Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 8 april 2010 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4682476)
Mja, dus ?

Niet voor het één of ander, maar dat wist ik al veel langer dan vandaag hoor.

Kort samengevat zegt hij dat aliens er best wel eens geheel anders kunnen uitzien dan mensen. Wel wel, wat een "gedurfde uitspraak".

Oh en hij raadt ook aan om wat sterkere telescopen te gebruiken. Knap.

Hij beweert zelfs dat het kan dat er hier al rondlopen. Evenzeer indrukwekkend.

Al die zaken beweer ik al jaren aan de toog...

aan de toog komen soms vele tongen los en worden veel waarheden onthuld

kiko 8 april 2010 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4682818)
aan de toog komen soms vele tongen los en worden veel waarheden onthuld

Dat is correct. Er wordt echter vooral veel zever verkocht.

atmosphere 8 april 2010 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4681308)
Omdat er zoveel aanwijzignen zijn. Kijk wat insiders zeggen die uit de beicht spreken, en het zijn niet de minste.

Het zijn Amerikanen waarschijnlijk . Het lijkt er op dat Aliëns een sterke voorkeur voor Amerika hebben, hoe zou dan zo komen?

Citaat:

Zie disclosure project. Er zijn dan nog eens zoveel feiten die aanwijzen dat ufo gespot zijn en dat het leger erop reageerde of dat er later een cover up aan de gang is geweest.
Een UFO is nog geen Aliën. en wat voor cover up zou er aan de gang zijn dan ?

Citaat:

Als er iemand trouwens meer zou erover weten dan zouden het wel de autoreiten zijn...
Ik begrijp niet waarom dat zo zou zijn.

Waarom doen Aliëns overigens al vele jaren zo stiekem , ze kunnen toch net zo goed ergens midden in een stad landen

tatooke 8 april 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4682911)
Dat is correct. Er wordt echter vooral veel zever verkocht.

ik geloof niet dat gij zevert

kiko 8 april 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4682950)
Waarom doen Aliëns overigens al vele jaren zo stiekem , ze kunnen toch net zo goed ergens midden in een stad landen

Het zou inderdaad eens een welkome afwisseling zijn indien een buitenaards schip eens in klaarlichte dag rustig een grote stad overvliegt.

Als er echt buitenaardse wezens aanwezig zijn op of rondom de aarde, kicken ze wel op mysterieus gedrag, de sloebers.

tatooke 8 april 2010 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4682960)
ik geloof niet dat gij zevert

goed bedoeld hoor

420yeahbaby 8 april 2010 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4682950)
Waarom doen Aliëns overigens al vele jaren zo stiekem , ze kunnen toch net zo goed ergens midden in een stad landen

ze zitten wel met nanomachientjes in ons he. Zie harrie's atoomtheorie. :twisted: 8-)

Micele 8 april 2010 23:31

Citaat:

http://www.ufoevidence.org/Cases/Cas...=FeaturedCases
selected ufo cases
Featured / Selected Cases
124 in this section

: Foto getuigen

Photograph of a group of witnesss who saw the alien being. (source: Manager Online, Thailand)
Summary: Villagers in Thailand claimed they witnessed an "alien" or extra-terrestrial being which appeared like a small-body man with large head and about 70 centimetres tall. Over 10 residents of Huay Nam Rak Village in Mae Jan district's Tambon Janjawa said they saw the ET today morning in a rice field outside the village.
Type of Case/Report: PressReport
Hynek Classification:
Number of Witnesses: Multiple
Special Features/Characteristics: Humanoid/Occupant, Witness Sketch, Group Sighting, Witness Photo


http://www.ufoevidence.org/Cases/Cas...tion=MajorCase
selected ufo cases
Famous / Classic / Major Cases
70 in this section

foto getuigen:
Liliane Fatima Silva, her sister Valquiria and Katia Andrade Xavier - the girls point to the spot where they saw the "terrifying creature".
Type of Case/Report: MajorCase
Hynek Classification:
Number of Witnesses: Multiple
Special Features/Characteristics: Humanoid/Occupant, Crash/Retrieval, Injury, Children, Witness Photo

.....]
Van kinderen tot simpele boeren : allemaal tooghangers die Aliens gezien hebben. ;-)

