Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 5 april 2016 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8055870)
Inderdaad getuigen. En heel wat!Bovendien nog niet de eersten en de besten. Kosmonauten, astronauten, professoren, mensen met hoge scholing, wetenschapslui, piloten -zowel militaire als uit de burgerluchtvaart-, gewone sergeanten maar ook generaals, alledaagse mensen, en ga zo maar door.

Vergeet het maar : nog steeds een fractie

En 'niet de eersten en de besten' dat moet gij eerst aantonen hé ipv van klakkeloos over te nemen van een fluitsite of een boek

Citaat:

Daar tegenover staan deze die zich de moeite niet doen om deze zaken ernstig te onderzoeken. Ze kletsen maar op, lukraak, maar weten van toeten noch blazen. Het zij zo.
zie in de spiegel, man
Je hebt net aangetoond dat gij van toeten of blazen wist

praha 5 april 2016 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8056033)
Als dit verhaal klopt, en de betrokken autoriteiten bevestigen elkaar dat er iets was, hoe komt het dan dat het niet achterhaalt werd ?

wat bedoelt ge ?

Citaat:

Toch nog 1 vraag open...van ufo's is algemeen toch geweten dat ze normaal geruisloos zijn en zelfs niets van signalen afgeven of zenden or whatever ?
ah is dat algemeen bekend ?
...een stijlbreuk met neercrashende of landende schotels van de jaren 60 dus

Citaat:

Het enigste verband dat bestaat uit de reflectie van een voorwerp op radar, dat gebeurd zonder andere vorm van gegevens...

Als radars ze toch oppikken betekend toch dat er iets is dat gegevens zend of een signaal afgeeft dat anders is dan de reflectie van het voertuig zelf, anders kunnen de raders ze niet oppikken ? Dat is waar ik vanuit ga dat die ufo's uitgezonderd op 1 na via radartechniek wel ooit is gecrascht, waarom ?
...daar begrijp ik niks van

de algemene bedoeling van een radar is dat het radiosignalen uitzend en na ( eventuele ) reflectie terug ontvangt om zich dan een beeld te kunnen vormen van het object.
( Een (actieve) sonar idem dito maar dat is dan met geluidsgolven )
Doe je dat meerderen ( langs verschillende zijden ) heb je principieel méér info

En uiteraard zijn die dingen al lang hun basics ontgroeid.

Another Jack 6 april 2016 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8055931)
Deze al gezien ?:


van een gepensioneerde militair die cosmic top secret clearance had tijdens de koude oorlog in Europa (begin 60´s).

Ik ben militair maar ik heb nog nooit van "cosmic top secret" clearance gehoord...

Het Oosten 6 april 2016 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8056709)
Ik ben militair maar ik heb nog nooit van "cosmic top secret" clearance gehoord...

De vraag is of dit ons moet verwonderen.

Another Jack 6 april 2016 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8056828)
De vraag is of dit ons moet verwonderen.

Dat hangt af van de graad van wereldvreemdheid (of is het goedgelovigheid?) waarin je zit....

Micele 6 april 2016 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8056828)
De vraag is of dit ons moet verwonderen.

Idd...

Citaat:

https://de.wikipedia.org/wiki/Geheimhaltungsstufe

NATO[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]
Die Geheimhaltungsstufen der NATO sind:

COSMIC TOP SECRET (CTS), wird in Deutschland behandelt wie STRENG GEHEIM
NATO SECRET (NS), wird in Deutschland behandelt wie GEHEIM
NATO CONFIDENTIAL (NC), wird in Deutschland behandelt wie VS-VERTRAULICH
NATO RESTRICTED (NR), wird in Deutschland behandelt wie VS-NUR FÜR DEN DIENSTGEBRAUCH
Bei internationalen Einsätzen, wie z. B. dem Einsatz deutscher Tornados in Afghanistan, erfolgt die Einstufung z. B. als NATO SECRET releasable to ISAF SECRET.

