Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit geld net zo voor alle andere system die leven mogelijk maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat deze draad beter thuishoort in de rubriek "godsdienst en levensovertuiging".
|
Citaat:
de waarschijnlijkheid dat ik echt besta is rieeler dan dat er een buitennaarswezen ooit werkelijk voor u of mij staat. trouwens ik heb nog nooit e marsmanneke gehoord . |
Citaat:
|
Citaat:
Nog niks. Maar ik geef niet op, hoor. Ik wil absoluut voor ik het tijdelijke voor het eeuwige inwissel door aliens (liefst schoon meiskes) gecontacteerd en ontvoerd worden. ;-) |
Probeer eens een stukje spacecake aan een palinghaak; gebruik een gasgevulde luchtballon als dobber.
|
Citaat:
Daar zit een tegenspraak. Ik hou er verder mee op hier, maar nog kort: 1. er bestaan ufo's: regelmatig zien mensen zaken vliegen die ze niet kunnen thuisbrengen. 2. sommige van die ufo's gebruiken schijnbaar technologieën die niet bekend zijn bij de grote massa. Als je op zoek gaat naar een verklaring van 1 en 2 stel je vast dat veel ongeïdentificeerde vliegende voorwerpen achteraf verklaard kunnen worden door logische, controleerbare gegevens: een weerballon, een vlucht zeemeeuwen, een testvlucht, weerfenomenen, magnetische straling, foutieve inschattingen qua afstand en perspectief, enz. 3. Voor de niet-verklaarde fenomenen zijn hypotheses voor handen. Die hypotheses variëren van plausibel (een militaire, tot nu toe onbekende technologie) tot zeer onwaarschijnlijk (grijze mannekes van Alfa Centauri in een sportufo op zoek naar slachtoffers die ze kunnen bezwangeren). Ik ben tot bewijs van het tegendeel geneigd de meest plausibele verklaring voor mogelijk te houden en de anderen als fantasie af te doen. 4. Verschillende mensen vertellen verhalen over ontvoeringen door en ontmoetingen met aliëns. Veel van die verhalen zijn gelijkaardig in hun beschrijving van de 'omgeving' waar ze terecht komen, hun reactie in de vorm van immobilisme en wat de aliëns met hen uitspoken. Vaak zit er een seksuele connotatie in het verhaal. Ik heb in mijn leven al heel wat bizarre en vreemde verhalen gehoord. Als een verhaal in mijn oren té fantaisistisch klinkt, ben ik geneigd dat verhaal te toetsen aan al de mij bekende maatstaven. Als het daarmee niet overeenstemt, klasseer ik het als 'onmogelijk' of 'onwaar' of 'onwaarschijnlijk'. Dat doe ik tot nader oorder ook met al deze verhalen. Wie zijn tijd wil verdoen met onvoorstelbare en compleet oncontroleerbare verhalen die mensen uitkramen, wens ik daarbij veel plezier. Maar ik moet vaststellen dat de belangrijkste vraag niet zozeer is of er intelligent leven buiten de aarde is maar of er eigenlijk wel veel intelligent leven òp aarde is. |
Citaat:
Ergens heeft het niet willen open stellen voor die zaken te maken met de onbewuste angst of spanning die men voelt als men het geloofsysteem zou verlaten, maar dat zal men zelf nooit toegeven. Moest men het immers toegeven is men al op weg van zich open te stellen voor alternatieve hypotheses. Best is van zo open mogelijk te blijven en voor wat je gelooft altijd open te staan voor bijschaving. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verder, als de verhalen van die verkrachte mensen moesten kloppen is het nogal wiedes dat hun uitleg een "sexuele connotatie " heeft :lol: Tot slot, intelligent leven bestaat dus wel degelijk op aarde. En we hebben zelfs een variant : klaarblijkelijk intelligent leven. Mensen die een zeker opvoeding en scholing genoten hebben, redelijk belezen zijn en dan toch nog de grootste logica-fouten maken die je maar kunt vinden...Godsdienstfanaten maken daar deel van uit, en hun opvolgers : de Wetenschap-Aanbidders. De ultra-rationele "enkel 100 % bewezen- gelovigen". Nadat de mensheid duizenden jaren de grootste religieuze onzin geslikt heeft, en nog steeds slikt, voor meerdere miljarden onder ons, geloven ze nu in niks anders meer als de volledig, wetenschappelijk bewezen harde feiten . Elke spiritualiteit is uit den boze, elke spontaniteit, elk instinct, alles wat niet onmiddellijk bewezen en verklaard kan worden is verdacht en ongeloofwaardig...Aan zulke mensen denk ik als ik jou, en een paar anderen hier, lees. :-) Ik zelf zeg ook niet van "ik ben zeker dat Aliens bestaan en ons geregeld bezoeken ", maar vind het een interressante hypothese, die wel eens waar zou kunnen blijken. En laat ik nu bevestiging krijgen van notabene geleerden, astronauten, militairen en andere mensen die het fenomeen van dichtbij kunnen bestuderen en/of waarnemen hebben ...!! De moeite niet waard om over na te denken ? Ik zou zeggen van wel. |
Citaat:
In onze materialistische westerse maatschappij worden deze concepten niet gepromoot en meestal scheef bekeken, maar dat zegt niets over de waarheidswaarde. Er is veel circumstantial evidence dat ons toch minstens moet laten overwegen om het te accepteren. Jij doet dat gewoon niet omdat jouw wereldbeeld dat niet toelaat. Je kan niet zeggen dat bewustzijn zeker zijn oorsprong vind in de hersenen, voor hetzelfde geldt is het een soort onvanger en zorgen die pscyhotrope stoffen ervoor dat je je afstemt op een bepaalde bewustzijnsfrequentie die door deze stof wordt mogelijk gemaakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat doen mensen als ze merken dat iemand hun bedrogen heeft? Ze zijn geschokt en geraakt. Dat is precies de reden waarom mensen niet snel hun werelbeeld willen opgeven omdat ze onderhuids ook die emotionele spanning voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is heel waarschijnlijk dat dat stukje spacecake in mijn eigen maag terechtkomt nog voor ik de palinghaak uit m'n broekzak wist te wurmen :lol:. Maar toch bedankt voor de tip. |
Citaat:
Maar toch bedankt voor de tip. Ik ben al een soort vals - in alle betekenissen van het woord - gebit (met scheermesjes en weerhaakjes) voor in mijn aars ineen aan 't knutselen. Ik heb alleen nog een proefkonijn nodig. Interesse? 8-) |
Waarom weerhaakjes ?
