Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   vlaams blok radikaliseert (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240724)

Jan van den Berghe 6 oktober 2017 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8543604)
Hewel, het was toch niet mis.

Gewoon de cijfers a.u.b.

bembem 6 oktober 2017 22:56

cf. oa deze topic hier destijds gestart:
W.O. II - Proportioneel meer deportaties in A'pen dan vanuit andere steden.

Daaruit bleek dat er zo'n 30 % verschil was tussen Brussel en Antwerpen wat betreft het oppakken van Joden. Immers is uit serieuze bronnen (zie bvb onderstaande link) gebleken dat er in Antwerpen 65 op de 100 werden opgepakt itt Brussel waar dat het er 'slechts' zo'n 35 p 100 waren.

http://wt.be/index.php/wt/article/download/5021/912

Dus ja, ik verzin wel degelijk niks met te stellen dat er in Vlaanderen aanzienlijk meer collaboratie plaatsvond.

bembem 6 oktober 2017 22:58

En btw JVDB, ik denk dat je dit al wel wist maar dat je het gewoon ontkent omdat het niet in je agenda past, too bad maar de cijfers liegen niet.

Jan van den Berghe 6 oktober 2017 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8543604)
Hewel, het was toch niet mis.

Kortom, u weet hoegenaamd geen bron voor die cijfers.

bembem 6 oktober 2017 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8543618)
Kortom, u weet hoegenaamd geen bron voor die cijfers.

Jawel hoor, cf. m'n voorgaande postings...

Tavek 6 oktober 2017 23:05

Het VB is een Trumpiaanse schijtpartij. Ik ben blij dat ze niks meer voorstellen. Ze verzamelen nog de oerracisten van ons land voor zich.

Echte Geotrupidae, zoals een oud-Politicus en EU comissaris het ooit correct stelde.

Jan van den Berghe 6 oktober 2017 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8543613)
cf. oa deze topic hier destijds gestart:
W.O. II - Proportioneel meer deportaties in A'pen dan vanuit andere steden.

Daaruit bleek dat er zo'n 30 % verschil was tussen Brussel en Antwerpen wat betreft het oppakken van Joden. Immers is uit serieuze bronnen (zie bvb onderstaande link) gebleken dat er in Antwerpen 65 op de 100 werden opgepakt itt Brussel waar dat het er 'slechts' zo'n 35 p 100 waren.

http://wt.be/index.php/wt/article/download/5021/912

Dus ja, ik verzin wel degelijk niks met te stellen dat er in Vlaanderen aanzienlijk meer collaboratie plaatsvond.

Jawel, u verzint het wel. In dat artikel staat totaal niet wat u ervan maakt.

Garry 6 oktober 2017 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8543365)
Nu is het natuurlijk wel eigenlijk, feitelijk zo een klein beetje de waarheid wat ze schrijven, of zie ik dat verkeerd. ;-)

U ziet het goed. Er is geen letter van gelogen en dat stoort sommige hier mateloos.

bembem 6 oktober 2017 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8543623)
Jawel, u verzint het wel. In dat artikel staat totaal niet wat u ervan maakt.

Begrijpend lezen pls, dat staat er juist wel.

Xenophon 7 oktober 2017 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8543573)
We moeten de Shoah en wat zich toen allemaal van smeerlapperij heeft afgespeeld steeds in het achterhoofd houden. Daarom dat het een goed iets is dat het cordon bestaat. Opdat het collectieve geheugen nooit dergelijke wandaden zou vergeten, laat staan goedkeuren. De top van het VB speelt om deze reden een link spel, vermits ze achter de schermen maar al te graag dwepen met het gedachtegoed van de collabo's & co destijds.

Een nazi-complot zoveel jaar na de oorlog. - lol -

Kijk straks maar onder uw bed, misschien zit er wel een Hitler onder.

Vlad 7 oktober 2017 02:47

Sire, er zijn geen Vlamingen meer. Welk Vlaanderen zou moeten onafhankelijk worden ? Het Vlaanderen waarin binnen 40 jaar islamieten in de meerderheid zijn ? Het VB kan zichzelf beter opheffen als ze ooit nog iets wil betekenen. Een politieke oplossing zal er nooit meer komen.

