Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 14 december 2019 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9197599)
Ik vraag al jaren om 1 stukje bewijs, een paar gram is genoeg. Tot op heden noppes, alleen maar gratuite beweringen jouw laatste moet zo ongeveer het 2000ste geval zijn in deze draad : iemand denkt dat hij misschien iets gehoord of gezien heeft dat misschien echt zou kunnen zijn en het bewijs waar de mensheid al eeuwen op wacht
Veel water, zero soepvlees.

In mijn ogen zijn de recente observaties gemaakt door de piloten een bewijs van het bestaan van ufo's. En die waarnemingen zijn niet alleen gemaakt met infraroodcamera's, maar ook met het blote oog door de piloten. Bovendien, als de Amerikaanse Navy nu zelf (eindelijk) toegeeft dat er ufo's zijn die regelmatig het Amerikaanse luchtruim binnendringen en zich dikwijls ophouden bij militaire installaties, dan zegt de Navy dat natuurlijk niet zo maar voor de lol. Ze zullen wel weten wat ze vertellen. Tenminste daar ga ik van uit.

U echter, u wilt een materieel bewijs. Een stuk van een ufo of de hele machine kunnen zien en kunnen aanraken of zo. Neen, dat bewijs hebben we inderdaad (nog) niet. Maar als u een vogel in de lucht ziet, dan is dat een bewijs dat die vogel bestaat, ook al hebt u die niet bij u thuis in een vogelkooi zitten.

parcifal 14 december 2019 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197632)
In mijn ogen zijn de recente observaties gemaakt door de piloten een bewijs van het bestaan van ufo's. En die waarnemingen zijn niet alleen gemaakt met infraroodcamera's, maar ook met het blote oog door de piloten. Bovendien, als de Amerikaanse Navy nu zelf (eindelijk) toegeeft dat er ufo's zijn die regelmatig het Amerikaanse luchtruim binnendringen en zich dikwijls ophouden bij militaire installaties, dan zegt de Navy dat natuurlijk niet zo maar voor de lol. Ze zullen wel weten wat ze vertellen. Tenminste daar ga ik van uit.

U echter, u wilt een materieel bewijs. Een stuk van een ufo of de hele machine kunnen zien en kunnen aanraken of zo. Neen, dat bewijs hebben we inderdaad (nog) niet. Maar als u een vogel in de lucht ziet, dan is dat een bewijs dat die vogel bestaat, ook al hebt u die niet bij uw thuis in een vogelkooi zitten.

Maar ik aanvaard en accepteer dat dat een vogel is omdat we al talloze exemplaren hebben kunnen observeren, bestuderen en ontleden.

Als ik een vliegende kabouter in de lucht zie zou ik ook sterk twijfelen omdat daarvoor meer bewijs nodig is en dat niet past in het patroon van geaccepteerde realiteit.

Harde claims vragen hard bewijs.

Het Oosten 14 december 2019 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9197637)
Maar ik aanvaard en accepteer dat dat een vogel is omdat we al talloze exemplaren hebben kunnen observeren, bestuderen en ontleden.

Als ik een vliegende kabouter in de lucht zie zou ik ook sterk twijfelen omdat daarvoor meer bewijs nodig is en dat niet past in het patroon van geaccepteerde realiteit.

Harde claims vragen hard bewijs.

De piloten spreken over een zwerm ufo's. Meer nog, ze hebben die vele , vele dagen achter mekaar geobserveerd, zo blijkt nu. Vanzelfsprekend is een ufo geen vogel, en hij vliegt iets sneller naar het schijnt, en hij kan in een flits zeer snel verdwijnen. Dat is nu juist de moeilijkheid.

Natuurlijk, als u zich niet de moeite doet om u te informeren en steeds maar in de 'debunking-modus' blijft hangen, dan bent u niet goed bezig

Het Oosten 14 december 2019 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9197637)
Maar ik aanvaard en accepteer dat dat een vogel is omdat we al talloze exemplaren hebben kunnen observeren, bestuderen en ontleden.

Als ik een vliegende kabouter in de lucht zie zou ik ook sterk twijfelen omdat daarvoor meer bewijs nodig is en dat niet past in het patroon van geaccepteerde realiteit.

Harde claims vragen hard bewijs.

Een vliegende kabouter zullen de camera's of de radars nooit vastleggen. En dit omdat hij niet bestaat.