Einen speziellen Stellenwert hat auch die Geheimhaltungsstufe NATO UNCLASSIFIED (NU). Informationen und Dokumente mit dieser Geheimhaltungsstufe sind geistiges Eigentum der NATO (Copyright) und dürfen nicht ohne die Zustimmung der NATO veröffentlicht werden. Generell sind derart klassifizierte Informationen nicht für die Übertragung über das Internet freigegeben, außer sie sind klar mit dem Zusatz RELEASABLE FOR INTERNET TRANSMISSION gekennzeichnet.

Informationen oder Dokumente, die öffentlich zugänglich sind, werden mit dem Zusatz NON SENSITIVE INFORMATION RELEASABLE TO THE PUBLIC gekennzeichnet.

Clearance[edit]
Clearance is a general classification, that comprises a variety of rules controlling the level of permission required to view so classified information, and how it must be stored, transmitted, and destroyed. Additionally, access is restricted on a "need to know" basis. Simply possessing a clearance does not automatically authorize the individual to view all material classified at that level or below that level. The individual must present a legitimate "need to know" in addition to the proper level of clearance.


Compartmented information[edit]
In addition to the general risk-based classification levels, additional compartmented constraints on access exist, such as (in the U.S.) Special Intelligence (SI), which protects intelligence sources and methods, No Foreign dissemination (NOFORN), which restricts dissemination to U.S. nationals, and Originator Controlled dissemination (ORCON), which ensures that the originator can track possessors of the information. Information in these compartments is usually marked with specific keywords in addition to the classification level.

Government information about nuclear weapons often has an additional marking to show it contains such information (CNWDI).

International[edit]
When a government agency or group shares information between an agency or group of other country’s government they will generally employ a special classification scheme that both parties have previously agreed to honour.

For example, the marking ATOMAL, is applied to U.S. RESTRICTED DATA or FORMERLY RESTRICTED DATA and United Kingdom ATOMIC information that has been released to NATO. ATOMAL information is marked COSMIC TOP SECRET ATOMAL (CTSA), NATO SECRET ATOMAL (NSAT), or NATO CONFIDENTIAL ATOMAL (NCA).

NATO classifications[edit]
For example, sensitive information shared amongst NATO allies has four levels of security classification; from most to least classified:

COSMIC TOP SECRET (CTS),
NATO SECRET (NS),
NATO CONFIDENTIAL (NC), and
NATO RESTRICTED (NR).

Another Jack 6 april 2016 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8056857)
Idd...

Flauwe grappenmakers die wikipedia-pagina's aanpassen.
Ben jij echt militair geweest??

Bekijk deze bron eens, van echte mensen die echte veiligheidsmachtigingen toekennen:

http://diplomatie.belgium.be/nl/over...structuur/nvo/

Doe daar maar eens een aanvraag voor een "cosmic top secret"!
:lol::lol::lol:

Het Oosten 6 april 2016 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8056871)
Flauwe grappenmakers die wikipedia-pagina's aanpassen.
Ben jij echt militair geweest??

Bekijk deze bron eens, van echte mensen die echte veiligheidsmachtigingen toekennen:

http://diplomatie.belgium.be/nl/over...structuur/nvo/

Doe daar maar eens een aanvraag voor een "cosmic top secret"!
:lol::lol::lol:

G. INTERNATIONAL TRANSMISSION OF CLASSIFIED NATO DOCUMENTS.

1. NATO has established a central distribution point for the receipt and distribution of NATO documents within each NATO member nation. The central distribution point for the United States is the Central U.S. Registry (CUSR) located in the Pentagon. The CUSR establishes subregistries at U.S. Government organizations for further distribution and control of NATO documents. Subregistries may establish control points and sub-control points as needed within their activities for distribution and control of NATO documents. COSMIC TOP SECRET, NATO SECRET and all ATOMAL documents must be transferred through the registry system. Other NATO classified information will be transferred as described below. Receipts are required for NATO material classified CONFIDENTIAL and above.



a. NATO Organization, Command, Agency or Staff Contracts. Contractors normally will receive and send NATO classified information related to the NPLO, NATO Management Agency, Research Staff or command contract through the CUSR, a subregistry, a control point or other office established at a DoD Component for this purpose. If instructions are not provided by the contracting agency, contractors should contact the CSO for guidance.



b. Infrastructure and non-NATO Contracts. Classified information involved in NATO infrastructure contracts or non-NATO contracts awarded by a NATO member nation will be transferred through channels described in Chapter 6 of this handbook.



