Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 15 november 2018 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8858297)
Wat zou het toch. Niets verbaast ons nog op technologisch vlak. Dat komt gewoon omdat er constant iets nieuws komt op dit punt en we groeien daarin mee.

spreek voor jezelf
Gij zijt het die jezelf laat voeden door de zoveelste krantenkop of het zoveelste obscure artikel met de zoveelste spectaculaire ontdekking van zaken die al een eeuwigheid thuishoren in de pseudowetenschap.
En ge slikt dat ook nog allemaal.

Dus natuurlijk zal jij niet meer verbaasd zijn moest er morgen in de bv de gva ergens staan dat men de laatste hand heeft gelegd op een motor die loopt op tachyonenergie

Wij zouden echter even de wenkbrauwen fronsen
"tiens, de laatste hand ? Toch raar dat we er nog nooit niks eerder over gelezen hadden dat ze ermee bezig waren en nog vreemder dat we de ontdekking van tachyonen totaal gemist hebben.... ik moet haast een decennia of twee in coma gelegen hebben"

Citaat:

En gedachtenoverbrenging (op welke manier dan ook)
Neen hoor
Dat is niet het soort gedachtenoverbrenging en niet de manier zoals men dat bedoelt.
Dus da's een serieuze stropop

Moest het allemaal zo vaag zijn dan bestaat het al een eeuwigheid onder de vorm van iemands lichaamstaal af te lezen

Citaat:

is nu in een embryonaal stadium technisch gezien, maar het wordt meer dan waarschijnlijk een belangrijke manier van communicatie in de toekomst.
....en de volgende drogredenering: bewijs op krediet

Citaat:

Het enige wat ons misschien zou verbazen en zeker een shock zou geven is dat er op een gegeven ogenblik het besef (door vrijgegeven informatie of iets dergelijks) zou komen dat buitenaardse ufo's wel degelijk echt bestaan. Dat zou pas een shock geven ja.
Dat verbaast me ten zeerste dat gij dat zegt
Daar gij diegene zijt die al die lulkoek getuigenissen gretig slikt.
De link ufo's, aliens, telepathische vermogens van die wezens is al menig maal de revue gepasseerd ..alsook menig getuige die beweert op die manier boodschappen te hebben ontvangen

Citaat:

En wat die piloten betreft die de lichten zagen enkele dagen geleden: eerst maar afwachten wat de resultaten van het onderzoek door de luchtmachtautoriteiten zullen zijn. Ondertussen kunnen, noch mogen we iets uitsluiten. Het kan een meteoor zijn (ik sluit dit niet uit), maar het kan ook wat anders zijn (sluit ik maar evenmin uit). Zo is het en niet anders.
Natuurlijk wachten we dat af... maar daar ging het niet over hé
Ik vraag me zelfs af wat er mogelijks uit de bus kan vallen.
Stel dat men zegt : we weten het niet

Ge mist weer de point _ of beter ge weet het maar al te goed maar je probeert er weer onderuit te kruipen _ dat dit de zoveelste keer is dat ge het dik in de verf zet dat ge

1) steeds op zoek gaat naar vermeende ongerijmdheden, speciale verschijnselen die we niet zouden kunnen * verklaren om de kaart van vergaande technologische ontwikkeling te kunnen trekken
(die kunnen slaat op de onmogelijkheid dat te doen binnen onze bekende fysische werkelijkheid en niet op het feit dat men er niet onmiddellijk een oorzakelijke verklaring voor heeft )
2) blijkbaar zo ongelofelijk slecht geïnformeerd zijt over de basics van die fysische werkelijkheid en wat voor vreemde verschijnselen dat soms kan opleveren dat ge elke keer opnieuw totaal uit de lucht valt

ps voor 2)
Het grappige (eerder zielige) is dat ge de lacunes wel gretig opvult met pseudo-wetenschappelijke rommel die ge ergens gelezen hebt

parcifal 15 november 2018 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8858297)
Wat zou het toch. Niets verbaast ons nog op technologisch vlak. Dat komt gewoon omdat er constant iets nieuws komt op dit punt en we groeien daarin mee. En gedachtenoverbrenging (op welke manier dan ook) is nu in een embryonaal stadium technisch gezien, maar het wordt meer dan waarschijnlijk een belangrijke manier van communicatie in de toekomst.


Oooookaaaay. 8O 8O 8O 8O
Dus jij denkt dat 'telepathie' gewoon een zoveelste 'technologische' ontdekking is, in een rijtje van zovele andere.

Ik ben zowat in shock moet ik eerlijk bekennen. :|

Laat ik het zo stellen : bewijs van telepathie zou zowat de grootste ontdekking zijn in de geschiedenis van de mensheid sinds de cognitieve revolutie, we spreken hier dus over 70 000 jaar.
Daar wen je dus niet even aan en daar groei je niet even in mee.