Yog Sothoth 15 december 2019 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197559)
Misschien komt die disclosure aardig naderbij . Tenminste, indien we TV-anker van Fox News Tucker Carlson mogen geloven. Want mocht het waar zijn hetgeen Tucker beweert, is het een kwestie van tijd voordat het echt uitlekt.




Amerikaanse overheid heeft ‘fysiek UFO-bewijs’ in handen. Tv-presentator doet opzienbarende uitspraken.

https://www.ninefornews.nl/amerikaan...id-ufo-bewijs/

(klik ook op twitter 'ancient aliens' op 26 november 2019)


Zie ook: https://www.youtube.com/embed/lg8czIIj-do

Zucht, Nine For News...

Als je dat als een serieus te nemen bron beschouwt heb je dringend professionele hulp nodig. En een flinke draai rond je oren!

Idem voor Ancient Aliens en Tucker Carlson!

Pandareus 15 december 2019 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197644)
Een vliegende kabouter zullen de camera's of de radars nooit vastleggen. En dit omdat hij niet bestaat.

Ook niet als amerikaanse piloten vertellen aan Elizondo & company dat ze er hebben kunnen waarnemen ? 8-)

Eyjafjallajökull 15 december 2019 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9197737)
Ook niet als amerikaanse piloten vertellen aan Elizondo & company dat ze er hebben kunnen waarnemen ? 8-)

:lol:

Het Oosten 15 december 2019 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9197737)
Ook niet als amerikaanse piloten vertellen aan Elizondo & company dat ze er hebben kunnen waarnemen ? 8-)

Een volstrekt overbodige vraag. Die piloten zullen dit nooit vertellen. En dit om de eenvoudige reden dat een vliegende kabouter niet bestaat. Ufo’s daarentegen...

Het Oosten 15 december 2019 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9197730)
Zucht, Nine For News...

Als je dat als een serieus te nemen bron beschouwt heb je dringend professionele hulp nodig. En een flinke draai rond je oren!

Idem voor Ancient Aliens en Tucker Carlson!

Weer zo’n zwakke post van een debunker. En volledig naast de kwestie natuurlijk. Het gaat hier niet over het blad Nine for News. Het blad vermeldt gewoon een uitspraak van Tucker van Fox News. En ik verwijs u naar een video ter zake.

Toch een beetje bij de les blijven als het effe kan. Edoch, dit laatste blijft blijkbaar een heikele kwestie bij debunkers.

parcifal 15 december 2019 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197789)
Een volstrekt overbodige vraag. Die piloten zullen dit nooit vertellen. En dit om de eenvoudige reden dat een vliegende kabouter niet bestaat. Ufo’s daarentegen...

Niets wat kan bedacht worden is onmogelijk, er is alleen gradatie in waarschijnlijkheid van een voorval.

Een vliegende kabouter is extreem onwaarschijnlijk, net zoals Alien Ufo's die de alle fysische wetten lijken te breken net zoals spoken of een mariaverschijning.

Alleen zijn die laatste onwaarschijnlijke voorvallen cultureel meer aanvaard in bepaalde periodes van de geschiedenis, maar in principe is er niet echt verschil tussen vliegende kabouters, ufo's , spoken of een mariaverschijning.

Alle getuigen die die ooit zagen waren even overtuigd van hun gelijk.

Het Oosten 15 december 2019 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9197838)
Niets wat kan bedacht worden is onmogelijk, er is alleen gradatie in waarschijnlijkheid van een voorval.

Een vliegende kabouter is extreem onwaarschijnlijk, net zoals Alien Ufo's die de alle fysische wetten lijken te breken net zoals spoken of een mariaverschijning.

Alleen zijn die laatste onwaarschijnlijke voorvallen cultureel meer aanvaard in bepaalde periodes van de geschiedenis, maar in principe is er niet echt verschil tussen vliegende kabouters, ufo's , spoken of een mariaverschijning.

Alle getuigen die die ooit zagen waren even overtuigd van hun gelijk.


