Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 16 januari 2014 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6975065)
Het hangt er vanaf wat die hun bedoelingen zijn natuurlijk. Wat zoeken zij ? Bepaalde grondstoffen die hier overvloedig zijn en schaars bij hen ? Proefkonijnen voor experimenten ? Misschien geven ze ons de wapens in handen om elkaar uit te roeien, om dan zonder slag of stoot de planeet over te nemen ?
Ik ken Aliens hun bedoelingen niet .

Ik denk dat als aliens die tot hier geraken met enige bedoelingen, ons daar niets voor zullen geven. Ze zullen dat wel als een dief in de nacht komen halen.

Ik blijf erop hameren: Don't look up, look inside!

Peche 16 januari 2014 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6975065)
Het hangt er vanaf wat die hun bedoelingen zijn natuurlijk. Wat zoeken zij ? Bepaalde grondstoffen die hier overvloedig zijn en schaars bij hen ? Proefkonijnen voor experimenten ? Misschien geven ze ons de wapens in handen om elkaar uit te roeien, om dan zonder slag of stoot de planeet over te nemen ?
Ik ken Aliens hun bedoelingen niet .

Ik denk dat als aliens die tot hier geraken met enige bedoelingen, ons daar niets voor zullen geven. Ze zullen dat wel als een dief in de nacht komen halen.

Ik blijf erop hameren: Don't look up, look inside!

DeProf_eet 16 januari 2014 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6973853)
Dat komt dan ook overeen met mijn mening, volgens dewelke onze goden in feite buitenaardse wezens zijn, Aliens, aanzien door onze voorouders als goden of demonen.

Ik ben daar ook 100% van overtuigd. Aan de andere kant zijn er van het bestaan van buitenaardse beschavingen meer dan genoeg bewijzen, maar wat een ongelooflijke pretentie hebben wij achterlijke aardwormen om te denken dat wij alleen het warm water hebben uitgevonden.

Laten we ook niet vergeten dat het bestaan van buitenaardse beschavingen altijd zal ontkend en onderdrukt worden. Daar hebben alle wereldlijke leiders het grootste belang bij.

En de gewone sterveling zoals de debunkers hier op het forum parcifal, bembem, Dixie en co., wel die lijden aan een sterke vorm van cognitive dissonance (http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance).

Hun bijna permanente aanwezigheid hier bevestigd het vermoeden dat ze daaraan lijden. Diezelfde ongelovige loosers vind je ook in de 9/11 draad en de draad over reincarnatie.

Het is niet toevallig dat ze in die draden ook daar de grootste moeite doen om alles te ontkennen. Ze gedragen zich als struisvogels met hun kop in het zand. Hun zielige kleine wereldje zou idd. volledig in elkaar storten moesten ze geen uitweg meer zien en noodgedwongen met hun neus op de feiten gedrukt worden. Maar zelfs dan zouden ze het niet geloven.

De vraag of er buitenaardse beschaving al dan niet bestaat moet volgens mij omgedraaid worden. Is het m.a.w. mogelijk dat er geen buitenaardse beschaving bestaat ? Het antwoord hierop is dat het totaal onmogelijk is ofwel is het voor 99,99999999 zeker (met nog een 30 tal nullen).

Een zekere Dr.Harrison Brown heeft die kans eens berekend. Of hoeveel mogelijke levensvormen zoals die op aarde in het heelal "kunnen" aanwezig zijn. Hij kwam tot de som van 100 biljoen x 450 biljoen. En wij zitten maar te lullen en te twijfelen over de mogelijkheid van slechts een enkele buitenaardse levensvorm.


JBM 16 januari 2014 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6975086)
Je bent grappig. :)
Een alien ras die de extreem zware magie kan produceren om tot hier te geraken kan ook minuscule magie produceren zoals elke grondstof in elke hoeveelheid produceren, proefkonijnen uit hoge hoeden toveren en met een vingerknip de volledige planeet ontdoen van mensen.

Ze hebben daarnaast natuurlijk ook een heel universum van miljarden planeten waar ze ongestoord grondstoffen kunnen winnen. Maar neen, ze kiezen natuurlijk voor de moeilijk weg, door middel van infiltratie in de plaatselijke bevolking van onze planeet en nogal een klungelige manier om trachten invloed uit te oefenen.

