Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan gaat men het al dadelijk de stempel 'buitenaards' geven omdat men niet dadelijk een andere verklaring heeft. Is dat de juiste manier van 'logisch' denken ? |
Citaat:
En dat is de reden waarom de hoge Amerikaanse militairen (én de piloten) zich de haren uit het hoofd lijken te trekken. En wel omdat ze er geen blijf mee weten. Ze kunnen die tuigen niet plaatsen, laat staat dat ze die kunnen volgen. Vandaar dat ze een mogelijke buitenaardse optie of hypothese suggereren. Maar of dit effectief zo is, is koffiedik kijken. Indien het bovendien waar zou zijn hetgeen piloten observeren, namelijk dat zulke tuigen met gemak in zee duiken en/of plots opduiken uit de zee, dan hebben we er nog een probleem bij. |
Alle planeten en hun manen van het zonnestelsel zijn buitenaards.
Ook onze maan. Waarom zoekt men naar buitenaards leven in ons zonnestelsel? https://www.eoswetenschap.eu/ruimte/...rplaneet-venus UFO's die uit het water komen en terugkeren noemt men USO's https://www.popularmechanics.com/mil...arine-objects/ |
Citaat:
Let wel, ik geloof ook dat er een kans bestaat, en die is zelfs reeël denk ik, dat er nog 'ergens' een vorm van leven mogelijk is. Alleen in onze melkweg zouden er een 36 (of meer zelfs) mogelijkheden zijn. https://www.scientias.nl/er-zijn-mee...-onze-melkweg/ De dichtste is wel zo'n 17.000 lichtjaar van ons verwijderd. De kans dat die zo ff op bezoek zouden komen lijkt me nagenoeg 0 te zijn. Zelfs al kunnen ze met de snelheid van het licht reizen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit veronderstelt wel een doorgedreven kennis van de fysica waar wij, voor zover we weten, nog niet aan toe zijn. |
Wat doet u eigenlijk denken dat “zij wiens naam we niet spreken” al geen anti gravity en dergelijke gebruiken?
Voor wij technologie zoals GPS op onze smartphone krijgen is dat al decennia in gebruik door militair personeel. Ze staan veel verder dan wij kunnen bedenken. Sci-fi-alike. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom had ik er ook het woordje 'nagenoeg' bijgeplaatst. Mocht er leven bestaan op een andere planeet, en mochten ze ook verder staan dan wij nu staan dan is er ook een kans dat ze sneller dan het licht zouden kunnen reizen. Ik ga nu niet aan kansberekening gaan doen, maar wat denk je nu zelf ? '0' of nagenoeg '0'. Ik ben nog voorzichtig geweest en heb dat ook nog een kans gegeven. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Van hier te voet naar Scherpenheuvel gaan, dat is ook ver zenne. :lol: Onze Maan ? Als ik het vergelijk met de dichtsbijzijnde planeet waar leven mogelijk zou zijn dan ligt de maan aan mijn achterdeur. Maw, ver is relatief hé. |
Citaat:
Momenteel nog veel vragen, hypotheses, etc. maar nog niet veel antwoorden. Mss 'Morgen', om onze Witte Kaproen even te citeren. ;) |
Citaat:
Net zoals onze voorouders alleen maar konden dromen van een reis naar de maan wegens gebrek aan kennis. |
Citaat:
Mars ligt aan den andere kant. Klein beetje verder. Die gaan wij nu gaan opzoeken. Zouden ze ginder ook een draad over ons hebben lopen op het een of het ander Marsiaans forum ? :lol: |
Marsiaans forum...
Met de M van Maarten. :rofl: 't gaat hier nog allemaal uitkomen sie. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Als je maar blokjes op elkaar blijft stapelen kan je een torentje bouwen tot op de maan, toch? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De geluidsbarrière De geluidsbarrière werd op 14 oktober 1947 door Ch. Yeager voor het eerst overwonnen, met het experimentele Amerikaanse raketvliegtuig Bell X–1. |
Nick Pope over de gelekte rapporten.
“With my own defense background in this subject, three things stand out. Firstly, the description by one insider of the reports as ‘shocking’ — a word that begs the question what about UAP do these people find shocking. Secondly, the fact that the intelligence reports seem to have been given a surprisingly wide distribution in various intelligence agencies, and thirdly, the fact that the extraterrestrial hypothesis seems genuinely not to have been taken off the table.” |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niets dat biologische redelijk ingewikkeld is kan tegen hoge g-krachten, alleen robots en minuscule levensvormen. |
Citaat:
|
Citaat:
Alles daarbinnen is niets gewaar van de krachten daarbuiten. |
Citaat:
Andere theoretische opties zijn het compenseren voor de G-krachten met bijvoorbeeld een kunstmatig zwaartekrachtsveld, minder geavanceerde lapmiddelen als het vat vol vloeistof dan Mambo voorsteld, het idee dat de extreem snel versnellende schepen onbemande drones kunnen zijn etc. Of misschien zijn de aliens wel drones, of aangepast aan een hogere zwaartekracht, of ze gebruiken een vorm van kunstmatige time dilation (nee, dat is niet iets waarvan ik kan bedenken hoe je dat zou doen), of... Dus dit zou ik niet als een probleem zien in de verhalen over aliens, als ze technologie hebben waarmee ze hier kunnen komen, op een budget dat ze al kunnen terugverdienen door een beetje rond te kijken, een paar koeien op te eten en dan te crashen in de woestijn, dan geloof ik ook wel dat ze een vorm van compensatie voor versnellingen hebben. In mijn inschatting is dat iets dat ook wij vroeger of later zouden moeten kunnen maken op de een of andere manier, met als contrast iets als sneller dan het licht reizen, wat heel goed letterlijk onmogelijk zou kunnen zijn. Of op zijn minst zou het niet het eerste gebied zijn waarop ik graag eens overtuigend bewijs zou willen zien. |
Citaat:
De theorie daar van toont een enorm potentie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer men in deze draad de vraag stelt naar aliens, dan is dit omdat steeds weer verhalen opduiken van aliens. Dit met vrij precieze beschrijvingen van deze wezens. Beschrijvingen die vaak gelijklopend zijn in heel wat landen. En dan stellen sommigen zich de vraag: wat moeten we daar allemaal van denken? Vaak worden ze geassocieerd met heel het ufo-gebeuren. En dus rijst de bedenking : bestaan ze of bestaan ze niet? Zijn het fabels? En als ze bestaan, vanwaar komen ze dan? In science fiction films stellen ze zich geen vragen van die aard. |
Citaat:
Het verband ontgaat je. Np. |
Citaat:
Mocht de beeltenis van de zogenaamde 'greys' kloppen zoals beschreven door 'getuigen', dan is er maar weinig kans dat ze veel vlees eten als men naar hun mond kijkt... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be