Micele 9 april 2010 00:07

Nog tooghangers : ;-)

Quotes by scientists, leading UFO researchers, and others on the UFO phenomenon.
Includes quotes by Dr. Bernard Haisch, Dr. Steven Greer, James McDonald, Dr. Peter Sturrock, Bruce Macabee, Stanton Friedman, Don Berliner, John Alexander, Jimmy Carter, Gerald Ford, Harry Truman, Margaret Mead, Lord Hill-Norton, Francis Ridge, Leslie Kean, General Nathan Twining, Admiral Roscoe Hillenketter, Astronaut Gordon Cooper, Lord Dowding, American Institute of Aeronatics and Astronautics, Jacques and Janine Vallee, J. Allen Hynek, Hermann Oberth, Carl Jung, Walter Andrus, Jr., John Scheussler, Jerome Clark, Peter Davenport, George Fawcett, Raymond Fowler, Dr. Richard Haines, Richard Hall, Michael Hesemann, Morris Jessup, Jim and Coral Lorenzen, Donald Keyhoe, and Nick Pope.

[....

Dr. Steven Greer, “Foundations of Interplanetary Unity”

“The evidence that at least one extraterrestrial civilization has visited Earth is extensive both in scope and detail. In its totality it comprises a body of evidence which at the very least supports the general assessment that extraterrestrial life has been detected, and that a vigorous program of research and serious diplomatic initiatives is warranted. Consider the following overview of facts:

• There are numerous daytime and night time photographs and videotapes of clearly non-human spacecraft from all over the world; these films and videotapes have been evaluated and deemed authentic by competent experts in optical physics and related fields.

• There are more than 3500 military and commercial aircraft pilot reports of encounters worldwide; many cases have corroborating radar documentation and multiple witnesses both on the ground and in the air.

• There are more than 4000 landing trace cases from around the world.

• There are hundreds of electromagnetic cases where spacecraft have been observed by police, military personnel and civilians to affect car engines, radios and other electric devices.

• There are more than 100 first- and second- hand witnesses to the retrieval of an extraterrestrial spacecraft and at least four extraterrestrial bodies from a crash which occurred in July, 1947, 75 miles northwest of Roswell, New Mexico; written and videotaped testimony from several first-hand witnesses who are respected military officers have been obtained.

• There are hundreds of credible reports, many with multiple witnesses, of humanoids in association with landed spacecraft.

• There are several multiple-witnessed events where humans have been taken on board spacecraft.

• CSETI (The Center for the Study of Extraterrestrial Intelligence) has in the past 18 months succeeded in intentionally establishing contact with extraterrestrial spacecraft, on two occasions at very close range, and with multiple witnesses present.

• Various polls have indicated that approximately 10% of Americans (25 million people) have seen them at close range so that details of the structure of the object can be discerned.

• Numerous US. Government documents exist which indicate that these objects are real and have been involved with observing Earth for several decades.

It is an understatement to say that the time has arrived for a serious and open international dialogue regarding the possibility of future interplanetary relations. In no other area of human experience has so much evidence existed for so long, and yet been attended by such a paucity of serious research and analysis - at least in the civilian domain. While the subject matter [of UFOs] itself is extraordinary, it is the absence of a serious human response to it that is most extraordinary.”

....]
http://www.ufoevidence.org/NewSite/Papers/UFOQuotes.htm

http://www.ufoevidence.org/

atmosphere 9 april 2010 00:14

Citaat:

There are several multiple-witnessed events where humans have been taken on board spacecraft.
Dit geloof ik dus nooit zonder bewijsMATERIAAL !!

atmosphere 9 april 2010 00:27

Citaat:

Het minste percentage van mensen die denken dat dit tot de mogelijkheid behoort komen uit België, Zweden en Nederland (elk 8 procent).
Het grootste gedeelte, zo'n 80 procent, gelooft niet dat buitenaardsen in ons midden zijn.
"Het lijkt erop dat er een verband bestaat tussen de dichtsbevolkte landen, waarvan de inwoners denken dat er buitenaardsen tussen hen in wandelen, vergeleken met de landen die het dunstbevolkt zijn", zei John Wright, Vice President van Ipsos.
"Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat de inwoners van dunbevolkte landen denken dat zij hun buren beter kennen", vervolgde hij.
Doelt hij op Nederland , België en Zweden als hij over dunbevolkte landen spreekt ? De bevolkingsdichtheid in Nederland is juist enorm groot (gemiddeld aantal inwoners per vierkante kilometer), en is dichtbervolkter dan bv China .

