Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Dr Brezinski 9 april 2010 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4683192)
van u sokken gaat het u niet blazen
het zet u alleen tot nadenken ,De voormalige Canadese minister van Defensie zegt letterlijk: "Decennia geleden kwamen bezoekers van andere planeten ons waarschuwen dat het de verkeerde kant uit ging, en ze boden ons aan te helpen. Sommigen van ons zagen dat als een bedreiging, en besloten eerst te schieten en daarna vragen te stellen".
http://www.youtube.com/watch?v=RGyFW...ayer_embedded#

En praatte ze weer?

borgerhout 9 april 2010 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684056)
En praatte ze weer?


Bekijk het filmpje inplaats van domme vragen te stellen.:roll:

tatooke 9 april 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684056)
En praatte ze weer?

schieten doen ze nog in Irak en Afghanistan ,praten doen enkel mensen die vrede willen dus ja ze beginnen te praten. snap je het antwoord?

tatooke 9 april 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgerhout (Bericht 4684076)
Bekijk het filmpje inplaats van domme vragen te stellen.:roll:

dat blijkt hier wel een probleem te zijn bij een paar mensen ,zij doen hetzelfde zoals contact ; eerst schieten en dan vragenstellen 8O

Dr Brezinski 9 april 2010 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4684140)
schieten doen ze nog in Irak en Afghanistan ,praten doen enkel mensen die vrede willen dus ja ze beginnen te praten. snap je het antwoord?

En verstond men elkaar?

tatooke 9 april 2010 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684152)
En verstond men elkaar?

gehdndzhdgytwyczhdbKKJH zoiets ongeveer

heb het even opgezocht en het staat voor :domme aardmensen (of zoiets in dien aard toch )

Dr Brezinski 9 april 2010 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4684157)
gehdndzhdgytwyczhdbKKJH zoiets ongeveer

heb het even opgezocht en het staat voor :domme aardmensen (of zoiets in dien aard toch )

Hij zei dat ze in vrede kwamen, dus men zou elkaar begrepen hebben. Hoe verliep de communicatie?

tatooke 9 april 2010 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684161)
Hij zei dat ze in vrede kwamen, dus men zou elkaar begrepen hebben. Hoe verliep de communicatie?

dat moet je hem eens vragen ,ik ben geen ufo expert ? en heb ook geen toegang tot deze info ,dus mail hem even en stel u vraag

Dr Brezinski 9 april 2010 18:02

Hij zei niks daarover, twaarde gij die met dat filmpke afkwam. Dus ik hoopte dat je zou verifieren of het wel zou kloppen wat die allemaal zegt. Niet dus.

tatooke 9 april 2010 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684170)
Hij zei niks daarover, twaarde gij die met dat filmpke afkwam. Dus ik hoopte dat je zou verifieren of het wel zou kloppen wat die allemaal zegt. Niet dus.

als ik een vervolg vind zul jij het als eerste weten ok

tatooke 9 april 2010 18:11

niet gehoort ? there is a goverment inside the goverment,and i do not control it
dus u vraag moet je zeker niet aan mij richten als ze op een hoger niveau al geen toegang hebben de speech gaat vooral over coverup en op 2:30 min hoor je het antwoord op u vraag dus even beter luisteren

Dr Brezinski 9 april 2010 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4684186)
niet gehoort ? there is a goverment inside the goverment,and i do not control it

Dat is politiek. Ministers zijn slechts marionetten in een poppenkast. Dat weet men al vanouds.

tatooke 9 april 2010 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4684209)
Dat is politiek. Ministers zijn slechts marionetten in een poppenkast. Dat weet men al vanouds.

en wij doen er gene bal aan ,dat weten we ook al vanouds (vergeet niet dat wij de marionetten zijn ,dus het zit op alle niveau's van klein naar groot
op 2:30 min hoor je het antwoord op u vraag

Dr Brezinski 9 april 2010 18:27

Wie houd u tegen. Als ge een goed plan hebt, hoor ik het graag

tatooke 9 april 2010 18:32

ik denk niet (ben er zeker van dat je me niet gaat volgen daarin,ik ben content met niets en veel mensen kunnen veel dingen niet missen dus je stelt nogmaals de vraag aan de verkeerde ,want als het aan mij lag zat de regering op de grond met al zijn banken erbij,en ik draai mijn hand er niet voor om ,om dit openlijk te zeggen wie uit het systeem val is terug vrij,je hangt niet aan een draadje zoals zij dat willen en dat is vrij zijn ,iets waar wij zoveel angst voor hebben (ons bezit beschermen) ,wie zijn bezit beschermd is kwetsbaar en dat maakt de banken en andere instantie's machtig,hebben we echt een regering nodig om te overleven? als ze de wetstraat afbreken en de politiekers aan den dop zetten valt u leven dan in een puinhoop?

Dr Brezinski 9 april 2010 18:42

Je hebt sowieso banken nodig, anders zit je met een economische armageddon. Hoe los je dat op?

tatooke 9 april 2010 18:47

banken nodig??????? vroeger kregen we het loon in de hand en bank is enkel een bewaarplaats ,zij hebben ons daaraan verbonden met allerlei leningen ,voor mij is een bank enkel een bewaarplaats ,maar voel ik nattigheid gaat men geld in de tas ,en wat is nu eigenlijk een stukje papier? ze hebben gezegd dat als 1% van de mensen die goud bezitten op papier en deze opeisen de bel springt dus wat is een bank (een grote gangster bende)

tatooke 9 april 2010 18:50

dus banken redden en mensen laten verhongeren is dat dan een optie banken redden die spelen met ons zuur verdiend geld? goed dat de staat tot 50.000 euro borg heeft gestaan of het was al zover, maar we zijn er nog niet hoor let maar op !!

Dr Brezinski 9 april 2010 18:58

Hoe ga je geld overschrijven? Zowel binnen als buitenland? Per post?

tatooke 9 april 2010 19:12

dit klein landje heeft alles maar dan ook alles om een mens te laten overleven vroeger reed men ook naar den boer om eten te halen rekeningen zijn er enkel als men betalingen heeft ,huur kan huisbaas komen halen deed hij vroeger ook,baas kan in enveloppe loon betalen deden ze vroeger ook,stroom kan je ter plaatse gaan betalen ,je moet u wel willen verplaatsen ,banken hebben geen enkel nut en zeker als ze de macht hebben om mensen op straat te zetten ,het is één elite notaris word je niet zomaar dat gaat van vader op zoon of familie ,je wil hun inkomen niet weten ,verder moet je maar eens op onderzoek gaan hoe het geld systeem echt tot stand is gekomen ,wij zijn grootgebracht met het gemak ervan ,en zonder banken gaat die armageddon er ook wel komen als we zo dom blijven,


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be