U komt altijd af met ufo's die bemand zouden zijn door 'aliens'. De Navy beweert dit toch niet? En ik maar evenmin. We weten niet we ze bemannen en/of vanwaar ze komen. Dat maakt het enigma alleen maar groter. Maar wat we wél weten, is dat ze er zijn.

parcifal 15 december 2019 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197909)
U komt altijd af met ufo's die bemand zouden zijn door 'aliens'. De Navy beweert dit toch niet? En ik maar evenmin. We weten niet we ze bemannen en/of vanwaar ze komen

Nounou, dat is niet helemaal waar.

https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=16696

Citaat:

In tegenstelling tot vroeger ik ben tot het besluit (moeten) (ge)komen dat het ufo-fenomeen bestaat, dat het meer dan waarschijnlijk buitenaardse (bestuurde) tuigen zijn, dat het meer en meer duidelijk wordt dat wij bezocht werden (overigens al gedurende een lange tijd) en nog steeds worden door buitenaardse entiteiten. En dat de kans groot is dat er tuigen van die aard rondvliegen gemaakt door mensenhanden op basis van technologie die men gerecupereerd heeft van neergestorte buitenaardse vehikels (reengineering). Dat is mijn conclusie.

Het Oosten 15 december 2019 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9197966)


Ja , meer dan waarschijnlijk. Bij gebrek aan een andere zinnige verklaring. Maar echt zeker is het niet. En dit om een eenvoudige reden: we weten het niet. En daarom heb ik tevens ook meermaals gesteld dat het ook tuigen zouden kunnen zijn die voortgesproten zijn uit research in zogenaamde ‘dark programs’.

parcifal 15 december 2019 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197970)
Ja , meer dan waarschijnlijk. Bij gebrek aan een andere zinnige verklaring. Maar echt zeker is het niet. En dit om een eenvoudige reden: we weten het niet. En daarom heb ik tevens ook meermaals gesteld dat het ook tuigen zouden kunnen zijn die voortgesproten zijn uit research in zogenaamde ‘dark programs’.

Er zijn andere zinnige verklaringen mogelijk maar dan moet je wel buiten je vooroordelen denken, er is bvb. totaal niets dat aantoont dat die fenomenen een fysieke realiteit zijn.

Daarom dat ik vraag om een paar gram bewijs, dat is fysieke realiteit. Maar tot op heden : noppes.

Het Oosten 15 december 2019 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9198013)
Er zijn andere zinnige verklaringen mogelijk maar dan moet je wel buiten je vooroordelen denken, er is bvb. totaal niets dat aantoont dat die fenomenen een fysieke realiteit zijn.

Daarom dat ik vraag om een paar gram bewijs, dat is fysieke realiteit. Maar tot op heden : noppes.

Ik beschouw de video’s en visuele waarnemingen van de getrainde piloten als bewijs van het bestaan van onbekende vliegende en bestuurde tuigen.

U wilt een ander soort bewijs: een visueel maar vast ‘materie-bewijs’ , kortom een als het ware aanraakbaar bewijs.

Universalia 15 december 2019 17:36

Is Anybody Out There? (Alien Life Documentary)

The Search For Another Home | Planet Hunters

0X

Yog Sothoth 16 december 2019 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9198025)
Ik beschouw de video’s en visuele waarnemingen van de getrainde piloten als bewijs van het bestaan van onbekende vliegende en bestuurde tuigen.

U wilt een ander soort bewijs: een visueel maar vast ‘materie-bewijs’ , kortom een als het ware aanraakbaar bewijs.

Begint het eindelijk door te dringen?

MakingProgress 17 december 2019 21:10

1 Bijlage(n)
OMG, er staat een alien voor mijn deur ! 8O

Het Oosten 21 december 2019 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9198622)
Begint het eindelijk door te dringen?

Een eerder wat primitief denken hetgeen u nu debiteert.

Als ik een vogel door de lucht zie vliegen, dan hoef ik hem toch niet in mijn handen te houden of hem aan te raken om te weten dat het een gekend vliegend voorwerp is.

Zo ook, wanneer ik een voorwerp door de lucht zie suizen dat ik niet kan identificeren, dan hoef ik dat voorwerp toch niet in mijn hand te hebben of het aan te raken om te weten dat het een onbekend vliegend voorwerp is. Nogal wiedes.

En wees maar zeker dat er onbekende vliegende voorwerpen door het luchtruim suizen:
https://nypost.com/2019/12/14/2019-w...ufo-sightings/

Het Oosten 21 december 2019 12:16


Debunkers steeds meer met hun rug tegen de muur gedrukt.