JBM 16 januari 2014 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975308)
Ik ben daar ook 100% van overtuigd. Aan de andere kant zijn er van het bestaan van buitenaardse beschavingen meer dan genoeg bewijzen, maar wat een ongelooflijke pretentie hebben wij achterlijke aardwormen om te denken dat wij alleen het warm water hebben uitgevonden.

Ik vind het vooral triest dat jij zo een laag zelfbeeld van je eigen soort hebt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975308)
Het is niet toevallig dat ze in die draden ook daar de grootste moeite doen om alles te ontkennen. Ze gedragen zich als struisvogels met hun kop in het zand. Hun zielige kleine wereldje zou idd. volledig in elkaar storten moesten ze geen uitweg meer zien en noodgedwongen met hun neus op de feiten gedrukt worden. Maar zelfs dan zouden ze het niet geloven.

Wat een flutargument weeral. Ik zou zelf niets liever willen dan dat we "contact" maken. Ik zie echter geen bewijzen die aantonen dat dit reeds gebeurd is en ook geen grond om aan te nemen dat ik het ooit zal meemaken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975308)
Een zekere Dr.Harrison Brown heeft die kans eens berekend. Of hoeveel mogelijke levensvormen zoals die op aarde in het heelal "kunnen" aanwezig zijn. Hij kwam tot de som van 100 biljoen x 450 biljoen. En wij zitten maar te lullen en te twijfelen over de mogelijkheid van slechts een enkele buitenaardse levensvorm.

De vraag in dit topic is dan ook niet zozeer of ze bestaan, maar of ze de mogelijkheid hebben om de aarde te bezoeken en wat ze hier vervolgens uitspoken.

DeProf_eet 16 januari 2014 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6975323)
Ik vind het vooral triest dat jij zo een laag zelfbeeld van je eigen soort hebt.

Dat is toch beter dan met een stinkende pretentie rond te lopen dat we het beter weten. Terwijl toch dagelijks door wetenschappers bewezen word dat we totaal niets weten. Hebt ge misschien niet gezien hoe nedereig die nobelprijswinnaar van ons was.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6975323)
Wat een flutargument weeral. Ik zou zelf niets liever willen dan dat we "contact" maken. Ik zie echter geen bewijzen die aantonen dat dit reeds gebeurd is en ook geen grond om aan te nemen dat ik het ooit zal meemaken.

Ge moet open staan voor die zaken en om te beginnen niet a priori zeggen dat dit of dat niet mogelijk is, waarmee ik het eerder heb op die door mij hierboven geciteerde individuen dan op u. Dat u geen bewijzen ziet is uw zaak en hangt er ook van af hoe snel u iets beschouwt als voldoende bewijs. Ik ben daar iets eerder in om iets te geloven, maar ben daarom nog niet naief. Bvb geloof ik ook niet alles wat exodus en menneer zeggen. Ze zijn op dat gebied iets te specifiek
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6975323)
De vraag in dit topic is dan ook niet zozeer of ze bestaan, maar of ze de mogelijkheid hebben om de aarde te bezoeken en wat ze hier vervolgens uitspoken.

Als ze de aarde bezoken dan is dat volgens mij niet op de klassieke door ons gekende manier van reizen. Als we dit laatste aannemen is het welhaast vanzelfsprekend dat zij oneindig ver boven onze huidige ontwikkelingsgraad zitten. En als dat laatste dan weer zo zou zijn dan denk ik dat ze ons eerder als een soort zeer primitief schepsel aanzien. Mogelijk zijn wij een experiment van een of andere buitenaardse beschaving. Exodus zal u daarin verder in kunnen helpen hoe dat zoiets in zijn werk zou gegaan zijn.

Een vraagje : vind jij ook niet dat heel dat scheppingsverhaal van Adam en Eva eerder iets is als een DNA staal dat afgenomen word ? Je weet wel dat met die rib.

exodus 16 januari 2014 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6974532)
Maar Rick Strassman verwerp je.
Of hij moreel verantwoordelijk bezig is even te midden.
Wat vind je van zijn onderzoek?

