Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Havanna 10 december 2013 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6923783)
blijkbaar hebben ze hier geen antwoorden op. weeral een bewijs dat haramein en zijn volgelingetjes hier uit hun nek lullen

(simpele) Logica , het ultieme tegen Bieliebers

praha 10 december 2013 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6923771)

:lol:
Het enige efficiënte middel tegen een nieuwe kloon tsee tsee vlieg 8-)

meneer 11 december 2013 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6922040)
U weet nogal veel over de wetenschap merk ik, behalve over bewijslast helaas.
Die ligt nl helemaal bij hij die iets beweert :

Als je een negatieve claim maakt in de empirie kun je deze niet bewijzen, omdat een derde mogelijkheid nooit is uit te sluiten. Je kunt ten alle tijde een hulphypothese aanroepen dat een negatieve onderzoeksresultaat weg verklaart. En als je ook het bovennatuurlijke niet uitsluit is het hek helemaal van de dam. Dan kun je bijvoorbeeld niet langer bewijzen dat in je garage iedere avond van 9 tot 11 géén kabouters op jacht zijn naar een vuurspuwende draak.

http://www.youtube.com/watch?v=frI5y6tNsZg

Of dat er een papegaai in uw hoofd verborgen zit, die andere schreeuwlelijkerds napraat zonder te weten wat hij zegt...:lol:

meneer 11 december 2013 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6922045)
SERGEANT Karl Wolfe? Da's een vrij lage rang, ik twijfel er sterk aan of zo iemand werkelijk toegang heeft tot "alle geheimen"!

Vanaf welke rang kan men iemand geloven volgens u ?

meneer 11 december 2013 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6922052)
Tut tut tut, alles wat hij zegt is per definitie waar want hij heeft er 4 JAAR gewerkt en ja , dan moet je hem gewoon geloven.
Dat staat zo in het believers handvest.

En hoeveel jaar heb jij daar gewerkt ? Zero jaren ? Nul minuten ? Zero seconden ?

meneer 11 december 2013 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6922058)
Neen, zonder bewijzen beweren dat het monster van Loch Ness wèl bestaat, en dan de rest vragen om het tegenovergestelde te beweren.

Da's oliedom, laat staan wetenschappelijk....

IK ben niet begonnen over dat monster. Iemand kwam daar mee af, zeggend dat het niet bestond. En ik vroeg hem dat te bewijzen...
Ik wacht nog altijd trouwens...

meneer 11 december 2013 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6922088)
Zijn ze bang van mij?

Ze houden niet van vlooien.

meneer 11 december 2013 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6922096)
Ik wist het!
:lol:

Doe er nog ééntje Jacques !;-)
http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...9,r:1,s:0,i:88

meneer 11 december 2013 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6922098)
Zegt hij met z'n staart tussen zijn benen afdruipend want nog steeds geen tastbaar bewijs ondanks +9000 pogingen...:-D

Wat weet gij daarvan, je bent pas aangekomen...:-)

meneer 11 december 2013 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6922278)
Hoe kan men nu bewijs leveren van iets dat niet bestaat... slimmeke :lol:

In feite weet jij helemaal niet of dit monster bestaat. Enkel geloof jij iemand die dit gezegd of geschreven heeft ergens.
Deed je persoonlijk onderzoek in Loch Ness ?

meneer 11 december 2013 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6922584)
Iemand die >= 4 jaar lang voor studio-100 heeft gewerkt mét collega's die het evenzeer beamen dien je op autoriteit te geloven dat kabouter Plop echt bestaat ?
... want dat is wat je hier komt te stellen.