Het ziet er steeds beroerder uit voor de ‘debunkers’. Te meer omdat de ‘believers’ een bondgenoot van formaat hebben bijgekregen: de Amerikaanse overheid. De discussie binnen deze overheid gaat al lang niet meer over de vraag of er al dan niet ufo ’s bestaan. Maar wel of deze tuigen nu ‘extra-terrestrial’ of ‘extra-dimensonal’ zijn. Ofte: 'Openly saying they’re not made by humans. This is a slow disclosure right now.The question is, extraterrestrial or extradimensional'?

En deze vraag lijkt des te meer gewettigd omdat nu blijkt dat deze tuigen ook uso’s (Unidentified Submerged Object) kunnen zijn en blijkbaar onder water zo goed als geen weerstand ondervinden.

Tom Rogan, in een interview door Tucker Carlson van Fox News op 20 december 2019 zegt hierover het volgende:
https://www.disclose.tv/wow-these-cr...-beings-385395


Het ziet er met andere woorden stilletjes naar uit dat de debunkers zichzelf moeten gaan debunken.

parcifal 21 december 2019 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9202816)

Debunkers steeds meer met hun rug tegen de muur gedrukt.


Het ziet er steeds beroerder uit voor de ‘debunkers’. Te meer omdat de ‘believers’ een bondgenoot van formaat hebben bijgekregen: de Amerikaanse overheid. De discussie binnen deze overheid gaat al lang niet meer over de vraag of er al dan niet ufo ’s bestaan. Maar wel of deze tuigen nu ‘extra-terrestrial’ of ‘extra-dimensonal’ zijn. Ofte: 'Openly saying they’re not made by humans. This is a slow disclosure right now.The question is, extraterrestrial or extradimensional'?

En deze vraag lijkt des te meer gewettigd omdat nu blijkt dat deze tuigen ook uso’s (Unidentified Submerged Object) kunnen zijn en blijkbaar onder water zo goed als geen weerstand ondervinden.

Tom Rogan, in een interview door Tucker Carlson van Fox News op 20 december 2019 zegt hierover het volgende:
https://www.disclose.tv/wow-these-cr...-beings-385395

Het ziet er met andere woorden stilletjes naar uit dat de debunkers zichzelf moeten gaan debunken.

Als je Disclose.TV als bron gebruikt is dat een teken dat je het nog altijd niet snapt.

En niemand ontkent dat er waarnemingen zijn van Unidentified Objects, het gaat erom welke CONCLUSIE je daaraan kan vastknopen en die is : Geen voorlopig omdat we niet weten wat die waarnemingen precies waard zijn.

Simpeler dan dat kan ik het echt niet uitleggen.

Het Oosten 21 december 2019 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9203066)
Als je Disclose.TV als bron gebruikt is dat een teken dat je het nog altijd niet snapt.

En niemand ontkent dat er waarnemingen zijn van Unidentified Objects, het gaat erom welke CONCLUSIE je daaraan kan vastknopen en die is : Geen voorlopig omdat we niet weten wat die waarnemingen precies waard zijn.

Simpeler dan dat kan ik het echt niet uitleggen.

Debunkers komen vaak af met argumenten die niet ter zake zijn. Zoals: “Ja maar u haalt uw gegevens uit Nine For News of bij Disclose.TV .” Precies of dit wat uitmaakt. Het is hier niet zozeer alleen wie iets zegt , maar ook wat er wordt gezegd. In deze video gaat het bovendien niet om Disclosure.TV, maar om een interview op Fox News. In ieder geval is het nu wel stilaan duidelijk geworden dat ufo’s bestuurde vliegende tuigen zijn die onze vliegtuigen in alle opzichten overklassen. Maar waarvan we niet weten wie ze zijn en van waar ze komen.