Ik dacht dat ik je al gezegd heb wat ik vind van zijn onderzoek? Ik vind het nogal onverantwoord. Een van zijn healers zei zelf dat er negatieve entiteiten rond hem hingen en probeerden in deze fysische realiteit te geraken via zijn werk. Ze interfereerden met zijn werk hij heeft zelf een patient gehad die hem bij aanviel en stalkte. Dat moet toch een belletje doen rinkelen dat je niet verantwoord bezig bent. It's a big multidimensional universe out there, en mensen er zomaar in katapulteren zonder enige vorm van bescherming in de naam van wetenschap vindt ik maar povertjes.

I saw him taking care of his patients by measuring their blood pressure, taking blood samples, and ensuring the proper "antidotes" were on hand, but not for a minute did I sense any deep pronouncements of love or compassion that are found in the best teachers and shamans. On the contrary, a compassionate, spiritual individual would never allow someone to journey into a state of high-dose DMT in a cold, clinical setting.


Wat heeft zijn onderzoek opgebracht? Ik zie er niet veel heil in.

Peche 16 januari 2014 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6975347)
Wat heeft zijn onderzoek opgebracht? Ik zie er niet veel heil in.

Entiteiten die onze wereld binnendringen en ons superkrachten geven.
Work of the devil? Why?

exodus 16 januari 2014 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6975078)
Voor beschaafde wezens lijkt de aarde dus op een soort door natuurrampen geteisterd oorlogsgebied, waar gevaarlijke zotten regeren ?

Zo zou je het kunnen stellen. :-) Alhoewel er ook spiritueel vergevordere beschavingen zijn die meer voeling hebben met mens zijn en meer begrip en compassie kunnen opbrengen voor de menselijke conditie.

Hier nog een stuk verder van de tekst.

Citaat:

Judging from the perennial explosion of nuclear weapons, the planet is believed to be inhabited by warring, violent beings, who (given what most of the intelligent universe understands about radiation) may be nearing the point of extinction. And it is seen as a destructive population, one that is burning the green belts that supply its oxygen, ripping apart its atmosphere and filling the blue waters – the source of all life – with the blackness of its own unprocessed waste.
Do you wonder why beings from other worlds are so terribly hesitant to show themselves to you?

There are others, those whose mother ships are currently journeying just aside of Earth’s auric body. The prototype has been shown to you through the channel, Gene Roddenberry, whose science-fiction accounts of the activities of the Galactic Federation were anything but fictional.
Theirs is a firsthand awareness of the situation on Planet Earth, for they have been moving through your quadrant of space for some time now, observing the events leading up to your sun’s ascension beyond the third dimension. They are close enough to observe and study you and they see beyond the smoke and static that permeates the space around you. They see the crisis in which you find yourselves, just as they see the greatness of humankind – the beauty beneath the clouds. And, although universal law does not allow their direct intervention, they do monitor the Secret Government and the alien nations with whom they are in strict collaboration.

They are aware of your struggle.

JBM 16 januari 2014 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975342)
Dat is toch beter dan met een stinkende pretentie rond te lopen dat we het beter weten.

Dan rijst de vraag natuurlijk, beter weten dan wie he? :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975342)
Terwijl toch dagelijks door wetenschappers bewezen word dat we totaal niets weten.

Dat maakt het natuurlijk zo fijn om wetenschapper te zijn waarschijnlijk: een hele wereld die te ontdekken valt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975342)
Ge moet open staan voor die zaken en om te beginnen niet a priori zeggen dat dit of dat niet mogelijk is, waarmee ik het eerder heb op die door mij hierboven geciteerde individuen dan op u. Dat u geen bewijzen ziet is uw zaak en hangt er ook van af hoe snel u iets beschouwt als voldoende bewijs.

Ik (en ook anderen in dit topic) zeggen niet dat het per definitie onmogelijk is, maar wel zeer onwaarschijnlijk (om een veelheid aan redenen die al in dit topic aan bod zijn gekomen). Het is die onwaarschijnlijkheid waardoor enkel keihard en onweerlegbaar bewijs voldoende is. En dat is er dus niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975342)
Een vraagje : vind jij ook niet dat heel dat scheppingsverhaal van Adam en Eva eerder iets is als een DNA staal dat afgenomen word ? Je weet wel dat met die rib.

