Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   2018: start van de dictatuur van de Bitches. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241927)

Jay-P. 9 januari 2018 01:42

2018: start van de dictatuur van de Bitches.
 
Een goede zaak an sich.
De mannelijk gestuurde uitbuiting en het testosteron macho-gedrag krijgen verdiend rammel op de Schoof zijn kloten. Maar:
Zoals na de franse en andere revoluties is de slinger weeral te hard aan 't omslaan en wordt de heksenjacht verplaatst naar de brave zich-van-niets-bewuste Klootmans-Modaal in de straat, op het werk of in de sportzaal, op bus, taxi of tram. De derde wet van Newton in overdrive.

Beef en sidder.
Na de sixties en seventies met vrijheid, de era van Hair, is de wereld van de 'free en home of the brave' beland in de era van de Bitches.
De Sufragettes en Dolle Mina waren maar voor te lachen. Ilsa rules! -Sukses ermee, generatie Z!- :-(

TV-verslaafde 9 januari 2018 02:03

Oei. Zijn mannen in het algemeen de vijand?

Dan moeten we een nieuwe "big daddy" verzinnen namelijk de staat. Vanaf nu zijn kinderen bezit van de staat. En wat de staat zegt en doet is altijd juist in ruil krijgen de kindjes bescherming. Het verbaast mij dan ook niet dat alleenstaande moeders veelal zo links als de pest stemmen. En samenwonende moeders veelal rechts stemmen. "Ik kut rechts, maar mijn portefeuille staat links." Wahaha. Sinterklaas bestaat niet.

Jaja. Het is allemaal wat.

kojak 9 januari 2018 02:07

Momenteel is het idd een heksenjacht, en alles wat de klok slaat.
Zelfs op de nieuwjaarsfuif of drink van de ambtenaren mochten ze elkaar niet 'vasthouden' als ze dansten.
Er moest een 'afstand zijn'...
Beetje van het ene naar het andere uiterste.
Van de ene kant mss goed dat ze de mensen eens wakker geschud hebben, want er was idd wél mis(ge)bruik, maar ze mogen nu ook niet gaan overdrijven.
Waar de fout nu juist lag, dat laat ik zelf in het midden.

Heel dat gedoe zal wel afkoelen zonder al te veel te moeten blazen denk ik. ;)

orfeus5412 9 januari 2018 19:55

Citaat:

Catherine Deneuve: "Mannen mogen vrouwen lastig vallen"
De Franse actrice Catherine Deneuve, haar Duitse collega Ingrid Caven, schrijfster Catherine Millet en een 100-tal andere vrouwen zetten in een vrije tribune in Le Monde opmerkelijke kanttekeningen bij de #MeToo-beweging. Ze waarschuwen voor een heksenjacht.
Hele artikel: VrtNws

Jay-P. 11 januari 2018 02:41

Deneuve heeft duidelijk een punt daar, samen met die 100+ anderen.
#balancetonporc versus #balancetatruie. De goegemeente zal het snappen 'When Pigs Fly'.
Puritanisme tout court wordt blootgelegd*


*: middenvinger richting:arrow: #mietoe.

TV-verslaafde 11 januari 2018 05:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8620250)
Deneuve heeft duidelijk een punt daar, samen met die 100+ anderen.
#balancetonporc versus #balancetatruie. De goegemeente zal het snappen 'When Pigs Fly'.
Puritanisme tout court wordt blootgelegd*


*: middenvinger richting:arrow: #mietoe.

Ja maar maar de machtspositie van die mannen op hoge functies. Macht corrumpeert altijd, niets nieuws onder de zon. Ik denk gewoon dat me2, een subtiele manier is om zelf de macht te grijpen en dan het stuur over te nemen en recht in de afgrond te rijden omdat ze de druk en haat van een machtspositie niet aankunnen.

