|
Citaat:
|
Citaat:
Aliens die van de aarde komen, maar nooit gebruik hebben gemaakt van de aarde. Behalve om enkel als militairen ze zien, eens met hun blikken doos tegen een boom te vlammen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch een opmerking in verband met Chris Mellon. Volgens Steven Greer is Mellon niet helemaal te vertrouwen omdat Greer suggereert dat Mellon het spelletje meespeelt om de zogezegde 'aliens' in een slecht daglicht te stellen en daardoor fondsen los te krijgen 'voor verder onderzoek naar aliens'. Waarheid? |
Citaat:
Een piloot kan beter iets onbekend van bekend onderscheiden, niet waar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
I'm telling you, dit zijn de gevallen engelen ten tijden van Henoch en Noach. "It will be like in the days of Lot and Noah." |
Citaat:
Denk jij dat wij het zouden toelaten dat we ergens "aardse aliens" tegenkomen in een of andere buitenaardse aardse plek die een serieus bedreigend arsenaal zouden aan het bouwen zijn, dat we die niet direct naar de verdoemenis blazen ? En als onze militairen belachelijk onnozel mannekes zijn in de ogen van die aardse aliens, omdat zij zodanig veel verder staan dat onze militaire mogelijkheden hen zelfs geen haar kunnen krenken, waarom zouden ze dan onze militairen in de gaten houden, maar niet onze taxi chauffeurs ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, want ik heb de indruk dat Patrickv niet altijd optimaal geïnformeerd is voor wat het UFO-onderwerp betreft. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. |
Citaat:
Patrick is volgens mij een heel wereldse mens. Ik zou willen zeggen dat hij rationeel is, maar sommige uitschieters doen me wel anders denken. :D Het is klaar als een klontje, we worden geprept op iets... |
Citaat:
|
Citaat:
Het vereist gewoon een enorme studie en toewijding, met veel gebed, om tot den Geest van Zijn geloof te komen. Die wezens, dat wij gevallen engelen of demonen noemen, zijn ons niet nieuw. Laat u niet misleiden dat ze in vrede komen. Seksuele immoraliteiten, lgbqt, eugenetica en kinderoffers zijn hun signatuur zoals we nu al waarnemen. |
Citaat:
Begrijp je hoe inconsistent dat is ? "ik weet niet veel van Poltergeisten, maar ik weet wel dat de graag naar Friends kijken op TV", zoiets ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be