Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Vorenus 27 februari 2009 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4000437)
Area 51 is een testbasis.
Er is zo'n wetenschapper dat ooit naar daar moest gaan om een buitenaards schip te onderzoeken. En die had zwijgplicht, maar vond toch dat het volk het moest weten.
Na jaren was hij het beu als gek uitgemaakt te worden, dan hebben ze hem (vrijwillig) aan de leugendetector gehangen en guess what?
Die man sprak alle jaren de waarheid :)

Area51 is inderdaad iets aparts, maar nu vooral om nieuwe vliegtuigen etc te testen enzo. Ook wapens;
Maar vroeger (en nu wss nog) hield men daar alien technology bij/

Er is ook een man die sprak dat ze daar aliens opgesloten houden.

Een ander theorie beweert dat men op Area51 Nazi-technologie heeft verder ontwikkeld.

Zo is het bewezen dat één van de topwetenschappers van de nazi's ivm luchtvaart daar in de buurt heeft gezeten na de oorlog.

420yeahbaby 27 februari 2009 23:16

Dat kan kloppen want den Amerikaan heeft alle SS dossiers in handen genomen na de overwinning.
Maar vergeet dan ook niet de "Occult Nazi".
Hitler's stuwraket kwam immers verder uit archeologische gegevens... vraag me dit aub niet te bewijzen, hoop dat je dat weet?

Anyway, area51 is waarop "ongewone" technologie wordt getest

420yeahbaby 28 februari 2009 00:05

http://www.youtube.com/watch?v=v0NoHN1TU5I
Only time

Steve_M 28 februari 2009 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4000420)
Ik zou graag commentaar krijgen ivm area 51 en die docu's daarover. De rest kan mij nu bommen.

Als het u niet kan bommen, waarom plaats je dan al die andere posts? Dat begint een beetje uw vaste strategie te worden: eerst heb je het over LSD en dat iemand die dat niet heeft geprobeerd daarover met jou niet kan discussiëren. Ik reageer daarop, waarop je vraagt de LSD te vergeten. Dan kom je af met een boel bij elkaar gegrabbelde plaatjes. Als iemand daar dan op reageert, dan interesseert het je plots niet meer.

Terug on-topic. Ik heb de documentaire over area-51 bekeken. Wat ik zag was een documentaire over een goed beveiligde basis waar prototypes van nieuwe vliegtuigen getest worden. De woordjes 'maybe', 'possibly', 'might' en 'could' kwamen dan ook veelvuldig voor. Ongeveer de helft van de docu was gewijd aan de uitzonderlijke veiligheid rondom de basis. Dat lijkt mij alles behalve vreemd. Ik stel voor dat je eens gaat rondhangen rond Kleine Brogel, zien hoe lang het duurt voor een koppel wachtlopende militairen je aanspreken om te vragen wat je daar doet. Hier zeggen ze zelfs niets, ze houden de boel gewoon in de gaten.

De documakers doen ook bijzonder hard hun best om de meest alledaagse zaken als grote mysteries voor te stellen door mogelijke oorzaken te noemen en spannende muziekjes te gebruiken. De Janet-vluchten zijn een perfect voorbeeld: zit er zo'n man die zegt 'Janet could be an acronym for Joint and Naval ...'. Tja, ik veronderstel dat het inderdaad zou kunnen. Et alors? Ook hebben ze het steevast over unmarked planes. Unmarked op de rode streep en de toestelnummers na dan. Als ze die nummers dan natrekken, dan ontdekken ze dat de regering er voor iets tussen zit. Opnieuw, erg vanzelfsprekend als je werknemers moet laten pendelen naar een afgelegen plaats in de woestijn.

Ook grappig waren de speculaties over de hoeveelheid hangars, de aanwezigheid van straaljagers in de lucht (het is een luchtmachtbasis, duh) en waarom de informatie gecompartimentaliseerd geheimgehouden wordt (standaardpraktijk is dat trouwens).

'Hun' UFO (het lichtpuntje dat in de richting van de aarde bewoog en volgens mij - maar niet volgens de zelfverklaarde expert - een vallende ster was) bewoog, voor zover ze dat konden inschatten op die beelden aan 3500 mph. Waarna ze zelf zeiden dat de X-15 in 1968 (!!) 4500 mph. kon halen. Waarlijk, hier zijn vreemde krachten aan het werk.

