Citaat:
Maar niemand vindt ooit dat einde, dat is enkel mogelijk omdat de sinistere Elite niet WIL dat dat gevonden wordt, zo simpel is het natuurlijk, je moet het alleen willen zien. We worden zwaar belazerd langs alle kanten. "As private parts to the elite are we, they play with us for sports." :lol: |
Citaat:
http://forum.gamer.nl/archive/index.php?t-33224.html Citaat:
Ik weet het, moeilijk te geloven, maar was een raket naar de maan schieten 100 jaar geleden iets dat de mensen gemakkellijk zouden aanvaarden als idee ? Of satellieten, ruimtestations, kerncentrales, straaljagers enz enz ? Wat ons vandaag als " ongelofelijk " voorkomt, is morgen doodnormaal. Mijn kinderen hebben zelfs moeite om te geloven dat in mijn jonge tijd er geen GSM 's en computers bestonden ? Persoonlijk verbaasd niets mij nog. |
Citaat:
Je weet wel, als je op een schaakbord op het eerste veld, 1 graankorrel legt, op het 2de veld 2 graankorrels, op het 3de 4 korrels enzv dan kom je uiteindelijk bij het 64ste veld en heb je het probleem dat je meer graankorrels moet leggen dan er bestaan op aarde. Daar komt het simpelweg op neer. teleportatie is een mooi idee, maar momenteel kunnen ze nog geen waterstofatoom teleporteren. Stel dat een toekomstige supercomputer ooit de materiele constructie van een mens op atomair niveau kan registeren -dan heb je en passant ook even onsterfelijkheid bereikt, maar dat is klein bier vergeleken met teleporatie - dan heb je bijvoorbeeld 10 petabyte aan data die je moet versturen, noodzakelijkerwijze maximaal aan lichtsnelheid. Vanaf een planeet op 100 lichtjaar van hier, heel dichtbij op kosmische schaal, miljoenen kilometers is waarschijlijker, zou je er dan ook minstens 100 jaar over doen om die informatie naar hier te teleporteren. En dan begint het probleem pas want dan moet je uit die data de atomen, moleculen, cellen beginnen herbouwen in exacte positie structuur en relatie tot elkaar. Waar ga je de machine halen die dat kan? Je hebt daar enkel een pakket informatie rondzweven..... Let op, ik ben een vooruitgangsoptimist maar net zoals ik niet geloof dat men ooit de 100 m zal kunnen lopen in minder dan 5 seconden, zo geloof ik niet dat bepaalde technisch-wetenschappelijke problemen ooit zullen opgelost worden. |
't Blijft toch bijzonder bizar dat exodus het steeds maar moet hebben van de meest schimmige figuren om zijn standpunt wat kracht bij te zetten.
En de vermeende kredietwaardigheid van die sujetten dient dan steeds te komen van een zelfbedruipende complottheorie die die fantasten monddood zou maken u uitvoerig uiteengezet door bewezen fraudeurs en pathologische leugenaars gelijk Greer ed. |
Citaat:
Er zijn 400+ (ex-)professionele getuigen uit het leger, NASA, ... die zeggen dat UFO's en aliens een realiteit zijn. Bereid onder ede te getuigen dat wat ze zeggen de waarheid is. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn mensen die je kan inhuren en die je een professionele getuigenis afleveren in de vorm naar keuze (filmpje, verslag, ...) ;-) |
Citaat:
MAAR...als er Aliens tot hier geraakt zijn, dan wil dat zeggen dat zij wel in iets dergelijks geslaagd zijn, begrijp je ? Nogmaals : wat voor ONS vandaag ongelofelijk lijkt, is voor andere wezens misschien doodnormaal, misschien voor onze opvolgers ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Filmpje 8 min 51 sec, de kinderen getuigen o.a voor Harvard Professor of Psychiatry John E. Mack, M.D., terplaatse. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Al de zweverige typjes die zich steunen op het vaste dogma dat er wat meers zou zijn en er prat op gaan dat uitgerekend zij de uitverkorenen zouden zijn die dat zouden kunnen waarnemen...en 99 op 100 ook zware munt uislaan Citaat:
Een deel ronduit bewezen niet klopt met andere feiten. etc etc En dat onder de organisatie van een bewezen fraudeur charlatan ? En hou toch eens op met die drogreden als bestand er iets gelijk een professionele getuige inzake UFO's ( niet ufo's dus ) en aliens. |
Citaat:
Als ik dit lees : "Mack had a world view inspired by elements of spiritual and philosophical traditions which hold that people are all connected to one another; this theme of "connection" was taken to a controversial extreme in the early 1990s when Mack commenced his decade-plus study of 200 men and women who reported recurrent alien encounter experiences" dan valt dat bij onmiddellijk richting schimmig figuur, ja Er kan immers moeilijk sprake zijn van enige objectiviteit, laat staan van geen beïnvloeding van getuigen _ hoe goed hij verder ook is als psychiater _ als hij al vertrekt van die instelling en hij verder het enige controlelichaam is. btw die Pulitzer prijs (1977)... die won hij voor beste biografie over T.E. Lawrence "Dr. John Mack (1929-2004), who wrote books about patients who claim to have been abducted by aliens. Many of Mack’s patients had been referred to him by Hopkins. Dr. Mack claimed that his psychiatric patients were not mentally ill (then why was he treating them?) and that he could think of no better explanation for their stories than that they were true. However, until someone produces physical evidence that abductions have occurred, it seems more reasonable to believe that Dr. Mack and his patients were deluded or frauds. Of course, the good doctor could hide behind academic freedom and the doctor/patient privacy privilege. He could make all the claims he wanted and refuse to back any of them up on the grounds that to do so would be to violate his patients' rights. He could then publish his stories. Mack received a $200,000 advance for his first book on alien abductions" |
Citaat:
|
Citaat:
Andere vertrouw ik voor geen haar... |
Citaat:
Allemaal hoge Franse officieren die bij nader onderzoek allemaal ineens verdampt bleken te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus wat je zegt is pertinent onjuist. Nuja, had je een maar een klein beetje je oogkleppen afgedaan dan zag je in dat COMETA echt is. |
Citaat:
Makkelijk om zo met een groot aantal getuigen te schermen hoor. |
Hier nog een medewerker van COMETA die op video spreekt over zijn bijdrage aan het report.
Dat sommige skeptici nog eens insinueren dat het fake is. :roll: http://www.youtube.com/watch?v=w7KC-1wj3Hg Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be