Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Yasmien Naciri dient Tom Van Grieken van antwoord: "Ik kan absoluut niet tegen "Jij b (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243881)

Universalia 7 juni 2018 06:48

Yasmien Naciri dient Tom Van Grieken van antwoord: "Ik kan absoluut niet tegen "Jij b
 
Yasmien Naciri dient Tom Van Grieken van antwoord: "Ik kan absoluut niet tegen "Jij bent anders""

Citaat:

Dat zegt voorzitter Van Grieken van Vlaams Belang vanavond aan Naciri die in "De afspraak" over "We nemen het heft in handen" komt vertellen, haar nieuwe boek waarin de auteur een stem geeft aan een jonge generatie die de handen uit de mouwen steekt en zelf op zoek gaat naar oplossingen voor problemen in de maatschappij.
Heeft die vrouw er al eens bij stilgestaan dat ze het probleem zelf zijn?

DE zin: zelf op zoek gaat naar oplossingen voor problemen in de maatschappij komt toch zo precies over als: wij zullen het hier eens naar onze hand zetten of zie ik dat verkeerd? :?

Het klinkt te mooi om waar te zijn haar uitlatingen om hun jongere generatie iets anders 'op te voeden'.

Ik geloof er alvast de ballen van.

Anna List 7 juni 2018 06:59

wat een gebrek aan zelfvertrouwen bij die dame.

de correcte analyse is dat al haar lotgenoten dezelfde maatschappelijke kansen en steun krijgen die zij gehad heeft, maar dat zij er iets mee deed, en die massa's migranten die niet slagen er niks mee deden.

Hoofdstraat 7 juni 2018 07:51

Volgens haar is het de schuld van de Antwerpse scholen dat moslim jongeren spijbelen en niet goed Nederlands spreken.

Uiteraard niet omdat ze thuis opgevoed worden in het arabisch en niet naar de kleuterklas gaan om nog maar te zwijgen over inteelt, die leeft echt in haar eigen wereldje met oogkleppen op.

Moslims krijgen de kans om dezelfde zorg en scholing te krijgen maar verneuken het quasi compleet, sommigen hebben het licht gezien (ik ken er toch ene) maar de meesten verzwelgen in zelfbeklag en vingerwijzen.

Skobelev 7 juni 2018 08:21

We nemen het heft in handen....

Islamieten en messen, onafscheidelijk, ze kunnen hun liefde voor het mes en bijhorende kelen niet verbergen.

Pericles 7 juni 2018 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8733137)
wat een gebrek aan zelfvertrouwen bij die dame.

de correcte analyse is dat al haar lotgenoten dezelfde maatschappelijke kansen en steun krijgen die zij gehad heeft, maar dat zij er iets mee deed, en die massa's migranten die niet slagen er niks mee deden.

Bedrijfskunde aan de Karel de Grote Hogeschool. Als je dat diploma niet kan halen dan ben je zo goed als debiel.:roll:
En daarna master meertalige professionele communicatie aan de UA.
Nog zoiets totaal nutteloos . :roll:
En dan de UA ? Die instelling kan je toch maar nauwelijks een universiteit noemen. :roll: De UA is een diplomafabriek voor mensen die een echte universiteit niet aankunnen zoals de KUL en de UGent.

Pericles 7 juni 2018 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8733172)
Volgens haar is het de schuld van de Antwerpse scholen dat moslim jongeren spijbelen en niet goed Nederlands spreken.

Uiteraard niet omdat ze thuis opgevoed worden in het arabisch en niet naar de kleuterklas gaan om nog maar te zwijgen over inteelt, die leeft echt in haar eigen wereldje met oogkleppen op.

Moslims krijgen de kans om dezelfde zorg en scholing te krijgen maar verneuken het quasi compleet, sommigen hebben het licht gezien (ik ken er toch ene) maar de meesten verzwelgen in zelfbeklag en vingerwijzen.

