Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Huwelijkstoet... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240851)

andev 16 oktober 2017 15:35

Huwelijkstoet...
 
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...egom~a79b45fe/

De zoveelste keer dat onze nieuwe verrijkende burgers tonen in het openbaar van wat allooi ze zijn! Ook interessant om erbij te bedenken hoeveel keren dat soort show al voorgekomen is en hoe die vreemde zeikers er zich geen bal van aantrekken! Mooie maatschappij bereiden ze ons voor...
Maar ook interessant zijn de vele reacties van kiezers in de krant betreffende dat gedoe. En hoeveel keren ze naar Van Besien en zijn "samen"gedoe verwijzen. En wat ze ervan verwachten indien dat rood-groene zootje weer aan de macht zou kunnen komen in Antwerpen...

Universalia 16 oktober 2017 15:48

Niet de eerste keer dat er hier in de straat en aanpalende straten zo een bende al toeterende doorkomt in de knapste duurste wagens van huidig ogenblik.

Citaat:

En hoeveel keren ze naar Van Besien en zijn "samen"gedoe verwijzen. En wat ze ervan verwachten indien dat rood-groene zootje weer aan de macht zou kunnen komen in Antwerpen...
Die hun enige doel is, Antwerpen volledig ten gronde richten.

En zoals elk weldenkende mens al laaaaaang op voorhand kan zien aankomen, zal Antwerpen dan helemaal in de put zitten als ze die 'samen' garde laten doen en dan zal je ze horen afkomen, als ze alles overhoop gezet hebben en er geen vat meer op hebben, met de slagzin: Wir haben es nicht gewusst! :oops:

DewareJakob 16 oktober 2017 17:25

Huwelijk-stoet = huwelijks-toet :lol::lol:

fred vanhove 16 oktober 2017 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8550357)
Niet de eerste keer dat er hier in de straat en aanpalende straten zo een bende al toeterende doorkomt in de knapste duurste wagens van huidig ogenblik.



Die hun enige doel is, Antwerpen volledig ten gronde richten.

En zoals elk weldenkende mens al laaaaaang op voorhand kan zien aankomen, zal Antwerpen dan helemaal in de put zitten als ze die 'samen' garde laten doen en dan zal je ze horen afkomen, als ze alles overhoop gezet hebben en er geen vat meer op hebben, met de slagzin: Wir haben es nicht gewusst! :oops:

Vooruit het is weer de schuld van de anderen nu weer de groenen. Ik ben ook niet direct een fan van groen maar volgens mij hebben die nu reeds een paar jaren niks meer te zeggen in Antwerpen ?
Jan en Theo zouden beter eerst kuisen in Antwerpen in plaats van Brussel te willen komen opkuisen.
De grote verandering weet je nog ? Uiteindelijk zullen het nog de groenen zelf moeten zijn die iets gaan veranderen.

Zeus 16 oktober 2017 20:52

Ik ondervind in mijn mobiliteitservaring meer hinder van dorpskoersen en pensenkermissen dan van exotische trouwstoeten.

No Apologies 16 oktober 2017 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8550483)
Ik ondervind in mijn mobiliteitservaring meer hinder van dorpskoersen en pensenkermissen dan van exotische trouwstoeten.

Hinder misschien wel, maar voor veel gevaar zullen ze niet zorgen.

maddox 16 oktober 2017 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8550483)
Ik ondervind in mijn mobiliteitservaring meer hinder van dorpskoersen en pensenkermissen dan van exotische trouwstoeten.

Hangt van uw woon/werkplaats af.
In bijvoorbeeld Zwalm gaat men er een pak minder exotische stoeten tegenkomen dan in Vilvoorde.

Zucht 16 oktober 2017 22:37

Tijdens een dorpskoers of pensenkermis rijden er toch geen auto's op het voetpad ?
Zeus is misschien ook een blingbling chauffeur die overal door wil met zijn kast. Dan begrijp ik zijn hinder. Voor voetgangers is dat een ander verhaal.

The Paulus Experience 16 oktober 2017 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8550354)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...egom~a79b45fe/

De zoveelste keer dat onze nieuwe verrijkende burgers tonen in het openbaar van wat allooi ze zijn! Ook interessant om erbij te bedenken hoeveel keren dat soort show al voorgekomen is en hoe die vreemde zeikers er zich geen bal van aantrekken! Mooie maatschappij bereiden ze ons voor...
Maar ook interessant zijn de vele reacties van kiezers in de krant betreffende dat gedoe. En hoeveel keren ze naar Van Besien en zijn "samen"gedoe verwijzen. En wat ze ervan verwachten indien dat rood-groene zootje weer aan de macht zou kunnen komen in Antwerpen...

Is de nva niet aan de macht nu?
EN TOCH GEBEURT HET 8O

Fail

DewareJakob 17 oktober 2017 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8550483)
Ik ondervind in mijn mobiliteitservaring meer hinder van dorpskoersen en pensenkermissen dan van exotische trouwstoeten.