2. COSMIC TOP SECRET, NATO SECRET, NATO CONFIDENTIAL and all ATOMAL documents must be double wrapped in the same manner as equivalent U.S. classified documents, except that the inner wrapper is to be marked with the appropriate NATO markings. NATO RESTRICTED documents do not required double wrapping.

(CHAPTER 10. NORTH ATLANTIC TREATY ORGANIZATION (NATO) SECURITY PROCEDURES)

Another Jack 6 april 2016 13:35

Allez, ik zal mijn pedagogisch geduld bijeenrapen en voor de zoveelste keer een paar volwassen mannen proberen uit te leggen dat niet alles wat op internet te vinden is, waar is.
Hier gaan we voor de 1143ste keer:

HO, je geeft geen bronvermelding?

Het Oosten 6 april 2016 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8056951)
Allez, ik zal mijn pedagogisch geduld bijeenrapen en voor de zoveelste keer een paar volwassen mannen proberen uit te leggen dat niet alles wat op internet te vinden, waar is.
Hier gaan we voor de 1143ste keer:

HO, je geeft geen bronvermelding?

Het zal nog niet zijn. U bent zich belachelijk aan het maken.

Another Jack 6 april 2016 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8056955)
Het zal nog niet zijn. U bent zich belachelijk aan het maken.

Uw bron graag.

Het Oosten 6 april 2016 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8056956)
Uw bron graag.

Ik gaf u de bron. De rest zoekt u zelf maar op. Wat ik en anderen kunnen vinden, kan u ook. Tenminste indien u wilt. U lijkt me wat aan de luie kant.

Another Jack 6 april 2016 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8056968)
Zoek het zelf maar op. Wat ik en anderen kunnen vinden, kan u ook. Tenminste indien u wilt.

Uiteraard kan ik dat vinden.
Dat is het punt niet, de vraag is:
"Waar heb je dat gevonden?"

Another Jack 6 april 2016 14:11

Ik heb me vergist, blijkbaar is dat wel een NATO-secutity clearnce level die zulke naam heeft.
Ik zat met de Belgische benamingen in mijn hoofd.

Mijn excuses.

Het Oosten 6 april 2016 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8056988)
Ik heb me vergist, blijkbaar is dat wel een NATO-secutity clearnce level die zulke naam heeft.
Ik zat met de Belgische benamingen in mijn hoofd.

Mijn excuses.

En die vergissing is te wijten aan gebrek aan informatie. Als we u hadden moeten geloven dan was het weer een of andere fantast die dingen volschreef op Wikipedia over een zogenaamde 'cosmic top secret'...

Another Jack 6 april 2016 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8056994)
En die vergissing is te wijten aan gebrek aan informatie. Als we u hadden moeten geloven dan was het weer een of andere fantast die dingen volschreef op Wikipedia over een zogenaamde 'cosmic clearance...'

Daarom dat het nuttig om alles te checken en dubbelchecken.
Met wiki is het altijd opletten geblazen vandaar dat ik deze bron heb geraadpleegd:

http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...&cn=2000032432

Het Oosten 6 april 2016 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8057029)
Daarom dat het nuttig om alles te checken en dubbelchecken.
Met wiki is het altijd opletten geblazen vandaar dat ik deze bron heb geraadpleegd:

http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...&cn=2000032432

Dat zal wel. Alleen, verbeter de wereld, begin met uzelf. Indien uw eigen woorden had toegepast, dan had u Wikipedia niet onmiddellijk afgeschoten. Maar dan het u eerst gesheckt en gedubbelsheckt, little Jack.