En indien Tom Rogan niet goed wist waarom de Amerikaanse overheid vanaf de jaren ’40 loog over het bestaan van die ufo’s en hierover de waarheid is blijven geweld aandoen tot tot voor kort, dan geeft astronaut Gordon Cooper precies aan waarom de Amerikaanse overheid deze feiten bleef verdoezelen. Zie onderstaande video: vanaf minuut 4,18 ev.

https://www.youtube.com/watch?v=tRI06u32KBg


En maak u maar geen illusies. Eerder vroeger dan later zullen u en al uw kompanen-debunkers moeten erkennen dat we te doen hebben met vliegende en bestuurde tuigen die in vele opzichten de natuurkundige wetten, zoals we ze tot nu toe begrijpen, aan hun laars lappen. En dan is het gedaan met (uit)lachen door de debunkers. Het zou wel eens kunnen dat de ‘believers’ dan eens effe goed gaan beginnen te lachen met die eertijds achterlijke debunkers

Eyjafjallajökull 21 december 2019 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9203157)


En maak u maar geen illusies. Eerder vroeger dan later zullen u en al uw kompanen-debunkers moeten erkennen dat we te doen hebben met vliegende en bestuurde tuigen die in vele opzichten de natuurkundige wetten, zoals we ze tot nu toe begrijpen, aan hun laars lappen. En dan is het gedaan met (uit)lachen door de debunkers. Het zou wel eens kunnen dat de ‘believers’ dan eens effe goed gaan beginnen te lachen met die eertijds achterlijke debunkers

:lol: :lol:

parcifal 21 december 2019 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9203157)
En maak u maar geen illusies. Eerder vroeger dan later zullen u en al uw kompanen-debunkers moeten erkennen dat we te doen hebben met vliegende en bestuurde tuigen die in vele opzichten de natuurkundige wetten, zoals we ze tot nu toe begrijpen, aan hun laars lappen. En dan is het gedaan met (uit)lachen door de debunkers. Het zou wel eens kunnen dat de ‘believers’ dan eens effe goed gaan beginnen te lachen met die eertijds achterlijke debunkers

Ik zou er mijn koffiekoek van morgenvroeg bij het ontbijt niet op verwedden. :-D

" Veel beloven, weinig geven doet de zotten in vreugde leven" zij mijn opa zaliger altijd. Die mens had gelijk.

Het Oosten 21 december 2019 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9203190)
Ik zou er mijn koffiekoek van morgenvroeg bij het ontbijt niet op verwedden. :-D

" Veel beloven, weinig geven doet de zotten in vreugde leven" zij mijn opa zaliger altijd. Die mens had gelijk.

U beseft het misschien nog niet maar er heeft een fundamentele shift in de bewijslast plaatsgegrepen.

Vroeger moest de believer bewijzen dat de YouTube filmpjes over ufo’s de waarheid weerspiegelden en moest hij aantonen dat de Amerikaanse overheid loog over het (niet)bestaan van ufo’s.

Nu heeft de overheid zelf filmpjes van ufo’s gemaakt en die (per ongeluk?) bekend gemaakt, hebben getrainde piloten met blote ogen deze ufo's gezien en durven ze daarover te spreken.

En van dat ogenblik af moeten de debunkers nu zelf gaan bewijzen dat de filmpjes door de overheid gemaakt 'fake' zijn, dat de overheid de waarheid niet spreekt wanneer ze beweert dat er constant bestuurde onbekende vliegende tuigen het nationale luchtruim binnendringen en dat de Navy piloten die getuigen waren van de vliegcapaciteiten van deze onbekende vliegende en bestuurde tuigen, zo maar wat vertellen.

Kortom, we gaan er goed op vooruit.

Wapper 21 december 2019 19:51

Da is Petrick, da is!

parcifal 21 december 2019 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9203201)
En van dat ogenblik af moeten de debunkers nu zelf gaan bewijzen dat de filmpjes door de overheid gemaakt 'fake' zijn, dat de overheid de waarheid niet spreekt wanneer ze beweert dat er constant bestuurde vliegende tuigen het nationale luchtruim binnendringen en dat de Navy piloten die getuigen waren van de vliegcapaciteiten van deze onbekende vliegende en bestuurde tuigen, zo maar wat vertellen.

Blij dat je zo snel in vreugde leeft. ;-)

Niemand zegt dat die filmpjes Fake zijn en dat de Navy piloten niet overtuigd zijn van wat ze zeggen, het gaat erom wat je uit deze waarneming en getuigenissen kan concluderen en dat is voorlopig : onduidelijk, we weten niet wat dat waard is.
Vloog daar werkelijk een fysieke gigantische roterende tictac in de lucht? Misschien, maar dat is niet zeker. Er zijn vage waarnemingen van blijkbaar, maar dat is onvoldoende om conclusies te trekken.

