Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 4 oktober 2014 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7346704)
Het is enkel een harde noot om te kraken omdat het zo ver staat van hoe we denken dat de realiteit in elkaar zit. Door onze conditionering vinden we het fantasie.

Maar is het zo onwaarschijnlijk? Als aliens bestaan, dan is het zo onwaarschijnlijk toch niet? Kijk naar de grote verscheidenheid van het dierenrijk op aarde alleen al.

Dat er slechte reptillians bestaan, tja er bestaan ook slechte en bloeddorstige mensen. Dat is ook zo verwonderlijk niet.

Namaste.

waarom komen die goede dan niet aan onze deur kloppen in plaats van onduidelijke berichten te channelen? Waarom is het bericht dan zo vaag dat geen menselijk brein op aarde het filteren kan.
Icke zegt zelf dat ze ideeen in je hoofd kunnen steken, waarom zouden ze hem sparen? Hij had het alien eruit moeten houden. Wanneer hij zich enkel op de bloodlines had gericht hing de wereld aan zijn lippen.

ubunye 6 oktober 2014 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7347392)
waarom komen die goede dan niet aan onze deur kloppen in plaats van onduidelijke berichten te channelen? Waarom is het bericht dan zo vaag dat geen menselijk brein op aarde het filteren kan.
Icke zegt zelf dat ze ideeen in je hoofd kunnen steken, waarom zouden ze hem sparen? Hij had het alien eruit moeten houden. Wanneer hij zich enkel op de bloodlines had gericht hing de wereld aan zijn lippen.

Hij moet gewoon de waarheid brengen zoals hij denk dat ze is. De waarheid hoeft niet verdedigd te worden. Laat ze los en ze zal zichzelf wel bewijzen, omdat het de waarheid is. De tijd van leugens is voorbij. De aarde komt in een hogere frequentie fotonengordel die zijn oorsprong vindt in het centrum van de melkweg. Dit luidt het begin van een nieuwe tijd aan, en het afbrokkelen van de oude structeren gebaseerd op leugens.

Als reptillians bestaan, en dat is de waarheid, dan moet het gezegd worden. Icke is gewoon een boodschapper, geen profeet of guru, een simpele boodschapper.

Het licht verspreidt zich over de aarde en is niet meer te stuiten. De maatschappij zal veel veranderen. Als we naar de geschiedenis kijken dan is één ding zeker. De maatschappij is in constante verandering. In onze tijd is het niet anders. We gaan nieuwe tijden tegemoet. De oude heersers (reptillians?) hebben duizenden jaren hun ding gedaan maar deze tijd is voorbij.

Laat ons focussen op liefde, harmonie, eenheid, respect en alle mooie zaken die het leven biedt. Wij creëeren onze realiteit.

Namaste.

Peche 6 oktober 2014 09:18

Ubunye, ik creëer mijn realiteit niet. Ik ben tegen oorlog, maar ik krijg het in veelvoud.
Als U in die oorlogen de werkende hand van reptillians ziet, waar ziet U hen dan falen?
Hun tijd is niet voorbij, integendeel. Het piekmoment van die tijd nadert en we weten wiens bankrekeningen er van volgestroomd zijn. Terwijl de volkeren van die naties meer de armoede in glijden. Alles is een afleiding, een show om een duister plan tot eind te brengen.
En onze liefde, harmonie, respect staat daar machteloos tegen.
Enkele drukken op paar knoppen en de mensheid is meer dan gehalveerd. Of willen ze een derde uitroeien? Men heeft het maar te kiezen vandaag.

De ernst van het probleem zal ons nooit echt zichtbaar worden. Maar de oorzaak van de problemen hebben hedendaags een naam. Ze zeggen mij "The Rotschild's".
Icke zegt dat ook. Maar met een reptillian theorie win je toch geen rechtzaak?
Met de feiten zoals ze zijn zou je in een normale wereld een serieuze zaak hebben.
De grootste misdaden in de geschiedenis gebeuren vlak voor onze neus, maar gaat er aan voorbij.

ubunye 6 oktober 2014 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7349246)
De ernst van het probleem zal ons nooit echt zichtbaar worden. Maar de oorzaak van de problemen hebben hedendaags een naam. Ze zeggen mij "The Rotschild's".
Icke zegt dat ook. Maar met een reptillian theorie win je toch geen rechtzaak?
Met de feiten zoals ze zijn zou je in een normale wereld een serieuze zaak hebben.