Die vermijden namelijk dat .... uhhh ........ |
Citaat:
Nu alleen maar hopen dat het geen gewelddadige SM-aliens zijn, natuurlijk. Anders raak ik er nooit meer van af. :lol: |
'k Heb hier onlangs een youtube filmpje gepost gezien met ne ezel in niet in humanoide vorm, maar een vorm op 4 poten en nogal harig.
http://www.youtube.com/watch?v=6VUKGxN4Fk4 En in deze zijn 't er 2 aliens. http://www.youtube.com/watch?v=tsjH1uEd1vI&NR=1 |
Citaat:
Ik vind dat niet uit hoor, het komt in zeer veel verhalen terug. Nogal opvallend, nee? Citaat:
Citaat:
Ik zou spiritualiteit niet verwarren met instinct of spontaneïteit. Ik ben voor instinct, emotie en spontaneïteit. Ik laat me daar vaak en met plezier door leiden. Maar dat heeft geen relatie tot spiritualiteit laat staan geloven. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit zijn de feiten, exodus... niks anders |
Citaat:
|
Citaat:
steeds weer grappig... naar mate de tijd en de (vermeende) waarnemingen vorderen claimen de ufo-believers dat er méér en méér direct of indirect bewijsmateriaal voor handen is en wat hebben we na 50 jaar ? .... een nog grotere zekerheid dat het allemaal bullshit is/was |
Citaat:
|
Lachen mag ook eens
Citaat:
|
Citaat:
Misschien doe ik er dan beter aan een serieuze betonmixer in mijn ingewanden in te bouwen? Maar hé, wacht efkes, waarom zit ik hier mijn voorzorgsmaatregelen voor jou uit de doeken te doen? Wie of wat kan mij garanderen dat gij niet zèlf zo'n hybride zijt? Ge weet alleszins verdacht véél over die aliens! Over and out dus !! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat weet de vis van het water waarin hij zwemt ? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is wel een feit dat doorheen geheime genootschappen gedurende duizenden jaren zo'n esoterische kennis is doorgegeven, kennis die het gewone volk niet mocht weten. De vrijmetselarij is daar bv een uitloper van en daar zijn heel wat politici lid van. Maar die geheime genootschappen zeggen ook niet alles aan hun ingewijden, het werkt met graden. Het is allemaal niet zo simpel. Waar ik wel van overtuigd ben is dat de machtigste personen op deze planeet dit heel goed weten. Voor hun werkt het materialisme als een soor mentale kooi voor de massa. Ze beseffen zich minder over de realiteit en hun eigen aard, en zijn makkelijker te controleren. |
Citaat:
Jij gaat ervan uit met "het zal wel iets anders zijn" gewoon om aan je wereldbeeld te conformeren. Check de feiten, ze zijn legio. |
Citaat:
En jij gelooft NIET in wetenschap, omdat je er niet in hoeft te geloven ? Men kan immers alles controleren , bewijzen ? Laat het nu net wetenschappers zelf zijn die hun beperkingen toegeven , en zonder blikken of blozen vertellen dat er nog een heleboel dingen zijn waar ze enkel eens naar kunnen raden... Maar de grootste ontdekkingen zijn dan weer gedaan dankzij instinct, spontaneïteit, in vraag stelling van algemeen aanvaarde ideeën...Een algemeen aanvaard idee bij het grootste deel van de bevolking vandaag is dat Aliens NIET bestaan. Snap je waar ik heen wil ?8-) Probeer eens de psychische oogklepjes die jou aangenaaid zijn af te knippen, dan krijg je een wat bredere kijk op wat er zich zo allemaal afspeelt rond jou... |
Citaat:
|
Hier nog een filmpje over een Ufo sighting in Iran in 1976. Deze zaak is zeer goed gedocumenteerd en er is in verschillende bronnen op het internet veel over te vinden, o.a meer dan dat ze in het filmpje zeggen. Op wikipedia is er een hele pagina over. De piloten die de UFO achtervolgd hebben zeggen zeker te zijn dat het hier om een buitenaards toestel gaat.
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_Incident Dit filmpje maakt deel uit van de documentaire "best evidence: top 10 cases". In de links in youtube kunnen ook de andere cases bekeken worden: http://www.youtube.com/watch?v=E5kT2...eature=related |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be