Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Cdude 27 april 2010 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716552)
Pas op hoor, pedofiele psy vampires zijn levensgevaarlijk. Otherkin zijn aliens!

Ik moest eerder denken aan de Skeksis

Bovenbuur 27 april 2010 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716564)
Dit meen je niet? 8O

Mmh, het zou heel goed kunnen dat de site waarvan ik dat penisgedeelte heb overgenomen zich vergist heeft, want juist dat kan ik nu niet terugvinden, maar de rest van het beest zag er zo uit:

Redelijk mensachtig voor een dino.

Citaat:

Meep Meep:lol:
Ik bedoelde eigenlijk die andere natuurlijk. ;)

exodus 27 april 2010 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716552)
Pas op hoor, pedofiele psy vampires zijn levensgevaarlijk. Otherkin zijn aliens!

Sinds wij energeitische wezens zijn met een fysische lichaam is elke interactie die wij doen gesprongen uit een energetische realiteit. Pedofielen zijn inderdaad dikwijls energievampieren, alhoewel zij zich daar dikwijls niet bewust van zijn, dit gebeurt op een onbewust niveau. Pedofielen misbruiken kinderen niet enkel voor seksuele gratificatie, maar ook voor de "kick" van het stelen van deze jeugdige en pure levensenergie. Opnieuw: niet velen zijn hier zich van bewust.

Gewone mensen die een normaal leven leiden kunnen ook energievampieren zijn voor andere, zonder daarom in extremen te vervallen. Iedereen heeft het wel al eens gehoord als iemand zegt "hij zuigt me leeg". Meestal is dit een doorfiltering van een onbewust besef, sommige mensen zuigen inderdaad anderen leeg. Energievampieren zijn mensen die een defect hebben in hun energetisch systeem en die energie bij anderen gaan halen.

Een goed voorbeeld daarvan zijn mensen die maar door blijven leuteren en waar je echt heel moe van wordt.

Cdude 27 april 2010 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716590)
Mmh, het zou heel goed kunnen dat de site waarvan ik dat penisgedeelte heb overgenomen zich vergist heeft, want juist dat kan ik nu niet terugvinden, maar de rest van het beest zag er zo uit:

Redelijk mensachtig voor een dino.

Ik bedoelde eigenlijk die andere natuurlijk. ;)

Owel heb jij dat er maar even bijgefantaseerd? :-P

Ondertussen in PC land(ik dacht echt dat je meep meep refereerde als grap:lol:) http://en.wikipedia.org/wiki/TOP500

De link van die site is top secret?

Cdude 27 april 2010 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4716599)
Sinds wij energeitische wezens zijn met een fysische lichaam is elke interactie die wij doen gesprongen uit een energetische realiteit. Pedofielen zijn inderdaad dikwijls energievampieren, alhoewel zij zich daar dikwijls niet bewust van zijn, dit gebeurt op een onbewust niveau. Pedofielen misbruiken kinderen niet enkel voor seksuele gratificatie, maar ook voor de "kick" van het stelen van deze jeugdige en pure levensenergie. Opnieuw: niet velen zijn hier zich van bewust.

Gewone mensen die een normaal leven leiden kunnen ook energievampieren zijn voor andere, zonder daarom in extremen te vervallen. Iedereen heeft het wel al eens gehoord als iemand zegt "hij zuigt me leeg". Meestal is dit een doorfiltering van een onbewust besef, sommige mensen zuigen inderdaad anderen leeg. Energievampieren zijn mensen die een defect hebben in hun energetisch systeem en die energie bij anderen gaan halen.

Een goed voorbeeld daarvan zijn mensen die maar door blijven leuteren en waar je echt heel moe van wordt.

En we zijn wéér een BS stapje verder : metaforen als realiteit.

Trouwens, hoe verklaar je de energy die ik krijg van mijn 12 jaar jongere vriendin?
Het is nochtans zij die zuigt8O :rofl:

Bovenbuur 27 april 2010 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716611)
Ondertussen in PC land(ik dacht echt dat je meep meep refereerde als grap:lol:) http://en.wikipedia.org/wiki/TOP500

De link van die site is top secret?