4x10E6 7 oktober 2017 06:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8543529)
Nog niet teveel last van dagvaardingen vanuit het partaai-bestuur van n-va na de profetieën van Robert ?

Hou je het nog vol ? Is de stress niet te zwaar om dragen ?

.. ik kan dit nog net bolwerken, dank zij een combinatie van pharmaceutische en fermentatieve hulpmiddelen én een jaarabonnement op het Pallieterke .. dank overigens voor uw bezorgdheid ..

Hoomer 7 oktober 2017 06:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8543656)
Een nazi-complot zoveel jaar na de oorlog. - lol -

Kijk straks maar onder uw bed, misschien zit er wel een Hitler onder.

Jonge hou uw vriendin met benefit eens wat beter onder de knoet. ;-) :lol:

Odol 8 oktober 2017 03:00

Na het lezen van het VB pamflet heb ik eerder de indruk dat Pandareus doorslaagt.

Maar ja de waarheid ontken je door Nazi te brullen en de shoah erbij te halen.

Eduard Khil 8 oktober 2017 08:11

baardapen en makkakken

rookie 8 oktober 2017 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8544402)
Na het lezen van het VB pamflet heb ik eerder de indruk dat Pandareus doorslaagt.

Maar ja de waarheid ontken je door Nazi te brullen en de shoah erbij te halen.

beproefd extreem linkse methode om zonder argumenten, in hun eigen ogen, een discussie te winnen door ze af te breken

Sukkelaar 10 oktober 2017 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8543335)
En vooral : of hij ook maar iets wil te maken hebben met deze bende fascisten.

Ik in ieder geval wel al laat ik de benaming van "fascisten" voor jouw rekening.

Sukkelaar 10 oktober 2017 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8543613)
cf. oa deze topic hier destijds gestart:
W.O. II - Proportioneel meer deportaties in A'pen dan vanuit andere steden.

Daaruit bleek dat er zo'n 30 % verschil was tussen Brussel en Antwerpen wat betreft het oppakken van Joden. Immers is uit serieuze bronnen (zie bvb onderstaande link) gebleken dat er in Antwerpen 65 op de 100 werden opgepakt itt Brussel waar dat het er 'slechts' zo'n 35 p 100 waren.

http://wt.be/index.php/wt/article/download/5021/912

Dus ja, ik verzin wel degelijk niks met te stellen dat er in Vlaanderen aanzienlijk meer collaboratie plaatsvond.

En toch twijfel ik daar aan. De Walen zijn meesters om dit te verdoezelen.

No Apologies 10 oktober 2017 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8543566)
Very well said Pandareus!! Het zijn inderdaad een bende gore fascisten!! Al wat hen interesseert is de kleurtjes bashen & pijn willen doen... !!!! Dit moet stoppen!!! Ik krijg doorgaans ook van zo'n leuke 'gazetjes' in de bus: "Volkskrant" noemen ze zich, en het staat inderdaad vol met leugens & zwartmakerij. Vervang 'immigranten, asielzoekers, vreemdelingen' door "Joden" en men weet dat deze partij een potentieel gevaar vormt voor de samenleving. De Kristallnacht in mind zal ik - en een groot deel van de Belgische bevolking - nooit dulden dat het zo ver zou escaleren vermits ze toch maar mooi in het cordon zitten. Yep, raus de fascisten!!!!!!!!! Raus de bruine horde die niet-Europese vreemdelingen wenst te bashen onder het mom van islam danger!!!!!!!!!

Vraag eens aan de joden in Brussel en Antwerpen wie ze het meest vrezen.

No Apologies 10 oktober 2017 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8543581)
We moeten de oktoberrevolutie en de grote Joodse rol daarin in achtnemen. We moeten de oververtegenwoordiging van Joden in het bankwezen in achtnemen. We moeten de oververtegenwoordiging van moreel subversief gedrag van Joden in achtnemen.

En dan zal ik de Shoah in achtnemen....

Waarom mogen joden niet in het bankwezen zitten? Ruikt naar discriminatie.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be