Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Moeten Russische propagandisten geband worden van dit forum ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264353)

edwinp 8 april 2022 15:18

Moeten Russische propagandisten geband worden van dit forum ?
 
simpele vraag en bij uitbreiding bannen van elk medium in de vrije wereld

Boduo 8 april 2022 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9937859)
simpele vraag en bij uitbreiding bannen van elk medium in de vrije wereld

Neen: ze moeten een goed onderbouwd antwoord krijgen

edwinp 8 april 2022 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9937863)
Neen: ze moeten een goed onderbouwd antwoord krijgen

stem maar hoor, maar discuteren met een menselijke autobot is verkwisting van energie

Ferre 8 april 2022 15:31

Niet bannen maar wel een waarschuwing bij iedere post dat de persoon aanstoodgevende Russiche propaganda verspreid.

Naar mijn persoonlijke mening mag er een waarschuwing bij de volgende forumleden: Nr.10, tomm, Skobolev, gunther5148, Hoofdstraat, Bach, Loki, GertC, fcal, Kodo Kodo, ViviLaBelgique

Boduo 8 april 2022 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9937875)
stem maar hoor, maar discuteren met een menselijke autobot is verkwisting van energie

Wie of wat bedoel je hiermee ?

Boduo 8 april 2022 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9937878)
Niet bannen maar wel een waarschuwing bij iedere post dat de persoon aanstoodgevende Russiche propaganda verspreid.

Naar mijn persoonlijke mening mag er een waarschuwing bij de volgende forumleden: Nr.10, tomm, Skobolev, gunther5148, Hoofdstraat, Bach, Loki, GertC, fcal, Kodo Kodo, ViviLaBelgique

Vermoedelijk zijn dat mensen met een IQ van minder dan 90.

Hoofdstraat 8 april 2022 15:36

Hier krijg je nog wat weerwerk, anders zal het een 1-richtingsverkeer worden met elk hun fora en wordt iedereen extremer. We hebben dit al eerder gezien bij Moslims, Trumpers en Coronisten, je zou beter moeten weten.

parcifal 8 april 2022 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9937878)
Niet bannen maar wel een waarschuwing bij iedere post dat de persoon aanstoodgevende Russiche propaganda verspreid.

Naar mijn persoonlijke mening mag er een waarschuwing bij de volgende forumleden: Nr.10, tomm, Skobolev, gunther5148, Hoofdstraat, Bach, Loki, GertC, fcal, Kodo Kodo, ViviLaBelgique

Volledig akkoord.

De Rode Willem 8 april 2022 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9937859)
simpele vraag en bij uitbreiding bannen van elk medium in de vrije wereld

Wat een onzin.
Zou er dan geen vrije meningsuiting meer mogen zijn op dit forum ?
Moet ik dan ook gebannen worden, ik volg de Russische kranten (Izvestia en Moskow Times) ?

Komaan zeg...waarom zouden wij anderen hier hun recht op vrije meningsuiting en recht op belachelijkheid ontnemen ?

De Rode Willem 8 april 2022 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9937863)
Neen: ze moeten een goed onderbouwd antwoord krijgen

2 !
Zijn er mensen bang misschien om onderbouwde bijdragen te leveren op dit forum ?

De Rode Willem 8 april 2022 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9937878)
Niet bannen maar wel een waarschuwing bij iedere post dat de persoon aanstoodgevende Russiche propaganda verspreid.

Naar mijn persoonlijke mening mag er een waarschuwing bij de volgende forumleden: Nr.10, tomm, Skobolev, gunther5148, Hoofdstraat, Bach, Loki, GertC, fcal, Kodo Kodo, ViviLaBelgique

Mag die onzinwaarschuwing dan ook bij elke post met een politiek rechtse inslag ? Dat zou pas een vooruitgang zijn op dit forum !

Loki 8 april 2022 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9937878)
Niet bannen maar wel een waarschuwing bij iedere post dat de persoon aanstoodgevende Russiche propaganda verspreid.

Naar mijn persoonlijke mening mag er een waarschuwing bij de volgende forumleden: Nr.10, tomm, Skobolev, gunther5148, Hoofdstraat, Bach, Loki, GertC, fcal, Kodo Kodo, ViviLaBelgique

Ik kies voor verbanning!

Gipsy 8 april 2022 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9937903)
Wat een onzin.
Zou er dan geen vrije meningsuiting meer mogen zijn op dit forum ?
Moet ik dan ook gebannen worden, ik volg de Russische kranten (Izvestia en Moskow Times) ?

Komaan zeg...waarom zouden wij anderen hier hun recht op vrije meningsuiting en recht op belachelijkheid ontnemen ?