En als Icke nu eens gelijk zou hebben dat de Rotshilds een hybride menselijke/reptilliaanse bloedlijn zijn? Als dat nu eens werkelijk waar zou zijn? Wat dan? Moet Icke dan zijn mond houden. Niet toch.

Namaste.

parcifal 6 oktober 2014 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7349557)
En als Icke nu eens gelijk zou hebben dat de Rotshilds een hybride menselijke/reptilliaanse bloedlijn zijn? Als dat nu eens werkelijk waar zou zijn? Wat dan? Moet Icke dan zijn mond houden. Niet toch.
.

Hij moet zijn mond houden zolang hij het niet zwart op wit kan bewijzen.

Of mogen wij ook onze verdenking publiek maken dat David Icke een pedofiele satanvererende verkrachter en incestpleger is die bij voorkeur kinderen tussen 3 en 6 jaar slacht en op de barbecue gereed maakt op zondagmiddag?
En dat het een alcoholist is op de koop toe?

Wat als we gelijk hebben, nietwaar?

ubunye 6 oktober 2014 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7349592)
Hij moet zijn mond houden zolang hij het niet zwart op wit kan bewijzen.

Of mogen wij ook onze verdenking publiek maken dat David Icke een pedofiele satanvererende verkrachter en incestpleger is die bij voorkeur kinderen tussen 3 en 6 jaar slacht en op de barbecue gereed maakt op zondagmiddag?
En dat het een alcoholist is op de koop toe?

Wat als we gelijk hebben, nietwaar?

Dan moeten diegene maar een rechtszaak aanspannen waarin de bewijzen op tafel worden gegooid en alle claims kunnen weerlegd worden. Dat is wat meneer Icke ook zegt meen ik te herinneren.

Toch raar dat geen één van diegene die hij noemt nog nooit een rechtszaak begonnen zijn tegen hem? Ofwel willen ze hem geen publiciteit geven, ofwel... spreekt hij de waarheid. Ofwel beide. :)

En met het pedofieleschandaal van het laatste jaar in de UK had David Icke al decennia enkele namen genoemd, waarvan het nu uitgekomen is dat het echt pedofielen waren. Die mensen die hij noemde waren dus echt pedofielen. Ja, waarom denk je dan dat ze hem niet aangeklaagd hebben?

Namaste.

Peche 6 oktober 2014 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7349592)
Hij moet zijn mond houden zolang hij het niet zwart op wit kan bewijzen.

Of mogen wij ook onze verdenking publiek maken dat David Icke een pedofiele satanvererende verkrachter en incestpleger is die bij voorkeur kinderen tussen 3 en 6 jaar slacht en op de barbecue gereed maakt op zondagmiddag?
En dat het een alcoholist is op de koop toe?

Wat als we gelijk hebben, nietwaar?

Hij sprak ook van Belgische pedofiele schandalen.
Moet hij nu echt zijn mond houden? Dat nu toch ook niet parcifal?
Dat mannen als Icke alcoholisten zijn is het minste van onze problemen, wanneer alcoholisten oorlogen gaan samenzweren is natuurlijk iets op een andere schaal. Which is the problem today!

Peche 6 oktober 2014 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7349557)
En als Icke nu eens gelijk zou hebben dat de Rotshilds een hybride menselijke/reptilliaanse bloedlijn zijn? Als dat nu eens werkelijk waar zou zijn? Wat dan? Moet Icke dan zijn mond houden. Niet toch.

Namaste.

Geen reptillians. And if so, er zullen toch wel goei tussen zitten ook?
We mogen niet tot racisme overschakelen.

Ik zeg niet dat hij zijn mond moet houden, ik zeg dat er bewijs genoeg op tafel ligt voor daadwerkelijke misdaden.
Reptillian zijn is niet crimineel, mensen misleiden en via oorlog de wereld naar eigen goeddunken koloniseren daarintegen...
Dan heb je een zaak.

Yog Sothoth 6 oktober 2014 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7349603)
Dan moeten diegene maar een rechtszaak aanspannen waarin de bewijzen op tafel worden gegooid en alle claims kunnen weerlegd worden. Dat is wat meneer Icke ook zegt meen ik te herinneren.

