Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nieuwe forummers... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250351)

Guinevere 10 oktober 2019 21:04

Nieuwe forummers...
 
... en oude forummers vinden hun weg niet (meer terug) naar politics.BE.

Hoe komt dit?

Doe hier aub iets aan.

Wapper 12 oktober 2019 20:57

Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam

kojak 17 oktober 2019 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9136567)
... en oude forummers vinden hun weg niet (meer terug) naar politics.BE.

Hoe komt dit?

Doe hier aub iets aan.



:cheer: Geeft em een klak van Politics.be en 't komt in de sakosh. :silly: :cheer:

Knuppel 9 januari 2020 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9136567)
... en oude forummers vinden hun weg niet (meer terug) naar politics.BE.

Hoe komt dit?

Doe hier aub iets aan.

"Oude" forummers die met een nieuwe nick proberen terug te komen?

Anna List 9 januari 2020 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9218803)
"Oude" forummers die met een nieuwe nick proberen terug te komen?

of dubbelnikkers?

Hoomer 9 januari 2020 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9218807)
of dubbelnikkers?

Dat is wel een dubbel racistisch woord he Annaatje. 8-)

Anna List 9 januari 2020 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9218813)
Dat is wel een dubbel racistisch woord he Annaatje. 8-)

een typo, meer niet. :lol:

Knuppel 9 januari 2020 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9218807)
of dubbelnikkers?

Dat bedoelde ik dus. Maar.....hoe komt Genever aan die ervaring?

Eyjafjallajökull 3 februari 2020 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9136567)
... en oude forummers vinden hun weg niet (meer terug) naar politics.BE.

Hoe komt dit?

Doe hier aub iets aan.

2

Guinevere 15 februari 2020 18:13

Ceci n'est pas un forum.

kojak 15 februari 2020 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9246070)
Ceci n'est pas un forum.

Tja....
Wat kom je hier dan doen als dit geen forum zou zijn ?

Eduard Khil 16 februari 2020 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9246070)
Ceci n'est pas un forum.

tuurlijk wel

Knuppel 17 februari 2020 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9136567)
... en oude forummers vinden hun weg niet (meer terug) naar politics.BE.

Hoe komt dit?

Omdat dit, volgens jou, geen forum is? :lol::lol::lol:

Wat ligt er jou eigenlijk écht op je lever?
Dat dubbelnickers er niet meer zo gemakkelijk in slagen om hun weg naar Politics.be terug te vinden?
Of dat jij er niet in slaagt om dit forum naar jouw hand te zetten?

Ik ben hier vanaf het prille begin actief. Bijna 18 jaar dus. Ik ben dus een "oude" forrummer en verdwijn soms weken of zelfs maanden, en toch heb ik nog nooit een probleem gehad om politics.be terug te vinden. Maar ik heb ook maar één nick. :twisted:

Guinevere 17 februari 2020 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9247217)
Omdat dit, volgens jou, geen forum is? :lol::lol::lol:

Wat ligt er jou eigenlijk écht op je lever?
Dat dubbelnickers er niet meer zo gemakkelijk in slagen om hun weg naar Politics.be terug te vinden?
Of dat jij er niet in slaagt om dit forum naar jouw hand te zetten?

Ik ben hier vanaf het prille begin actief. Bijna 18 jaar dus. Ik ben dus een "oude" forrummer en verdwijn soms weken of zelfs maanden, en toch heb ik nog nooit een probleem gehad om politics.be terug te vinden. Maar ik heb ook maar één nick. :twisted:

Leuk voor u, proficiat.

Maar kan u zich niet eens voorstellen dat sommige mensen wel eens hun oude nick of inlog gegevens zijn vergeten? Meer zelfs, ze kunnen in de loop der jaren ook van email adres zijn veranderd. Die hebben dus compleet niets meer aan een nick die ze hier ooit in lang vervlogen tijden hebben aangemaakt en waarbij ze dit al misschien vergeten zijn. Al die mensen en nieuwe personen kunnen hier enkel nog meelezen, wat ze natuurlijk niet lang gaan doen. Rip "forum"? Begrijpt u het nu?

Eyjafjallajökull 17 februari 2020 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9247620)
Leuk voor u, proficiat.