Het zou het volledig huidig materialistisch wetenschappelijke paradigma op zijn kop zetten : er zou dan namelijk Brain to brain communicatie zijn zonder materiele tussenstof, de synapsactiviteit in het hoofd van X zouden dan invloed uitoefenen op synapsactiviteit in het hoofd van Y zonder meetbare of traceerbare connectie.

Zelfs de ontdekking van het vuur, lang geleden, verbleekt hierbij.
We kunnen dan wel terug naar de tekentafel en alle modellen die we hebben in de prullenbak gooien en herwerken.

Dat zou dan eigenlijk zowat het begin van een nieuwe jaarrekening zijn, het jaar 0 van een nieuw tijdperk.

En wij hebben dat allemaal gemist en jij niet. Wauw. 8O 8O

praha 15 november 2018 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8858346)
Wat is dit voor onzin? Er is al tientallen jaren onderzoek naar gedaan, zonder dat er ooit een doorbraak komt. Inderdaad in militaire kringen, en de uitkomst was bedroevend. In tegenstelling tot wat jij beweert, is er helemaal geen "kentering". Er is nog steeds geen doorbraak, ze staan op dezelfde plaats waar ze honderd jaar geleden stonden. Vergelijk dat met echte wetenschappen, die boeken voortdurend vooruitgang.
Onderzoekers die beweren bewijs te hebben vallen steevast door de mand. Als hun experimenten onder de loep genomen worden duiken er altijd wel problemen op: te klein, niet voldoende gecontroleerd, niet voldoende geblindeerd, noem maar op. Maak het gemiddelde van alle studies (dus niet aan cherry picking doen), en het blijkt complete willekeur te zijn.
En nogmaals, als dit werkelijk bestaande fenomenen zijn, waar zijn dan de paragnosten die misdaden oplossen, aan spionage doen, beurskoersen voorspellen? Ze zouden de vraag vanuit het bedrijfsleven en overheden simpelweg niet kunnen bijhouden! In de praktijk zien we daar niets van. Waarom?

<modus Het Oosten : on>
jamaar die worden allemaal ontvoerd van zodra het iets voorstelt door de overheid om in diep ondergrondse laboratoria samen te werken met de hoog telepathisch begaafde aliens
Voor de rest hoor je er maar bitter weinig van door de immense cover-up
Het zijn net dit soort klokkenluiders die ons vertellen dat er veel meer aan de gang moet zijn
connecting the dots etc blah blahblah
<modus Het Oosten : off>

praha 15 november 2018 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8858392)
Oooookaaaay. 8O 8O 8O 8O
Dus jij denkt dat 'telepathie' gewoon een zoveelste 'technologische' ontdekking is, in een rijtje van zovele andere.

Ik ben zowat in shock moet ik eerlijk bekennen. :|

Laat ik het zo stellen : bewijs van telepathie zou zowat de grootste ontdekking zijn in de geschiedenis van de mensheid sinds de cognitieve revolutie, we spreken hier dus over 70 000 jaar.
Daar wen je dus niet even aan en daar groei je niet even in mee.

Het zou het volledig huidig materialistisch wetenschappelijke paradigma op zijn kop zetten : er zou dan namelijk Brain to brain communicatie zijn zonder materiele tussenstof, de synapsactiviteit in het hoofd van X zouden dan invloed uitoefenen op synapsactiviteit in het hoofd van Y zonder meetbare of traceerbare connectie.

Zelfs de ontdekking van het vuur, lang geleden, verbleekt hierbij.
We kunnen dan wel terug naar de tekentafel en alle modellen die we hebben in de prullenbak gooien en herwerken.

Dat zou dan eigenlijk zowat het begin van een nieuwe jaarrekening zijn, het jaar 0 van een nieuw tijdperk.

En wij hebben dat allemaal gemist en jij niet. Wauw. 8O 8O

:-)
toch straf dat die vermaledijde overheden ( bestaan ze wel ? ) 99% van de bevolking in diepe ondergrondse complexen in half comateuze toestand een herinnering heeft geïmplanteerd van een totaal andere wereld ...en dat we nu allen zowat tezamen zijn ontwaakt

Wat een helden Het Oosten en co....dat die 1% , deze groep 'rebellen' nu het risico troosten om ons te onthullen dat de wereld waarin wij dachten te leven slechts een 'schijnwereld' is

jogo 15 november 2018 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8858392)
Oooookaaaay. 8O 8O 8O 8O
Dus jij denkt dat 'telepathie' gewoon een zoveelste 'technologische' ontdekking is, in een rijtje van zovele andere.

Ik ken een tweeling die elk gelijktijdig,zonder van mekaar te weten, in een andere stad een bakkerij zijn begonnen, pure telepatisserie zeker weten.

praha 15 november 2018 09:18

ah mein gut !
Ik overzie nu pas, dankzij het Oosten & co, dat deze hele communicatie helemaal niet gebeurt via een een computer & internet ...maar gewoon telepathisch
De rest is slechts onze inbeelding wegens ontkenning van de realiteit

praha 15 november 2018 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 8858411)
Ik ken een tweeling die elk gelijktijdig,zonder van mekaar te weten, in een andere stad een bakkerij zijn begonnen, pure telepatisserie zeker weten.

