Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 1 april 2016 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8050585)
Dat is te zien op welke avond. :)
Maar wat met duizendtal mensen die spreken van contact met aliens?

Hetzelfde als diegene die spreken van contact met Jezus, God, de microwezens, Maria, Napoleon, hun overleden schoonmoeder, elfen...

Een psychose.

Peche 1 april 2016 10:03

Een collectieve psychose met unaniem dezelfde boodschap?
Of hebben zij dat allen ergens op voorhand geabsorbeerd en later "nagespeeld"?
De ervaringen stemmen overeen. De ene demoniseert ze echter en de andere hemelt ze op. Ik denk dat het beide is, maar wij anders naar goed en kwaad kijken dan "zij". Volgens mij is er toch werkelijk veel meer tussen hemel en aarde dan er ooit gedroomd is in de filosofie. We just don't know.

Het Oosten 1 april 2016 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050593)
Hetzelfde als diegene die spreken van contact met Jezus, God, de microwezens, Maria, Napoleon, hun overleden schoonmoeder, elfen...

Een psychose.

Bij u lijkt de ontkenning van het ufo-fenomeen als zijnde bestuurde tuigen eerder op een dwangneurose.

Another Jack 1 april 2016 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8050602)
Een collectieve psychose met unaniem dezelfde boodschap?
Of hebben zij dat allen ergens op voorhand geabsorbeerd en later "nagespeeld"?
De ervaringen stemmen overeen. De ene demoniseert ze echter en de andere hemelt ze op. Ik denk dat het beide is, maar wij anders naar goed en kwaad kijken dan "zij". Volgens mij is er toch werkelijk veel meer tussen hemel en aarde dan er ooit gedroomd is in de filosofie. We just don't know.

Ik heb geen weet van een collectieve psychose en nog minder van unaniem dezelfde boodschappen.

Another Jack 1 april 2016 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050607)
Bij u lijkt de ontkenning van het ufo-fenomeen als bestuurde tuigen eerder op een dwangneurose.

Ik heb het ufo-fenomeen nooit ontkend.
Heeft er iemand uw harde schijf weer geformatteerd?
Ik heb dat hier in deze draad al meer dan tien keer herhaald.

Het Oosten 1 april 2016 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050617)
Ik heb het ufo-fenomeen nooit ontkend.
Heeft er iemand uw harde schijf weer geformatteerd?
Ik heb dat hier in deze draad al meer dan tien keer herhaald.

En dus u erkent dat ufo's bestuurde tuigen zijn die ontzettende snelheden kunnen ontwikkelen. Het doet me genoegen dit te horen.

Another Jack 1 april 2016 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6801055)
Dat is al honderd keer gezegd ondertussen, maar goed:
Ja, ik geloof dat ongeïdentificeerde zaken zijn waargenomen, wat het is weten we niet aangezien ze ongeïdentificeerd zijn.
Ja, ik geloof dat wij niet de enige planeet zijn in het heelal waar leven is. Alleen is het astronomisch gezien onmogelijk dat er ooit contact geweest is, is of ooit zal zijn.


Peche 1 april 2016 10:14

Wel ik heb daar een paar boeken over gelezen en op het net wat over afgeschuimd.
Daar komen toch veel soortgelijke verhalen boven waarin men een 'alien aanwezigheid' voelt. In oude culturen noemde ze dat "geesten" etc, maar wat als het krachten zijn die het leven dirigeren?
Wij denken dat aliens uit de ruimte komen, maar wat als het andersom is? Wat als zij eerst op aarde leefde, hoger ontwikkelde, uitevolueerde en zo ons "creëerde".
Dat zij wel de ruimte in gingen, maar eigenlijk van hier komen en ons als "vee" gebruiken. Far fetched, maar wat als we verkeerd kijken? Vinden we daarom niets?
Zoek eens andersom? :)

Het Oosten 1 april 2016 10:17

/

Het Oosten 1 april 2016 10:19

/

Het Oosten 1 april 2016 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050623)
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Dat is al honderd keer gezegd ondertussen, maar goed:
Ja, ik geloof dat ongeïdentificeerde zaken zijn waargenomen, wat het is weten we niet aangezien ze ongeïdentificeerd zijn.
Ja, ik geloof dat wij niet de enige planeet zijn in het heelal waar leven is. Alleen is het astronomisch gezien onmogelijk dat er ooit contact geweest is, is of ooit zal zijn.