Maar kan u zich niet eens voorstellen dat sommige mensen wel eens hun oude nick of inlog gegevens zijn vergeten? Meer zelfs, ze kunnen in de loop der jaren ook van email adres zijn veranderd. Die hebben dus compleet niets meer aan een nick die ze hier ooit in lang vervlogen tijden hebben aangemaakt en waarbij ze dit al misschien vergeten zijn. Al die mensen en nieuwe personen kunnen hier enkel nog meelezen, wat ze natuurlijk niet lang gaan doen. Rip "forum"? Begrijpt u het nu?

Lol @ oude nick of inloggegevens vergeten :lol:

Nice try...

Guinevere 17 februari 2020 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9247627)
Lol @ oude nick of inloggegevens vergeten :lol:

Nice try...

Lol, maar volgens mij kan het wel. Ik ben dat van mij op bepaalde platformen ook al vergeten.. en heb blijkbaar twee Twitter accounts.

Langs de andere kant, Mr Maarten zal het wel beter weten. Denk niet dat velen dat hier de moeite vinden om al teveel moeite voor te doen en oude nicks op te rakelen. ;-)

Eyjafjallajökull 17 februari 2020 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9247635)
Lol, maar volgens mij kan het wel. Ik ben dat van mij op bepaalde platformen ook al vergeten.. en heb blijkbaar twee Twitter accounts.

Langs de andere kant, Mr Maarten zal het wel beter weten. Denk niet dat velen dat hier de moeite vinden om al teveel moeite voor te doen en oude nicks op te rakelen. ;-)

Twee twitteraccounts ?

Zoals hier dus :lol:

Pontifex 17 februari 2020 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9247620)
Maar kan u zich niet eens voorstellen dat sommige mensen wel eens hun oude nick of inlog gegevens zijn vergeten? Meer zelfs, ze kunnen in de loop der jaren ook van email adres zijn veranderd. Die hebben dus compleet niets meer aan een nick die ze hier ooit in lang vervlogen tijden hebben aangemaakt en waarbij ze dit al misschien vergeten zijn. Al die mensen en nieuwe personen kunnen hier enkel nog meelezen, wat ze natuurlijk niet lang gaan doen. Rip "forum"? Begrijpt u het nu?

Beste,

U kan eigenhandig uw email aanpassen als u veranderde van adres.
Een nieuw paswoord aanvragen kan ook.
En dat alles is best mogelijk zonder een dubbelnick aan te maken.

Dubbelnicks zijn voor niets goed, en dienen enkel voor te irriteren, te pesten of in elk geval om de janmijnkloten uit te hangen.
Dat feest gaat hier dus niet meer door.


Pontifex.

Het Oosten 18 februari 2020 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9247642)
Twee twitteraccounts ?

Zoals hier dus :lol:

System, dat was pas een debater.Hij initieerde een draad van meer dan 5 miljoen hits. Ik faut le faire. Sinds hij er niet meer is, gaat het forum de berg af. Elke dag wat minder forummers, dit forum. Er komen er zogezegd bij, maar die hoort men nooit. Wie fabriceert die eigenlijk? Veel te veel persoonlijke aanvallen op dit forum en dus haken mensen af. Ooit sluiten ze heel het boeltje hier. Ik zou het spijtig vinden want er was iets van te maken, ook als is het hier een Vlaams-nationalistisch nest . Maakt eigenlijk niet zoveel uit.

LiberaalNL 18 februari 2020 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9247988)
System, dat was pas een debater.Hij initieerde een draad van meer dan 5 miljoen hits. Ik faut le faire. Sinds hij er niet meer is, gaat het forum de berg af. Elke dag wat minder forummers, dit forum. Er komen er zogezegd bij, maar die hoort men nooit. Wie fabriceert die eigenlijk? Veel te veel persoonlijke aanvallen op dit forum en dus haken mensen af. Ooit sluiten ze heel het boeltje hier. Ik zou het spijtig vinden want er was iets van te maken, ook als is het hier een Vlaams-nationalistisch nest . Maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Voor het quote-archief. Ben jij in het echt ook zo vol van jezelf, System uit Het Oosten?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be