Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 8 augustus 2013 23:00

[quote=meneer;6747314]
Citaat:


Zij vinden precies allemaal dat Aliens - waarschijnlijk - bestaan opeens.:-)
Ja, al jaren.

JBM 8 augustus 2013 23:06

En meneer, hij ging lustig voort met het punt volledig te missen.

Another Jack 8 augustus 2013 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6747332)
En meneer, hij ging lustig voort met het punt volledig te missen.

Je moet wat geduld hebben met de man.
Hij komt uit een milieu waar hij nooit werd tegengesproken.

meneer 8 augustus 2013 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6542846)
Ok, ik ben dus een alien, for the sake of the argument.
En wat nu?

Dit zou veel verklaren. Bvb waarom je zo harnekkig hun aanwezigheid op aarde ontkent.
Maar zo dit inderdaad het geval is, behoor je wel tot een kwaadaardige soort Aliens.
Kun je bewijzen dat je een Alien bent ?

meneer 8 augustus 2013 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6747340)
Je moet wat geduld hebben met de man.
Hij komt uit een milieu waar hij nooit werd tegengesproken.

Zeg eens welk milieu juist ?:-)

meneer 8 augustus 2013 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6548449)
Bovenstaande is wel grappig als je bedenkt dat bijna met zekerheid te stellen is dat de grote meerderheid van het leven in het heelal uit eencelligen bestaat die ronddobberen in vloeibare media. :)

Ik denk dat het bijna met zekerheid te stellen is dat er Aliens geregeld onze planeet bezoeken, en bezocht hebben sinds duizenden jaren.

parcifal 8 augustus 2013 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6747351)
Dit zou veel verklaren. Bvb waarom je zo harnekkig hun aanwezigheid op aarde ontkent.
Maar zo dit inderdaad het geval is, behoor je wel tot een kwaadaardige soort Aliens.
Kun je bewijzen dat je een Alien bent ?

Bij een man voor wie zelfs de quote-functie van dit forum te hoog gegrepen is, is dat helaas verspilde moeite.
Ben je ooit voorbij de tafels van vermenigvuldiging geraakt zonder spieken?
Het zou me verbazen....

meneer 8 augustus 2013 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6747363)
Bij een man voor wie zelfs de quote-functie van dit forum te hoog gegrepen is, is dat helaas verspilde moeite.
Ben je ooit voorbij de tafels van vermenigvuldiging geraakt zonder spieken?
Het zou me verbazen....

Als uit het onderwijs weggejaagde schoolmeester heb jij geen lessen te geven. Aan niemand meer.

parcifal 8 augustus 2013 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6747362)
Ik denk dat het bijna met zekerheid te stellen is dat er Aliens geregeld onze planeet bezoeken, en bezocht hebben sinds duizenden jaren.

Dat is mooi, 1 gram echt bewijs volstaat om me te overtuigen. Welaan, produceer die gram en ik rol in het stof en kus uw voeten.

Laat de uitvluchten nu maar aanrukken. :-D

parcifal 8 augustus 2013 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6747366)
Als uit het onderwijs weggejaagde schoolmeester heb jij geen lessen te geven. Aan niemand meer.

Je vergist je nog geen klein beetje, ik werk nu voor een universiteit. :lol:

meneer 8 augustus 2013 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6747363)
Bij een man voor wie zelfs de quote-functie van dit forum te hoog gegrepen is, is dat helaas verspilde moeite.
Ben je ooit voorbij de tafels van vermenigvuldiging geraakt zonder spieken?
Het zou me verbazen....

Tegen de schenen stampen inplaats van tegen de bal, verder ben je nooit geraakt in je leven blijkbaar.:lol:

meneer 8 augustus 2013 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6747369)
Je vegist je, ik werk nu voor een universiteit. :lol:

Als proefkonijn voor nieuwe drugs ?

meneer 8 augustus 2013 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6747368)
Dat is mooi, 1 gram echt bewijs volstaat om me te overtuigen. Welaan, produceer die gram en ik rol in het stof en kus uw voeten.

Laat de uitvluchten nu maar aanrukken. :-D

Ik denk dat je wel méér als een gram binnenhebt.

kiko 9 augustus 2013 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6747314)
Zij vinden precies allemaal dat Aliens - waarschijnlijk - bestaan opeens.:-)

Al vanaf dag één.

Ja, je bent echt een aanwinst voor het forum. Hoe snel dat jij ingewikkelde materie opneemt, het is om jaloers op te zijn.

A propos, ik wacht nog steeds op tegenstrijdige verklaringen van mezelf inzake buitenaards leven. Komt het er nog van of hoe zit het ?

Travis66 9 augustus 2013 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6747363)
Bij een man voor wie zelfs de quote-functie van dit forum te hoog gegrepen is, is dat helaas verspilde moeite.
Ben je ooit voorbij de tafels van vermenigvuldiging geraakt zonder spieken?
Het zou me verbazen....

Hij heeft de quote al vet gekregen. Misschien leert hij toch heel langzaam bij. Kan natuurlijk ook gewoon een bijverschijnsel zijn van een poging de quote correct te plaatsen.

meneer 9 augustus 2013 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6747369)
Je vergist je nog geen klein beetje, ik werk nu voor een universiteit. :lol:

Jij werkt zoveel voor een universiteit als ik voor de NASA volgens mij ( niet dus ).
Maar als je mij kunt bewijzen dat je de waarheid spreekt wil ik me wel verontschuldigen voor die opmerking.:-)
Welke universiteit ? Welke functie ? En ja, hoe ga je me dat bewijzen in feite ?

Johnny Blaze 9 augustus 2013 17:45

Back on topic. Ik zie persoonlijk Europa nog steeds als kandidaat voor buitenaards leven in ons zonnestelsel. Hoe fantastisch zou zo een ontdekking zijn?

Travis66 9 augustus 2013 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6748405)
Back on topic. Ik zie persoonlijk Europa nog steeds als kandidaat voor buitenaards leven in ons zonnestelsel. Hoe fantastisch zou zo een ontdekking zijn?

Subliem gewoon. Eerlijk gezegd, het zou me harder verbazen als daar geen (microscopisch) leven wordt gevonden. Zuurstof - vloeibaar water en veel tijd.
Ik denk dat leven iets is als onkruid. Als de omstandigheden goed zijn dan steekt het zijn kop op en ga je moeite hebben om het tegen te houden.
Al denk ik wel dat Europa voor complex leven niet gastvrij genoeg is. Alleen al die zwaartekrachtswijzigingen oiv Jupiter.

Maar soit, als er leven wordt gevonden, dan zijn er 2 plaatsen in 1 zonnestelsel waar leven is op ontstaan. Dat idee alleen al is gewoon mindblowing.

meneer 9 augustus 2013 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6748413)
Subliem gewoon. Eerlijk gezegd, het zou me harder verbazen als daar geen (microscopisch) leven wordt gevonden. Zuurstof - vloeibaar water en veel tijd.
Ik denk dat leven iets is als onkruid. Als de omstandigheden goed zijn dan steekt het zijn kop op en ga je moeite hebben om het tegen te houden.

Om uit te groeien tot intelligente mensen ( en minder intelligente ;-) ), en Aliens, die onze planeet komen bezoeken !:-)

Travis66 9 augustus 2013 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6748422)
Om uit te groeien tot intelligente mensen ( en minder intelligente ;-) ), en Aliens, die onze planeet komen bezoeken !:-)

ssssj, de grote mensen zijn aan het praten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be