Als er een vage waarneming is van een vliegende kabouter zou ik precies hetzelfde zeggen, maar u springt dan op en neer en noemt dat belachelijk om een of andere vreemde reden. Consequent zijn, mijn beste. 8-)

Het Oosten 21 december 2019 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9203216)
Blij dat je zo snel in vreugde leeft. ;-)

Niemand zegt dat die filmpjes Fake zijn en dat de Navy piloten niet overtuigd zijn van wat ze zeggen, het gaat erom wat je uit deze waarneming en getuigenissen kan concluderen en dat is voorlopig : onduidelijk, we weten niet wat dat waard is.
Vloog daar werkelijk een fysieke gignatische tictac in de lucht? Misschien, maar dat is niet zeker. Er zijn vage waarnemingen van blijkbaar, maar dat is onvoldoende om conclusies te trekken.

Als er een vage waarneming is van een vliegende kabouter zou ik precies hetzelfde zeggen, maar u springt dan op en neer en noemt dat belachelijk om een of andere vreemde reden. Consequent zijn, mijn beste. 8-)

Ja maar als de Amerikaanse militairen zelf zeggen dat ze gehinderd worden in hun maneuvers door onbekende vliegende tuigen die hen te snel af zijn en soms zelfs gevaarlijk zijn door hun capriolen; als er reeds decennia geleden ufo's werden waargenomen boven de silo's waar zich de Amerikaanse nukes bevonden (waarvan er sommigen uitgeschakeld werden), enz , enz, ja dan moogt u dit weer eens gaan ontkennen, maar de twee voorbeelden die ik geef zijn zeer goed gedocumenteerd. Maar het is waar: wie ze zijn en van waar ze komen, dat weten we niet.

parcifal 21 december 2019 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9203220)
Ja maar als de Amerikaanse militairen zelf zeggen dat ze gehinderd worden in hun maneuvers door onbekende vliegende tuigen die hen te snel af zijn, als er reeds decennia geleden ufo's werden waargenomen boven de silo's waar zich de Amerikaanse nukes bevonden (waarvan er sommigen uitgeschakeld werden), enz , enz, ja dan moogt u dit weer eens gaan ontkennen, maar de twee voorbeelden die ik geef zijn zeer goed gedocumenteerd. Maar het is waar: wie ze zijn en van waar ze komen, dat weten we niet.

Allez, ik ontken de WAARNEMINGEN niet, ik zeg alleen : jij springt direct 5 stappen verder en concludeert een hoop dingen terwijl je in feite niets weet behalve dat er een waarneming is van een onverklaard fenomeen.

Je kan nog altijd niet accepteren dat het antwoord momenteel gewoon is :
"Data insufficient, does not compute".

Vele dingen lijken bizar en onverklaarbaar tot je genoeg data verzamelt erover en pas DAN kan je conclusies trekken.

Waarom is dat zo lastig voor jou? We hebben momenteel een paar stukjes van een gigantische puzzel, ik zie niet wat het eindresultaat zal zijn, jij gokt erop los en verklaart iedereen die het niet met je eens is als een ' debunker'.
Er is gewoon niets te debunken.

Het Oosten 21 december 2019 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9203224)
Allez, ik ontken de WAARNEMINGEN niet, ik zeg alleen : jij springt direct 5 stappen verder en concludeert een hoop dingen terwijl je in feite niets weet behalve dat er een waarneming is van een onverklaard fenomeen.

Je kan nog altijd niet accepteren dat het antwoord momenteel gewoon is :
"Data insufficient, does not compute".

Vele dingen lijken bizar en onverklaarbaar tot je genoeg data verzamelt erover en pas DAN kan je conclusies trekken.

Waarom is dat zo lastig voor jou?

Dus u vindt het een vaag fenomeen dat er een hele tijd een ufo boven een ondergrondse opslagplaats van kernraketten komt 'hoveren' en dat vervolgens deze raketten 'uitgeschakeld' worden. Misschien, maar heel vaag vind ik het toch niet.

parcifal 22 december 2019 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9203227)
Dus u vindt het een vaag fenomeen dat er een hele tijd een ufo boven een ondergrondse opslagplaats van kernraketten komt 'hoveren' en dat vervolgens deze raketten 'uitgeschakeld' worden. Misschien, maar heel vaag vind ik het toch niet.

Dat is niet vaag, dat is volkomen ongeloofwaardig, dat uitschakelen van die raketten en dan nog door een Hoverende UAP/UFO.