:lol::lol::lol:

Leuk hé
Ge stapt de ene bakkerij binnen en ge denkt aan : bavarois
En in de andere bakkerij krijgt diegene die dacht aan "chocoladecake" bavarois en visa versa
Steeds verrassend :-)

parcifal 16 november 2018 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 8858411)
Ik ken een tweeling die elk gelijktijdig,zonder van mekaar te weten, in een andere stad een bakkerij zijn begonnen, pure telepatisserie zeker weten.

Ik ben overtuigd, ik geloof in telepatisserie.
Gooi de wetenschap maar in de vuilbak, hier komt de croissant die door telepatisserie een maan in het eerste kwartier lijkt.

It's almost magic.

Elio di Supo 16 november 2018 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8859052)
Ik ben overtuigd, ik geloof in telepatisserie.
Gooi de wetenschap maar in de vuilbak, hier komt de croissant die door telepatisserie een maan in het eerste kwartier lijkt.

It's almost magic.

Ik vind het wel iets hebben zo een bakkerij binnenstappen en uw koffiekoeken zit allemaal al netjes verpakt op u te wachten. Dat spaart pas tijd uit.

Tamam 16 november 2018 09:22

Een eclairke... Its almost magic

Anna List 16 november 2018 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 8859137)
Een eclairke... Its almost magic


Eyjafjallajökull 16 november 2018 10:02

System wordt er hier nogal doorgesleurd :lol:

Anna List 16 november 2018 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8859169)
System wordt er hier nogal doorgesleurd :lol:

het leven zit m niet mee,

nog maar net de homeopathie compleet onderuit gehaald en nu de telepathie ... :cry:

Het Oosten 16 november 2018 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8859052)
Ik ben overtuigd, ik geloof in telepatisserie.
Gooi de wetenschap maar in de vuilbak, hier komt de croissant die door telepatisserie een maan in het eerste kwartier lijkt.

It's almost magic.


Debunker.
Betweter newsgroup-deelnemer of chatter die andere deelnemers tracht te kleineren of belachelijk te maken.

Motivatie van de debunker.
Domheid en onwetendheid.

Therapie voor de debunker.
Bestraling met en door informatie.

Kans op genezing van de debunker.
Klein.

Eyjafjallajökull 17 november 2018 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8859399)
Debunker.
Betweter newsgroup-deelnemer of chatter die andere deelnemers tracht te kleineren of belachelijk te maken.

Motivatie van de debunker.
Domheid en onwetendheid.

Therapie voor de debunker.
Bestraling met en door informatie.

Kans op genezing van de debunker.
Klein.

Bron ?

praha 17 november 2018 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8860346)
Bron ?

:-)

toch triestig eigenlijk...
Ge confronteert believers met hun eigen inconsistenties, hun eigen misvattingen komende uit jarenlange pure desinformatie die ze vooral aan hun eigen te danken hebben ...en uit pure fustratie gaan ze wat aan projectie doen.

...alleen de noodzaak aan een term zoals 'debunker' om hun discussie-opponent monddaad te maken spreekt al boekdelen

...of 'niet geïnformeerd' omdat ge niet het elvendertigste nonsensboek niet zou gelezen hebben

praha 17 november 2018 16:50

duizenden pagina's vollullen zonder het minste grammetje bewijslast of nog maar een flauwe indicatie waaruit zou kunnen blijken dat al die vergaande claims net iets meer waard zouden zijn dan het zoveelste sprookje

Pandareus 17 november 2018 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8859150)

Voor mij nen andere hoor, die ziet er te hard gebakken uit...

Aliëns of geen aliëns, ik wil een zachte eclair eten ! :-)

Pandareus 17 november 2018 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8860436)
:-)

toch triestig eigenlijk...
Ge confronteert believers met hun eigen inconsistenties, hun eigen misvattingen komende uit jarenlange pure desinformatie die ze vooral aan hun eigen te danken hebben ...en uit pure fustratie gaan ze wat aan projectie doen.

...alleen de noodzaak aan een term zoals 'debunker' om hun discussie-opponent monddaad te maken spreekt al boekdelen

...of 'niet geïnformeerd' omdat ge niet het elvendertigste nonsensboek niet zou gelezen hebben

:lol: het moment dat het woord 'debunker' opduikt, zie je de wanhoop bij degene die vastzit zonder enig argument en last krijgt van zijn vermogen om daarmee om te gaan.

Pandareus 17 november 2018 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8860439)
duizenden pagina's vollullen zonder het minste grammetje bewijslast of nog maar een flauwe indicatie waaruit zou kunnen blijken dat al die vergaande claims net iets meer waard zouden zijn dan het zoveelste sprookje



"maar we hebben toch getuigenissen..." :lol::lol::lol: ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be