Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Dit schreef Bart De Wever hier 10 jaar geleden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203401)

Pericles 7 juni 2014 15:28

Dit schreef Bart De Wever hier 10 jaar geleden
 


Zou hij nu ook federaal zijn zitjes inleveren ? ;-)

Robinus V 7 juni 2014 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7183335)


Zou hij nu ook federaal zijn zitjes inleveren ? ;-)

Alles doorstorten aan de VVB, he. Dat zou van 'idealisme' getuigen. :lol:

Pericles 7 juni 2014 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 7183351)
Alles doorstorten aan de VVB, he. Dat zou van 'idealisme' getuigen. :lol:

Als je de berichten van hem van 10 jaar geleden eens doorneemt , valt het mij op hoe merkwaardig standvastig hij is gebleven wat zijn ideeën betreft.

Robinus V 7 juni 2014 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7183414)
Als je de berichten van hem van 10 jaar geleden eens doorneemt , valt het mij op hoe merkwaardig standvastig hij is gebleven wat zijn ideeën betreft.

Je ziet dat ook aan haar Europese programma. In haar eerste Europese programma was de N-VA bv. voor Europese minimumlonen. Nu zijn ze daar absoluut tegen. Het zijn nog grotere tsjeven dan de CD&V. Daarom passen ze zo goed bij elkaar.

De gemuilkorfde 7 juni 2014 16:03

Robinus V is precies zo nijdig tegenwoordig ?
Dreigt zijn blauwe lievelingetje misschien uit de boot te vallen ?

De schoofzak 7 juni 2014 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7183335)

Zou hij nu ook federaal zijn zitjes inleveren ? ;-)

Dat is alleszins niet de boodschap die hij van mij, één individueel lid en kiezer van de nva, krijgt.
En naar mijn vermoeden, gesteund op congresteksten en hoe deze tot stand kwamen, gesteund op verkiezingsprogramma's die uitgelegd werden aan de kiezers, ook niet de keuze van elke andere stemgerechtigde die een bolleke geel kleurde.

Ga jij dus maar voor een ander hol (dan het mijne) gaan keffen.

.

Pericles 7 juni 2014 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7183444)
Dat is alleszins niet de boodschap die hij van mij, één individueel lid en kiezer van de nva, krijgt.
En naar mijn vermoeden, gesteund op congresteksten en hoe deze tot stand kwamen, gesteund op verkiezingsprogramma's die uitgelegd werden aan de kiezers, ook niet de keuze van elke andere stemgerechtigde die een bolleke geel kleurde.

Ga jij dus maar voor een ander hol (dan het mijne) gaan keffen.

.

Geen reden om agressief te doen Schoof.
Hij is zelfs naar mijn gevoelen in die 10 jaar zeer trouw gebleven aan zijn principes.
Dat kan je van elke politicus niet zeggen.
De Wever heeft hier 197 posts nagelaten in 2004 en er staan er een paar interessante tussen.
Wie had ooit gedacht dat dit forum nog een historisch document zou worden. ;-)

ViveLaBelgique 7 juni 2014 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7183414)
Als je de berichten van hem van 10 jaar geleden eens doorneemt , valt het mij op hoe merkwaardig standvastig hij is gebleven wat zijn ideeën betreft.

Het mag gezegd worden, 10 jaar geleden bekende Bart De Wever reeds dat hij een zakkenvuller was die op dat moment enkel nog maar financieel zijn broek scheurde aan de politiek.

schietboog 7 juni 2014 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7183484)
Het mag gezegd worden, 10 jaar geleden bekende Bart De Wever reeds dat hij een zakkenvuller was die op dat moment enkel nog maar financieel zijn broek scheurde aan de politiek.

Man, man, de frustratie zit echt wel diep, hé ?

ilfalco 7 juni 2014 16:30

Dewever is groot geworden met steun van de linkse media op het VB te kappen.... Hij was de efficiëntere en betrouwbaardere versie van DD. De media hebben hem iets te groot gemaakt. Denk dat ze er al spijt van hebben. Alhoewel Dewever voert hun agenda uit en subsidieert massaal de geschreven pers en ook qua migratie en de eu volgt hij braaf de pc richtlijnen.

Ik denk mocht hij echter met de britse conservatieven in zee gaan en ook centrum-rechtse accenten leggen dat de media alles gaat doen hem terug neer te halen.

Alle populaire politici in VL zijn mediaproducten op FDW na....

Wanneer een echte rechts nationale / conservatieve partij die het equivalent is van de SVP in zwitserland.

Als de n-va zich vast rijdt moet FVH maar eens aan een partij denken.

Ik denk dat morel en FVH ook meer dat soort partij in ogen hadden....

In tegenstelling tot wat velen hier denken waren de enige VB politici waar ik contact mee had en inside info FVH en Morel....

Voor mij was het discours van FVH en zijn uitstraling mijlenver boven van dat van Dewever. Maar ja hij werd dan ok geen columnist in alle linkse gazetten of mocht ook ni meedoen aan de slimste mens of in een pandapak op podia s optreden. Denk dat hij zich daar ook niet gemakkelijk bij zou voelen.