ER zijn duizenden waarnemingen van UAP's maar niet 1 keer is er een bewezen fysiek spoor of een fysieke ingreep door een UAP geregistreerd.

Broodje aap dus met andere woorden. ;-)

Het Oosten 22 december 2019 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9203487)
Dat is niet vaag, dat is volkomen ongeloofwaardig, dat uitschakelen van die raketten en dan nog door een Hoverende UAP/UFO.

ER zijn duizenden waarnemingen van UAP's maar niet 1 keer is er een bewezen fysiek spoor of een fysieke ingreep door een UAP geregistreerd.

Broodje aap dus met andere woorden. ;-)

Uw post is weer eens een bewijs dat u zich maar bitter weinig informeert over die dingen.

Vermits u het vertikt u degelijk te informeren met en door literatuur ga ik u noodgedwongen maar weer eens een video geven.

https://www.youtube.com/watch?v=v737...a&index=4&t=0s

parcifal 23 december 2019 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9203611)
Uw post is weer eens een bewijs dat u zich maar bitter weinig informeert over die dingen.

Vermits u het vertikt u degelijk te informeren met en door literatuur ga ik u noodgedwongen maar weer eens een video geven.

https://www.youtube.com/watch?v=v737...a&index=4&t=0s

Verschil is dat gij mensen als Robert Hastings en die getuigen klakkeloos gelooft en volkomen meegaat in dat verhaal dat Hastings daar presenteert.

Terwijl ik daarentegen ook luister naar wat sceptici als Robert Sheaffer en Tim Hebert te zeggen hebben en vooral vraag : Welk Hard bewijs is er?
Zoals altijd is het antwoord : Geen.

https://badufos.blogspot.com/2014/01...ters-mars.html

Citaat:

What proof do we have, other than the claims of Salas, that the Oscar Flight missiles actually went off-line? Frederick Meiwald, mentioned in the Close Encounters segment, was Salas' crew commander at that time. In a 1996 letter to Salas about the incident, Meiwald discusses the guards' sighting of a "UFO" (which apparently upset them greatly), but said nothing about any missile failures, the most significant aspect of the alleged incident. So how do we know that the missiles went off-line? Because Salas claims that they did. And that is all. There is no documentary evidence, no paper trail of any kind, concerning the supposed Oscar Flight incident. And there is plenty of reason to expect that this incident would have left a long paper trail, if it were real. Former SAC missile crew commander and skeptic Tim Hebert summarizes where the matter stands:

1. No mentioning of an incident at Oscar Flight in the 341st Unit History.
2. No mentioning of an incident at Oscar Flight in the engineering and analysis report investigating Echo Flight [incident one week earlier].
3. Bernard Nalty [historian of USAF ICBM program] makes no reference to an incident at Oscar Flight [but discusses Echo flight incident]. ("Nalty goes into classified details surrounding the issues affecting all of SAC's Minuteman wings back in the 1967 time frame. Why would an equally important situation affecting Oscar flight not be mentioned?")
4. No statements supporting an incident at Oscar Flight from those individuals that were either topside at Oscar or in the field responding to a security violation.
5. [Capt.] Eric Carlson [crew commander] and [First Lieut.] Walter Figel [deputy crew commander] discount an incident at Oscar Flight.
6. No one in the chain of command up-channeling reports to 15th AF and SAC HQ has come forward supporting an incident at Oscar Flight.
7. Remote, but possible practical joke played on Meiwald and Salas can not be totally ruled out.
As for the Close Encounter narrator's claim that FAA radar detected a UFO over the base on that day, according to skeptic James Carlson (son of Capt. Eric Carlson), while it's true that 'something' was detected on radar, it was more than 120 miles from Oscar Flight (and radars pick up all kinds of things!).

Hebert summarizes where we stand with Oscar flight,
The above 7 points may be enough to rule out even a circumstantial case and cast reasonable doubt on any incident occurring at Oscar. But in the end its up to the reader to decide one way or another and ask the all important question..."Did it really happen?"

Misschien ben je nog op tijd om voor je nieuwjaar eens een goed boek te vragen om je eenzijdige literatuurlijst wat in balans te brengen ;-)
Dit kan helpen :


Universalia 23 december 2019 11:46

When Will We Discover Alien 0X Life?

SETI Live: How You Can Help Find Alien Civilizations on Your PC

NASA op weg naar Mars?


