Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

de vuile muilekoek 25 juli 2014 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamil (Bericht 7251778)
Occam's razor : je bent gewoon gaga :twisted:

en wat scheelt er bij gij ? 3X dubbel gaga...

DeProf_eet 25 juli 2014 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7230896)
Ge moet goed zot zijn om te geloven dat wij de enige levende wezens zijn .. ooit komen ze wel eens op de koffie zijt dat maar zekers er zijn al jaren bewijzen verdoezeld, en de mensheid is inderdaad niet slimmer dan die wezens, voor mijn part bestaan ze.


Wat ??? ... Goed zot ?
Wat dacht ge van hoogmoedig, pretentieus, achterlijk. Het is mathematisch, de grootte van heelal en er rekening mee houdende, totaal onmogelijk dat er geen andere levende wezens zijn. Echt waar, de mens en zijn hoogmoed, dat is toch verschrikkelijk en het zal zijn ondergang dan ook worden.

Maar dat dit alles niet in de media doorsijpelt is nogal logisch. Stel u de consequenties maar eens voor. Maar zelfs als men op een bepaald ogenblik het in alle media zal moeten toegeven, zal men er alles, maar dan ook alles aan doen om het te blijven ontkennen.

Men zou in feite moeten zoeken naar harde bewijzen dat er geen buitenaards intelligent leven mogelijk is, in plaats van het omgekeerde. Zolang dat niet gebeurd zal men een doofpotaffaire blijven spelen omdat de belangen die op het spel staan veel te groot zijt.

En dan nog, er is iets dat "cognitive dissonance" heet en waar het merendeel van de mensen in deze draad aan lijden. Het is geen ziekte maar een normale menselijke reactie op iets dat zijn begrip te boven gaat en dat dan ook nog eens zijn wereld op zijn kop zet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance

Dat is de reden van de bekrompenheid en het geloof in eigen waarden. Iedere mens zijn eigen kleine futiele leventje dat hij wil afschermen. Hoe kinderlijk, maar toegegeven menselijk.

parcifal 28 juli 2014 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7252837)

Wat ??? ... Goed zot ?
Wat dacht ge van hoogmoedig, pretentieus, achterlijk. Het is mathematisch, de grootte van heelal en er rekening mee houdende, totaal onmogelijk dat er geen andere levende wezens zijn.

Dat is een straffe bewering, het lijkt er sterk op dat je geen idee hebt wat mathematisch onmogelijk betekent. Dat wil dan zeggen dat er oneindig veel potentiele aardes zijn in het heelal. Waarom zou het aantal potentiele aardes oneindig zijn. Zelfs al zijn het er 10^20ste, dan is dat absoluut nog niet oneindig en dus is er geen mathematische zekerheid
De waarschijnlijkheid op exoplanten die lijken op aarde en die in de Goldylocks zone vallen is groot, zeer groot en ook de kans op alien leven dus, hoewel de kans ook zeer groot is dat het niet intelligent is.

Zeker zullen we maar kunnen zijn als er contact is, misschien binnen een paar eeuwen. Tot dan kunnen we slechts afgaan op interpretatie van data van telescopen en satelieten.

Moraal van het verhaal : gebruik geen woorden die je niet begrijpt. ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7252837)
Maar dat dit alles niet in de media doorsijpelt is nogal logisch. Stel u de consequenties maar eens voor. Maar zelfs als men op een bepaald ogenblik het in alle media zal moeten toegeven, zal men er alles, maar dan ook alles aan doen om het te blijven ontkennen.

Geen enkele media zal het topverhaal van de eeuw willen missen.
Ze zullen er alles aan doen om het te publiceren, zelfs onbevestigd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7252837)
Men zou in feite moeten zoeken naar harde bewijzen dat er geen buitenaards intelligent leven mogelijk is, in plaats van het omgekeerde.