Het Oosten 6 april 2016 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8057057)
Dat zal wel. Alleen, verbeter de wereld, begin met uzelf. Indien uw eigen woorden had toegepast, dan had u Wikipedia niet onmiddellijk afgeschoten. Maar dan het u eerst gecheckt en gedubbelcheckt, little Jack.

Checken en dubbelchecken.

Another Jack 6 april 2016 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten;8057057[B
]Dat zal wel. Alleen, verbeter de wereld, begin met uzelf. [/b]Indien uw eigen woorden had toegepast, dan had u Wikipedia niet onmiddellijk afgeschoten. Maar dan het u eerst gesheckt en gedubbelsheckt, little Jack.

Heb ik dat dan niet gedaan?

Another Jack 6 april 2016 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8057117)
Checken en dubbelchecken.

Heb je dat al gedaan met de gepensioneerde Amerikaanse adjudant zijn bijverdienste?

Irsan 7 april 2016 13:09

Is diezelfde zever hier nu nog altijd bezig?

Aliens bestaan, dat is al lang geen discussie meer!

De vraag is gewoon, wanneer zullen ze het aan het publiek zeggen.

Ik raad aan aan de goedmenende mensen hier je tijd niet te verspillen aan diegene die het niet kunnen geloven en ermee lachen! Sommige mensen volgen immers gewoon altijd de gangbare opinie , en je kan er niet mee discussieren. QED

Pandareus 7 april 2016 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8058332)
Is diezelfde zever hier nu nog altijd bezig?

Aliens bestaan, dat is al lang geen discussie meer!

De vraag is gewoon, wanneer zullen ze het aan het publiek zeggen.

Ik raad aan aan de goedmenende mensen hier je tijd niet te verspillen aan diegene die het niet kunnen geloven en ermee lachen! Sommige mensen volgen immers gewoon altijd de gangbare opinie , en je kan er niet mee discussieren. QED

Wie zijn "ze" dan wel ?

Irsan 7 april 2016 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8058363)
Wie zijn "ze" dan wel ?

All you need to know:

https://www.youtube.com/watch?v=oHxGQjirV-c

700.000 views and counting!! De waarheid wordt ontdekt zonder de hulp van de mainstream.

Pandareus 7 april 2016 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8058366)
All you need to know:

https://www.youtube.com/watch?v=oHxGQjirV-c

700.000 views and counting!! De waarheid wordt ontdekt zonder de hulp van de mainstream.

Ik stel je een vraag, en krijg als antwoord een filmpje van een pseudo wetenschapper ? :?

Irsan 7 april 2016 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8058380)
Ik stel je een vraag, en krijg als antwoord een filmpje van een pseudo wetenschapper ? :?

Ik had dit antwoord uiteraard verwacht.

Ik kan alleen zeggen dat het geen pseudo wetenschapper is. Het is zelfs geen wetenschapper.

Je moet mij niet geloven, je gelooft toch wat je wil. En voor mijn part mag je absoluut geloven wat je wil.

Ik kan alleen zeggen dat het heeel interessant is.Als jij geen beetje moeite wil doen om open te staan voor andere meningen, dan is dat maar zo. Jouw keuze.

Meer heb ik niet te zeggen.

Het Oosten 7 april 2016 17:10

Hoax?

Het Laatste Nieuws, vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...estation.dhtml

Yog Sothoth 7 april 2016 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8058663)
Hoax?

Het Laatste Nieuws, vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...estation.dhtml

Nee, gewoon ruimte afval of een satteliet of iets dergelijks. Ik zie er in ieder geval geen Millennium Falcon in!

Irsan 8 april 2016 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8058753)
Nee, gewoon ruimte afval of een satteliet of iets dergelijks. Ik zie er in ieder geval geen Millennium Falcon in!

Er worden regelmating objecten gezien naast het ISS. Er worden al jaren overal UFO's gezien en getracked en samen met alle getuigen en alle bewijs is het niet meer te ontkennen. Het is natuurlijk de standaard uitleg van debunkers om te zeggen dat het ruimteschroot is! Laat ze het geloven. Ik doe geen moeite om ze te overtuigen van het tegendeel.