Hun kinderen krijgen zelfs meer kansen. Dat mens kraamt onzin uit. :roll:

geertvdb 7 juni 2018 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8733229)
Bedrijfskunde aan de Karel de Grote Hogeschool. Als je dat diploma niet kan halen dan ben je zo goed als debiel.:roll:
En daarna master meertalige professionele communicatie aan de UA.
Nog zoiets totaal nutteloos . :roll:
En dan de UA ? Die instelling kan je toch maar nauwelijks een universiteit noemen. :roll: De UA is een diplomafabriek voor mensen die een echte universiteit niet aankunnen zoals de KUL en de UGent.

Kijk, ik kan mij inbeelden dat ge u ergert aan deze moslima, maar om nu mee de UA daarvoor de bekritiseren, da's echt van de pot gerukt. Dat is een uitstekende universiteit.

Zipper 7 juni 2018 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8733137)
wat een gebrek aan zelfvertrouwen bij die dame.

de correcte analyse is dat al haar lotgenoten dezelfde maatschappelijke kansen en steun krijgen die zij gehad heeft, maar dat zij er iets mee deed, en die massa's migranten die niet slagen er niks mee deden.

zij maakt deel uit van de 10% goed geïntegreerde islamieten in België (op uitzondering dan van haar kopvod). En die 10% wordt op zeer regelmatige basis opgevoerd bij de VRT om de kijkers de illusie te geven dat die integratie bijna algemeen is. Bij de VRT denken ze dus waarschijnlijk dat wij achterlijk zijn.

Pericles 7 juni 2018 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8733237)
Kijk, ik kan mij inbeelden dat ge u ergert aan deze moslima, maar om nu mee de UA daarvoor de bekritiseren, da's echt van de pot gerukt. Dat is een uitstekende universiteit.

De UA is de afvalbak van de KUL en de UGent , al wie daar niet slaagt trekt naar ginder of naar de VUB.
Dat was in mijn tijd, meer dan 30 jaar geleden zo en dat is nu nog steeds zo.

Profiteur 7 juni 2018 09:08

Die dame verkondigde gewoon onzin en legde weer eens alle schuld bij de autochtonen. Zo'n gevallen zouden ze direct het land moeten uitzetten.

Ik vond het veel mooier hoe Calvo te kakken werd gezet. Babyface kon gewoon op geen enkele vraag een antwoord geven en bleef maar rond de pot draaien. Tom Van Grieken praatte Calvo gewoon los onder tafel. Zalig om die Calvo als een gieter te zien af gaan. Calvo wilt dus graag de Europese grenzen open zetten en elke vluchteling, crimineel, terrorist, transmigrant ... met open armen ontvangen. Zijn natte droom is dan nog steeds om van Mechelen een allochtonenstad te maken. Hij ging gisteren op de Afspraak dan ook compleet onderuit. Wie nog in de partij groen gelooft mist een paar vijzen en heeft oogkleppen op.

Zipper 7 juni 2018 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8733244)
Die dame verkondigde gewoon onzin en legde weer eens alle schuld bij de autochtonen. Zo'n gevallen zouden ze direct het land moeten uitzetten.

Ik vond het veel mooier hoe Calvo te kakken werd gezet. Babyface kon gewoon op geen enkele vraag een antwoord geven en bleef maar rond de pot draaien. Tom Van Grieken praatte Calvo gewoon los onder tafel. Zalig om die Calvo als een gieter te zien af gaan. Calvo wilt dus graag de Europese grenzen open zetten en elke vluchteling, crimineel, terrorist, transmigrant ... met open armen ontvangen. Zijn natte droom is dan nog steeds om van Mechelen een allochtonenstad te maken. Hij ging gisteren op de Afspraak dan ook compleet onderuit. Wie nog in de partij groen gelooft mist een paar vijzen en heeft oogkleppen op.