Nee hoor, ik had alleen nog niet van dat ding gehoord. Weer wat geleerd. Al blijft roadrunner een coolere naam voor zo'n ding. Wel jammer dat deze computers alleen maar zo hard mogelijk moeten rekenen en de experimenten met AI op veel kleinere schaal plaats vinden, ik hou wel van spectaculaire uitkomsten. ;)

Cdude 27 april 2010 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716654)
Nee hoor, ik had alleen nog niet van dat ding gehoord. Weer wat geleerd. Wel jammer dat deze computers alleen maar zo hard mogelijk moeten rekenen en de experimenten met AI op veel kleinere schaal plaats vinden, ik hou wel van spectaculaire uitkomsten. ;)

Citaat:

De link van die site is top secret?
Die = jouw piemeldino site:-D

tatooke 27 april 2010 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716654)
Nee hoor, ik had alleen nog niet van dat ding gehoord. Weer wat geleerd. Wel jammer dat deze computers alleen maar zo hard mogelijk moeten rekenen en de experimenten met AI op veel kleinere schaal plaats vinden, ik hou wel van spectaculaire uitkomsten. ;)

Pleiades
deze is meer up to date
De NEX is een toepassing van NASA’s grootste supercomputer, de Pleiades. Dit monster met bijna 60.000 processoren beschikt over 1,4 petabyte (1.400 terabyte) aan opslagruimte. De Pleiades bevindt zich op de NASA Advanced Supercomputing-campus in Californië
http://www.zdnet.be/news/115247/nasa...supercomputer/

Bovenbuur 27 april 2010 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4716599)
Sinds wij energeitische wezens zijn met een fysische lichaam is elke interactie die wij doen gesprongen uit een energetische realiteit. Pedofielen zijn inderdaad dikwijls energievampieren, alhoewel zij zich daar dikwijls niet bewust van zijn, dit gebeurt op een onbewust niveau. Pedofielen misbruiken kinderen niet enkel voor seksuele gratificatie, maar ook voor de "kick" van het stelen van deze jeugdige en pure levensenergie. Opnieuw: niet velen zijn hier zich van bewust.

Gewone mensen die een normaal leven leiden kunnen ook energievampieren zijn voor andere, zonder daarom in extremen te vervallen. Iedereen heeft het wel al eens gehoord als iemand zegt "hij zuigt me leeg". Meestal is dit een doorfiltering van een onbewust besef, sommige mensen zuigen inderdaad anderen leeg. Energievampieren zijn mensen die een defect hebben in hun energetisch systeem en die energie bij anderen gaan halen.

Een goed voorbeeld daarvan zijn mensen die maar door blijven leuteren en waar je echt heel moe van wordt.

Beste exodus,

Als biochemicus in opleiding moet ik helaas erg skeptisch tegenover dit verhaal staan. Ons lichaam bevat een hele mooie energiehuishouding, maar deze is toch echt gefocust op het gebruiken van chemische energie, energierijke moleculen worden stapje voor stapje omgezet in afbraakproducten zoals CO2 en water. Dit is dezelfde energie die vrijkomt als je bijvoorbeeld hout of benzine verbrand, met dezelfde afbraakproducten, alleen ons lichaam heeft een manier ontwikkeld om die energie op de juiste plaatsen efficient in te kunnen zetten. Verder is er een bijrol gereserveerd voor andere vormen van energie, zoals warmte, zowel de warmte die als bijproduct van de verbranding en allerlei andere processen vrij komt (leve de entropie) als de externe warmte die we opnemen. Een soort telepatische energie die uit andere mensen gezogen word en vervolgens weer vloeiend in onze eigen energiehuishouding geïntegreerd word is echter tot op heden nog niet gevonden. Ik zou daarom graag leren wat deze energie is en in welke eigenschap (beweging, druk) of welk onderdeel (bindingen, atomen, van der Waals interacties) van onze moleculen of molecuulstructuren ik deze energie zou moeten kunnen terugvinden.

Cdude 27 april 2010 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4716673)
Pleiades
deze is meer up to date
De NEX is een toepassing van NASA’s grootste supercomputer, de Pleiades. Dit monster met bijna 60.000 processoren beschikt over 1,4 petabyte (1.400 terabyte) aan opslagruimte. De Pleiades bevindt zich op de NASA Advanced Supercomputing-campus in Californië
http://www.zdnet.be/news/115247/nasa...supercomputer/

Duidelijk dat je niet eens de moeite doet onze posts te lezen.
Op 13:47 vind je lijst met top 500 supercomputers.