Toch raar dat geen één van diegene die hij noemt nog nooit een rechtszaak begonnen zijn tegen hem? Ofwel willen ze hem geen publiciteit geven, ofwel... spreekt hij de waarheid. Ofwel beide. :)

En met het pedofieleschandaal van het laatste jaar in de UK had David Icke al decennia enkele namen genoemd, waarvan het nu uitgekomen is dat het echt pedofielen waren. Die mensen die hij noemde waren dus echt pedofielen. Ja, waarom denk je dan dat ze hem niet aangeklaagd hebben?

Namaste.

Hij beschuldigt zowat iedereen in de politiek en showbusiness van pedofilie, satanisme, necrofilie en ik weet niet wat nog allemaal. Als er dan één daarvan werkelijk iets op zijn geweten heeft noem ik dat gewoon een toevalstreffer!
Dat niemand een rechtszaak tegen hem begint is eerder een kwestie van "don't feed the trolls". Trouwens, ik denk dat de meesten hem gewoon negeren en eens goed met die mafkees lachen.
Beantwoord me deze vraag eens: als hij gelijk heeft, waarom kan hij dan toch zo ongestoord tewerk gaan? Je zou toch denken dat die reptilians op zijn minst zouden proberen hem het zwijgen op te leggen? Je gaat me toch niet wijsmaken dat oppermachtige boosaardige buitenaardse krokodillen niks kunnen beginnen tegen een ex-voetballertje dat duidelijk wat teveel ballen tegen zijn kop gekregen heeft?

Peche 6 oktober 2014 21:48

Ja hij leeft nog. Andrew Breithart en Tom Clancy niet meer.
Wat hadden beide gemeen Yog? Die reptillians mogen geen afleiding van DE (moeder der) samenzwering zijn he.

ubunye 7 oktober 2014 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7350036)
Hij beschuldigt zowat iedereen in de politiek en showbusiness van pedofilie, satanisme, necrofilie en ik weet niet wat nog allemaal. Als er dan één daarvan werkelijk iets op zijn geweten heeft noem ik dat gewoon een toevalstreffer!

Ik heb niet zoveel boeken van hem gelezen, maar diegene die ik gelezen heb, zijn de claims niet zomaar uit de duim gezogen. Hij haalt zijn info van andere bronnen, en die bronnen bleken dus wel juist te zijn. Bronnen die niet iedereen beschuldigen maar specifiek zijn in relatie tot een bepaalde zaak.

Het is dus geen kwestie van toeval, David Icke is gewoon een boodschapper,die de informatie tesamen brengt en op een manier presenteert dat weinig anderen doen.

Citaat:

Dat niemand een rechtszaak tegen hem begint is eerder een kwestie van "don't feed the trolls". Trouwens, ik denk dat de meesten hem gewoon negeren en eens goed met die mafkees lachen.
Tja, sommige waren dus echt pedofielen. Dan weet je direct waarom ze niet gereageerd hebben.

Citaat:

Beantwoord me deze vraag eens: als hij gelijk heeft, waarom kan hij dan toch zo ongestoord tewerk gaan? Je zou toch denken dat die reptilians op zijn minst zouden proberen hem het zwijgen op te leggen? Je gaat me toch niet wijsmaken dat oppermachtige boosaardige buitenaardse krokodillen niks kunnen beginnen tegen een ex-voetballertje dat duidelijk wat teveel ballen tegen zijn kop gekregen heeft?
Ik denk dat David Icke op een hoger niveau beschermd wordt. Er zijn krachten die krachtiger zijn dat die elite. In een van zijn boeken komt er tijdens contact met de andere zijde ook naar voor dat hij geselecteerd is voor zijn moed, om zijn ding op aarde hier te gaan doen.


Ik herinner ook één van zijn interviews waar hij zegt dat hij totaal geen angst heeft, en hij op een hogere frequentie zit dan de krachten die liever niet zouden hebben dat hij zwijgt.

De elite moet het vooral hebben van "macht", macht over iets of iemand. Echte kracht, innerlijke kracht, waar David Icke en vele anderen op teren, is veel sterker dan macht op de lange duur, alhoewel in de illusie van het moment vertoningen van macht sterker kunnen lijken voor een ongetraind oog. Innerlijke kracht wordt gedragen door goddelijke principes. Macht over iets of iemand moet vroeg of laat falen.

