steeds wetenschappelijke argumentaties negeert. Soms krijg ik de indruk dat jij in een zwart pakje achter je laptop zit, zo'n SM-pakje, vanuit een masochistisch verlangen om steeds opnieuw weerlegd te worden als je conformistisch meegaat in absurditeiten: "kom patrickve, kom alpina, kom morte-vivante, sla me méér! Toon het, hoe ik me opnieuw in nesten werk, ik wil het!".

Dadeemelee 21 januari 2022 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9875459)
Alweer negeer je de vraag van patrickve, zoals je steeds wetenschappelijke argumentaties negeert. Soms krijg ik de indruk dat jij in een zwart pakje achter je laptop zit, zo'n SM-pakje, vanuit een masochistisch verlangen om steeds opnieuw weerlegd te worden als je conformistisch meegaat in absurditeiten: "kom patrickve, kom alpina, kom morte-vivante, sla me méér! Toon het, hoe ik me opnieuw in nesten werk, ik wil het!".

Ja hoor, het is beter om polio op te lopen dan het polio vaccin te gebruiken.

Wappiedenken.

CUFI 21 januari 2022 21:18



Snel, efficiënt, veilig, zelf toepasbaar, snel verspreidbaar, ...

Hoofdstraat 21 januari 2022 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9875461)
Ja hoor, het is beter om polio op te lopen dan het polio vaccin te gebruiken.

Wappiedenken.

Het goeie Polio vaccin is polio, een verzwakt levend virus die toegediend wordt via een neusspray. Dat werkt ten minste goed.

gertc 21 januari 2022 21:49

Als ik het goed begrijp had ze twee dagen geleden nog gezegd dat ze aan de beterhand was, en was ze op het moment dat ze doodviel aan het wandelen met haar hond.

Ik weet niet waaraan ze gestorven is, mogelijk een hartaanval of trombose die een gevolg was van haar corona-besmetting. Maar het is zeker geen klassiek symptoom van corona.

Erw 21 januari 2022 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9875454)
Haar zoon liegt volgens u? :|

Nee, wat ik zeg volgens jou, is liegen.

En allicht niet eens gepoogd besmet te worden.
Door de vrijheidsinperkingen van de nazi's gedreven tot dergelijke roekeloosheid.

Erw 21 januari 2022 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 9875477)
Als ik het goed begrijp had ze twee dagen geleden nog gezegd dat ze aan de beterhand was, en was ze op het moment dat ze doodviel aan het wandelen met haar hond.

Ik weet niet waaraan ze gestorven is, mogelijk een hartaanval of trombose die een gevolg was van haar corona-besmetting. Maar het is zeker geen klassiek symptoom van corona.

Dit staat daar:

"Rugpijn

Ook op de dag dat ze stierf, een zondagochtend, voelde ze zich aanvankelijk nog goed. Ze had zich zelfs al klaargemaakt om te gaan wandelen, maar toen begon haar rug plots pijn te doen en besloot ze om even in bed te gaan liggen. “Na ongeveer tien minuten was het allemaal voorbij”, aldus haar zoon. “Ze stikte.”"

Goed voelen.
Rug doet plots pijn.
Ze stikte.

Er zit geen lijn in dat verhaal, covid-19 = cellen van longblaasjes die sterven, waardoor zuurstofopname afneemt, dan stikken.
Dat is niet op 10 minuten. En de link met rugpijn?

Mambo 21 januari 2022 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9875386)
Dat zijn dus de wappies en ik zeg het niet graag, maar het is zelf gezocht.
Eigen schuld, dikke bult.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220120_93513232

Je zegt het wel graag.

Terwijl wij ons onthouden om iedere vaccin dode te melden.

Dadeemelee 21 januari 2022 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9875478)
Nee, wat ik zeg volgens jou, is liegen.

En allicht niet eens gepoogd besmet te worden.
Door de vrijheidsinperkingen van de nazi's gedreven tot dergelijke roekeloosheid.



https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=215

Dadeemelee 21 januari 2022 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9875486)
Je zegt het wel graag.

Terwijl wij ons onthouden om iedere vaccin dode te melden.

Dat is een goeie Mambo. :thumbsup:

Hoofdstraat 21 januari 2022 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9875484)
Dit staat daar:

"Rugpijn

Ook op de dag dat ze stierf, een zondagochtend, voelde ze zich aanvankelijk nog goed. Ze had zich zelfs al klaargemaakt om te gaan wandelen, maar toen begon haar rug plots pijn te doen en besloot ze om even in bed te gaan liggen. “Na ongeveer tien minuten was het allemaal voorbij”, aldus haar zoon. “Ze stikte.”"

Goed voelen.
Rug doet plots pijn.
Ze stikte.

Er zit geen lijn in dat verhaal, covid-19 = cellen van longblaasjes die sterven, waardoor zuurstofopname afneemt, dan stikken.
Dat is niet op 10 minuten. En de link met rugpijn?

Klinkt meer als een hartprobleem maar die kan uiteindelijk ook het gevolg zijn van covid of stress door de ziekte, het is alvast helemaal niet zo duidelijk.

quercus 21 januari 2022 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9875450)
En allicht niet eens gepoogd besmet te worden.
Door de vrijheidsinperkingen van de nazi's gedreven tot dergelijke roekeloosheid.

Neen het is omdat zij mordicus bij de communisten wilde horen. Dat komt ervan.

Erw 21 januari 2022 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9875489)

Ik zal het nog eens zeggen, collaborateur:

En allicht niet eens gepoogd besmet te worden.
Door de vrijheidsinperkingen van de nazi's gedreven tot dergelijke roekeloosheid.

Erw 21 januari 2022 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9875491)
Klinkt meer als een hartprobleem maar die kan uiteindelijk ook het gevolg zijn van covid of stress door de ziekte, het is alvast helemaal niet zo duidelijk.

Een verklaring vereist een samenhang, en 3 elementen zich goed voelen plots rugpijn / stikken in 10 min, lijken me lastig te verenigen.

Erw 21 januari 2022 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9875461)
Ja hoor, het is beter om polio op te lopen dan het polio vaccin te gebruiken.

Wappiedenken.

Medicatie nemen zonder noodzaak.

Junkiedenken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be