420yeahbaby 9 april 2010 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4683134)
Dit geloof ik dus nooit zonder bewijsMATERIAAL !!

Graaf eens naar wat er allemaal gebeurt in Mexico :p

Dr Brezinski 9 april 2010 00:57

Daar zit enorm veel drugs, dat is geweten. Het loopt de spuigaten uit.

420yeahbaby 9 april 2010 01:11

Maar ook veel beeldopname en ooggetuigen van rare dingen in de lucht.

Dr Brezinski 9 april 2010 01:14

Toon me eens iets concreet dat me van men sokken moet blazen, dat me kan overtuigen.

tatooke 9 april 2010 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4683180)
Toon me eens iets concreet dat me van men sokken moet blazen, dat me kan overtuigen.

van u sokken gaat het u niet blazen
het zet u alleen tot nadenken ,De voormalige Canadese minister van Defensie zegt letterlijk: "Decennia geleden kwamen bezoekers van andere planeten ons waarschuwen dat het de verkeerde kant uit ging, en ze boden ons aan te helpen. Sommigen van ons zagen dat als een bedreiging, en besloten eerst te schieten en daarna vragen te stellen".
http://www.youtube.com/watch?v=RGyFW...ayer_embedded#

tatooke 9 april 2010 02:22

even op het nieuws
Wave of UFO Sightings over Cleveland (March 2010) met nick pope
http://www.youtube.com/watch?v=enrvQ...layer_embedded

tatooke 9 april 2010 02:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4681357)
Mysterieuze cirkels verschijnen op radarsysteem



Bij het Australische Bureau voor Meteorologie zit men met het digitale equivalent van de graancirkels: op het nationale radarsysteem duiken mysterieuze patronen op. Dat meldt de Australische Daily Telegraph.
De vreemde patronen waren voor het eerst te zien op 15 januari van dit jaar, toen een witte ring boven het westen van het land zichtbaar was. Volgens satellietbeelden was er op dat moment geen wolkenveld boven het gebied, hoewel landbouwers uit de streek over een 'onwaarschijnlijk warme' dag spraken - januari is hoogzomer Down Under.

Spiraalvormige kleuren
Een week later dook er op de radarbeelden boven Broome een eigenaardige rode ster op, en rare spiraalvormige kleuren boven Melbourne. Ook daarna gaven de beelden mysterieuze oatronen weer: soms zien ze er uit als rode sterren, dan weer als vurige ringen of witte cirkels.

Het hoeft niet te verbazen dat de beelden online voor een resem complottheorieën zorgen. Dat er nog geen officiële verklaring is waarom de radar zulke vreemde patronen oppikt, voedt de speculatie alleen maar.

Hoewel het Bureau niet wenst te reageren op vragen om de beelden toe te lichten, geeft het wel toe dat er een paar dingen fout open op haar website. Sindsdien staat er een boodschap boven haar sectie met radarbeelden, die waarschuwt dat er 'occasioneel interferentie op data' kan voorkomen.

Experimenten
Verschillende websites trokken al een blik complottheorieën open, gaande van buitenaardse inmenging over geheime militaire proeven tot pogingen van de overheid om het weer te beïnvloeden.

Eén theorie die nogal wat navolging krijgt, is dat het Pentagon zijn 'High Frequency Active Auroral Research Program' (HAARP) uitbreidt. Dat Amerikaanse legerproject, gebaseerd in een afgelegen researchbasis in Alaska, verricht onderzoek naar de ionosfeer. Het richt zich daarbij op hoogfrequente elektromagnetische bestraling van de ionosfeer, waardoor deze kan worden vervormd. Hiermee hoopt men inzicht te krijgen in het effect van zonnevlammen op radiocommunicatie en raketdetectiesystemen te verbeteren.

