Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

kojak 24 november 2020 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9527175)

Dat brengt u 2 slecht-vel punten op. :thumbsup: :lol: ;)

parcifal 25 november 2020 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9527175)

Goed op tijd voor het aangekondigde #EMPCOE Plasma Event van 21-12-2020, niet toevallig valt er op die dag ook een conjunctie plaats tussen Jupiter en Saturnus.

Tin Foil hats te koop op aanvraag. :D

kojak 29 november 2020 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9527175)

knuppel-hoenderhok is ribbedebie...

'Zilveren monoliet even mysterieus verdwenen als gekomen'


-bron-

'...Kunst of het werk van aliens?

Omdat de desolate landschappen in Utah ook wel eens decor zijn voor films, zou het om een achtergelaten decorstuk kunnen gaan. Er doen ook theorieën de ronde dat de zuil het werk zou zijn van aliens. Een meer plausibele piste is dat het gaat om een kunstwerk. Volgens een artikel over de zaak in de krant The New York Times zou het een werk van John McCracken kunnen zijn, die sculpturen maakt geïnspireerd op sciencefiction.

Maar McCracken stierf in 2011 en uit satellietbeelden blijkt dat het object er allicht tussen de zomer van 2015 en het najaar van 2016 is geplaatst. Het departement Publieke Veiligheid stuurde een persbericht uit waarin werd benadrukt dat het illegaal is om structuren op het openbare terrein te installeren zonder toestemming, ‘om het even van welke planeet je komt’....'


:lol: :thumbsup:

TREBRON 1 december 2020 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9531698)
knuppel-hoenderhok is ribbedebie...

'Zilveren monoliet even mysterieus verdwenen als gekomen'


-bron-

'...Kunst of het werk van aliens?

Omdat de desolate landschappen in Utah ook wel eens decor zijn voor films, zou het om een achtergelaten decorstuk kunnen gaan. Er doen ook theorieën de ronde dat de zuil het werk zou zijn van aliens. Een meer plausibele piste is dat het gaat om een kunstwerk. Volgens een artikel over de zaak in de krant The New York Times zou het een werk van John McCracken kunnen zijn, die sculpturen maakt geïnspireerd op sciencefiction.

Maar McCracken stierf in 2011 en uit satellietbeelden blijkt dat het object er allicht tussen de zomer van 2015 en het najaar van 2016 is geplaatst. Het departement Publieke Veiligheid stuurde een persbericht uit waarin werd benadrukt dat het illegaal is om structuren op het openbare terrein te installeren zonder toestemming, ‘om het even van welke planeet je komt’....'


:lol: :thumbsup:

Deze morgen gelezen dat er nu zoiets in Roemenië staat ...

Pandareus 1 december 2020 12:04

@ HO : jij bent toch toevallig niet naar Roemenië geweest ? :mrgreen:

CUFI 1 december 2020 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9531698)
knuppel-hoenderhok is ribbedebie...

'Zilveren monoliet even mysterieus verdwenen als gekomen'


-bron-

'...Kunst of het werk van aliens?

Omdat de desolate landschappen in Utah ook wel eens decor zijn voor films, zou het om een achtergelaten decorstuk kunnen gaan. Er doen ook theorieën de ronde dat de zuil het werk zou zijn van aliens. Een meer plausibele piste is dat het gaat om een kunstwerk. Volgens een artikel over de zaak in de krant The New York Times zou het een werk van John McCracken kunnen zijn, die sculpturen maakt geïnspireerd op sciencefiction.

Maar McCracken stierf in 2011 en uit satellietbeelden blijkt dat het object er allicht tussen de zomer van 2015 en het najaar van 2016 is geplaatst. Het departement Publieke Veiligheid stuurde een persbericht uit waarin werd benadrukt dat het illegaal is om structuren op het openbare terrein te installeren zonder toestemming, ‘om het even van welke planeet je komt’....'


:lol: :thumbsup:

We hebben die verplaatst omdat onze geheime plek ontdekt is.

