Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 29 juni 2013 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper (Bericht 6698177)
Maar man toch, probeer toch eens een minimum van logica in uw denken te integreren


De stelling dat het onmogelijk is om te bewijzen dat iets niet bestaat heb ik vakkundig met een tegenvoorbeeld naar het stort verwezen.

Nu mag jij nog met zoveel pogingen van aan den toog aandraven tot je een ons weegt, de stelling blijft op het stort.
Denk daar al eens over na.

Je faalt dus in de challenge en begrijpt de stelling niet?

Ok, zeg dat dan direct he.

Scheefpoeper 29 juni 2013 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6698185)
Je faalt dus in de challenge en begrijpt de stelling niet?

Ok, zeg dat dan direct he.

Bert, is it you?
Uw logica begrijp ik niet dat klopt. En maar goed ook.

parcifal 29 juni 2013 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper (Bericht 6698188)
Bert, is it you?
Uw logica begrijp ik niet dat klopt. En maar goed ook.

Verhoog uw dosis van waar je aanzit minstens met de helft, aub.

Scheefpoeper 29 juni 2013 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6698193)
Verhoog uw dosis van waar je aanzit minstens met de helft, aub.

Ok!
Mijn goed werk hier zit erop, doei!

meneer 29 juni 2013 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6698109)
Het is wel geen blijk van mentale volwassenheid als je mordicus blijft vragen dat mensen zouden moeten "bewijzen" dat aliens niet zouden bestaan. Terwijl elke eerstejaar student weet dat het onmogelijk is om een bewijs te leveren dat iets niet bestaat. In spreektaal gebruikt men die term, maar het is totaal onwetenschappelijk.

Enkel heb jij geen bewijs dat Aliens niet bestaan. HOE zou jij dat bewijs ook kunnen leveren ? Heb jij kennis van alles wat er bestaat in het universum ? Natuurlijk niet.:-)
Je hebt jezelf klem gereden.;-)

meneer 29 juni 2013 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6698193)
Verhoog uw dosis van waar je aanzit minstens met de helft, aub.

Je gesprekspartner voor druggebruiker uitmaken in de hoop hem ongeloofwaardig te doen overkomen is een oneervolle strategie. Absoluut niet doeltreffend trouwens. Het zet enkel je eigen onmacht extra in de verf. Onmacht om bewijzen af te leveren.

parcifal 30 juni 2013 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6698911)
Je gesprekspartner voor druggebruiker uitmaken in de hoop hem ongeloofwaardig te doen overkomen is een oneervolle strategie. Absoluut niet doeltreffend trouwens. Het zet enkel je eigen onmacht extra in de verf. Onmacht om bewijzen af te leveren.

Ik had hem herkend. Jij dus niet? Tja... :roll:

parcifal 30 juni 2013 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6698909)
Enkel heb jij geen bewijs dat Aliens niet bestaan. HOE zou jij dat bewijs ook kunnen leveren ? Heb jij kennis van alles wat er bestaat in het universum ? Natuurlijk niet.:-)
Je hebt jezelf klem gereden.;-)

De enige hier die klem zit in zijn grenzeloos onbegrip ben jij.
Heb je nu al door waarom men een negatieve stelling niet kan bewijzen en dat dus ook niet hoeft?

meneer 30 juni 2013 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6699000)
Ik had hem herkend. Jij dus niet? Tja... :roll:

Herkend ? Nee, ik heb niemand gezien. Enkel iets gelezen. Dus ik kon niemand " herkennen ". Oh maar wacht eens !! Jij hebt misschien een paranormale gave ? In een " flash " heb jij een beeld " gezien " van de schrijver in kwestie ? Zoals een hologram, of een geest misschien ?:-)
Zoniet, bewijs mij dat de persoon die geschreven heeft degene is die jij denkt te herkennen ?
Een rationeel denkend mens zou tot het besluit komen dat jij je zomaar iets voorgesteld hebt , nietwaar ?

parcifal 30 juni 2013 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6699006)
Herkend ? Nee, ik heb niemand gezien. Enkel iets gelezen. Dus ik kon niemand " herkennen ". Oh maar wacht eens !! Jij hebt misschien een paranormale gave ? In een " flash " heb jij een beeld " gezien " van de schrijver in kwestie ? Zoals een hologram, of een geest misschien ?:-)
Zoniet, bewijs mij dat de persoon die geschreven heeft degene is die jij denkt te herkennen ?
Een rationeel denkend mens zou tot het besluit komen dat jij je zomaar iets voorgesteld hebt , nietwaar ?

Tja, de wereld is voor jou duidelijk een ongrijpbaar en onbevattelijk geheel waarin mensen dingen doen om onduidelijke redenen en waarin alles mogelijk is behalve dat harry potter echt zou kunnen bestaan.

Man, wat een trip he?

meneer 30 juni 2013 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6699009)
Tja, de wereld is voor jou duidelijk een ongrijpbaar en onbevattelijk geheel waarin mensen dingen doen om onduidelijke redenen en waarin alles mogelijk is behalve dat harry potter echt zou kunnen bestaan.

Man, wat een trip he?