De eerst regel van girlpower: we sluiten alle sterke mannen uit, we inviteren alle gay's en metroseksuelen en die kunnen we dan wat afblaffen. Het bedrijf is failliet na 1 maand omdat niemand kritiek mag geven op Mvr "de chef". En dan herhalen we ergens anders hetzelfde. Jeej, high five...

Guinevere 11 januari 2018 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8618676)
Het verbaast mij dan ook niet dat alleenstaande moeders veelal zo links als de pest stemmen. En samenwonende moeders veelal rechts stemmen. "Ik kut rechts, maar mijn portefeuille staat links."

Wat is daar nu bitchy aan? Alleenstaande moeders maken wellicht meer gebruik van de sociale zekerheid of hebben daar nood aan, daarom stemmen ze links. De samenwonende hebben die sz minder nodig.

Zo zijn er volgens mij nog mensen, ook mannen, die links stemmen door hun sociale positie, terwijl ze qua gedachtegoed op veel vlakken misschien centrum of rechts zijn.

Guinevere 11 januari 2018 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8618674)
Een goede zaak an sich.
De mannelijk gestuurde uitbuiting en het testosteron macho-gedrag krijgen verdiend rammel op de Schoof zijn kloten. Maar:
Zoals na de franse en andere revoluties is de slinger weeral te hard aan 't omslaan en wordt de heksenjacht verplaatst naar de brave zich-van-niets-bewuste Klootmans-Modaal in de straat, op het werk of in de sportzaal, op bus, taxi of tram. De derde wet van Newton in overdrive.

Beef en sidder.
Na de sixties en seventies met vrijheid, de era van Hair, is de wereld van de 'free en home of the brave' beland in de era van de Bitches.
De Sufragettes en Dolle Mina waren maar voor te lachen. Ilsa rules! -Sukses ermee, generatie Z!- :-(

Da's niet waar. Er is geen heksenjacht op mannen. Wie niets verkeerd deed of doet (ongewenste intimiteiten, aanranding of verkrachting), hoeft ook niets te vrezen. Ik vind niet dat vrouwen dat met de mantel der liefde moeten bedekken of erover zwijgen omdat het om een (machtig) man gaat. Goed dat de misplaatste schaamte bij vrouwen rond dat soort wangedrag is opgeheven.

Libro 11 januari 2018 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8620829)
Da's niet waar. Er is geen heksenjacht op mannen. Wie niets verkeerd deed of doet (ongewenste intimiteiten, aanranding of verkrachting), hoeft ook niets te vrezen. Ik vind niet dat vrouwen dat met de mantel der liefde moeten bedekken of erover zwijgen omdat het om een (machtig) man gaat. Goed dat de misplaatste schaamte bij vrouwen rond dat soort wangedrag is opgeheven.

:rofl: In Sint-Niklaas riskeer je 350 euro GAS-boete omdat je gewoon even fluit. Is dat nog normaal?

vlijmscherp 12 januari 2018 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8620250)
Deneuve heeft duidelijk een punt daar, samen met die 100+ anderen.
#balancetonporc versus #balancetatruie. De goegemeente zal het snappen 'When Pigs Fly'.
Puritanisme tout court wordt blootgelegd*


*: middenvinger richting:arrow: #mietoe.

eerder: "we verstaan totaal niets van #metoo en huilen mee met de wolven in het bos".

Universalia 12 januari 2018 09:58

Naar alle waarschijnlijkheid val ik weer maar eens in herhaling als ik schrijf:

Enkele jaren geleden vroeg ik aan een maat.

'Zeg makker, die oorlog tussen de mannen en de vrouwen, is die al begonnen eigenlijk.'

De vriend bekijkt mij echt héél onnozel en reageerde toch beleefd:

'Yo! op Mars gezeten of zo want die oorlog tussen de mannen en de vrouwen is al jaaaaaaren bezig.'

:lol:

Guinevere 12 januari 2018 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8620865)
:rofl: In Sint-Niklaas riskeer je 350 euro GAS-boete omdat je gewoon even fluit. Is dat nog normaal?