Dan, en dit is in deze thread eigenlijk de kern van de zaak, de aliens. Geen enkel bewijs, alleen verklaringen van drie mensen. John Lear en George Knapp zijn eigenlijk onrechtstreekse getuigen, dus de enige overblijvende is Bob Lazar. Wie is Bob Lazar? Naar eigen zeggen werkte Lazar tussen 1988 en 1989 in area 51 als theoretisch natuurkundige. De meeste claims van Lazar zijn op overtuigende manier ondergraven (zo behaalde hij geen diploma op MIT, hij heeft geen wetenschappelijke publicaties - erg ongewoon voor een topnatuurkundige, toen hij bankroet ging midden jaren 80 was hij een filmontwikkelaar ...). Bob Lazars antwoord: de overheid heeft zijn identiteit gewist, het meest gebruikte excuus voor mensen die beweren iemand te zijn die ze eigenlijk niet zijn (ik denk dan aan special forces wannabes en mensen die claimen voor de CIA gewerkt te hebben). Bovendien is het erg onwaarschijnlijk dat een theoretisch natuurkundige in de buurt zou komen van de 'vliegende schotel'.

Kers op de taart en voor mij het ultieme bewijs dat Lazar liegt is het korte filmfragment waar Lazar John Lear filmt tegen een lege donkere hemel. Lear zegt dat ze net een spektakel hebben aanschouwd, vliegende schotels, noem maar op. Twee bedenkingen: 1) waarom heeft Lazar het spektakel zelf niet gefilmd, maar alleen Lear die vertelt wat er allemaal gebeurde en 2) de datum onderaan in beeld zegt dat de film opgenomen is in 1989. Als Lazars claims kloppen, dan heeft hij Top Secret informatie gelekt aan John Lear. Onafgezien van het feit dat zijn clearance hem zou verbieden met iemand te spreken over zijn werk tot aan de dood, zou dit sowieso een enkeltje gevangenis betekenen wegens landverraad. Believers zullen dan ongetwijfeld argumenteren dat de overheid van hem geen martelaar wil maken, maar geloof me, de overheid heeft liever een martelaar dan een spion.

Voila, dan kunt u nu zeggen dat het u niet meer interesseert en een foto plaatsen van een graancirkel :lol:

Experiment 28 februari 2009 09:55

Het gaat hier dus om Bob Lazar: een fysicus die in 1989 naar buiten kwam met het verhaal dat ie op Area 51 gewerkt had en vanalles gezien had. Aanvankelijk werd ie natuurlijk afgeschilderd als impostor, maar toen bleek dat zijn telefoonnummer wel degelijk in een register stond bij 'los Alamos Projects' en hij zelfs met een foto in een krantje prijkte VOOR hij op Area 51 werkte, terwijl altijd werd ontkend dat hij wetenschapper was tout court!

Zijn beste makker was de meest geaccrediteerde CIA-piloot ter wereld die op de meest illustere toestellen vloog (blackbird sr-71, U2, jongste stuntpiloot ter wereld etc...). Samen bezochten ze Area 51 's nachts en hebben ze weldegelijk samen gezien. De reporters van de CNBC affliate in Las Vegas geloven hem nog steeds! Ik begin hem nu ook maar pas te geloven.

Gelieve toch wat dieper in de stront te rakelen, voor ge kritiek begint te spuien en mensen schizofreen begint te noemen. Dat zijn ernstige beledigingen in mijn ogen die toch een paar banpuntjes waard zijn...

Sjaax 28 februari 2009 09:59

In verband met het Darwinjaar en de discussie over de evolutietheorie vs het scheppingsverhaal:
Zijn aliens geschapen of zijn ze evolutionair ontwikkeld?

Experiment 28 februari 2009 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 4001031)
In verband met het Darwinjaar en de discussie over de evolutietheorie vs het scheppingsverhaal:
Zijn aliens geschapen of zijn ze evolutionair ontwikkeld?

Tot dusver is de evolutietheorie nog altijd de officiële verklaring en dat zal ook zo blijven.

Experiment 28 februari 2009 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4000657)
Een ander theorie beweert dat men op Area51 Nazi-technologie heeft verder ontwikkeld.

