Khwajagan |
23 juni 2010 21:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
(Bericht 4836639)
Hoe altruïstisch.
Indien ik jou was, ik zou me laten testen, ze daar een poepje laten ruiken om dan huiswaarts te keren met een miljoen onder mijn arm.
Dan heb je zowel wereldfaam verworven, de wetenschap op zijn kop gezet, de deur geopend voor een nieuwe medische en spirituele benadering van de mens, een miljoen euro verdiend dat je kan verdelen aan de nodigen en een apart hoofdstuk in de geschiedenisboeken is verzekerd.
Maar neen, het zal meneer "worst wezen". Liever op klein, anoniem forum beweren dat je over vermogens beschikt om dan te klagen dat niemand je gelooft.
|
man o man toch, je leest niet of je bent harstikke blind. Ik klaag helemaal niet dat je me niet gelooft. Ik klaag er over dat je het a priori verwerpt.
Eerst zeg je: Leugens. ipv kan je het bewijzen? en daarna wordt het gesprek met jou steeds gekker.
Ik weet dat jij in staat ben het ook te leren, maar dat ga je toch niet doen.
lk doe het al zo'n 13 jaar en ik heb iedereen in staat gezien het te doen!
Nogmaals, je hoeft het niet aan te nemen, dat zou ik net zo idioot vinden als a priori verwerpen. Maar pas als je de ervaring zelf hebt, kan je er helemaal niks over zeggen. En over dat miljoen, het zal me idd worst wezen, mar ik heb ook gezegd dat ik heb uitgelegd hoe dat werkt. Blijkbaar wil jij alleen geloven wat je wil geloven.
Maar bon, ik laat het hierbij want het heeft toch geen zin, mischien kom je het later nog eens tegen.
|