In de link hierboven zie Steven Greer wordt het bewijs ook gegeven dat sommige debunkers zoals Philip J. Klass voor de CIA werkten...

De aliens houden ons soms in de gaten. In feite is het beter de spreken van "star people" dan van aliens. Wat het zijn individuen zoals u en ik. En zij weten dat velen op onze planeet nog niet klaar zijn om hun horizon te verbreden en hun bestaan te accepteren.

Peche 8 april 2016 08:36

Wat als ze gewoon van deze planeet komen?
Starpeople ... gewoon earth people? In our image.

Yog Sothoth 8 april 2016 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059260)
Er worden regelmating objecten gezien naast het ISS. Er worden al jaren overal UFO's gezien en getracked en samen met alle getuigen en alle bewijs is het niet meer te ontkennen. Het is natuurlijk de standaard uitleg van debunkers om te zeggen dat het ruimteschroot is! Laat ze het geloven. Ik doe geen moeite om ze te overtuigen van het tegendeel.

Toon me dan eens iets waar meer op te zien is dan alleen een lichtpuntje, iets waar duidelijk een vorm of structuur in te zien is, dat zou al een mooi begin zijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059260)
De aliens houden ons soms in de gaten. In feite is het beter de spreken van "star people" dan van aliens. Wat het zijn individuen zoals u en ik. En zij weten dat velen op onze planeet nog niet klaar zijn om hun horizon te verbreden en hun bestaan te accepteren.

Daarom zeker dat ze bij voorkeur malloten uit het zilverpapierenhoedjes- en geitewollensokken-en-kristallen-milieu bezoeken zeker?

Irsan 8 april 2016 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8059623)
Toon me dan eens iets waar meer op te zien is dan alleen een lichtpuntje, iets waar duidelijk een vorm of structuur in te zien is, dat zou al een mooi begin zijn.

Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Het gaat trouwens niet enkel om foto's! De vele getuigenverklaringen uit het disclosure project van Steven Greer bv, de officiele documenten die niet echt bekend zijn. Zie ook de video die ik hierboven gepost heb, doe de moeite om die te bekijken echt interesssant. Het geheel schets een realiteit van UFO's, die de ridicule niet rechtvaardigd.

Citaat:

Daarom zeker dat ze bij voorkeur malloten uit het zilverpapierenhoedjes- en geitewollensokken-en-kristallen-milieu bezoeken zeker?
Het is eigenlijk omgekeerd. Er zitten veel respectabele mensen tussen, maar vanaf dat ze over zulk onderwerp spreken worden ze door de gangbare mening afgeschilderd als fantasten.

Vaak ook komt het alien abduction verhaal naar boven omdat bepaalde mensen "missing time" hebben. Ze kunnen zich niet herinneren wat er gebeurt is in een bepaalde periode. Veelal zijn ze met twee en hebben ze beide tegelijk missing time (bv een autorit in een onbevolkt gebied).

Ze zoeken naar antwoorden en dan komt onder hypnose boven dat ze meegenomen zijn door aliens. Het is dus niet iets dat ze direct verzinnen.

En wat hypnose betreft, dit kan betrouwbare resultaten leveren in het terug halen van verdrongen herinneringen. Onlangs is er in Belgie een notaris veroordeeld voor een brutale verkrachting waar er ook hypnose aan te pas kwam. Het meisje kon zich niets herinneren door het trauma, maar onder hypnose beschreef ze de notaris exact. Ander bewijs plaatste de notaris ook op de crime scene dus haar hypnose werd bevestigd, maar de hypnose is niet als doorslaggevend bewijs gebruikt. Maar het bevestigd wel dat het kan werken om traumatische gebeurtenissen op te halen.

Het Oosten 8 april 2016 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059830)
Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Het gaat trouwens niet enkel om foto's! De vele getuigenverklaringen uit het disclosure project van Steven Greer bv, de officiele documenten die niet echt bekend zijn. Zie ook de video die ik hierboven gepost heb, doe de moeite om die te bekijken echt interesssant. Het geheel schets een realiteit van UFO's, die de ridicule niet rechtvaardigd.



