Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Doodrijder Merel is vrij............. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239861)

TREBRON 26 juli 2017 14:03

Doodrijder Merel is vrij.............
 
Denk er het uwe van.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ogziekte.dhtml

Anselmo 26 juli 2017 14:27

5 jaar = 5 maanden !
Logisch toch voor ons gerecht.

Xenophon 26 juli 2017 14:37

Dat maakt deel uit van de wet Lejeune, wie op termijn misschien blind wordt moet niet naar de gevangenis.

Bad Attila 26 juli 2017 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8496985)

Ik denk er niks van, ik ben immers geen arts en ken het dossier niet.

DewareJakob 26 juli 2017 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8497010)
Ik denk er niks van, ik ben immers geen arts en ken het dossier niet.

Heeft het met zijn naam te maken 'dat je er niets van denkt'?

Tavek 26 juli 2017 15:29

Karma.

(Blind worden vind ik meer kloterij dan een paar jaar bak)

Bad Attila 26 juli 2017 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8497024)
Heeft het met zijn naam te maken 'dat je er niets van denkt'?

Het tweede luik van mijn quote lijkt anders verdacht veel op de reden waarom ik er niks van denk. Heb jij dat niet gelezen misschien?

DewareJakob 26 juli 2017 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8497034)
Het tweede luik van mijn quote lijkt anders verdacht veel op de reden waarom ik er niks van denk. Heb jij dat niet gelezen misschien?

Dus je stopt met denken als een dokter iets zegt?

Bad Attila 26 juli 2017 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8497035)
Dus je stopt met denken als een dokter iets zegt?

Al houdt uw redenering geen steek, zal ik toch antwoorden.