Ik vind dat het scheppingsverhaal van Adam en Eva vooral de destijds vermeende superioriteit van de man ten opzichte van de vrouw aantoont. Voor de rest vind ik het, net als alle andere scheppingsverhalen, redelijke bullshit die je echter in het licht van de tijdsgeest moeten bekijken.

exodus 16 januari 2014 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6975320)
Ze hebben daarnaast natuurlijk ook een heel universum van miljarden planeten waar ze ongestoord grondstoffen kunnen winnen. Maar neen, ze kiezen natuurlijk voor de moeilijk weg, door middel van infiltratie in de plaatselijke bevolking van onze planeet en nogal een klungelige manier om trachten invloed uit te oefenen.

Voor de annunaki en de hybriden offshoot families die deze planneet besturen, de de geheime regering omvatten, is het veel meer dan enkel fysische grondstroffen. Ze hebben een controle complex. Ze willen alles controleren en des te meer, wij zijn een energiebron voor hun. Ze leven ook van de lagere emoties die de mensheid in de ethers zend. Daaraan geen gebrek op aarde, maar het traag maar gestaag aan het beteren. Daarom doen ze ook satanische rituelen met kinderen om hun angst af te tappen die in deze rituelen gegenereerd wordt. Ik denk niet dat zij in een "satan" geloven, maar het is het ritualistisch kader waarbinnen zij hun energie opdoen.

Omdat ze zichzelf afscheiden van de bron van creatie en universele liefde, moeten ze constant hun energie elders halen in de vorm van lagere vibraties, en dat kost hun veel moeite om dat zo te houden. Daarom moeten ze alles controleren, alles constant in handen houden.

Als de mensheid globaal ontdekt wie aan de touwtjes trekt, is het game over voor hun.

exodus 16 januari 2014 12:59

UFO's worden ook gezien in Nederland rond basissen waar kernwapens zijn opgeslagen:

http://vimeo.com/43174826

Another Jack 16 januari 2014 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6975040)
Het begrip " roze olifanten " bestaat inderdaad. Het is een cliché aanwezig in de hersenen van miljoenen mensen, en eerder gelinkt aan het gebruik ( misbruik ) van alcohol.

Oooo maar nu valt mijn €,
Het gaat hier over begrippen!!

In dat geval heb je gelijk: alle begrippen bestaan.

Mijn oprechte excuses aan de meneren en de exodussen hier.
Bij dat we dit misverstand hebben uitgeklaard.

GandalftheGrey 17 januari 2014 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6975308)
Ik ben daar ook 100% van overtuigd. Aan de andere kant zijn er van het bestaan van buitenaardse beschavingen meer dan genoeg bewijzen, maar wat een ongelooflijke pretentie hebben wij achterlijke aardwormen om te denken dat wij alleen het warm water hebben uitgevonden.

Laten we ook niet vergeten dat het bestaan van buitenaardse beschavingen altijd zal ontkend en onderdrukt worden. Daar hebben alle wereldlijke leiders het grootste belang bij.

En de gewone sterveling zoals de debunkers hier op het forum parcifal, bembem, Dixie en co., wel die lijden aan een sterke vorm van cognitive dissonance (http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance).

Hun bijna permanente aanwezigheid hier bevestigd het vermoeden dat ze daaraan lijden. Diezelfde ongelovige loosers vind je ook in de 9/11 draad en de draad over reincarnatie.

Het is niet toevallig dat ze in die draden ook daar de grootste moeite doen om alles te ontkennen. Ze gedragen zich als struisvogels met hun kop in het zand. Hun zielige kleine wereldje zou idd. volledig in elkaar storten moesten ze geen uitweg meer zien en noodgedwongen met hun neus op de feiten gedrukt worden. Maar zelfs dan zouden ze het niet geloven.

