Citaat:
Omdat sommigen nu eenmaal deftig onderzoek doen. Iets wat jij nog nooit gedaan hebt. 'Ik denk wat ik denk'. Is dat jouw motto? |
[quote=DeProf_eet;7598291]
Citaat:
Ik zeg het, de realiteit is al meer dan fictie genoeg. Concentreer je daar maar op. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Met betrekking tot Atlantis is er bij mij nog steeds een vraag open, de locatie, die locatie zou dus zijn bestaan te danken hebben aan een hogere bewustzijn dan de tegenwoordige bewustzijnslaag, en bestond er ten tijde van Atlantis nog een gelijkaardige beschaving van lagere orde die eigenlijk de oorzaak is tot de strijd tussen deze twee beschavingen, waardoor de zondvloed Atlantis zogenaamd verdween (via een dimensiescheur) ? Terwijl deze dimensionaal wegens de veranderende aarde weerslag had op het oorspronkelijke pangea...ik stel dat het pangea oorspronkelijk 1 groot stuk land was in beheer van een hoge bewustzijn en opereerde in alle eenheid. Dan is de reden van het in stukken gaan van dat land te vinden in een gebeurtenis die duidt op het verlagen van het bewustzijn in verschillende culturen die met elkaar in de strijd kwam, de schuldvraag is daarmee al beantwoord maar trekken de mensen daaruit lering ? |
Citaat:
Als je bewijslast zoekt, moet je misschien hier eens kijken: http://www.disclosureproject.org/cou...fo-files.shtml Zal lastig zijn om te debunken. Ik wed dat je geen enkele link durft openen zonder in jouw broek te doen. Want wij zijn bang meneer van de waarheid. update: ik verschiet ervan hoeveel dode links er zijn. vroeger werkten ze wel. sorry. Maar de landen die zijn ufo files al vrijgegeven hebben zijn: Nieuw Zeeland, Brazilië, UK, Canada, Denemarken, Finland, Mexico, Peru, Rusland, Spanje, Zweden, Frankrijk, Uruguay, USA.. |
Citaat:
Het is mythe net zoals koning Arthur nooit bestaan heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
snappie snappie ? sterke beweringen vragen ijzersterke bewijzen. bezoek van aliens is een zeer, zeer sterke bewering. geen enkele hoeveelheid getuigenissen, foto's of filmkes is geoeg om dat te bewijzen. alleen hard en tastbaar bewijs is voldoende. |
Citaat:
|
Dubbel
|
Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...July8,1947.jpg Maar dat is geen bewijs zeker... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf een forum aan het schrijven, nog maar net begonnen, maar lees het gerust al eens (aardwetenschappen): users.pandora.be/wetenschapsforum Over Atlantis weet ik te weinig om er iets met zekerheid over te zeggen. Maar volgens mij een beschaving die oa de piramides van Gizeh, Puma punku, Tihuanaku, zeeruines van Okinawa,.. gebouwd hadden; |
Citaat:
Zijn jullie nu zo naieef dat jullie niet kunnen begrijpen dat bvb NASA alle beeldmateriaal filtert en bijwerkt, moest er maar iets op staan dat niet verklaard kan worden ? |
Citaat:
krantenknipsels van 60 jaar geleden over een neergestorte spionnageballon van de Vs in volle koude oorlogstijd? |
Citaat:
Maar je volgt voorspelbaar de strategie (nou ja) van elke believer: je haalt er netjes de documenten uit die bevestigen waar je in gelooft, maar de overige documenten en verklaringen die een heel ander verhaal vertellen - project Mogul - negeer je volkomen. Citaat:
Wel wel wel, en ik die dacht dat we niet alles mochten geloven hetgeen in de krant staat. |
Zullen we ineens de evolutie topic ook nog maar eens van onder stof halen? Dan kunnen jullie daar ook nog eens over Hueyatlaco beginnen.
|
Citaat:
Om wat mysterieus te doen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be