Het is eigenlijk omgekeerd. Er zitten veel respectabele mensen tussen, maar vanaf dat ze over zulk onderwerp spreken worden ze door de gangbare mening afgeschilderd als fantasten.

Vaak ook komt het alien abduction verhaal naar boven omdat bepaalde mensen "missing time" hebben. Ze kunnen zich niet herinneren wat er gebeurt is in een bepaalde periode. Veelal zijn ze met twee en hebben ze beide tegelijk missing time (bv een autorit in een onbevolkt gebied).

Ze zoeken naar antwoorden en dan komt onder hypnose boven dat ze meegenomen zijn door aliens. Het is dus niet iets dat ze direct verzinnen.

En wat hypnose betreft, dit kan betrouwbare resultaten leveren in het terug halen van verdrongen herinneringen. Onlangs is er in Belgie een notaris veroordeeld voor een brutale verkrachting waar er ook hypnose aan te pas kwam. Het meisje kon zich niets herinneren door het trauma, maar onder hypnose beschreef ze de notaris exact. Ander bewijs plaatste de notaris ook op de crime scene dus haar hypnose werd bevestigd, maar de hypnose is niet als doorslaggevend bewijs gebruikt. Maar het bevestigd wel dat het kan werken om traumatische gebeurtenissen op te halen.

Interessant om te weten is ook hoe deze foto genomen werd ...

kiko 8 april 2016 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059830)
Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Heb je toevallig een foto die er nóg klungeliger en faker uit ziet ?

Kristof Piessens 8 april 2016 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8059846)
Interessant om te weten is ook hoe deze foto genomen werd ...

Heb je niet gelezen wat er stond ?

Hoe is toch duidelijk ?

Hoe moesten ze kaarten maken van hun land ?

Je gaat op eigen kracht vliegen en neme een fototoestel mee....

Landmapping foto's nooit van gehoord, de techniek voordat satalieten het werk deden om landkaarten te maken ?

Ik zou me al schamen om mij deze vraag te stellen !

Yog Sothoth 8 april 2016 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8060159)
Heb je toevallig een foto die er nóg klungeliger en faker uit ziet ?

Idd, een foto scherp gesteld op de begane grond, en toch staat een vliegende schotel die er toevallig onder passeert haarscherp op.

Yog Sothoth 8 april 2016 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8059830)
Er zijn er zoveel.... maar er is ook veel bullshit op internet te vinden. Maar de goede geverifieerde bestaan ook. Hier een zo'n voorbeeldje die gebruikt is op de voorpagina van het Franse Cometa report! Foto genomen uit een landkaart mapping vliegtuig in 1971 in Costa Rica.



Het gaat trouwens niet enkel om foto's! De vele getuigenverklaringen uit het disclosure project van Steven Greer bv, de officiele documenten die niet echt bekend zijn. Zie ook de video die ik hierboven gepost heb, doe de moeite om die te bekijken echt interesssant. Het geheel schets een realiteit van UFO's, die de ridicule niet rechtvaardigd.



Het is eigenlijk omgekeerd. Er zitten veel respectabele mensen tussen, maar vanaf dat ze over zulk onderwerp spreken worden ze door de gangbare mening afgeschilderd als fantasten.

Vaak ook komt het alien abduction verhaal naar boven omdat bepaalde mensen "missing time" hebben. Ze kunnen zich niet herinneren wat er gebeurt is in een bepaalde periode. Veelal zijn ze met twee en hebben ze beide tegelijk missing time (bv een autorit in een onbevolkt gebied).

Ze zoeken naar antwoorden en dan komt onder hypnose boven dat ze meegenomen zijn door aliens. Het is dus niet iets dat ze direct verzinnen.