Sommige bronnen stellen dat HAARP daarnaast ook bezig is met gesofisticeerde manieren om weersomstandigheden aan te passen, en dat dergelijke tests ook worden uitgevoerd in een geheime basis nabij Exmouth, in West-Australië. (tw)
07/04/10 20u04
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rsysteem.dhtml

deze info blaast u ook niet uit de sokken maar mag er best wel wezen niet?
of heb je hier een verklaring voor? pas op: het zijn weer allemaal theorieén hé . we zullen maar wachten tot ze een verhaal klaar hebben die wat geloofwaardig overkomt zeker?

exodus 9 april 2010 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4682950)
Het zijn Amerikanen waarschijnlijk . Het lijkt er op dat Aliëns een sterke voorkeur voor Amerika hebben, hoe zou dan zo komen?

Waarschijnlijk :roll: het zijn niet alleen Amerikanen maar ook Russen, Fransen, Iraniers, Belgen, etc etc...


Citaat:

Waarom doen Aliëns overigens al vele jaren zo stiekem , ze kunnen toch net zo goed ergens midden in een stad landen
En dat zullen ze doen zeker. Stel je voor dat wij als mensen een beschaving ontdekken, gaan wij dan zomaar in het midden van een stad landen? Ik denk het niet, er zal wel eerst afgewogen worden wat voor impact onze verschijning zal hebben. Als je dan bedenkt dat deze aliens moreel en technologisch veel verder kunnen staan dan ons, dan is het zo onlogisch niet dat ze zich niet zo plots laten zien. Er kunnen trouwens vele factoren meespelen.

eti1777 9 april 2010 09:04

Enorme database van sightings en geschiedenis van de UFOs (wel in 't frans).
http://www.anakinovni.org/

Dr Brezinski 9 april 2010 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4683192)
van u sokken gaat het u niet blazen
het zet u alleen tot nadenken ,De voormalige Canadese minister van Defensie zegt letterlijk: "Decennia geleden kwamen bezoekers van andere planeten ons waarschuwen dat het de verkeerde kant uit ging, en ze boden ons aan te helpen. Sommigen van ons zagen dat als een bedreiging, en besloten eerst te schieten en daarna vragen te stellen".
http://www.youtube.com/watch?v=RGyFW...ayer_embedded#

En praatte ze weer?

borgerhout 9 april 2010 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684056)
En praatte ze weer?


Bekijk het filmpje inplaats van domme vragen te stellen.:roll:

tatooke 9 april 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684056)
En praatte ze weer?

schieten doen ze nog in Irak en Afghanistan ,praten doen enkel mensen die vrede willen dus ja ze beginnen te praten. snap je het antwoord?

tatooke 9 april 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgerhout (Bericht 4684076)
Bekijk het filmpje inplaats van domme vragen te stellen.:roll:

dat blijkt hier wel een probleem te zijn bij een paar mensen ,zij doen hetzelfde zoals contact ; eerst schieten en dan vragenstellen 8O

Dr Brezinski 9 april 2010 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4684140)
schieten doen ze nog in Irak en Afghanistan ,praten doen enkel mensen die vrede willen dus ja ze beginnen te praten. snap je het antwoord?

En verstond men elkaar?

tatooke 9 april 2010 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684152)
En verstond men elkaar?

gehdndzhdgytwyczhdbKKJH zoiets ongeveer

heb het even opgezocht en het staat voor :domme aardmensen (of zoiets in dien aard toch )

Dr Brezinski 9 april 2010 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4684157)
gehdndzhdgytwyczhdbKKJH zoiets ongeveer

heb het even opgezocht en het staat voor :domme aardmensen (of zoiets in dien aard toch )

Hij zei dat ze in vrede kwamen, dus men zou elkaar begrepen hebben. Hoe verliep de communicatie?

tatooke 9 april 2010 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684161)
Hij zei dat ze in vrede kwamen, dus men zou elkaar begrepen hebben. Hoe verliep de communicatie?

dat moet je hem eens vragen ,ik ben geen ufo expert ? en heb ook geen toegang tot deze info ,dus mail hem even en stel u vraag

Dr Brezinski 9 april 2010 18:02

Hij zei niks daarover, twaarde gij die met dat filmpke afkwam. Dus ik hoopte dat je zou verifieren of het wel zou kloppen wat die allemaal zegt. Niet dus.

