Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 20 augustus 2013 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6764870)
En hoe doe je dat dan die pellen van onze ogen trachten te trekken? Door te zeggen dat je in iets gelooft en vervolgens aan de anderen te vragen om te bewijzen dat het niet bestaat.

Tsja, dat kan alleen maar succesvol zijn natuurlijk.

Eens ze doorhebben dat het onmogelijk is te bewijzen dat hetgeen waaraan ik geloof niet bestaat zal misschien hun euro vallen...En dan zullen ze zeggen van " Zou dat nu toch waar kunnen zijn ? "...:-)
Als zo een bewustwording plaats heeft, heb ik al iets bereikt en ben ik beloont voor mijn inspanning.:-)

meneer 20 augustus 2013 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764877)
Heb jij dan geen tijd?

Ik heb wel tijd om eens hier te komen, maar zelf zo een site beheren, nee, daar heb ik geen tijd voor. En misschien niet het engelachtige geduld van die man evenmin.

meneer 20 augustus 2013 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764872)
Beetje rare suggestie aangezien ik eerder reeds een stukje Franse text plaatste.

Begrijpend lezen ?

Een heel klein stukje hé.:-)
Maar ik vind dat je ferm aan het afdwalen bent. Wat zoek je op deze draad ? Geïnteresseerd in Aliens ? Of kom je gewoon wat ambras zoeken zoals de andere zeverende en zagende fanatieke en dogmatische sceptici ?

Travis66 20 augustus 2013 15:23

Exodus heeft me aan het denken gezet.
Het resultaat van dat denken is dat ik hier mijn tijd verlies. Laat de idioten maar denken wat ze willen, het raakt me in principe niet.
Dit is dan ook mijn laatste bijdrage over dit onderwerp.

Ciao

meneer 20 augustus 2013 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764902)
Wat heeft dat te maken met zijn beleid dat kritische vragenstellers weert?

Moet je aan hem vragen, denk je dat niet ?

meneer 20 augustus 2013 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6764910)
Exodus heeft me aan het denken gezet.
Het resultaat van dat denken is dat ik hier mijn tijd verlies. Laat de idioten maar denken wat ze willen, het raakt me in principe niet.
Dit is dan ook mijn laatste bijdrage over dit onderwerp.

Ciao

Travis gaat, " Realisticus " komt...:lol::lol:

meneer 20 augustus 2013 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764897)
Ergens rond hun 12de kennen kinderen het verschil tussen fantasie en realiteit. Althans, de meeste kinderen.

De rest gaat op onderzoek uit naar tastbare bewijzen.

Dus de kinderen die het verschil tussen realiteit en fantasie niet kennen rond hun 12 de gaan op zoek naar tastbare bewijzen en worden fanatieke sceptici ?:-)

meneer 20 augustus 2013 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764924)
hoe kom je dan tot de conclusie dat hij 'engelen geduld' zou hebben?

Wie weet ken ik die man wel.:-)

meneer 20 augustus 2013 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764925)
Is dat de manier waarop u uw 'bewijzen' verwerft?

Nee, dit is hetgeen ik opgemerkt heb. Ik denk niet dat jij Travis bent.
Wel dat de éne sceptische de andere vervangt.
Je moet niet zo achterdochtig zijn hoor.

JBM 20 augustus 2013 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764882)
Eens ze doorhebben dat het onmogelijk is te bewijzen dat hetgeen waaraan ik geloof niet bestaat zal misschien hun euro vallen...En dan zullen ze zeggen van " Zou dat nu toch waar kunnen zijn ? "...:-)
Als zo een bewustwording plaats heeft, heb ik al iets bereikt en ben ik beloont voor mijn inspanning.:-)

Hiermee bewijs je perfect hoe waardeloos je tientallen posts in dit topic zijn. Dank je wel daarvoor.

Hilarisch dat je denkt dat je hiermee een vorm van "bewustwording" kan bereiken.

meneer 20 augustus 2013 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764937)
is dat wat u 'tussen de lijnen leest' ?