Ja, misschien wel. Waarom moet je per se fluiten naar een vrouw? Fluit maar naar uw hondje.

Zo'n man valt voor mij niet onder
'de brave zich-van-niets-bewuste Klootmans-Modaal in de straat'

Guinevere 12 januari 2018 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8621034)
Naar alle waarschijnlijkheid val ik weer maar eens in herhaling als ik schrijf:

Enkele jaren geleden vroeg ik aan een maat.

'Zeg makker, die oorlog tussen de mannen en de vrouwen, is die al begonnen eigenlijk.'

De vriend bekijkt mij echt héél onnozel en reageerde toch beleefd:

'Yo! op Mars gezeten of zo want die oorlog tussen de mannen en de vrouwen is al jaaaaaaren bezig.'

:lol:

Wel ja, haal 'God' uit the picture en ook de mannen en (hun, wat het erge van al is) vrouwen beginnen heuse oorlogen.

Ik bedoel, zelfs met God in the picture wordt er al eens een ruzietje gemaakt...

reservespeler 12 januari 2018 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8621164)
Ja, misschien wel. Waarom moet je per se fluiten naar een vrouw? Fluit maar naar uw hondje.

Zo'n man valt voor mij niet onder
'de brave zich-van-niets-bewuste Klootmans-Modaal in de straat'

Wij hebben mensen zoals u absoluut niet nodug in onze maatschappij.
Doe uwe hoofddoek maar op!

DucDEnghien 12 januari 2018 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8621173)
Wij hebben mensen zoals u absoluut niet nodug in onze maatschappij.
Doe uwe hoofddoek maar op!

In welke varkenstal ben jij opgegroeid waar fluiten naar een vrouw als "normaal" werd gevonden.

Libro 12 januari 2018 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8621164)
Ja, misschien wel. Waarom moet je per se fluiten naar een vrouw? Fluit maar naar uw hondje.

Zo'n man valt voor mij niet onder
'de brave zich-van-niets-bewuste Klootmans-Modaal in de straat'

Ik ben het ermee eens dat het boertig gedrag is, maar rechtvaardigt dat zo'n zware boete?

Guinevere 12 januari 2018 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8621173)
Wij hebben mensen zoals u absoluut niet nodug in onze maatschappij.
Doe uwe hoofddoek maar op!

Heel inhoudelijke reactie...

En news flash: ik heb u ook niet nodig, zeker niet met mijn hoofddoek op.

Guinevere 12 januari 2018 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8621312)
Ik ben het ermee eens dat het boertig gedrag is, maar rechtvaardigt dat zo'n zware boete?

De wetgeving rond GAS-boetes is me niet geheel bekend, en een aparte discussie waard.

Maar er is m.i. dus geen heksenjacht op mannen, ook niet met gas-boetes.

Libro 12 januari 2018 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8621430)
De wetgeving rond GAS-boetes is me niet geheel bekend, en een aparte discussie waard.

Maar er is m.i. dus geen heksenjacht op mannen, ook niet met gas-boetes.

Niet rond de pot draaien: verdient iemand die een vrouw bewonderend nafluit een boete van 350 euro?

TV-verslaafde 13 januari 2018 06:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8621562)
Niet rond de pot draaien: verdient iemand die een vrouw bewonderend nafluit een boete van 350 euro?

Ach. Jongens zijn altijd het eerst en houden van overwinning. Altijd iets nieuws, vrouwen lopen altijd achter de feiten aan. Ze zijn een beetje traag van begrip.

Dat GAS-boete gedoe enzo is omdat mannen niet meer geïnteresseerd zijn in vrouwen door het feminisme. Dus moeten ze iets verzinnen om zich interessant te maken. Zonder seks zijn vrouwen veelal saaiere wezens en er bestaat niet iets zoals de "perfecte" partner.

Ze keren hun kar wel als ze wat kalmeren want jongens laten zich toch nooit verslaan. Overwinning boven alles. :twisted:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be