Het Oosten 23 december 2019 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9204125)
Verschil is dat gij mensen als Robert Hastings en die getuigen klakkeloos gelooft en volkomen meegaat in dat verhaal dat Hastings daar presenteert.

Terwijl ik daarentegen ook luister naar wat sceptici als Robert Sheaffer en Tim Hebert te zeggen hebben en vooral vraag : Welk Hard bewijs is er?
Zoals altijd is het antwoord : Geen.

https://badufos.blogspot.com/2014/01...ters-mars.html




Misschien ben je nog op tijd om voor je nieuwjaar eens een goed boek te vragen om je eenzijdige literatuurlijst wat in balans te brengen ;-)
Dit kan helpen :



Natuurlijk vinden we niets terug van dit incident. Zulke incidenten moesten doodgezwegen worden ten alle koste en verdonkermaand. Dat is altijd het beleid geweest van de Amerikaanse militairen en dito overheid voor wat ufo’s betreft. Het beleid inzake was heel eenvoudig: ontkennen en verzwijgen. En dit tot voor kort. Een beetje begrijpelijk ook. Stel u voor dat in een officieel Amerikaans militair rapport werd toegegeven dat er vreemde vliegende voorwerpen boven nucleaire sites werden geobserveerd, er boven bleven circuleren, waartegen men maar weinig vermocht, en dat de raketten met de kernkoppen werden gedeactiveerd. Dat zou pas een blamage zijn voor het Amerikaanse leger.

Edoch, de dag van vandaag lijkt diezelfde overheid het geweer van schouder te hebben veranderd. Haar leugen inzake ontkennen van ufo’s heeft ze na vele decennia opgegeven. Ze geeft nu toe dat er ufo’s bestaan (en dat ze er jaarenlang onderzoek naar deed…) , dat deze tuigen ongewenst het Amerikaanse luchtruim binnendringen, en dat ze soms een bedreiging zijn voor haar piloten. Bij nader inzien en in de feiten lijkt dit allemaal sterk op een ‘slow disclosure’.


Misschien een goed boek voor u in deze kerstdagen:

Het Oosten 26 december 2019 13:17

En ja , “slow disclosure”…




Eens in gang gezet, vermoedelijk nog maar moeilijk te stoppen.

https://video.foxnews.com/v/6064490918001#sp=show-clips

atmosphere 29 december 2019 10:39

Nog steeds geen hard bewijs voor aliens.

parcifal 29 december 2019 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9206693)
En ja , “slow disclosure”…

Eens in gang gezet, vermoedelijk nog maar moeilijk te stoppen.

Aan dit tempo hebben we full discosure binnen een eeuw of 10. :D

Nagelbijtende afwachters zoals Het Oosten hebben tegen die tijd geen nagels meer om af te bijten.

Het Oosten 29 december 2019 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9208677)
Aan dit tempo hebben we full discosure binnen een eeuw of 10. :D

Nagelbijtende afwachters zoals Het Oosten hebben tegen die tijd geen nagels meer om af te bijten.

Niet te ongeduldig zijn. We zijn op de goede weg. Stapje voor stapje. At last.

Vermits dat de Amerikaanse overheid na vele decennia eindelijk gestopt is met onwaarheden te vertellen over ufo’s en diezelfde overheid, na jarenlange ontkenning, het bestaan van ufo’s vandaag erkent, is het vervolgens zaak te achterhalen vanwaar deze zeer performante vliegende toestellen komen, wie ze bemant, of door wie ze worden bestuurd, mochten het onbemande vliegende tuigen zijn. En ook dat zullen we te weten komen. Buitenaards of niet. Gewoon een kwestie van tijd.

Edoch en eilaas voor hen, het is quasi zeker dat debunkers moeilijke tijden tegemoet gaan.

Het Oosten 7 januari 2020 22:44

Helen Sharman. The first Briton in space in 1991.





(CNN,-gisteren.)
Aliens definitely exist, Britain's first astronaut has said and it's possible they're living among us on Earth but have gone undetected so far. Helen Sharman, who visited the Soviet Mir space station in 1991, told the Observer newspaper on Sunday that "aliens exist, there's no two ways about it. It's possible they're here right now and we simply can't see them."



Ik zeg dat dus niet. De eerste Britse astronaute vermoedt of suggereert dit.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be