Waarom zou men jou moeten geloven ? Op wel gebied ben jij een autoriteit ? Wat doe je meer als de één of andere nababbelen, jezelf en passant voorstellen als een geleerd man ?
Ik vind jouw uitleg ongeloofwaardig. Mag dat ?

meneer 11 december 2013 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6922627)
ai wat dan te doen met de hoofdmoot die daar veel langer gewerkt hebben en het omgekeerde beweren ?
Volgens mij zegt dat handvest : alles wat in het kraampje past van de believers is waar de rest negeren we of is gelogen

Zo redeneren mensen zoals jij . Iedereen is niet zo. Jij bent een fanatiek scepticus, een ultra conservatief op gebied van wetenschap, die met oogkleppen op, gedwee de mantra van de officiële overheids-versie afdreunt, zoals een gehersenspoelde moslim-snotaap die de koran van buiten leert in een madrassa in Pakistan zonder een woord arabisch te begrijpen.
Enkel daartoe zijn je gefossiliseerde hersenen nog in staat. D�*t en wat goedkope " humor " als je met een bende gelijkgestemde trollen en dronkaards mensen die zich in Aliens & UFO's interresseren in deze draad verbaal komt aanvallen.

meneer 11 december 2013 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6922794)
Ze zijn gevonden ( min of meer)!
Op mars!

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...Curiosity_meer



Dat is dus +99% van het 'leven' dat je in het universum zal aantreffen.
Weinig kans dat die een vliegende schotel bouwen, zelfs geen vliegende koffiekop vrees ik
.... ;-)

Jij vreest dat...Maar in feite weet je er juist niks van, nietwaar ? Je gooit er maar met je string naar...:-)
Maar als je je beweringen kan bewijzen , zal ik deze natuurlijk met grote interesse lezen...

Antoon 11 december 2013 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6923783)
blijkbaar hebben ze hier geen antwoorden op. weeral een bewijs dat haramein en zijn volgelingetjes hier uit hun nek lullen

Ja du-uh!

Yog Sothoth 11 december 2013 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6924127)
In feite weet jij helemaal niet of dit monster bestaat. Enkel geloof jij iemand die dit gezegd of geschreven heeft ergens.
Deed je persoonlijk onderzoek in Loch Ness ?

Er is ruim voldoende onderzoek gedaan in Loch Ness. Ettelijke expedities en de massa's toeristen met camera's hebben nooit iets concreets opgeleverd. Ik denk dat dat vrij sluitend bewijs is!

Yog Sothoth 11 december 2013 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6924116)
Vanaf welke rang kan men iemand geloven volgens u ?

Maakt in principe niet uit, als iemand met zo'n beweringen afkomt wil ik meer dan alleen woorden. Ik geloof in ieder geval nooit dat een sergeant toegang heeft tot alle geheimen!

DewareJakob 11 december 2013 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6924348)
Er is ruim voldoende onderzoek gedaan in Loch Ness. Ettelijke expedities en de massa's toeristen met camera's hebben nooit iets concreets opgeleverd. Ik denk dat dat vrij sluitend bewijs is!

Naar God ook, en toch zijn er miljarden die er in geloven.
Waren de goden astronauten? Erich von Däniken...

Antoon 11 december 2013 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6924119)
IK ben niet begonnen over dat monster. Iemand kwam daar mee af, zeggend dat het niet bestond. En ik vroeg hem dat te bewijzen...
Ik wacht nog altijd trouwens...

Kan u bewijzen dat u vorige week geen briefje van tien euro hebt gestolen?

Yog Sothoth 11 december 2013 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6924356)
Naar God ook, en toch zijn er miljarden die er in geloven.
Waren de goden astronauten? Erich von Däniken...

Kom aub niet met dat stuk bedrieger aan, ok?

Havanna 11 december 2013 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6924356)
Naar God ook, en toch zijn er miljarden die er in geloven.
Waren de goden astronauten? Erich von Däniken...

zoals je zegt ...geloven...net zoals kindertjes geloven dat er kabouters in de paddestoelen wonen, monstertjes onder hun bed , ...
Zodra je met hen op onderzoek uitgaat is dat opgelost.
Wetenschap = observatie.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be