De eigenaar van de Moscow Times is het wel afgestapt (na 30 jaar in Moskou gewoond te hebben) en zijn nieuwe burelen zijn in een media gebouw ondergebracht in Nederland In Rusland kan men niet eens "oorlog" schrijven zonder 15 jaar bak te riskeren. Hij doet zijn beklag dat sinds Putin aan de macht kwam de vrijheid gestadig afgebouwd werd.

Skobelev 8 april 2022 16:00

Als je niet tegen andere meningen kan moet je uit de keuken blijven.

parcifal 8 april 2022 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9937913)
Als je niet tegen andere meningen kan moet je uit de keuken blijven.

Het gaat niet om meningen, het gaat om propaganda, wat een politiek wapen is.

Skobelev 8 april 2022 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9937914)
Het gaat niet om meningen, het gaat om propaganda, wat een politiek wapen is.

Dat ga jij niet bepalen.

Ferre 8 april 2022 16:04

Het gaat hier niet over (foute) mening hebben. Het gaat hier over feiten ontkennen, verdraaien, fabriceren, ontmenselijken en verheelijken van geweld. Dit niet éénmaal maar systematisch.

parcifal 8 april 2022 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9937920)
Dat ga jij niet bepalen.

Ik zeg het jou, slechte Jambon-dubbelganger.

Skobelev 8 april 2022 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9937923)
Het gaat hier niet over (foute) mening hebben. Het gaat hier over feiten ontkennen, verdraaien, fabriceren, ontmenselijken en verheelijken van geweld. Dit niet éénmaal maar systematisch.

Dat gebeurt (on)vrijwillig door beide kampen.

Vette Pois(s)on 8 april 2022 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9937920)
Dat ga jij niet bepalen.

maar wel betalen

Loki 8 april 2022 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9937914)
Het gaat niet om meningen, het gaat om propaganda, wat een politiek wapen is.

U neemt Poetin de woorden uit de mond! Hij zou ze hoogstwaarschijnlijk ook bannen voor hun uitspraken.

Ferre 8 april 2022 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9937907)
Mag die onzinwaarschuwing dan ook bij elke post met een politiek rechtse inslag ? Dat zou pas een vooruitgang zijn op dit forum !

neen, vrije meningsuiting blijft voor alle (extreme) standpunten. Maar waarschuwing bij trollengedrag.

De Rode Willem 8 april 2022 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9937923)
Het gaat hier niet over (foute) mening hebben. Het gaat hier over feiten ontkennen, verdraaien, fabriceren, ontmenselijken en verheelijken van geweld. Dit niet éénmaal maar systematisch.

Laat dat voor de rekening van de schrijver.
En het oordeel van goed of fout zal elke lezer wel voor zichzelf maken. Daar hoeft geen overkoepelende Poetin-autoriteit dat bepalen.

Waarom zouden we beginnen jengelen om die bijdragen te verbieden ? Ik zie er geen enkele goede reden voor !

De Rode Willem 8 april 2022 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9937927)
maar wel betalen

Oei...moet u betalen voor dit forum ?
Man, wat ben ik weer bevoordeligd zeg.

De Rode Willem 8 april 2022 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9937930)
neen, vrije meningsuiting blijft voor alle (extreme) standpunten. Maar waarschuwing bij trollengedrag.

Wat is trollengedrag ?
Gaan we zoals Poetin alle meningen die ons niet aanstaan gaan verbieden ?

Svennies 8 april 2022 16:31

Dat zou jij graag willen hé...

Alleen nog linkse brol op het forum....:roll:

Ke Nan 8 april 2022 16:32

Dat is een delicaat precedent dat wel eens in eigen konten zou kunnen, zelfs zal, bijten indien de moderatie geen onderscheid zal maken. Ik heb hier de voorbije 18 jaar een overdaad aan walgelijke en ranzige posts gezien, zelfs door forummers die nu vollen bak de Oekraïense kaart trekken. Dat voorstel mag dus stante pede in de vuilbak.

Skobelev 8 april 2022 16:33

Weinig stemmen in het enquête....

edwinp 8 april 2022 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9937905)
2 !
Zijn er mensen bang misschien om onderbouwde bijdragen te leveren op dit forum ?

er zijn grenzen aan debatteren

virussen kunnen sommige weerloze mensen ziek maken doordat ze besmettelijk en agressief zijn, niemand die deze 'wezens' wil overtuigen van hun foute bestaan. Je moet zwakkeren beschermen tegen infecties.
Van de propagandisten staat niemand 'open' voor argumenten, het is een copy paste van ultra nationalistische propaganda

Een 'tweet' melding dat sommige posts fake news kunnen bevatten is technologisch zelfs niet mogelijk met deze software...