Lol. Net zoals men volop aan het zoeken is naar harde bewijzen dat er geen roze ijsberen op scooters rondrijden op de noordpool bedoel je? :lol:
Je wil dus dat men iets zoekt wat niet gevonden kan worden?
Het wetenschapsonderwijs in vlaanderen is toch wel zeer zwak dat mensen dergelijke onzin nog kunnen zeggen. OF heb je dat jaar in de schoolbanken niet opgelet?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7252837)
En dan nog, er is iets dat "cognitive dissonance" heet en waar het merendeel van de mensen in deze draad aan lijden. Het is geen ziekte maar een normale menselijke reactie op iets dat zijn begrip te boven gaat en dat dan ook nog eens zijn wereld op zijn kop zet.

Het merendeel van de mensen in deze draad heeft geleerd onderscheid te maken tussen realiteit en fantasie. Sommigen niet, vandaar de frictie.

Antoon 28 juli 2014 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7258620)
...



Geen enkele media zal het topverhaal van de eeuw willen missen.
Ze zullen er alles aan doen om het te publiceren, zelfs onbevestigd.


Alle aliën/conspiracy theoristen met één zinnetje naar huis gestuurd. ;-)

Antoon 28 juli 2014 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamil (Bericht 7258704)
Anders deze op een mooie zilveren plaats

En nu op zoek naar brons. ;-)

ubunye 30 september 2014 10:09

Onze broeders en zusters van de kosmos weten dat de tijd nu nog niet rijp is om zich globaal bekend te maken.

Contact is er wel al overal, en is er al duizenden jaren geweest. En is er nu nog altijd. Contact in stilte, contact dat niet gepromoot wordt door eens schreeuwige gecontrolleerde media die de belangen dient van diegene die de mensheid in servitude houden.

Het bestaan van buitenaards en extradimensioneel leven is als een 100th monkey syndroom. Het zal zich langszaam als een lopen vuurtje verspreiden todat het een kritische massa bereikt heeft, en zal de dam van de gecontrolleerde mainstream media barsten. En dan zullen onze broeders en zusters meer toenadering kunnen zoeken.

Peche 30 september 2014 18:37

En wat zeggen onze broeders en zusters over het huidige wereldconflict? Ik durf het niet goed zelf te vragen.

ubunye 1 oktober 2014 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7343750)
En wat zeggen onze broeders en zusters over het huidige wereldconflict? Ik durf het niet goed zelf te vragen.

Ze helpen ons op verschillende vlakken. En men moet niet beweren dat ze de handen niet uit de mouwen steken want sommigen lopen hier rond als mensen. Die leven alshet ware in de frontlinies. De zogenaamde sterrenzaden, kristalkinderen, indigo kinderen die incarneren op aarde om met hun lichtkracht het licht op de aarde te dienen en de lagere densiteit te doorbreken.

parcifal 1 oktober 2014 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7344337)
Ze helpen ons op verschillende vlakken. En men moet niet beweren dat ze de handen niet uit de mouwen steken want sommigen lopen hier rond als mensen. Die leven alshet ware in de frontlinies. De zogenaamde sterrenzaden, kristalkinderen, indigo kinderen die incarneren op aarde om met hun lichtkracht het licht op de aarde te dienen en de lagere densiteit te doorbreken.

Dank u voor deze laserstraal van kennis, Oh licht in de duisternis.
Daar past enkel dit bij : https://www.youtube.com/watch?v=NsoPCxdH4U4

microwezen 1 oktober 2014 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7344363)
Dank u voor deze laserstraal van kennis, Oh licht in de duisternis.
Daar past enkel dit bij : https://www.youtube.com/watch?v=NsoPCxdH4U4

Ik denk meer aan https://www.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4 ;)

Yog Sothoth 1 oktober 2014 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7344337)
Ze helpen ons op verschillende vlakken. En men moet niet beweren dat ze de handen niet uit de mouwen steken want sommigen lopen hier rond als mensen. Die leven alshet ware in de frontlinies. De zogenaamde sterrenzaden, kristalkinderen, indigo kinderen die incarneren op aarde om met hun lichtkracht het licht op de aarde te dienen en de lagere densiteit te doorbreken.

Ahem...


Tashunka 1 oktober 2014 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7344337)
De zogenaamde sterrenzaden.