Calvo was daar idd echt aan het sterven.

geertvdb 7 juni 2018 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8733243)
De UA is de afvalbak van de KUL en de UGent , al wie daar niet slaagt trekt naar ginder of naar de VUB.
Dat was in mijn tijd, meer dan 30 jaar geleden zo en dat is nu nog steeds zo.

Dat was in uw tijd niet zo, en dat is nu nog steeds niet zo.

Anna List 7 juni 2018 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8733248)
Calvo was daar idd echt aan het sterven.

doet er niet toe, zolang Tom Van Grieken PDW niet kaltstellt zal VB geen invloed hebben. (cfr LePen)

Pericles 7 juni 2018 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8733261)
Dat was in uw tijd niet zo, en dat is nu nog steeds niet zo.

Kerel. Ik heb lang genoeg aan de KUL gestudeerd om dat te weten. ;-)
Er zijn ENORME verschillen in niveau.

Zipper 7 juni 2018 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8733265)
doet er niet toe, zolang Tom Van Grieken PDW niet kaltstellt zal VB geen invloed hebben. (cfr LePen)

klopt, maar dat zal hij nooit durven. Van Grieken is trouwens ver van een sterke figuur.

Anna List 7 juni 2018 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8733269)
Kerel. Ik heb lang genoeg aan de KUL gestudeerd om dat te weten. ;-)
Er zijn ENORME verschillen in niveau.

ja, maar je veralgemening klopt niet hoor. in mijn tijd waren de handelsingenieurs van RUCA bvb wel steviger gevormd dan die van de KUL.

over zachte wetenschappen wil ik t niet hebben.
over de VUB ook niet. :p

geertvdb 7 juni 2018 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8733241)
zij maakt deel uit van de 10% goed geïntegreerde islamieten in België (op uitzondering dan van haar kopvod). En die 10% wordt op zeer regelmatige basis opgevoerd bij de VRT om de kijkers de illusie te geven dat die integratie bijna algemeen is. Bij de VRT denken ze dus waarschijnlijk dat wij achterlijk zijn.

Awel, ik vind haar helemaal niet 'goed geïntegreerd'. Haar discours is zeer gericht op haar eigen gemeenschap. De voorbeelden die zij geeft komen exclusief uit haar gemeenschap. Zij beseft ook helemaal niet welke oogkleppen ze op heeft.
Als ge aan haar zou vragen: aanvaardt u de evolutietheorie, dan wil ik haar antwoord nog wel eens weten.

Geintegreerde moslims zijn er wel degelijk, maar enkel degenen die hun godsdienst als een bijkomstigheid bekijken , of verdoken atheist zijn .

Ik snap niet dat Van Grieken zo poeslief was. Dan mag een blokker al eens opdraven, en dan laat hij de kans liggen! De linkiewinkies Etienne Vermeersch en Maarten Boudry zouden wel tegengas gegeven hebben!

geertvdb 7 juni 2018 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8733269)
Kerel. Ik heb lang genoeg aan de KUL gestudeerd om dat te weten. ;-)
Er zijn ENORME verschillen in niveau.

Gast, ik heb aan de KUL gestudeerd EN aan de UA.

OK?

Ge weet er de ballen van!

Profiteur 7 juni 2018 09:34

Gestudeerd of afgestudeerd. Het verschil tussen pinten pakken of in de boeken gezeten te hebben :twisted:

Pericles 7 juni 2018 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8733273)
ja, maar je veralgemening klopt niet hoor. in mijn tijd waren de handelsingenieurs van RUCA bvb wel steviger gevormd dan die van de KUL.

over zachte wetenschappen wil ik t niet hebben.
over de VUB ook niet. :p

Handelsingenieur aan de KUL is zwaar wiskundig en theoretisch.
De slaagkans van de doorsnee student gaat daar een pak minder groot zijn.
De slaagkansen van de eerstejaars aan de UA zijn zowat het dubbel van die van aan de KUL (algemeen genomen) en dat komt heus niet omdat de studenten aan de UA slimmer zijn.
Anna , de UA en de VUB zit vol met gebuisden aan de KUL.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be