En wat hypnose betreft, dit kan betrouwbare resultaten leveren in het terug halen van verdrongen herinneringen. Onlangs is er in Belgie een notaris veroordeeld voor een brutale verkrachting waar er ook hypnose aan te pas kwam. Het meisje kon zich niets herinneren door het trauma, maar onder hypnose beschreef ze de notaris exact. Ander bewijs plaatste de notaris ook op de crime scene dus haar hypnose werd bevestigd, maar de hypnose is niet als doorslaggevend bewijs gebruikt. Maar het bevestigd wel dat het kan werken om traumatische gebeurtenissen op te halen.

Het kan werken, maar het kan nog veel beter werken om beïnvloedbare mensen valse herinneringen aan te praten, al dan niet doelbewust.

Pandareus 9 april 2016 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8060268)
Idd, een foto scherp gesteld op de begane grond, en toch staat een vliegende schotel die er toevallig onder passeert haarscherp op.

:lol:

Het Oosten 9 april 2016 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8060181)
Heb je niet gelezen wat er stond ?

Hoe is toch duidelijk ?

Hoe moesten ze kaarten maken van hun land ?

Je gaat op eigen kracht vliegen en neme een fototoestel mee....

Landmapping foto's nooit van gehoord, de techniek voordat satalieten het werk deden om landkaarten te maken ?

Ik zou me al schamen om mij deze vraag te stellen !

Daarom is de foto ook interessant en merkwaardig. Men gaat aan landmapping doen, trekt een hele reeks foto’s om gebieden in kaart te brengen en men ontdekt totaal onverwachts op de beelden dit vliegend tuig. Een ufo als het ware ‘betrapt'. Tenzij de foto vervalst zou zijn...

En dus, men moet ook wat ernstig blijven en niet alles a priori wegwuiven zoals debunkers dit gemakshalve doen.Hieronder een onderbouwd gesprek met Dr. Ir. Coen Vermeeren. Vermeeren neemt een zinnige houding aan tegenover het ufo-fenomeen. En zo hoort het.

https://www.youtube.com/watch?v=MXb2vBNUnnY

Kristof Piessens 9 april 2016 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8060544)
Daarom is de foto ook interessant en merkwaardig. Men gaat aan landmapping doen, trekt een hele reeks foto’s om gebieden in kaart te brengen en men ondekt men totaal onverwachts op de beelden dit vliegend tuig. Een ufo als het ware ‘betrapt'. Tenzij de foto vervalst zou zijn...

En dus, men moet ook wat ernstig blijven en niet alles a priori wegwuiven zoals debunkers dit gemakshalve doen.Hieronder een onderbouwd gesprek met Dr. Ir. Coen Vermeeren. Vermeeren neemt een zinnige houding aan tegenover het ufo-fenomeen. En zo hoort het.

https://www.youtube.com/watch?v=MXb2vBNUnnY

Toch, de beschrijvingen geven aan dat ufo's geen rechtlijnige bewegingen maken noch op lage hoogte vliegen, tenzij ze terecht moesten op een landbasis ?

De foto kan gemaakt zijn zonder te weten dat er iets passeerde want hun snelheden zijn hoger dan de bekende techniek van vandaag...het kan dat zelfs de eerste a tweede generatie fototoestellen wel eens iets kon vastleggen dat niet verklaarbaar was !

Het Oosten 11 april 2016 07:49

Een zinnige houding.


HLN 09 04 2016.


Het hoofd van Hillary Clintons verkiezingscampagne, John Podesta, heeft op CNN gezegd dat de Amerikaanse overheid beter kan wat betreft het beantwoorden van vragen over niet-geïdentificeerde vliegtuigen.

Podesta heeft zijn interesse voor Area 51 en buitenaards leven nooit onder stoelen of banken gestoken. In februari, toen hij nog president Obama's adviseur was, tweette hij: "Tot slot, mijn grootste mislukking van 2014: wederom er niet in slagen om de ufo-documenten openbaar te maken."

Hillary Clinton liet in januari zelf ook al verstaan dat ze "tot op het bot" wilde onderzoeken of de geruchten omtrent contact tussen de Verenigde Staten en buitenaards leven waar zijn of niet.



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be