Zeker dat ge die niet hebt opgerookt?

Peche 2 oktober 2014 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7344337)
Ze helpen ons op verschillende vlakken. En men moet niet beweren dat ze de handen niet uit de mouwen steken want sommigen lopen hier rond als mensen. Die leven alshet ware in de frontlinies. De zogenaamde sterrenzaden, kristalkinderen, indigo kinderen die incarneren op aarde om met hun lichtkracht het licht op de aarde te dienen en de lagere densiteit te doorbreken.

Toch vreemd dat iedere channeler niet alles juist doorkrijgt eh?
Zo was David Icke even Jezus Christus himself tot David jaren na datum zelf door had "de boodschap verkeerd ontvangen te hebben."
Neem nu David Icke's analyse over de royal bloodlines, dat is er toch BOENK OP te noemen?
En dan ineens komen er shapeshifting reptillians bij zien... misschien heeft hij deze keer ook de boodschap verkeerd ontvangen.
Het reptielen kwabje in ons brein is nog niet volledig uitgeëvolueerd om synchroon met onze rechter- en linkerhelft van het brein te lopen.
M.a.w. we are the reptillians!

Ik heb in mijn leven nog geen sterrenzaden of kristalkinderen gezien, maar what's a name. Het raarste dat mij (en ons) ooit overkomen is, was interdimensionele seks en het openbaren van iets omnipresent.

Hoe weet de boodschapper of hij de boodschap juist doorkrijgt? En hoe vertaalt de boodschapper deze emoties naar woorden?
Waarom zouden ze ons überhaupt boodschappen sturen via channelers? Kunnen die channelers niet zeggen hoe deze mensen zelf tot "inzichten" kunnen komen? Wat is de boodschap?
Vrede, unity, love toch? We worden in slaap gewiegd door een krachtige elite waar geen kosmisch broertje zusje bij komt helpen. Wij hebben alle middelen voor handen. Maar tegelijk zijn er 7 hoofdzondes. Vanaf wij er niet meer aan toegeven, kan men deze dus ook niet meer misbruiken.
Wereldvrede is een kwestie van vrije wil die bij jezelf begint.

Peche 2 oktober 2014 07:33

Daar heb ik enkele malen heel open over gesproken in vriendenkringen.
Het spreekt voor zich dat ik zoiets niet hier zal doen.
Het was alleszins vooral zonder piemel te doen ;) Maar 't was wel plezant dat hij niet vergeten werd.

ubunye 2 oktober 2014 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7345345)
Toch vreemd dat iedere channeler niet alles juist doorkrijgt eh?
Zo was David Icke even Jezus Christus himself tot David jaren na datum zelf door had "de boodschap verkeerd ontvangen te hebben."
Neem nu David Icke's analyse over de royal bloodlines, dat is er toch BOENK OP te noemen?
En dan ineens komen er shapeshifting reptillians bij zien... misschien heeft hij deze keer ook de boodschap verkeerd ontvangen.

Ik denk dat David Icke er recht op zit wat de reptillians betreft. We leven in een groot multiversum. Er zijn veel getuigen van reptillians in kringen waar de "machtigen" der aarde vertoeven. Er zijn nu eenmaal veel verschillende volkeren en rassen in de kosmos.

Citaat:

Ik heb in mijn leven nog geen sterrenzaden of kristalkinderen gezien, maar what's a name. Het raarste dat mij (en ons) ooit overkomen is, was interdimensionele seks en het openbaren van iets omnipresent.
Sterrenzaden en kristalkinderen zijn ook gewone mensen. Velen weten zelfs niet dat ze een buiteaardse zielen oorsprong hebben. De sluier van vergetelheid zorgt daar voor. Velen worden echter meer en meer wakker en weten dat ze een afkomst van de sterren hebben.

Namaste.