(ZDslet is de IT Flair :evil:)

Cdude 27 april 2010 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716687)
Beste exodus,

Als biochemicus in opleiding moet ik helaas erg skeptisch tegenover dit verhaal staan. Ons lichaam bevat een hele mooie energiehuishouding, maar deze is toch echt gefocust op het gebruiken van chemische energie, energierijke moleculen worden stapje voor stapje omgezet in afbraakproducten zoals CO2 en water. Dit is dezelfde energie die vrijkomt als je bijvoorbeeld hout of benzine verbrand, met dezelfde afbraakproducten, alleen ons lichaam heeft een manier ontwikkeld om die energie op de juiste plaatsen efficient in te kunnen zetten. Verder is er een bijrol gereserveerd voor andere vormen van energie, zoals warmte, zowel de warmte die als bijproduct van de verbranding en allerlei andere processen vrij komt (leve de entropie) als de externe warmte die we opnemen. Een soort telepatische energie die uit andere mensen gezogen word en vervolgens weer vloeiend in onze eigen energiehuishouding geïntegreerd word is echter tot op heden nog niet gevonden. Ik zou daarom graag leren wat deze energie is en in welke eigenschap (beweging, druk) of welk onderdeel (bindingen, atomen, van der Waals interacties) van onze moleculen of molecuulstructuren ik deze energie zou moeten kunnen terugvinden.

Ik zeg : psychochondriën

Bovenbuur 27 april 2010 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716667)
[b][i]Die = jouw piemeldino site:-D

Oké, ik zoek al verder.

Het lijkt erop dat de site uit de lucht is, gezien het, als ik het mij goed herinner, om het blog ging waarnaar deze persoon verwijst als de bron van dat witte vogelbeest, en die links lijken dood te zijn. En nu ik toch aan het zoeken ben heeft deze persoon ook nog commentaar.

Bovenbuur 27 april 2010 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716694)
Ik zeg : psychocondriën

Bij mijn volgende tentamenvraag over celorganellen teken ik die erbij. Voor de vorm dacht ik aan een soort klein spaghettimonstertje.

Cdude 27 april 2010 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716701)
Oké, ik zoek al verder.

Het lijkt erop dat de site uit de lucht is, gezien het, als ik het mij goed herinner, om het blog ging waarnaar deze persoon verwijst als de bron van dat witte vogelbeest, en die links lijken dood te zijn. En nu ik toch aan het zoeken ben heeft deze persoon ook nog commentaar.

http://scienceblogs.com/tetrapodzool..._dinosaurs.php
(hoe leg je die tags over de links hier? )

Nu ik er over nadenk. Heb ergens (soort) SF boek liggen dat een wereld beschrijft waar de dino de intelligente heersende soort is en de mens door hen, als pest wordt aanzien en wordt opgejaagd. (ze vreten nl hun eieren8-)
Knap verteld, "lichtjes" gebaseerd op Apenplaneet echter de dinotechnologie is een natuurlijke.
Dieren worden (genetisch?) gemanipuleerd om zo tot wapens, voertuigen en werktuigen te komen. Best wel goed over nagedacht. zo varen ze in een walvis waar het luchtgat tot "cabine" is omgevormd. 8-)

Bovenbuur 27 april 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716714)
http://scienceblogs.com/tetrapodzool..._dinosaurs.php

(hoe leg je die tags over de links hier? )

[!url=je url]tekst[!/url] Zonder de uitroeptekens.

Cdude 27 april 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716707)
Bij mijn volgende tentamenvraag over celorganellen teken ik die erbij. Voor de vorm dacht ik aan een soort klein spaghettimonstertje.

you're killing me :BIG:

Cdude 27 april 2010 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716726)
[!url=je url]tekst[!/url] Zonder de uitroeptekens.

Neen, zoals je deed in je 14:28.
Stukje tekst dat naar url verwijst(attribute)

Ik ken de HTML er wel voor mr werkt hier niet.
<a href="http://www.w3schools.com/">Visit W3Schools!</a>

LOLsauropods

Bovenbuur 27 april 2010 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4716740)
Neen, zoals je deed in je 14:28.
Stukje tekst dat naar url verwijst(attribute)

Ik ken de HTML er wel voor mr werkt hier niet.
<a href="http://www.w3schools.com/">Visit W3Schools!</a>

Dit bedoel je toch gewoon?
Visit W3Schools!
Dat werkt in BBcode zoals ik het beschreef. Maar mijn berichten quoten en het geheim handmatig extraheren kan natuurlijk ook.