Zo is het bewezen dat één van de topwetenschappers van de nazi's ivm luchtvaart daar in de buurt heeft gezeten na de oorlog.

In alle geval zijn de f-117 stealth, B2, SR-71 en alle andere vliegende mirakels daar ontwikkeld.

Operation paperclip bedoel je? Wel als ze met 100,000 militairen en burgers van alle nationaliteiten mooi kunnen zwijgen over de atoombom, zal het wel mogelijk zijn om een paar honderd man koest te houden zeker?

Vorenus 28 februari 2009 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4001063)
In alle geval zijn de f-117 stealth, B2, SR-71 en alle andere vliegende mirakels daar ontwikkeld.

Operation paperclip bedoel je? Wel als ze met 100,000 militairen en burgers van alle nationaliteiten mooi kunnen zwijgen over de atoombom, zal het wel mogelijk zijn om een paar honderd man koest te houden zeker?

Onder andere.

Indien de nazi's hadden gewonnen dan stonden we reeds 30 jaar verder op gebied van technologie.

Nog steeds staat vandaag "MADE IN GERMANY" als symbool van kwaliteit en innoverend.

Experiment 28 februari 2009 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4001196)
Onder andere.

Indien de nazi's hadden gewonnen dan stonden we reeds 30 jaar verder op gebied van technologie.

Nog steeds staat vandaag "MADE IN GERMANY" als symbool van kwaliteit en innoverend.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4001196)
Onder andere.

Indien de nazi's hadden gewonnen dan stonden we reeds 30 jaar verder op gebied van technologie.

Nog steeds staat vandaag "MADE IN GERMANY" als symbool van kwaliteit en innoverend.

Inderdaad, deutsche Gründlichkeit. Het zijn ook luftwaffepiloten die als eersten melding maakten van de zogenaamde "foo-fighters"(foo van het franse faux), waarvan ze dachten dat het hoogtechnologische toestellen van de Amerikanen waren.

Algemeen gekend zijn ook de nucleaire ambities van de nazi's. Voor het Noorse "zware water" bv. gingen ze over lijken.(http://en.wikipedia.org/wiki/Norwegi...water_sabotage)
Maar om de nazi's UFO's en al wat daarmee te maken heeft meteen te associëren is misschien een brug te ver.

420yeahbaby 28 februari 2009 13:15

Youtube - The Occult Nazi

En inderdaad, die man waarover ik het had noemt Bob Lazar

Steve_M 28 februari 2009 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4001027)
Het gaat hier dus om Bob Lazar: een fysicus die in 1989 naar buiten kwam met het verhaal dat ie op Area 51 gewerkt had en vanalles gezien had. Aanvankelijk werd ie natuurlijk afgeschilderd als impostor, maar toen bleek dat zijn telefoonnummer wel degelijk in een register stond bij 'los Alamos Projects' en hij zelfs met een foto in een krantje prijkte VOOR hij op Area 51 werkte, terwijl altijd werd ontkend dat hij wetenschapper was tout court!

Stanton Freedman heeft dat met succes ontkracht

Citaat:

Zijn beste makker was de meest geaccrediteerde CIA-piloot ter wereld die op de meest illustere toestellen vloog (blackbird sr-71, U2, jongste stuntpiloot ter wereld etc...). Samen bezochten ze Area 51 's nachts en hebben ze weldegelijk samen gezien.
Je ontwijkt mijn vraag: waarom heeft Lazar dan Lear gefilmd en niet de zgn. UFO's. Je ontwijkt ook alle andere vragen en opmerkingen die ik gemaakt heb. Het feit Lear een CIA-piloot was heeft niets te maken met het waarheidsgehalte van de beweringen van Lazar.

Citaat:

Gelieve toch wat dieper in de stront te rakelen, voor ge kritiek begint te spuien en mensen schizofreen begint te noemen. Dat zijn ernstige beledigingen in mijn ogen die toch een paar banpuntjes waard zijn...
Ik heb dieper in de stront gerakeld, maar je negeert dat liever. Kritiek spuien? Wat is daar mis mee: die docu zat vol gaten en stemmingsmakerij, je hebt zelf om commentaar gevraagd, hoor. Ik geloof ook niet alles blindelings, maar ik geloof (let op mijn woordkeuze) dat figuren als Lazar en Lear wel degelijk voor de Amerikaanse overheid werken, maar dan als verspreiders van disinformatie. Dat de Amerikaanse overheid dingen doet die het daglicht niet mogen zien, dat weten we allemaal (zoals je zelf al zei MKULTRA enz.), maar er zijn gewoon weinig bewijzen voor dat het om aliens gaat en al helemaal niet in die docu.