De elite kan niet blijven de mensheid onder de knoet houden. Ze hebben het duizenden jaren gedaan. Het mag dus wel eens tijd zijn voor verandering. Kijk maar naar de heksenjachten waarbij ze mensen op de brandstapel smeten omdat ze de elite van de tijd (wat grotendeels dezelfde waren als nu) niet napraatten.

Een onderschat aspect van het werk van Icke is dat hij praat over focussen op het positieve. We hoeven niet bang te zijn, de tijden zijn aan het veranderen op een positieve manier, in tegenstelling tot wat men zou denken als men het nieuws volgt.

Namaste.

Yog Sothoth 7 oktober 2014 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7350476)
Ik heb niet zoveel boeken van hem gelezen, maar diegene die ik gelezen heb, zijn de claims niet zomaar uit de duim gezogen. Hij haalt zijn info van andere bronnen, en die bronnen bleken dus wel juist te zijn. Bronnen die niet iedereen beschuldigen maar specifiek zijn in relatie tot een bepaalde zaak.

We wachten nog steeds op die bronnen!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7350476)
Het is dus geen kwestie van toeval, David Icke is gewoon een boodschapper,die de informatie tesamen brengt en op een manier presenteert dat weinig anderen doen.

"Dat weinig anderen doen". Totaal knettergek, bedoel je?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7350476)
Tja, sommige waren dus echt pedofielen. Dan weet je direct waarom ze niet gereageerd hebben.

Sommigen, sommigen, ... Hoeveel procent van degenen die hij beschuldigde bleken nu echt pedofiel te zijn?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7350476)
Ik denk dat David Icke op een hoger niveau beschermd wordt. Er zijn krachten die nog krachtiger zijn dat die elite. In een van zijn boeken komt er tijdens contact met de andere zijde ook naar voor dat hij geselecteerd is voor zijn moed, om zijn ding op aarde hier te gaan doen.

Ik herinner ook één van zijn interviews waar hij zegt dat hij totaal geen angst heeft, en hij op een hogere frequentie zit dan de krachten die liever niet zouden hebben dat hij zwijgt.

De elite kan niet blijven de mensheid onder de knoet houden. Ze hebben het duizenden jaren gedaan. Het mag dus wel eens tijd zijn voor verandering. Kijk maar naar de heksenjachten waarbij ze mensen op de brandstapel smeten omdat ze de elite van de tijd (wat grotendeels dezelfde waren als nu) niet napraatten.

Een onderschat aspect van het werk van Icke is dat hij praat over focussen op het positieve. We hoeven niet bang te zijn, de tijden zijn aan het veranderen op een positieve manier, in tegenstelling tot wat men zou denken als men het nieuws volgt.

Namaste.

En weer van die zweverige, new-age kwatsch. Man, man, besef jij nu zelf niet hoe jij uit je nek zit te lullen? Als er krachten zijn die nog sterker zijn dan die buitenaardse krokodillen, waarom maken die er dan niet gewoon komaf mee?

ubunye 7 oktober 2014 09:30

Citaat:

En weer van die zweverige, new-age kwatsch. Man, man, besef jij nu zelf niet hoe jij uit je nek zit te lullen? Als er krachten zijn die nog sterker zijn dan die buitenaardse krokodillen, waarom maken die er dan niet gewoon komaf mee?
Ze zijn toch bezig? Kijk hoeveel meer mensen er mee bezig zijn. De waarheid komt naar boven. Je begrijpt ook wel dat dit een zeer complexe maatschappelijke situatie is dat niet in één dag kan veranderen. Het moet van binnenuit komen om een fundamentele en langdurige verandering te bewerkstelligen.

De realiteit is de spiegel. We kunnen enkel de spiegel veranderen door onszelf te veranderen. Houdt van het leven, cultiveer positieve waarden en respect en vertrouw het leven. Vertrouw dat het leven u gaat geven wat je nodig hebt. Vertrouwen creëert vertrouwen. Focus op Liefde. Kies voor Liefde en laat angst los.