Hou op met te spartelen zoals een paling in een emmer snot, en antwoord op mijn vraag.
Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6699000)
Ik had hem herkend. Jij dus niet? Tja... :roll:

Herkend ? Nee, ik heb niemand gezien. Enkel iets gelezen. Dus ik kon niemand " herkennen ". Oh maar wacht eens !! Jij hebt misschien een paranormale gave ? In een " flash " heb jij een beeld " gezien " van de schrijver in kwestie ? Zoals een hologram, of een geest misschien ?:-)
Zoniet, bewijs mij dat de persoon die geschreven heeft degene is die jij denkt te herkennen ?
Een rationeel denkend mens zou tot het besluit komen dat jij je zomaar iets voorgesteld hebt , nietwaar ?
HOE kan jij iemand " herkennen " na enkel een zinnetje gepost op dit forum gelezen te hebben van iemand die een pseudo gebruikt ?
Voor zoiets te kunnen moet men paranormale gave's bezitten. Is dat jouw geval ? Ja of nee ?:-)

meneer 30 juni 2013 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6699002)
De enige hier die klem zit in zijn grenzeloos onbegrip ben jij.
Heb je nu al door waarom men een negatieve stelling niet kan bewijzen en dat dus ook niet hoeft?

Het bestaan van Aliens is enkel een " negatieve stelling " voor jou. Niet voor mij. Daar is dus geen 100 % consensus over.:-)
Dus als jij zegt " da kan ni " moet je bewijs leveren om mij te overtuigen. Ik wacht met ongeduld.;-)

parcifal 30 juni 2013 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6699017)
Het bestaan van Aliens is enkel een " negatieve stelling " voor jou. Niet voor mij. Daar is dus geen 100 % consensus over.:-)
Dus als jij zegt " da kan ni " moet je bewijs leveren om mij te overtuigen. Ik wacht met ongeduld.;-)

Dus je weet nog altijd niet wat ik juist zeg, nog altijd de strawman 'dakanni'.
Tijd voor jou om de draad eens te herlezen he.

Scheefpoeper 30 juni 2013 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6699002)
Heb je nu al door waarom men een negatieve stelling niet kan bewijzen ....

Logica: niveau Anciaux (gebuisd)
Lezen: lukt evenmin

Uw stelling van aan den toog ligt bij het groot vuil jongen. We hebben ze niet door en dat is maar goed ook want het is kwatch. Bewijs uzelf een dienst en stop met u zo aan te stellen, het is geen zicht.

Another Jack 30 juni 2013 09:32

Ik merk een correlatie tussen mensen die geloven in aliens en in onafhankelijk Vlaanderen.
Hoe zou dat komen, kleine?

Scheefpoeper 30 juni 2013 09:41

.

Another Jack 30 juni 2013 09:42

Ben je nog altijd boos op mij, kleine?

meneer 30 juni 2013 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6699071)
Ik merk een correlatie tussen mensen die geloven in aliens en in onafhankelijk Vlaanderen.
Hoe zou dat komen, kleine?

Heb je het tegen het nieuw forumlid Scheefpoepper ? Bewijs dat hij klein is.:-) Da kunde ni, hé ? Net zoals je geen bewijs hebt voor het niet-bestaan van Aliens.
Overigens : ik merk een correlatie tussen Belgicisten en alcoholische boeffers ( ik kén er persoonlijk, dus voel u niet aangevallen, het gaat niet over u ;-) )

meneer 30 juni 2013 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6699002)
De enige hier die klem zit in zijn grenzeloos onbegrip ben jij.
Heb je nu al door waarom men een negatieve stelling niet kan bewijzen en dat dus ook niet hoeft?

Het volstaat niet te zeggen dat iets niet bestaat, voor het ook werkelijk niet te doen bestaan.:-)
Als ik bvb zeg " parcifal bestaat niet WANT ik heb hem nog nooit gezien " , dan is dat dikke zever, vermits ik al dagen lang probeer u het één en ander te doen begrijpen. OF het zou moeten zijn dat je een robot bent. Maar in dat geval ben je door iemand geproduceerd en geprogrammeerd. Die iemand is dan de échte parcifal. Maar op één of andere manier bestaat parcifal dus.
Zeggen dat " Aliens niet bestaan " volstaat ook niet.Je moet dat kunnen bewijzen. Gewoon zeggen dat iets niet bestaat kan elke zatlap aan de toog, elke minderbegaafde.

parcifal 30 juni 2013 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6699211)
Het volstaat niet te zeggen dat iets niet bestaat, voor het ook werkelijk niet te doen bestaan.:-)
Als ik bvb zeg " parcifal bestaat niet WANT ik heb hem nog nooit gezien " , dan is dat dikke zever, vermits ik al dagen lang probeer u het één en ander te doen begrijpen. OF het zou moeten zijn dat je een robot bent. Maar in dat geval ben je door iemand geproduceerd en geprogrammeerd. Die iemand is dan de échte parcifal. Maar op één of andere manier bestaat parcifal dus.
Zeggen dat " Aliens niet bestaan " volstaat ook niet.Je moet dat kunnen bewijzen. Gewoon zeggen dat iets niet bestaat kan elke zatlap aan de toog, elke minderbegaafde.

Nu nog iemand vinden op dit forum die zegt dat aliens niet bestaan, natuurlijk.
Wie had u in gedachten? Ik heb het iig nog nooit gelezen hier. U wel? Waar dan?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be