Ik heb trouwens niemand schizofreen genoemd, ik heb alleen gezegd dat je telkens iemand doorvraagt of tekortkomingen in je claims aanwijst, over iets anders begint. Dat is geen schizofrenie, het is een discussiestrategie. Als ik banpunten verdien omdat ik discussieer, kritiek lever en discussiestrategieën in vraag stel op een discussieforum :roll:.

Vorenus 28 februari 2009 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 4001234)
Inderdaad, deutsche Gründlichkeit. Het zijn ook luftwaffepiloten die als eersten melding maakten van de zogenaamde "foo-fighters"(foo van het franse faux), waarvan ze dachten dat het hoogtechnologische toestellen van de Amerikanen waren.

Algemeen gekend zijn ook de nucleaire ambities van de nazi's. Voor het Noorse "zware water" bv. gingen ze over lijken.(http://en.wikipedia.org/wiki/Norwegi...water_sabotage)
Maar om de nazi's UFO's en al wat daarmee te maken heeft meteen te associëren is misschien een brug te ver.

Een UFO is gewoon een onbekende vliegende toestel en heeft in feite niets te maken met buitenaardse wezens.

Indien de Amerikanen de technologie van de nazi's in het geheim gebruikt en toegepast hebben dan waren het UFO's ten opzichte van de rest van de wereld.

420yeahbaby 28 februari 2009 20:24

Akkoord Vorenus.
Veel mensen zien buitenaardse tuigen in iets dat het mss niet is.

Maar ik blijf er heilig van overtuigd dat wij buitenaards bezoek genieten hier ter aarde.
Ik ben er nog meer van overtuigd dat sommige onder ons leven :)

Vorenus 28 februari 2009 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4001854)
Akkoord Vorenus.
Veel mensen zien buitenaardse tuigen in iets dat het mss niet is.

Maar ik blijf er heilig van overtuigd dat wij buitenaards bezoek genieten hier ter aarde.
Ik ben er nog meer van overtuigd dat sommige onder ons leven :)

Nu dat je zegt, Bertje Anciaux heeft wel wereldvreemde ideëen die buitenaards lijken.

system 28 februari 2009 20:37

Citaat:

Citaaat Vorenus
Een UFO is gewoon een onbekend vliegend toestel en heeft in feite niets te maken met buitenaardse wezens.
Strikt genomen is dit inderdaad juist, ja.

420yeahbaby 28 februari 2009 20:39

En vraagt niemand zich af wat die ufo vloot boven mexico was???
Meer als 1500 he!!!!!!!!!!!

Ze doen misschien onze kosmische riem toch aan tegen de shockwave van 2012
Yiihaaaa

Experiment 28 februari 2009 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4001844)
Een UFO is gewoon een onbekende vliegende toestel en heeft in feite niets te maken met buitenaardse wezens.

Indien de Amerikanen de technologie van de nazi's in het geheim gebruikt en toegepast hebben dan waren het UFO's ten opzichte van de rest van de wereld.

Ik vind dat toch wel allemaal weer straf ze van die "nazi's". 100.000.000x10^21 melkwegstelsel om en rond onze aardkloot en het toch op de nazi's steken. Wie heeft er hier eigenlijk teveel holywoodiaanse films gekeken?

Hubble Deep Space:


420yeahbaby 28 februari 2009 22:46

Die foto gaan wij ingekaderd in onze living hangen, maar de grootte dat wij willen kost ons 500 euro. Dat is dan maar voor als vakantiegeld erop komt.

Mss zet ik er nog een tekst bij: We are not alone

Experiment 28 februari 2009 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4002015)
Die foto gaan wij ingekaderd in onze living hangen, maar de grootte dat wij willen kost ons 500 euro. Dat is dan maar voor als vakantiegeld erop komt.

Mss zet ik er nog een tekst bij: We are not alone

http://imgsrc.hubblesite.org/hu/db/2...s/full_jpg.jpg
3100x3100 :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be