Bovenbuur 1 december 2020 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9531698)
'...Kunst of het werk van aliens?

:lol: :thumbsup:

Of het werk van de mensen die het ontdekt hebben? Dat is ook altijd een solide gok.

Het Oosten 1 december 2020 21:13

Ufo's en zijn mogelijke vormen.





Vormen van ufo's.

Daarnaast heeft men ook cilindervormige, tic-tac, sigaarvormige, driehoeken, bollen, en dies meer. Zeer gevarieerde uiterlijke verschijningen van ufo's, zo te zien. Het maakt het er allemaal niet gemakkelijker op. Maar des te interessanter.


Gespot in November 2020 over heel de wereld.

• Circle 80
• Sphere 48
• Unknown 34
• Triangle 34
• Other 31
• Star-like 27
• Oval 24
• Disc 21
• Cigar 18
• Square/Rectangular 14
• Cylinder 10
• N/A 9
• Boomerang 8
• Fireball 7
• Tic Tac 7
• Egg 6
• Saturn-like 5
• Flash 4
• Chevron 3
• Cone 2
• Bullet/Missile 2
• Diamond 2
• Teardrop 1
• Cross 1
• Blimp 1

(Bron: Mufon)

kojak 1 december 2020 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9533365)
Of het werk van de mensen die het ontdekt hebben? Dat is ook altijd een solide gok.

Ssstttt.... das off-topic. :lol: ;)

Eyjafjallajökull 1 december 2020 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533508)
Ufo's en zijn mogelijke vormen.





Vormen van ufo's.

Daarnaast heeft men ook cilindervormige, tic-tac, sigaarvormige, driehoeken, bollen, en dies meer. Zeer gevarieerde uiterlijke verschijningen van ufo's, zo te zien. Het maakt het er allemaal niet gemakkelijker op. Maar des te interessanter.


Gespot in November 2020 over heel de wereld.

• Circle 80
• Sphere 48
• Unknown 34
• Triangle 34
• Other 31
• Star-like 27
• Oval 24
• Disc 21
• Cigar 18
• Square/Rectangular 14
• Cylinder 10
• N/A 9
• Boomerang 8
• Fireball 7
• Tic Tac 7
• Egg 6
• Saturn-like 5
• Flash 4
• Chevron 3
• Cone 2
• Bullet/Missile 2
• Diamond 2
• Teardrop 1
• Cross 1
• Blimp 1

(Bron: Mufon)

Ongetwijfeld zijn daar filmpjes van !

CUFI 1 december 2020 21:39

Ufo’s worden best benaderd vanuit demonologie.

Het Oosten 1 december 2020 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533533)
Ufo’s worden best benaderd vanuit demonologie.

U moet het denkelijk omkeren. Demonologie zou uiteindelijk -of wellicht ook- moeten benaderd worden voor een stuk via bepaalde aspecten van de ufologie.

Eyjafjallajökull 1 december 2020 21:44


CUFI 1 december 2020 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533537)
U moet het denkelijk omkeren. Demonologie zou uiteindelijk moeten benaderd worden via de ufologie.

Mijn onderzoek heeft me anders getoond. De tegenstander is deze aarde anders beginnen vormen en laat u geloven dat we deze “bezoekers” moeten verwelkomen. Dat we verlost kunnen worden door hun technologieën.
Opletten daarmee.

https://m.youtube.com/playlist?list=...OMKqRuVUSTUKi1

Het Oosten 1 december 2020 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533539)
Mijn onderzoek heeft me anders getoond. De tegenstander is deze aarde anders beginnen vormen en laat u geloven dat we deze “bezoekers” moeten verwelkomen. Dat we verlost kunnen worden door hun technologieën.
Opletten daarmee.

https://m.youtube.com/playlist?list=...OMKqRuVUSTUKi1

En wie is 'de tegenstander' ? De duivel?

CUFI 1 december 2020 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533543)
En wie is 'de tegenstander' ? De duivel?