Dit is wat jij juist gezegd hebt. En als het dat niet is wat je bedoelde moet je begrijpend leren schrijven.
En nu on topic : wat is jouw gedacht over Aliens ? Zijn ze volgens jou reeds geland op aarde ? Leven ze tussen ons ? Zijn zij de " goden " van onze voorvaders ?

meneer 20 augustus 2013 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6764941)
Hiermee bewijs je perfect hoe waardeloos je tientallen posts in dit topic zijn. Dank je wel daarvoor.

Hilarisch dat je denkt dat je hiermee een vorm van "bewustwording" kan bereiken.

Niet waardeloos in mijn ogen. Mijn poging om u het licht te doen zien is geen tijdverlies. Iets zal er wel blijven hangen op den duur.:-)

JBM 20 augustus 2013 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764946)
Niet waardeloos in mijn ogen. Mijn poging om u het licht te doen zien is geen tijdverlies. Iets zal er wel blijven hangen op den duur.:-)

Je lijkt meer en meer op een getuige van Jehova. Niet zo vreemd natuurlijk, omdat het in beide gevallen om aanhangers van een geloof gaat.

Zolang je blijft vragen om te bewijzen dat iets niet bestaat verdoe je alleen maar je tijd. Die kan je volgens mij echt wel aan iets beters besteden.

meneer 20 augustus 2013 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764949)
'licht te doen zien ' = overtuigen om te bekeren tot uw geloof?

Pellen van de ogen trekken = ogen zien licht.:-)

meneer 20 augustus 2013 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764951)
Neen, dat heb ik niet gezegd. Aangezien u zegt dat u gelooft, bent U diegene die nog in een fantasiewereld leeft.

Of omgedraaid. Jij leeft nog steeds in een knus fantasiewereldje waar je je veilig in voelt, zonder onzekere toestanden, en ik niet meer.:-)
Ga het maar eens bewijzen dat je gelijk hebt...Veel geluk.:lol:

meneer 20 augustus 2013 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6764957)
Je lijkt meer en meer op een getuige van Jehova. Niet zo vreemd natuurlijk, omdat het in beide gevallen om aanhangers van een geloof gaat.

Zolang je blijft vragen om te bewijzen dat iets niet bestaat verdoe je alleen maar je tijd. Die kan je volgens mij echt wel aan iets beters besteden.

Zolang je blijft vragen om te bewijzen dat Aliens & UFO's bestaan verdoe je alleen maar je tijd. Die kan je volgens mij echt wel aan iets beters besteden

Another Jack 20 augustus 2013 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764970)
Of omgedraaid. Jij leeft nog steeds in een knus fantasiewereldje waar je je veilig in voelt, zonder onzekere toestanden, en ik niet meer.:-)
Ga het maar eens bewijzen dat je gelijk hebt...Veel geluk.:lol:

Jij bent dus op elk moment van de dag voorbereid op een ontmoeting met een alien?

JBM 20 augustus 2013 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764975)
Zolang je blijft vragen om te bewijzen dat Aliens & UFO's bestaan verdoe je alleen maar je tijd. Die kan je volgens mij echt wel aan iets beters besteden

Je probeert het hier om te draaien maar dat werkt natuurlijk niet. Als iemand beweert dat er aliens op aarde zijn (geweest) kan hij dat alleen maar hard maken door bewijs te tonen.

Vandaar dat ik dat in dit topic doe, aangezien het net dat is dat de TS destijds stelde.

Maar iedereen weet ondertussen dat jij het maar niet in je schedel krijgt dat vragen om te bewijzen dat iets niet bestaat onzin is en dat het een omkering van de bewijslast betreft. Helaas zien we dergelijke volgehouden domheid wel vaker bij fanatieke gelovigen.

Micele 20 augustus 2013 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764966)
Pellen van de ogen trekken = ogen zien licht.:-)

Oogkleppen afzetten, is ook al een begin. ;-)

Micele 20 augustus 2013 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6765059)
toch opmerkelijk hoe al die , volgens jullie blinden, er in slagen op jullie onzin te blijven reageren

Vorm uw zin nog eens opnieuw.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be