Citaat:
Waarschijnlijk ook de reden waarom u na twee pogingen nog steeds geen antwoord hebt op mijn vraag over de relevantie van uw levenswerk: Citaat:
|
Citaat:
Ik beschouw het bestaan van iets nog altijd als beter bewijs dat de afwezigheid van iets. Jouw redenering is zwak. Citaat:
|
Hier nog een link naar enkele getuigenissen uit de disclosure project
http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk |
Citaat:
Heel die waanzin houdt ook gewoonweg geen enkele steek. Als je nu een enigzins logisch en aanvaardbaar verhaal had uitgedacht zou je wie weet wat zieltjes kunnen winnen. Maar nu moet je met die onzin echt niet bij ne serieuze mens afkomen. |
Citaat:
Citaat:
Maar ik zal eens niet lachen en u ernstig vertellen dat u niet zo hautain moet doen, want uzelf hebt niet alleen ETTELIJKE keren uw bullshit verkocht, u hebt enkel en alleen in deze draad en in de NWO -draad samen al meer dan 1500 bladzijden vol geluld, waarbij tig forumleden u reeds honderden bladzijden hebben geantwoord en blijven antwoorden, ondanks de totale onzinnigheid van uw betoog, de totale idiotie van het onderwerp en de totale afwezigheid van enige consequente argumentatie van u, laat staan enig stukje harde bewijs. (een paar fantasten als 'getuigen' en wat imbeciele amateuristische onvolwassen filmkes met grijze koppen niet meegerekend) Dat u nog altijd niet door hebt dat u uzelf hierbij reeds jarenlang onmetelijk belachelijk maakt en ongeveer hèt meest lachwekkende forumlid bent met wie de andere forumleden graag komen onnozel doen wanneer ze zich vervelen, niets anders te doen hebben, of eens goed willen lachen, dat laat ik maar zo, het is jammer en zielig voor u. Man, man. Get a life. |
Citaat:
Moest je opgegroeid zijn in een maatschappij die het bestaan van aliens als vanzelfsprekend beschouwd, dan zou je hier geen probleem mee gehad hebben. Dus, bevrijd je van die beperkingen die je gijzelen. Het enige dat je zal moeten verdragen is dat ze je soms eens uitlachen, maar daar ben je toch niet bang voor? :twisted: |
Citaat:
Oeps, sorry, dat zijn de Syrians. Klein verschil... maar wel met fotobewijs. |
Citaat:
Mijn perceptie is ook niet meer of minder beperkt dan het uwe. Je bent nu eenmaal niet de verlichtte geest die je denkt te zijn. Om jouw sprookjes toch een zweem van geloofwaardigheid proberen mee te geven, beschuldig je mij ervan bang te zijn, niet open te staan en blablabla. De waarheid is echter dat ik erg geinteresseerd ben in alles wat met ruimtevaart en zeker mogelijk buitenaards leven te maken heeft. Ik laat me echter mijn kop niet zot maken door compleet onrealistische verzinsels. Dat aliens, en niet 1 ras maar meerdere, hier basissen hebben is in het beste geval kinderlijke praat van een naiveling. In het slechtste geval één van de vele leugens van een gestoorde geest. |
Citaat:
Ziehier een docu over de Dulce basis in New Mexico. http://www.youtube.com/watch?v=pyDqhd381lQ Dit is nog maar een klein deeltje van alle informatie die beschilkbaar is. |
Citaat:
Een gestoorde geest is een iets overdreven, ik dacht eerder aan een combinatie van kinderlijk, maar vooral niet erg intelligent. Want bij een volwassen persoon moet zo een 'trip' al lang afgelopen zijn. Zielig eigenlijk. |
Citaat:
En jij probeert dat -volgens je vast modus operandus- te recupereren in je bekende stijl : ha, ze maken er een docu over, dus het is echt. Kinderachtig naief. :) :) Citaat:
De informatie die beschikbaar is over het bestaan van Smurfen is vele malen omvangrijker dan alles wat jij hier al hebt gepost over UFO's. Uren en uren beelden, een film, afbeeldingen en reproducties van smurfen in allerlei materialen, boeken, zelfs mensen die rondlopen in smurfenkostuum (Mogelijk ex-abductees die heimwee hebben) Maar om een of andere rare en onbegrijpelijke reden zie ik jou hier niet lobbyen voor het accepteren van het bestaan van smurfen. Wat hebben de smurfen jou eigenlijk misdaan? :( |
Citaat:
En ik zie wel interessante zaken en getuigenissen. Het strafste van al is toch wel het bewijs van genetische manipulatie die je zwart op wit ziet. Die menselijke/dierlijk embryo die ze uit een koe gehaald hebben. Maarja ,dan moet je het wel bekijken natuurlijk. |
Citaat:
|
Mag ik nogmaals vragen om niet op de berichten van de zoveelste reïncarnatie van Pindar of Cdude te reageren?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En toch nog maar eens herhalen, voor hen met een kort geheugen: ik geloof niet alles wat exodus zegt, maar maak hem niet �* priori belachelijk. En ook daarom reageer ik meestal niet op zijn beweringen, maar in tegenstelling tot jullie kraak ik ze niet af. Beseffen jullie wel hoeveel tijd en energie en opzoekingswerk er voor nodig is om dat te controleren en evntueel te weerleggen ? Met een pennestreek doen jullie dat echter wel omdat het niet in jullie kader past en jullie dagelijks doen en laten er wel heel erg mee overhoop zou kunnen gehaald worden, al was er nog maar 1% van juist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat glijdt echter gewoon van hem af en vervolgens nogmaals dezelfde prietpraat te posten. Tsja, dan krijg je op de duur minder fraaie reacties. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat heb je ook met mijn vrienden uit het VB. Nu pas komt trien Angela zeggen dat de multicul niet geslaagd is. De Witte Pater zegt het nu ook al. Maar had VB dat eeuwen geleden ook al niet gezegd dat multicul nooit zou slagen? Dat werd toen ook wel als komplete onzin beschouwd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be