tatooke 9 april 2010 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684170)
Hij zei niks daarover, twaarde gij die met dat filmpke afkwam. Dus ik hoopte dat je zou verifieren of het wel zou kloppen wat die allemaal zegt. Niet dus.

als ik een vervolg vind zul jij het als eerste weten ok

tatooke 9 april 2010 18:11

niet gehoort ? there is a goverment inside the goverment,and i do not control it
dus u vraag moet je zeker niet aan mij richten als ze op een hoger niveau al geen toegang hebben de speech gaat vooral over coverup en op 2:30 min hoor je het antwoord op u vraag dus even beter luisteren

Dr Brezinski 9 april 2010 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4684186)
niet gehoort ? there is a goverment inside the goverment,and i do not control it

Dat is politiek. Ministers zijn slechts marionetten in een poppenkast. Dat weet men al vanouds.

tatooke 9 april 2010 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684209)
Dat is politiek. Ministers zijn slechts marionetten in een poppenkast. Dat weet men al vanouds.

en wij doen er gene bal aan ,dat weten we ook al vanouds (vergeet niet dat wij de marionetten zijn ,dus het zit op alle niveau's van klein naar groot
op 2:30 min hoor je het antwoord op u vraag

Dr Brezinski 9 april 2010 18:27

Wie houd u tegen. Als ge een goed plan hebt, hoor ik het graag

tatooke 9 april 2010 18:32

ik denk niet (ben er zeker van dat je me niet gaat volgen daarin,ik ben content met niets en veel mensen kunnen veel dingen niet missen dus je stelt nogmaals de vraag aan de verkeerde ,want als het aan mij lag zat de regering op de grond met al zijn banken erbij,en ik draai mijn hand er niet voor om ,om dit openlijk te zeggen wie uit het systeem val is terug vrij,je hangt niet aan een draadje zoals zij dat willen en dat is vrij zijn ,iets waar wij zoveel angst voor hebben (ons bezit beschermen) ,wie zijn bezit beschermd is kwetsbaar en dat maakt de banken en andere instantie's machtig,hebben we echt een regering nodig om te overleven? als ze de wetstraat afbreken en de politiekers aan den dop zetten valt u leven dan in een puinhoop?

Dr Brezinski 9 april 2010 18:42

Je hebt sowieso banken nodig, anders zit je met een economische armageddon. Hoe los je dat op?

tatooke 9 april 2010 18:47

banken nodig??????? vroeger kregen we het loon in de hand en bank is enkel een bewaarplaats ,zij hebben ons daaraan verbonden met allerlei leningen ,voor mij is een bank enkel een bewaarplaats ,maar voel ik nattigheid gaat men geld in de tas ,en wat is nu eigenlijk een stukje papier? ze hebben gezegd dat als 1% van de mensen die goud bezitten op papier en deze opeisen de bel springt dus wat is een bank (een grote gangster bende)

tatooke 9 april 2010 18:50

dus banken redden en mensen laten verhongeren is dat dan een optie banken redden die spelen met ons zuur verdiend geld? goed dat de staat tot 50.000 euro borg heeft gestaan of het was al zover, maar we zijn er nog niet hoor let maar op !!

Dr Brezinski 9 april 2010 18:58

Hoe ga je geld overschrijven? Zowel binnen als buitenland? Per post?

tatooke 9 april 2010 19:12

dit klein landje heeft alles maar dan ook alles om een mens te laten overleven vroeger reed men ook naar den boer om eten te halen rekeningen zijn er enkel als men betalingen heeft ,huur kan huisbaas komen halen deed hij vroeger ook,baas kan in enveloppe loon betalen deden ze vroeger ook,stroom kan je ter plaatse gaan betalen ,je moet u wel willen verplaatsen ,banken hebben geen enkel nut en zeker als ze de macht hebben om mensen op straat te zetten ,het is één elite notaris word je niet zomaar dat gaat van vader op zoon of familie ,je wil hun inkomen niet weten ,verder moet je maar eens op onderzoek gaan hoe het geld systeem echt tot stand is gekomen ,wij zijn grootgebracht met het gemak ervan ,en zonder banken gaat die armageddon er ook wel komen als we zo dom blijven,


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be