Ja wat zal het nu zijn? U erkent dat er vliegende voorwerpen door de lucht suizen, maar dan niet echt. Alhoewel filmpjes uit onverdachte bron (militaire bron) dit duidelijk aantonen. Weet u zelf wel wat u allemaal uitkraamt?

Another Jack 1 april 2016 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050642)
Ja wat zal het nu zijn? U erkent dat er vliegende voorwerpen door de lucht suizen, maar dan niet echt. Alhoewel filmpjes uit onverdachte bron (militaire bron) dit duidelijk aantonen. Weet u zelf wel wat u allemaal uitkraamt?

Herlees het nog eens rustig, woord per woord.

Het Oosten 1 april 2016 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050650)
Herlees het nog eens rustig, woord per woord.

U zegt dat er vliegende voorwerpen worden gespot in ons luchtruim. Vervolgens oreert u dat men ze niet kan identificeren. Vaneiges niet. Daarom zijn het ook ufo's. Men herkent hen niet als zijnde één der 'onzen'.

Er zijn dan twee mogelijkheden.
1)Ofwel zijn experimentele tuigen. Hetgeen zeer goed mogelijk is.
2)Ofwel zijn het tuigen die niet van deze aarde zijn.

Er is potentieel een derde mogelijkheid: het zijn atmosferische verschijnselen die we (nog) niet kunnen verklaren. Maar de getuigenissen van de zeer vele piloten alsmede de radars spreken dit tegen. En dan heb ik het niet eens over de filmpjes, waarvan men gerust mag aannemen dat ze niet allemaal 'fake' zijn.

Another Jack 1 april 2016 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050678)
U zegt dat er vliegende voorwerpen worden gespot in ons luchtruim. Vervolgens oreert u dat men ze niet kan identificeren. Vaneiges niet. Daarom zijn het ook ufo's. Men herkent hen niet als zijnde één der 'onzen'.

Er zijn dan twee mogelijkheden.
1)Ofwel zijn experimentele tuigen. Hetgeen zeer goed mogelijk is.
2)Ofwel zijn het tuigen die niet van deze aarde zijn.

Er is potentieel een derde mogelijkheid: het zijn atmosferische verschijnselen die we (nog) niet kunnen verklaren. Maar de getuigenissen van de zeer vele piloten alsmede de radars spreken dit tegen.

Het kan evengoed "één van de onzen" zijn, we weten het niet.
Er zijn veel mogelijkheden, die zijn hier ook al honderden keren aan bod gekomen.
We staan weer bij "start".

Het Oosten 1 april 2016 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050683)
Het kan evengoed "één van de onzen" zijn, we weten het niet.
Er zijn veel mogelijkheden, die zijn hier ook al honderden keren aan bod gekomen.
We staan weer bij "start".

En dus erkent u dat er vliegende tuigen door de lucht suizen waarvan we niet weten wat ze zijn. En dat we dus niets mogen uitsluiten.


Edoch, u sluit mogelijkheid 2) wel degelijk uit in uw vorige post. Met andere woorden: u bent niet goed bezig.

Another Jack 1 april 2016 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050690)
En dus erkent u dat er vliegende tuigen door de lucht suizen waarvan we niet weten wat ze zijn. En dat we dus niets mogen uitsluiten.


Edoch, u sluit mogelijkheid 2) wel degelijk uit in uw vorige post. Met andere woorden: u bent niet goed bezig.

Ik kan daar mee leven.

Het Oosten 1 april 2016 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050692)
Ik kan daar mee leven.

Een pygmee zal ook beweren dat de mens nooit op de maan kan geraken. Wel, in dit verhaal bent u de pygmee. Maar ik neem aan dat u hier ook mee kunt leven. U zult wel moeten.

Another Jack 1 april 2016 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050700)
Een pygmee zal ook beweren dat de mens nooit op de maan kan geraken. Wel, in dit verhaal bent u de pygmee. Maar ik neem aan dat u hier ook mee kunt leven. U zult wel moeten.

Je mag me voortaan Pygmee Jack noemen.

Het Oosten 1 april 2016 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050713)
Je mag me voortaan Pygmee Jack noemen.

Little Jack is voor mij ook al goed.

Another Jack 1 april 2016 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8050745)
Little Jack is voor mij ook goed..

Ook hier mogen we niets uitsluiten...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be