Citaat:
Schol x 2! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat de Aliens jou ontvoeren, en allerlei zaken op jou testen, dat zal je leren hun bestaan in twijfel te trekken !:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hiroshima en Nagasaki : augustus 1945 ( begin Manhattanproject 1939 met als resultaat de Trinity-test in juli 1945 ) Dus daar klopt de chronologie al niet dus ... Citaat:
Ach ja waarom niet wat maken die paar jaartjes hé Kortom weer naast de hete brij lopen ... Het ging erover dat jouw veronderstelling is dat de meest fantastische technologische ontwikkelingen en de plotse vooruitgang op dat vlak komt omdat men alien-technologie aangewend had. En daar is geen enkele indicatie voor als je wat op de hoogte bent van het chronologisch verloop ervan en de verschillende kleine maar zo belangrijke stapjes met minder spectaculaire uitkomst voor de gewone man in de straat Citaat:
Het probleem met jou is dat je zo gebrainwashed bent van het idee dat het zo zou zijn dat alles wat je kan waarnemen daaraan wordt ingepast ... datgene er moeilijk mee te rijmen valt of ronduit in tegenspraak is wordt gewoon genegeerd. Open-minded ben je allerminst en je voldoet aan het stereotype van meneers 'dat kan ni' |
Citaat:
Jouw beeld wordt net zo goed door externe bronnen ( euhmzzz zeer selectief en vooral lui mogen we wel stellen ) bepaalt. Citaat:
Waar ik vooral een probleem mee heb is de techniek die je dan kiest om dat vermeende juk van anderen te gooien. Je moet het steeds hebben van sites, van horen/ziens en als blijkt dat die bronnen 9 op 10 volledig onbetrouwbaar of zelfs ronduit vals blijken horen we je niet meer en begin je van meet af aan opnieuw. En dan je zelfbedruipend dogma :roll: waar je steeds alles in kunt passen. de ene keer hebben aliens ons bijzondere technologie geleverd of hebben we die van een toevallige crash gerecupereerd ... de andere keer is het de bijzondere technologie die de interesse van aliens zou gewekt hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je zoiets niet begrijpt gaat mijn petje te boven ?! Tot nu toe dacht ik nog dat je enig verstand van Moeder Natuur meegekregen had, ondanks je hoog ongelovige -thomas-gehalte, maar daar heb ik nu de allergrootste twijfels over...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Shhhhhhhhhhh! Ze bellen hem altijd met een geheim nummer, Top Secret! weet je wel :lol: :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Zie ook deze lijst, zeker niet volledig maar toont wel aan dat de activiteit van UFO's sterk is toegenomen sinds de jaren 40 en het starten van het 'atoomtijdperk'. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._UFO_sightings |
Citaat:
Wat een belachelijke 'rechtzetting'. |
Citaat:
De elite heeft altijd al een wereldbeeld op de massa geprojecteerd die in haar voordeel is. Vroeger was dit met de religies, nu heeft de "officiële" wetenschap en de mainstream media de plaats van de religies en de priesters overgenomen. Maar het doel is altijd hetzelfde controle over de massa. We zijn voorgelogen over vanalles en nog wat. Heel het consensus westerse werelbeeld is een absolute beperking. De evolutietheorie: kul, UFO's bestaan niet: kul ze bestaan wel , paranormale fenomenen bestaan niet: kul ze bestaan wel. Er is geen leven na de dood: kul, dat is er wel. Enz.... |
Citaat:
Er zijn trouwens cases gekend waar UFO's simpelweg kernrakketen die op standby staan uitschakelen. Als signaal naar het leger toe kan dit tellen: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds 1945 is ook Obesitas sterk toegenomen in de VS (en wereldwijd) Wordt Obesitas veroorzaakt door het atoomtijdperk of -indirect- door de UFO-verschijningen die daar blijkbaar volgens jou op volgen? :-D Uiteraard zijn er vele andere, simpelere en betere verklaringen die je weigert te beschouwen vanwege de immense tunnelvisie van je zelfbevredigend wereldbeeld. |
Citaat:
Next... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be