Ontdek de liefde in uzelf, ontdek uw connectie met de realiteite en de eenheid van alles. Alle illusies zullen mettertijd minder krachtig worden.



http://www.youtube.com/watch?v=L0g0hAbxDrc#t=58

Peche 7 oktober 2014 21:18

soms is het midden niet slecht.
Alex Jones en Icke hebben wel informatie en wat te zeggen. Maar al eens aan gatekeepers gedacht?
Icke exposed
https://www.youtube.com/watch?v=odeopTW9M9E

microwezen 7 oktober 2014 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ubunye (Bericht 7349557)
En als Icke nu eens gelijk zou hebben dat de Rotshilds een hybride menselijke/reptilliaanse bloedlijn zijn? Als dat nu eens werkelijk waar zou zijn? Wat dan? Moet Icke dan zijn mond houden. Niet toch.

En als dat niet is?
Dan heeft-ie jaren lang een hetze gevoerd tegen een familie.
En ook binnen het wereldje staat Icke bekend als fantast.

En 'buiten het wereldje' is hij gewoon van de pot gerukt.
http://rationalwiki.org/wiki/David_Icke
http://www.skepsis.nl/reptielencomplot.html

Yog Sothoth 8 oktober 2014 09:15

Pindar is weer eens uit het gesticht ontsnapt. Niet op reageren, binnen de kortste keren zit die stompzinnige idioot wel terug waar hij thuis hoort!

parcifal 8 oktober 2014 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7352178)
Pindar is weer eens uit het gesticht ontsnapt. Niet op reageren, binnen de kortste keren zit die stompzinnige idioot wel terug waar hij thuis hoort!

De reptielen hebben hem ondertussen alweer opgebeamed, ze krijgen de intelligentie in hun namaakschepsel, dat een mens moet simuleren, maar niet in de buurt van een doorsnee 5-jarige. Hij valt telkens na 3 woorden alweer door de mand. 8-) Wel entertainend in feite.

Peche 10 oktober 2014 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7352607)
De reptielen hebben hem ondertussen alweer opgebeamed, ze krijgen de intelligentie in hun namaakschepsel, dat een mens moet simuleren, maar niet in de buurt van een doorsnee 5-jarige. Hij valt telkens na 3 woorden alweer door de mand. 8-) Wel entertainend in feite.

Maar waarom pakt gij enkel info dat ge kunt bashen? :)
Rotshields duwen legers geld in handen om staten te koloniseren.
Israël is daar een goed voorbeeld van.
Daarna zijn ze gaan duwen in Libië via een hun middenveldspeler Sarkozy.
En nu willen ze de Syrische banken.
The agenda is out, we've seen it.

En ge gaat weldra merken dat 5 op 10 reeds door de cover van figuren als Icke en Jones zien. Exposure is near, en niet van loonatics die over reptillians praten.
Is het nog grappig proberen dan? Oh you draconian devil ;)

DeProf_eet 28 maart 2015 10:15

Edgar Dean Mitchell voormalig maanastronaut getuigt van wereldwijde UFO cover-up
 
Edgar Dean Mitchell getuigt van wereldwijde cover-up.

Dat is, zou ik zeggen toch niet de eerste de beste ... en als je niet kan wachten tot na de introductie van de Kennedy speach hoef je hier ook geen achterlijke commentaar te plaatsen op dit YT filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=7AAJ34_NMcI

UIteraard weten mensen als Yog Sototh, parcifal, Dixie, atmosphere, Antoon, microwezen het beter. Ik weet wel wie ik moet geloven.

Pandareus 28 maart 2015 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7592574)
Edgar Dean Mitchell getuigt van wereldwijde cover-up.

Dat is, zou ik zeggen toch niet de eerste de beste ... en als je niet kan wachten tot na de introductie van de Kennedy speach hoef je hier ook geen achterlijke commentaar te plaatsen op dit YT filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=7AAJ34_NMcI

UIteraard weten mensen als Yog Sototh, parcifal, Dixie, atmosphere, Antoon, microwezen het beter. Ik weet wel wie ik moet geloven.









Toch bedankt om dit draadje terug uit de catacomben te brengen.
Samen met het NWO draadje en het draadje over 'chemtrails' behoort dit tot het betere werk van de conspiracy nutters. :thumbsup:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be