Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

flatliner 12 oktober 2010 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5029948)
Hoeveel van die mensen beweren aliens in UFO's te zien?
Oeps ...NON

gelukkig, een sporter onder de dope wat een ufo zou zien, ongeloofwaardig. Die zou ik zelfs niet geloven :)

Cdude 12 oktober 2010 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 5030005)
gelukkig, een sporter onder de dope wat een ufo zou zien, ongeloofwaardig. Die zou ik zelfs niet geloven :)

goed lezen : ALIENS in UFO's
Vergeet niet de betekenis van UFO.

flatliner 12 oktober 2010 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5030007)
goed lezen : ALIENS in UFO's
Vergeet niet de betekenis van UFO.

geef eens de main reason waarom je niet gelooft in bezoekers van buiten ons zonnestelsel.

Cdude 12 oktober 2010 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 5030017)
geef eens de main reason waarom je niet gelooft in bezoekers van buiten ons zonnestelsel.

omdat ik niet religieus ben?
En omdat er geen CONCRETE BEWIJZEN ZIJN;

Voor de miljardste keer : lights in the sky and radarbleeps zijn er geen.
Er zijn enkel zéér fascinerende gevallen (UK base)maar het belang is te groot dus ik wil more evidence.

Micele 12 oktober 2010 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5029989)
en de aliens passen waar in de jobdescription?

Daar is ie weer over zijn aliens.

Neen, al die UFO´s vliegen onbemand, die worden vanop afstand bestuurd door robotjes die met joystickjes spelen, en die robotjes worden gemaakt en onderhouden door robotjes ergens in de melkweg ofzo... sure . :roll:

Cdude 12 oktober 2010 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5030021)
Daar is ie weer over zijn aliens.

Neen, al die UFO´s vliegen onbemand, die worden vanop afstand bestuurd door robotjes die met joystickjes spelen, en die robotjes worden gemaakt en onderhouden door robotjes ergens in de melkweg ofzo... sure . :roll:

Euh ...yeah?
Mars Exploration Rovers

Micele 12 oktober 2010 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5029963)
Ach, ik speel idd op de man hier omdat hij die ervaring als radar-technicus nu al maanden (of zijn het jaren) opwerpt als de heilige graal, terwijl die ervaring in vele gevallen totaal irrelevant is.

Moet relevant zijn.

Citaat:

This area of testimony deals specifically with pilot encounters, radar cases and related cases. It should be pointed out that for decades, people who have been skeptical of the UFO subject have asserted that if these objects were real, they would have been tracked on radar. We have no fewer than 20 witnesses from the Air Force, the Marines, the Navy, the Army, and civilian authorities in the United States and abroad who are qualified air traffic controllers and pilots who have seen and tracked these objects on radar. Please note that these people state emphatically that these objects have not been weather balloons; they have not been air inversions; they have not been “swamp gas.” They have been structured craft often traveling at thousands of miles per hour, then suddenly stopping, hovering or moving in a nonlinear fashion. These objects have been tracked going from one spot to hundreds of miles away or further within one radar sweep. These are solid objects. They are metallic and they give strong and unambiguous radar returns.

This is not a situation any more where we just have one or two witnesses, and one must consider this very seriously as you evaluate the evidence: To have more than a dozen of these witnesses on tape testifying that these objects have been tracked on radar, and at times as many as a dozen radars tracking at the same time, means that we are dealing with an actual, real, physical and technological craft — not something that is imaginary, not something that is a mass hallucination, and not something that can be written off as some kind of anomaly. As Air Force Colonel Charles Brown pointed out, the Air Force Project Grudge, as far back as 1950, had radar confirmation of these objects by ground radar, ground visual, airborne radar, and airborne visual — and, “It does not get any better than that.” Many of these witnesses have also observed these objects returning on multiple nights to similar areas and have checked out their equipment rigorously to be sure that there were no technical glitches in either the software or the hardware.

This of course is explosive. The testimony of these witnesses forever puts to rest the argument that these objects don't exist because we have, in addition to their testimony, the radar tracings; we have documentation of these events; and we have people who have been on the inside of such events ranging from the 1940s all the way up into the 1990s.


FAA Division Chief John Callahan: October 2000

For 6 years Mr. Callahan was the Division Chief of the Accidents and Investigations Branch of the FAA in Washington DC. In his testimony he tells about a 1986 Japanese Airlines 747 flight that was followed by a UFO for 31 minutes over the Alaskan skies. The UFO also trailed a United Airlines flight until the flight landed. There was visual confirmation as well as air-based and ground-based radar confirmation. This event was significant enough for the then FAA Administrator, Admiral Engen, to hold a briefing the next day where the FBI, CIA, President Reagan’s Scientific Study Team, as well as others attended. Videotape radar evidence, air traffic voice communications and paper reports were compiled and presented. At the conclusion of this meeting, the attending CIA members instructed everyone present that ‘”he meeting never took place” and that “this incident was never recorded.” Not realizing that there was additional evidence, they confiscated just the evidence presented, but Mr. Callahan was able to secure videotape and audio evidence of the event.
Citaat:

Voor wie enkel een hamer kent, ziet elk probleem er uit als een spijker.
Voor wie enkel een radar installatie kent, zien alle ufo-problemen er blijkbaar uit als radar-detectie issues.
Shit, 2:3 voor Oostenrijk.