De vraag of er buitenaardse beschaving al dan niet bestaat moet volgens mij omgedraaid worden. Is het m.a.w. mogelijk dat er geen buitenaardse beschaving bestaat ? Het antwoord hierop is dat het totaal onmogelijk is ofwel is het voor 99,99999999 zeker (met nog een 30 tal nullen).

Een zekere Dr.Harrison Brown heeft die kans eens berekend. Of hoeveel mogelijke levensvormen zoals die op aarde in het heelal "kunnen" aanwezig zijn. Hij kwam tot de som van 100 biljoen x 450 biljoen. En wij zitten maar te lullen en te twijfelen over de mogelijkheid van slechts een enkele buitenaardse levensvorm.


De hier uitgekraamde onzin lijkt geen grenzen te kennen.

Sommige hebben precies altijd iets nodig om te 'geloven'. Als de monotheïstische goden wat archaïsch lijken te worden , gaat men z'n heil zoeken bij intergalactische intelligentia. (Frappant genoeg met hetzelfde soort argumenten & bewijzen als de klassiek gelovige. En ondertussen maar afgeven op 'de satanische moslims' , niewaar niet-praktiserende katholiek? )

Zoals al meermaals is aangehaald zal niemand van de 'debunkers' ontkennen dat er hoogst waarschijnlijk, buiten dit aardse leven, ook elders in dit universum leven is of kan zijn (een niet onbelangrijke nuance).

Waar jullie als 'believers' heel licht over lijken te gaan zijn de vermeende bewijzen voor de aardse bezoekjes van buitenaards intelligent leven.

Ik mag hopen dat jullie dagelijks rationeler in 't leven staan dan met de hier gedemonstreerde naïviteit. Ik zou vermoeden dat jullie er nogal es dikwijls opgelegd worden zonder er erg in te hebben.

Dixie 17 januari 2014 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6976426)
De hier uitgekraamde onzin lijkt geen grenzen te kennen.

Sommige hebben precies altijd iets nodig om te 'geloven'. Als de monotheïstische goden wat archaïsch lijken te worden , gaat men z'n heil zoeken bij intergalactische intelligentia. (Frappant genoeg met hetzelfde soort argumenten & bewijzen als de klassiek gelovige. En ondertussen maar afgeven op 'de satanische moslims' , niewaar niet-praktiserende katholiek? )

Zoals al meermaals is aangehaald zal niemand van de 'debunkers' ontkennen dat er hoogst waarschijnlijk, buiten dit aardse leven, ook elders in dit universum leven is of kan zijn (een niet onbelangrijke nuance).

Waar jullie als 'believers' heel licht over lijken te gaan zijn de vermeende bewijzen voor de aardse bezoekjes van buitenaards intelligent leven.

Ik mag hopen dat jullie dagelijks rationeler in 't leven staan dan met de hier gedemonstreerde naïviteit. Ik zou vermoeden dat jullie er nogal es dikwijls opgelegd worden zonder er erg in te hebben.

ook treffend de meeste believers geloven ook in tal van conspiracies zoals 9/11 inside job ook uiteraard steeds zonder bewijzen hiervoor:-D

exodus 17 januari 2014 15:23

Alles wat kan bestaan bestaat inderdaad. Hier Robert Monroe die de astrale realiteiten waarneemt die rond de planeet aarde hangen.

Citaat:

Around the planet were rings of haze, gigantic thick rings, of indeterminate number. Demarcation between them was vague as wisps and tendrils reached from one to the other. Except the ring nearly touching the planet itself. It ppeared isolated. [...]

You could spend thousands of years in the rings and never explore all aspects of them. Some parts are great, some not so great. I was told that whatever man can think of is somewhere in these rings; thus more is being added constantly as man thinks more. Also I was told some humans do spend thousands of years here, rotating in and out of physical earth life.
In het astrale kan er inderdaad alles bestaan wat er bestaat. Soms zijn de realiteiten gewoon en zeer mooi zoals prachtige berglandschappen, soms industrieel. Veel hangt af van de vibratie. Hoe hoger de vibratie hoe fijner en mooier de landschappen worden.

Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het bezoeken in je astrale lichaam. Er zijn realiteiten gezien met heksen die op bezems rondvliegen, "lego" realiteiten waar alles uit legoblokjes lijkt te bestaan, realiteiten die als men het observeert gepixeleert zijn zoals in oude computerspellen, enz... Realiteiten die door de gedachten van mensen geschapen zijn zijn redelijk onveranderlijk. Daarintegen heb je ook realiteiten die volledig de vorm aannemen van het bewustzijn die het observeert. Twee personen kunnen zich in dezelfde realiteit bevinden en twee totaal andere zaken zien. Het onderscheid tussen de waarnemer en het geobserveerde smelt weg.

Boven de astrale realiteiten zijn er nog fijnere realiteiten. Hoe dichter men bij de bron van creatie komt, hoe meer het concept "tijd" wegvalt, en hoe excatischer en liefdevoller ze worden ervaren. Zelfs de hogere astrale realiteiten kunnen al aanvoelen als "de hemel" tegenover onze "vaste" aarde dagdagelijkse realiteit.

Yog Sothoth 17 januari 2014 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6977268)
Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het bezoeken in je astrale lichaam. Er zijn realiteiten gezien met heksen die op bezems rondvliegen, "lego" realiteiten waar alles uit legoblokjes lijkt te bestaan, realiteiten die als men het observeert gepixeleert zijn zoals in oude computerspellen, enz... Realiteiten die door de gedachten van mensen geschapen zijn zijn redelijk onveranderlijk. Daarintegen heb je ook realiteiten die volledig de vorm aannemen van het bewustzijn die het observeert. Twee personen kunnen zich in dezelfde realiteit bevinden en twee totaal andere zaken zien. Het onderscheid tussen de waarnemer en het geobserveerde smelt weg.

Is er ook een Playmobil realiteit? Of eentje waar Donkey Kong rondloopt?

Another Jack 17 januari 2014 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6977596)
Is er ook een Playmobil realiteit? Of eentje waar Donkey Kong rondloopt?

Dit zijn begrippen die bestaan zou meneer zeggen...
Zo dus...

meneer 18 januari 2014 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6976426)
De hier uitgekraamde onzin lijkt geen grenzen te kennen.

Sommige hebben precies altijd iets nodig om te 'geloven'. Als de monotheïstische goden wat archaïsch lijken te worden , gaat men z'n heil zoeken bij intergalactische intelligentia. (Frappant genoeg met hetzelfde soort argumenten & bewijzen als de klassiek gelovige. En ondertussen maar afgeven op 'de satanische moslims' , niewaar niet-praktiserende katholiek? )

Zoals al meermaals is aangehaald zal niemand van de 'debunkers' ontkennen dat er hoogst waarschijnlijk, buiten dit aardse leven, ook elders in dit universum leven is of kan zijn (een niet onbelangrijke nuance).

Waar jullie als 'believers' heel licht over lijken te gaan zijn de vermeende bewijzen voor de aardse bezoekjes van buitenaards intelligent leven.

Ik mag hopen dat jullie dagelijks rationeler in 't leven staan dan met de hier gedemonstreerde naïviteit. Ik zou vermoeden dat jullie er nogal es dikwijls opgelegd worden zonder er erg in te hebben.

Aha, er is " waarschijnlijk " leven buiten onze aarde volgens jou, maar het is " onwaarschijnlijk " dat dat buitenaards leven intelligenter is dan wijzelf, en het middel gevonden heeft om sneller dan wij in de ruimte te reizen, snel genoeg voor van hun planeet naar de onze te komen en omgekeerd ?
Voor een middeleeuwse monnik zou het ook nogal " onwaarschijnlijk " geklonken hebben als je hem verteld had over naar de Maan reizen, of machine's naar Mars sturen, of een duikboot uitgerust met kernkoppen die een heel land kan opblazen...Denk je niet ?:lol:
Besef je niet dat jouw enge wereldbeeld niet overeenkomt met de werkelijkheid ? Kan dit niet doordringen in het zagemeel onder je hersenpan ?

meneer 18 januari 2014 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6977596)
Is er ook een Playmobil realiteit? Of eentje waar Donkey Kong rondloopt?

http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...d=0CKkBEK0DMBc

De Lovecraft-realiteit...:-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be