Ja de duivel. Hij en zijn gevallen engelen zijn de aarde en mens beginnen hervormen. Dit liep zo uit de hand waardoor een zondvloed nodig was. Nu is het opnieuw als in die dagen en moeten we vernietigd worden met vuur. Kijk die playlist die ik deelde en alles wordt duidelijk.

parcifal 1 december 2020 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533544)
Ja de duivel. Hij en zijn gevallen engelen zijn de aarde en mens beginnen hervormen. Dit liep zo uit de hand waardoor een zondvloed nodig was. Nu is het opnieuw als in die dagen en moeten we vernietigd worden met vuur. Kijk die playlist die ik deelde en alles wordt duidelijk.

Kijk Het Oosten, dit is nu een goed voorbeeld van hoe jij soms overkomt bij de 'andere kant'. de uap-realisten. ;)

Geen beginnen aan, toch? :twisted:

Het Oosten 1 december 2020 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533544)
Ja de duivel. Hij en zijn gevallen engelen zijn de aarde en mens beginnen hervormen. Dit liep zo uit de hand waardoor een zondvloed nodig was. Nu is het opnieuw als in die dagen en moeten we vernietigd worden met vuur. Kijk die playlist die ik deelde en alles wordt duidelijk.

Ik heb vrij veel gelezen al over het ontstaan van de duivelfiguur, het kwade, het Boze, de gevallen engelen, de demiurg, en dies meer. Niets heeft mij tot nu toe overtuigen dat er zoiets bestaat.

Nu kunt u zeggen: ja maar waarom gelooft u dan in het bestaan van ufo's? Dat is toch ook zoiets weinig concreets? Ook hier heb ik het een het ander over gelezen. En het is door de gedegen literatuur in deze dat ik steeds meer overtuigd ben geworden dat ufo's inderdaad bestaan.

Er is bovendien een ernstig probleem met het bestaan van de duivel. Wat heeft de duivel er nu aan om mensen in hun (zedelijk) verderf te storten?? Wat wint hij erbij? Dat is gewoon absurd.

En tenslotte: voor een gelovige is God het begin en het einde van alles. De Alfa en de Omega. Van het goede en dus ook van het kwade. Het is uiteindelijk God die de oorsprong is van het Kwade want hij is de oorsprong van alles.

CUFI 1 december 2020 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533547)
Kijk Het Oosten, dit is nu een goed voorbeeld van hoe jij soms overkomt bij de 'andere kant'. de uap-realisten. ;)

Geen beginnen aan, toch?

Lijkt me sterk dat het allemaal wat boven jouw petje is.
Ooit iets te zeggen wat over het onderwerp gaat en niet de posters er in? Zou inhoudelijker zijn.

CUFI 1 december 2020 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533552)
Ik heb vrij veel gelezen al over het ontstaan van de duivelfiguur, het kwade, het Boze, de gevallen engelen, de demiurg, en dies meer. Niets heeft mij tot nu toe overtuigen dat er zoiets bestaat.

Nu kunt u zeggen: ja maar waarom gelooft u dan in het bestaan van ufo's? Dat is toch ook zoiets weinig concreets? Ook hier heb ik het een het ander over gelezen. En het is door de gedegen literatuur in deze dat ik steeds meer overtuigd ben geworden dat ufo's inderdaad bestaan.

Er is bovendien een ernstig probleem met het bestaan van de duivel. Wat heeft de duivel er nu aan om mensen in hun (zedelijk) verderf te storten?? Wat wint hij erbij? Dat is gewoon absurd.

En tenslotte: voor een gelovige is God het begin en het einde van alles. De Alfa en de Omega. Van het goede en dus ook van het kwade. Het is uiteindelijk God die de oorsprong is van het Kwade want hij is de oorsprong van alles.

Dat is zijn sterkste troef; er niet in geloven.
Ik wil je maar waarschuwen dat deze ufos een agenda tegen de mensheid voeren en niet voor de mensheid. Laten we het daarop houden ;)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be