Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   bijna allahu akbar in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237928)

Eduard Khil 23 maart 2017 14:44

bijna allahu akbar in Antwerpen
 
Ziedaar het verschil tussen een stad die bestuurd wordt door een linkse bruine (Londen) of door PS'ers (Brussel) en een stad bestuurd door een rechtvaardige Rechtse (Antwerpen)

Bij de lurven gevat, het linkse bruine crapuul
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...springen.dhtml

Anselmo 23 maart 2017 14:47

23 3 2017 :Aanslag Antwerpen mislukt !!
 
Nog niet zolang geleden kwam er een politicus samen met zijn vrouw de clown uithangen op diezelfde Meir om aan te tonen dat al die veiligheidsmaatregelen door de actuele burgemeester uitgewerkt, belachelijk en overdreven waren.

Citaat:

LIVE - Wagen rijdt met hoge snelheid over Meir, mensen moeten wegspringen: aanslag verijdeld

Info HLN

De politie heeft op de Antwerpse Sint-Michielskaai een verdacht voertuig met Franse nummerplaat onderschept. De wagen zou daarvoor met hoge snelheid over de Meir gereden zijn. Daarbij moesten voetgangers opzijspringen om niet aangereden te worden.
Volgens onze bronnen zou de wagen - een rode Citroën met Franse nummerplaat - eerst met hoge snelheid over de Meir gereden hebben. De aanwezige militairen op de Meir wilden de bestuurder controleren, maar die kon ontsnappen richting Scheldekaaien. Daar is hij overmeesterd door militairen en politiediensten.

De bestuurder was een Franse Tunesiër en hij had een wapen in zijn koffer. Hij is aangehouden.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...erijdeld.dhtml

Eyjafjallajökull 23 maart 2017 14:51

Nog een geluk dat de gemiddelde moslimiet door al die inteelt niet van de slimste zijn.

De Meir uitkiezen op een donderdag om 11u ? Had IS niet gezegd zaterdag om 14u ?

zonbron 23 maart 2017 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8411174)
Ziedaar het verschil tussen een stad die bestuurd wordt door een linkse bruine (Londen) of door PS'ers (Brussel) en een stad bestuurd door een rechtvaardige Rechtse (Antwerpen)

Bij de lurven gevat, het linkse bruine crapuul
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...springen.dhtml

Niet te vrolijk doen, ze zijn met vélen...

Another Jack 23 maart 2017 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8411182)
Niet te vrolijk doen, ze zijn met vélen...

Deze had de toestemming van zijn ouders... ;-)

Eyjafjallajökull 23 maart 2017 15:33

Straks live verslag van bimbam of perzik :D

Zipper 23 maart 2017 15:39

Mohammed R. ??? (zou de naam zijn )

Al een geluk dat het niks met de islam te maken heeft

Zipper 23 maart 2017 15:42

Mislukt ?? Ik dacht nochtans dat de kaarsjes al gereed lagen

Anselmo 23 maart 2017 15:49

Wat opvalt is de no-nonsens tactiek in Antwerpen.

Geen overaanbod aan politievertoon zoals in Londen, waar het ganse centrum een hele dag werd afgesloten, metrostations incluis.

Goed er ging er daar gewelddadiger aan toe , maar tenslotte was er ook maar één dader, en men kan ook overdrijven.

Vele shoppers en/of wandelaars op de Meir hebben er zelfs niets van gemekt.
Het was zo extreem dat sommigen ervan overtuigd waren dat het om een verkiezingsstunt van de N-va ging.

Goed werk daar in Antwerpen.

morte-vivante 23 maart 2017 15:51

tijd om de wagens aan te passen, zodat je er enkel mee kan rijden terwijl je op een stukje spek kauwt

alberto 23 maart 2017 15:56

Premier Michel volgt ontwikkelingen op de voet, oef.

Eyjafjallajökull 23 maart 2017 16:06

Net vandaag schrijft de voorzitter van Jong cd&v, Sammy Mahdi (sic) een opiniestuk waarbij hij pleit, op een nogal onrespectvolle manier als je het mij vraagt, voor het weghalen van de militairen uit de straat...

"Militairen, verlaat mijn straat"

Bad timing, dude...

De schoofzak 23 maart 2017 16:39

Eigenlijk nog net iets te vroeg voor de verkiezingen, om een maximaal effect te bekomen.

.

Bobke 23 maart 2017 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8411220)
tijd om de wagens aan te passen, zodat je er enkel mee kan rijden terwijl je op een stukje spek kauwt

Zetels in varkensleer.

andev 23 maart 2017 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 8411223)
Premier Michel volgt ontwikkelingen op de voet, oef.

Kan hij straks de eeuwige zever verkondigen van " we kenden hem, we volgden hem enz" en we hebben zoals gewoonlijk gewacht tot op het ogenblik van de aanslag. Deze keer hadden we geluk, de volgende keer misschien weer niet...
Voornaamste is die smerige moslimratten niet allemaal over dezelfde kam te trekken, niet racistisch te zijn, begrip te hebben voor wat ze doen, hun leefloon en kindergeld te blijven uitbetalen (straks 5 stuks per moslima?)
enz enz enz
Nee, ze vormen een zegen voor onze maatschappij, ze betalen straks onze pensioenen en ze gaan de planeet redden van de ondergang als dat de wil is van Allah!

Eduard Khil 23 maart 2017 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8411225)
Net vandaag schrijft de voorzitter van Jong cd&v, Sammy Mahdi (sic) een opiniestuk waarbij hij pleit, op een nogal onrespectvolle manier als je het mij vraagt, voor het weghalen van de militairen uit de straat...

"Militairen, verlaat mijn straat"

Bad timing, dude...

haha, die bruinen van cd&v, los op zijn gezicht :lol:

Bobke 23 maart 2017 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8411225)
Net vandaag schrijft de voorzitter van Jong cd&v, Sammy Mahdi (sic) een opiniestuk waarbij hij pleit, op een nogal onrespectvolle manier als je het mij vraagt, voor het weghalen van de militairen uit de straat...

"Militairen, verlaat mijn straat"

Bad timing, dude...

Kunnen we ze niet vervangen goor tedere nichten?

andev 23 maart 2017 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8411225)
Net vandaag schrijft de voorzitter van Jong cd&v, Sammy Mahdi (sic) een opiniestuk waarbij hij pleit, op een nogal onrespectvolle manier als je het mij vraagt, voor het weghalen van de militairen uit de straat...

"Militairen, verlaat mijn straat"

Bad timing, dude...

En gelijk heeft hij!
Eerst alle moslims buitengooien en daarna zijn die militairen niet meer nodig.

daiwa 23 maart 2017 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8411244)
Kunnen we ze niet vervangen goor tedere nichten?

:-D

daiwa 23 maart 2017 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 8411175)
Nog niet zolang geleden kwam er een politicus samen met zijn vrouw de clown uithangen op diezelfde Meir om aan te tonen dat al die veiligheidsmaatregelen door de actuele burgemeester uitgewerkt, belachelijk en overdreven waren.



http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...erijdeld.dhtml

Antwerpenaars zijn niet teder genoeg. :-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be