Citaat:
|
Citaat:
Van het lachen dan... |
Citaat:
|
Citaat:
Geef het maar toe. Kom. Geef je kaartersclub maar vrij. Ik wil gaan vissen met jou. Je lijkt me nog een interessant figuur om een haak in je hol te draaien en te voederen aan de vissen |
Citaat:
Indertijd 'meneer' nog actief geweten hier ? Die geloofde in een basis van extra terrestrials ergens in Zimbabwe. Tientallen keren stelde ik voor om zelf naar daar te gaan en foto's te trekken, fysiek materiaal mee te nemen. Jammer genoeg wimpelen ze hun unieke kans om wereldberoemd te worden blijkbaar liever af... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou pas boeiende televsisie geven! |
Citaat:
Dat zou pas boeiende televsisie geven! |
Citaat:
Ik ken die case. Basis? Niet dat ik weet |
Citaat:
|
Citaat:
Antwoord maar op mijn vraag over die duitse kaarten om weer bij de zaak te blijven En wat vind je van Irsan zijn post over die mj12 documenten over ebe's |
Hier nog een interessant stuk uit Special Operations Manual...
Dit is de "document control" page zoals op de meeste geheime documenten wordt teruggevonden. Men is gaan spitten naar de initialen JRT en EWL in het telefoonboek van 1954 en men heeft een vondst gedaan! Ze leefden in dezelfde straat niet ver van de miltaire basis! Citaat:
En nog zo ene! Citaat:
|
Citaat:
Dat er mensen als jij daarin trappen is zo mogelijk een nog betere grap... |
Citaat:
|
Citaat:
Strak plan... |
Hiervoor crowd funden? En het is voor eens en altijd uitgeklaard.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kola_Superdeep_Borehole Hoewel zoiets toch niet zonder gevaren kan komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, in principe moet je altijd licht hebben omdat de inwendige zon altijd loodrecht op de gaten staat. Zie cassini jupiter pole video |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be