Zijn die ook onaangekondigd met niet het minste respect voor de veiligheid en de regels?

De schoofzak 17 oktober 2017 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8550575)
Is de nva niet aan de macht nu?
EN TOCH GEBEURT HET 8O

Fail

Tenminste mochten de flikken optreden.

alberto 17 oktober 2017 15:13

Kansarmen die een BMW, Mercedes of een Porsche kunnen huren.

Vlad 17 oktober 2017 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8550417)
Vooruit het is weer de schuld van de anderen nu weer de groenen. Ik ben ook niet direct een fan van groen maar volgens mij hebben die nu reeds een paar jaren niks meer te zeggen in Antwerpen ?
Jan en Theo zouden beter eerst kuisen in Antwerpen in plaats van Brussel te willen komen opkuisen.
De grote verandering weet je nog ? Uiteindelijk zullen het nog de groenen zelf moeten zijn die iets gaan veranderen.

In district Borgerhout zijn Groen!, PVDA+, SP&A en CD&V samen aan de macht en het is het vuilste district met het meeste (stilstaand) autoverkeer en het minste aantal fietsers van alle districten.

Interessant artikel over de stad.

Vlad 17 oktober 2017 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8550354)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...egom~a79b45fe/

De zoveelste keer dat onze nieuwe verrijkende burgers tonen in het openbaar van wat allooi ze zijn! Ook interessant om erbij te bedenken hoeveel keren dat soort show al voorgekomen is en hoe die vreemde zeikers er zich geen bal van aantrekken! Mooie maatschappij bereiden ze ons voor...
Maar ook interessant zijn de vele reacties van kiezers in de krant betreffende dat gedoe. En hoeveel keren ze naar Van Besien en zijn "samen"gedoe verwijzen. En wat ze ervan verwachten indien dat rood-groene zootje weer aan de macht zou kunnen komen in Antwerpen...

Ik ben twee dagen ervoor bijna van het fietspad gereden door een dikke zwarte SUV uit zo'n trouwstoet nabij Schijnpoort.

Er is iets met criminelen en trouwen. La familia ofzo. De Marokkaanse drugsmaffia die teveel film kijkt, the godfather enzo. In mijn omgeving zijn bvb vier nieuwe bruidswinkels geopend waar ge nooit iemand ziet. Vermoedelijk om zwart geld wit te wassen.

Hypochonder 17 oktober 2017 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8550575)
Is de nva niet aan de macht nu?
EN TOCH GEBEURT HET 8O

Fail

20 jaar hebben de sossen dit land verkloot en gratis weggegeven aan al wie het wilde.

cookie monster 21 oktober 2017 01:30

Waar is da' feesie ....

Fille van de Foor 21 oktober 2017 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8550554)
Hangt van uw woon/werkplaats af.
In bijvoorbeeld Zwalm gaat men er een pak minder exotische stoeten tegenkomen dan in Vilvoorde.

Inderdaad, maar daar wordt men op zaterdag en zondag dan weer geconfronteerd met wat ze daar smalend wielerterroristen en wandelroedels noemen. En voor je het goed en wel beseft hangt er zo eentje aan je zijspiegel leeg te bloeden.

Fille van de Foor 21 oktober 2017 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8550554)
Hangt van uw woon/werkplaats af.
In bijvoorbeeld Zwalm gaat men er een pak minder exotische stoeten tegenkomen dan in Vilvoorde.

.

reservespeler 21 oktober 2017 06:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8550417)
Vooruit het is weer de schuld van de anderen nu weer de groenen. Ik ben ook niet direct een fan van groen maar volgens mij hebben die nu reeds een paar jaren niks meer te zeggen in Antwerpen ?
Jan en Theo zouden beter eerst kuisen in Antwerpen in plaats van Brussel te willen komen opkuisen.
De grote verandering weet je nog ? Uiteindelijk zullen het nog de groenen zelf moeten zijn die iets gaan veranderen.

Wat moeten Jan, Bart en Theo juist doen volgens u?

reservespeler 21 oktober 2017 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8550483)
Ik ondervind in mijn mobiliteitservaring meer hinder van dorpskoersen en pensenkermissen dan van exotische trouwstoeten.

Voor een dorpskoers:
  • Wordt een vergunning aangevraagd
  • Wordt politiebegeleiding voorzien
  • Wordt er een omleidingsplan voorzien
  • Zijn er seingevers
  • Worden wegen afgesloten
  • ...

Voor een huwelijksstoet:
  • Wordt er geen vergunning aangevraagd
  • Wordt er geen politiebegeleiding voorzien
  • Wordt er geen omleidingsplan voorzien
  • Zijn er geen seingevers
  • Worden er geen wegen afgesloten
  • ...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be