Pandareus 2 oktober 2014 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7345345)
Toch vreemd dat iedere channeler niet alles juist doorkrijgt eh?
Zo was David Icke even Jezus Christus himself tot David jaren na datum zelf door had "de boodschap verkeerd ontvangen te hebben."
Neem nu David Icke's analyse over de royal bloodlines, dat is er toch BOENK OP te noemen?
En dan ineens komen er shapeshifting reptillians bij zien... misschien heeft hij deze keer ook de boodschap verkeerd ontvangen.
Het reptielen kwabje in ons brein is nog niet volledig uitgeëvolueerd om synchroon met onze rechter- en linkerhelft van het brein te lopen.
M.a.w. we are the reptillians!

Ik heb in mijn leven nog geen sterrenzaden of kristalkinderen gezien, maar what's a name. Het raarste dat mij (en ons) ooit overkomen is, was interdimensionele seks en het openbaren van iets omnipresent.

Hoe weet de boodschapper of hij de boodschap juist doorkrijgt? En hoe vertaalt de boodschapper deze emoties naar woorden?
Waarom zouden ze ons überhaupt boodschappen sturen via channelers? Kunnen die channelers niet zeggen hoe deze mensen zelf tot "inzichten" kunnen komen? Wat is de boodschap?
Vrede, unity, love toch? We worden in slaap gewiegd door een krachtige elite waar geen kosmisch broertje zusje bij komt helpen. Wij hebben alle middelen voor handen. Maar tegelijk zijn er 7 hoofdzondes. Vanaf wij er niet meer aan toegeven, kan men deze dus ook niet meer misbruiken.
Wereldvrede is een kwestie van vrije wil die bij jezelf begint.

Het was toch safe sex ? Of doen de aliens ook aan barebacking ?

Peche 2 oktober 2014 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7345768)
Ik denk dat David Icke er recht op zit wat de reptillians betreft. We leven in een groot multiversum. Er zijn veel getuigen van reptillians in kringen waar de "machtigen" der aarde vertoeven. Er zijn nu eenmaal veel verschillende volkeren en rassen in de kosmos.



Sterrenzaden en kristalkinderen zijn ook gewone mensen. Velen weten zelfs niet dat ze een buiteaardse zielen oorsprong hebben. De sluier van vergetelheid zorgt daar voor. Velen worden echter meer en meer wakker en weten dat ze een afkomst van de sterren hebben.

Namaste.

Dan zal Icke toch met meer moeten afkomen voor ik er in meega. Wij mensen laten ons dikwijls beinvloeden door ''kachten'', maar reptillians is toch een harde noot om te kraken?

ubunye 3 oktober 2014 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7346153)
Dan zal Icke toch met meer moeten afkomen voor ik er in meega. Wij mensen laten ons dikwijls beinvloeden door ''kachten'', maar reptillians is toch een harde noot om te kraken?

Het is enkel een harde noot om te kraken omdat het zo ver staat van hoe we denken dat de realiteit in elkaar zit. Door onze conditionering vinden we het fantasie.

Maar is het zo onwaarschijnlijk? Als aliens bestaan, dan is het zo onwaarschijnlijk toch niet? Kijk naar de grote verscheidenheid van het dierenrijk op aarde alleen al.

Dat er slechte reptillians bestaan, tja er bestaan ook slechte en bloeddorstige mensen. Dat is ook zo verwonderlijk niet.

Namaste.

Pandareus 3 oktober 2014 10:42

Wie was die heldere van geest nu weer die hier vorig jaar kwam schrijven dat Aliens hem nog bij zijn onderste Chakra's gepakt hadden ? Dat was al even hilarisch als het verhaal hierboven van de interdimensionale sex.

Antoon 3 oktober 2014 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7345768)
Ik denk dat David Icke er recht op zit wat de reptillians betreft. We leven in een groot multiversum. Er zijn veel getuigen van reptillians in kringen waar de "machtigen" der aarde vertoeven. Er zijn nu eenmaal veel verschillende volkeren en rassen in de kosmos.



Sterrenzaden en kristalkinderen zijn ook gewone mensen. Velen weten zelfs niet dat ze een buiteaardse zielen oorsprong hebben. De sluier van vergetelheid zorgt daar voor. Velen worden echter meer en meer wakker en weten dat ze een afkomst van de sterren hebben.

Namaste.



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be