En het getrol is vuiler en vulgairder geworden, net zoals de misdaden ten velde

edwinp 8 april 2022 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9937905)
2 !
Zijn er mensen bang misschien om onderbouwde bijdragen te leveren op dit forum ?

er zijn grenzen aan debatteren

virussen kunnen sommige weerloze mensen ziek maken doordat ze besmettelijk en agressief zijn, niemand die deze 'wezens' wil overtuigen van hun foute bestaan. Je moet zwakkeren beschermen tegen infecties.
Van de propagandisten staat niemand 'open' voor argumenten, het is een copy paste van ultra nationalistische propaganda

Een 'tweet' melding dat sommige posts fake news kunnen bevatten is technologisch zelfs niet mogelijk met deze software...

En het getrol is vuiler en vulgairder geworden, net zoals de misdaden ten velde

edwinp 8 april 2022 16:41

Zeer lovenswaardig dat een aanzienlijk deel van de 'gutmenschen' toch een strijd wil blijven voeren met open vizier, ik heb minder geduld met mafkezen

De schoofzak 8 april 2022 16:44

Er zijn twee soorten Putin-lovers.
a) communisten
b) blokkers die nog niet doorhebben dat Dewinter verklaard heeft dat hij zich grovelijk mispakte met zijn liefdesverklaringen

wagner.666 8 april 2022 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 9937909)
Ik kies voor verbanning!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9937914)
Het gaat niet om meningen, het gaat om propaganda, wat een politiek wapen is.

Moesten ze jullie nu eens een ban aansmeren wegens anderen een mening niet te mogen verkondigen, zou hier een stuk rustiger zijn en leesbaarder. Weg uit onze keukenkasten.

Erw 8 april 2022 16:46

Dit is een oproep tot censuur.
Iemand beslist of je al dan niet iets mag lezen.
Natuurlijk een NEE.
Beter de tegengestelde enquete: iedereen die oproept tot censuur bannen.

De Rode Willem 8 april 2022 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9937970)
Dit is een oproep tot censuur.
Iemand beslist of je al dan niet iets mag lezen.
Natuurlijk een NEE.
Beter de tegengestelde enquete: iedereen die oproept tot censuur bannen.

2!

edwinp 8 april 2022 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9937968)
Moesten ze jullie nu eens een ban aansmeren wegens anderen een mening niet te mogen verkondigen, zou hier een stuk rustiger zijn en leesbaarder. Weg uit onze keukenkasten.

negationisme is geen mening meer en terecht, medische beroepen zijn ook ontzegd van een antivax conspiracy 'mening'

Loki 8 april 2022 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9937968)
Moesten ze jullie nu eens een ban aansmeren wegens anderen een mening niet te mogen verkondigen, zou hier een stuk rustiger zijn en leesbaarder. Weg uit onze keukenkasten.

8-):lol: tja, zelfcensuur gaat mij echt niet lukken...

edwinp 8 april 2022 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 9937970)
Dit is een oproep tot censuur.
Iemand beslist of je al dan niet iets mag lezen.
Natuurlijk een NEE.
Beter de tegengestelde enquete: iedereen die oproept tot censuur bannen.

da mag hé uw eigen enquete Poetin en het kremlin moet je dan ook wel bannen hé en hun propagandisten, wegens censuur 'afdwingen' of straffe van opsluiting

Skobelev 8 april 2022 17:03

Wie andere meningen niet wil lezen kan de negeerlijst gebruiken.

edwinp 8 april 2022 17:08

Morgen vertellen jullie leugens en laster over een collega op jullie werk.
Overmorgen ben je 'geband' van je werk, en dan mag je op de vdab gaan jammeren dat men uw mening niet appricieerde

"Een leugen is geen mening"

https://www.bnnvara.nl/joop/artikele...is-geen-mening

Citaat:

Als een virus besmettelijk is en levensbedreigend, dan doe je de betreffende patiënt in quarantaine. De geschiedenis heeft aangetoond dat gestoorde ideeën ook besmettelijk én levensbedreigend kunnen zijn. De Jodenhaat is in dit verband misschien wat uitgekauwd, een recenter voorbeeld is de genocide op een kleine miljoen Tutsi’s, door Hutu’s die dag en nacht luisterden naar een radiozender die verkondigde dat de Tutsi’s al hun kinderen gingen verkrachten. Kun je dit soort uitspraken in quarantaine zetten zonder de vrijheid van meningsuiting in gevaar te brengen? Ja, dat kan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be