Edit: ik zie dat je hem al hebt ondertussen.

Cdude 27 april 2010 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716746)
Dit bedoel je toch gewoon?
Visit W3Schools!
Dat werkt in BBcode zoals ik het beschreef.

Yup, (zie reactie boven)
Tiens, ik had dit reeds eerder al zo geprobeerd want zit ook op IT fora. 8O

Anyway, bedankt.

Fred uit Gent 27 april 2010 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4716523)
De aliens gebruiken technologie die hen in staat stelt de energie van complete sterren optimaal te gebruiken en enorme ruimtereizen te maken, denk je dat ze onder de indruk zullen zijn van die twee computers en een fiets die wij hier hebben?

Als ze echt slim zijn zullen ze snappen dat wij net hetzelfde potentieel hebben als zij hadden enkele duizenden jaren geleden.

Citaat:

Het is aangetoond dat heel wat dieren (olifanten, dolfijnen, mensapen, papagaaien, kraaiachtigen) een vorm van denkvermogen en bewustzijn bezitten die behoorlijk dicht bij de onze ligt.
Dit is absoluut onjuist. Er is net aangetoond dat apen bijvoorbeeld wel een beperkt aantal woorden kunnen aanleren, maar nooit zelf zinnen of andere combinaties zullen maken of nieuwe woorden uitvinden zoals kleuters dus wel doen. Tevens zijn apen heel snel afgeleid. Ze kunnen zich slecht concentreren omdat hun instincten steeds weer de bovenhand halen.

Ik heb voldoende dieren in huis gehad om te weten wat ik vertel hoor. Mijn hond kan bijzonder slim uit de hoek komen, maar dan opeens zit hij op een stenen vloer te krabben zogezegd om een put te maken. Een mens zou zoiets nooit doen omdat een mens bij voorbaat weet dat dit geen zin heeft.

Citaat:

Wat voor hersenen de aliens die ons bezoeken zullen hebben weten we niet, maar het is niet waarschijnlijk dat onze hersenen meer op die van hun lijken dan apenhersenen op die van ons.
Intelligentie zit niet in de hersenen. Bewijs: papegaai vs olifant. Een papegaai zijn hersenen zijn amper zo groot als een noot. Toch is de papagaai intelligenter dan de olifant.

Citaat:

Maar nee hoor, geloof jij maar dat alle aliens a la star trek precies op mensen lijken, de mens is tenslotte het perfecte ontwerp, en slimmer dan de mens bestaat niet.
Het stoort mij dat jullie zo neer kijken op de eigen soort. Ik zeg niet dat er niet slimmer kan bestaan dan de mens, maar beweer wel dat we het potentieel hebben. Een vraagje voor jou, Bovenbuur: bestaat er iets hogers dan oprecht houden van iemand anders?


Citaat:

is het voor mensen heel moeilijk te geloven dat wij ook maar een product van een chaotisch proces zijn,
En waarom zou ik dat moeten geloven als alles in mij zegt dat dit niet waar is?

Citaat:

Als je er van uit gaat dat aliens "hetzelfde soort intelligentie en bewustzijn hebben als wij", maar tegelijkertijd beweert dat wij geen enkele diersoort kennen die ook maar in de buurt van die klassificatie komt, dan ga je bedrogen uitkomen.
Ik kom niet bedrogen uit, er is namelijk geen diersoort die in de buurt komt. Ziet u dat nu zelf niet? Moet dat bewezen worden dan?

Citaat:

Als een hond zijn tanden laat zien en gromt dan hoef jij niet aan te voelen dat die hond boos is, je kan het simpelweg uit een boekje oplezen. Tanden laten zien? Check. Grommen? Check. O, deze hond is boos.
Dat leer jij allemaal in je lessen biologie hé. Er is ook nog zoiets als het echte leven. ;-)

Citaat:

Ons gedrag is net zo doorzichtig, als je boek maar dik genoeg is en je snel genoeg kan lezen.
Boekenwijsheid. Het echte leven is totaal anders en veel genuanceerder.


Fred.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be