Cdude 12 oktober 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5030035)
Moet relevant zijn.

Shit, 2:3 voor Oostenrijk.

Wat en vooral waarom zit jij dien junk toch steeds te plaatsen?

Niemand twijfelt daar toch aan? Maar het is wat het is, niets minder en vooral NIETS MEER.

flatliner 12 oktober 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5030019)
omdat ik niet religieus ben?
En omdat er geen CONCRETE BEWIJZEN ZIJN;

Voor de miljardste keer : lights in the sky and radarbleeps zijn er geen.
Er zijn enkel zéér fascinerende gevallen (UK base)maar het belang is te groot dus ik wil more evidence.

Terug de vraag, waarom?

Ga je in alles zo extreem?

hoe kan je stellen dat er ergens anders leven is zonder bewijs?

Alle planeten buiten ons zonnestelsel zijn ondekt door berekeningen, niet door echte bewijzen.

Je kan niet bewijzen dat er geen god is,

je kan niet bewijzen dat er een evolutie theorie is, god kan de wereld geschapen hebben met fossielen.

Waarom zo extreem tegen alians?

Cdude 12 oktober 2010 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 5030045)
Terug de vraag, waarom?

Ga je in alles zo extreem?
hoe kan je stellen dat er ergens anders leven is zonder bewijs?
Alle planeten buiten ons zonnestelsel zijn ondekt door berekeningen, niet door echte bewijzen.
Je kan niet bewijzen dat er geen god is,
je kan niet bewijzen dat er een evolutie theorie is, god kan de wereld geschapen hebben met fossielen.
Waarom zo extreem tegen alians?

One fool can ask more questions in a minute than twelve wise men can answer in an hour

Micele 12 oktober 2010 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5030044)
Wat en vooral waarom zit jij dien junk toch steeds te plaatsen?

Niemand twijfelt daar toch aan? Maar het is wat het is, niets minder en vooral NIETS MEER.

VEEEEEEEEEEEEL MEER maar je wilt het niet zien.

Dat die UFO´s buitenaards zijn staat 100 % vast.

Nu aan jou te bewijzen dat die UFO´s onbemand zijn. Nog eens.

Kun je niet ? Dan dadaDude uitgepraat. :-D

Micele 12 oktober 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5030052)
One fool can ask more questions in a minute than twelve wise men can answer in an hour

Meer had ik van jou ook niet verwacht, euhm is dat jouw lievelingskleurtje ? :lol:


YESSSSSSS 4 : 3 voor Be :-)

flatliner 12 oktober 2010 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5030052)
One fool can ask more questions in a minute than twelve wise men can answer in an hour

ik vraag je niet om antwoorden te geven op stellingen, ik vraag je gewoon, waarom al die haat?

globalmedia 12 oktober 2010 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 5030071)
ik vraag je niet om antwoorden te geven op stellingen, ik vraag je gewoon, waarom al die haat?

omdat hij probeert zich interessant te maken

flatliner 12 oktober 2010 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5030052)
One fool can ask more questions in a minute than twelve wise men can answer in an hour

why the wise man don't answer?
why you give yourself the priviledge that you are the wise man, and not the fool?

Cdude 12 oktober 2010 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5030062)
VEEEEEEEEEEEEL MEER maar je wilt het niet zien.

Dat die UFO´s buitenaards zijn staat 100 % vast.

Nu aan jou te bewijzen dat die UFO´s onbemand zijn. Nog eens.

Kun je niet ? Dan dadaDude uitgepraat. :-D

Waarom moet ik jouw onzin , die je niet kan bewijzen , ontkrachten?
Omgekeerde bewijslast?

I don't think so radarboy :magniet:

globalmedia 12 oktober 2010 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5029956)
Daar geef ik je gelijk in. Als je maar genoeg wil dat je iets vindt, zul je het vinden, in de één of andere vorm.

Of om het anders uit te drukken: we geloven wat we willen geloven, en zien wat we willen zien. Dit geldt voor mij, maar ook voor jou.

er zijn miljarden getuigenissen van het ufo fenomeen,waaronder van hooggeplaastste betouwbare en geloofwaardige mensen,

Cdude 12 oktober 2010 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 5030071)
ik vraag je niet om antwoorden te geven op stellingen, ik vraag je gewoon, waarom al die haat?

Ik geef je mooi purper en jij projecteert je haat op mij? :cry:

flatliner 12 oktober 2010 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 5030072)
omdat hij probeert zich interessant te maken

dat denk ik niet, hij heeft een visie, een idee fix,
kan iedereen gebeuren,
zelfs albert einstain had het, (zijn idee over de ether)
ik wil gewoon weten wat zijn is,

Cdude 12 oktober 2010 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 5030077)
er zijn miljarden getuigenissen van het ufo fenomeen,waaronder van hooggeplaastste betouwbare en geloofwaardige mensen,

Hou je waarden in't oog.

Je maakt je nu al belachelijk .


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be