UFSIA 7 juni 2014 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7183535)
Dewever is groot geworden met steun van de linkse media op het VB te kappen.... Hij was de efficiëntere en betrouwbaardere versie van DD. De media hebben hem iets te groot gemaakt. Denk dat ze er al spijt van hebben. Alhoewel Dewever voert hun agenda uit en subsidieert massaal de geschreven pers en ook qua migratie en de eu volgt hij braaf de pc richtlijnen.

Ik denk mocht hij echter met de britse conservatieven in zee gaan en ook centrum-rechtse accenten leggen dat de media alles gaat doen hem terug neer te halen.

Alle populaire politici in VL zijn mediaproducten op FDW na....

Wanneer een echte rechts nationale / conservatieve partij die het equivalent is van de SVP in zwitserland.

Als de n-va zich vast rijdt moet FVH maar eens aan een partij denken.

Ik denk dat morel en FVH ook meer dat soort partij in ogen hadden....

In tegenstelling tot wat velen hier denken waren de enige VB politici waar ik contact mee had en inside info FVH en Morel....

Voor mij was het discours van FVH en zijn uitstraling mijlenver boven van dat van Dewever. Maar ja hij werd dan ok geen columnist in alle linkse gazetten of mocht ook ni meedoen aan de slimste mens of in een pandapak op podia s optreden. Denk dat hij zich daar ook niet gemakkelijk bij zou voelen.

Zijn die twee goeie mensen ook niet buitengesmeten uit 't VB ?


mvg. Sint Ignacius

ilfalco 7 juni 2014 17:36

Maak van de block vld voorzitter en wie weet is die partij de grootste.... tot zover inzake strategieën.

De kracht van verandering? Nope de kracht van de media.

Eduard Khil 7 juni 2014 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7183724)
Maak van de block vld voorzitter en wie weet is die partij de grootste.... tot zover inzake strategieën.

De kracht van verandering? Nope de kracht van de media.


koppijn 7 juni 2014 18:34

Dat één zinnetje is wel markant : " De reacties van blok-aanhangers op dit forum zijn weer typisch voor de bedroevende mentaliteit in die partij."
Allé dat viel hem toch ook op. ;-)

ilfalco 7 juni 2014 18:51

Citaat:

Dat één zinnetje is wel markant : " De reacties van blok-aanhangers op dit forum zijn weer typisch voor de bedroevende mentaliteit in die partij."
Allé dat viel hem toch ook op.
Zo bedroevend dat hij zelf ging smeken voor een verkiesbaar plaatsje...


Of dat hij ging hengelen naar VB mandatarissen.

Dewever heeft nog niks verwezenlijk voor VL buiten zijn zakken gevuld. Hij surft zelf op de golf die het VB veroorzaakt heeft en waar hij via massale linkse mediasteun op surft. Een linkse media die massaal gesubsidieerd wordt ....door de n-va voogdijminister.

En de n-va ers maar kappen op de linkse media....

Er is nog geen enkel bewijs dat de n-va strategie de juiste is. Enkel dat dewever de juiste strategie heeft om veel mandaten binnen te halen en postjes.

De n-va heeft heel haar communautaire programma ingeslikt. Haar bestaansreden. nog nooit gezien dat een partij volledig afstand neemt van haar kernthema en de kiezers dat slikken.

koppijn 7 juni 2014 19:18

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7183797)
Zo bedroevend dat hij zelf ging smeken voor een verkiesbaar plaatsje...


Of dat hij ging hengelen naar VB mandatarissen.

Dewever heeft nog niks verwezenlijk voor VL buiten zijn zakken gevuld. Hij surft zelf op de golf die het VB veroorzaakt heeft en waar hij via massale linkse mediasteun op surft. Een linkse media die massaal gesubsidieerd wordt ....door de n-va voogdijminister.

En de n-va ers maar kappen op de linkse media....

Er is nog geen enkel bewijs dat de n-va strategie de juiste is. Enkel dat dewever de juiste strategie heeft om veel mandaten binnen te halen en postjes.

De n-va heeft heel haar communautaire programma ingeslikt. Haar bestaansreden. nog nooit gezien dat een partij volledig afstand neemt van haar kernthema en de kiezers dat slikken.

Ik wil niet in herhaling vallen maar toch zijn deze woorden zeer toepasselijk:
"De reacties van deze blok-aanhanger op dit forum zijn weer typisch voor de bedroevende mentaliteit in die partij."
Bijlage 94436

Vrijheideerst 7 juni 2014 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7183753)

Ja, het is nog erger dan dat vind ik.

hamac 7 juni 2014 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7183753)

Dat bavetje is veel te proper.

Karel Martel B 7 juni 2014 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7183535)
Dewever is groot geworden met steun van de linkse media op het VB te kappen....

Er zullen wel verschillende factoren zijn.

De communisten mogen ook om de haverklap op TV komen, maar geen hond die erop stemt, de TV zal dan waarschijnlijk niet doorslaggevend zijn.

Perzik 7 juni 2014 21:13

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=18

Wat een held


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be