Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 30 januari 2009 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3949242)
Dat is zeker waar. Alhoewel, men zag toen ook al ronde bollen zo heb ik gelezen, maar die een andere vorm hadden dan deze die we nu menen te zien of die we nu zien. Een waarneming wordt natuurlijk voor een stuk cultureel bepaald. Maar in onze tijd zitten we toch met een ander gegeven. Piloten die deze voorwerpen zien, zullen dat zeker niet uit hun duim zuigen. Zeker niet als hun waarnemingen bevestigd worden door de grondradar. En nog minder, als de vliegende voorwerpen die een Indische piloot ziet dezelfde vorm hebben als het vliegend voorwerp die een Thais piloot ziet of een Engels piloot. Dan congrueren de verschillende waarnemingen.

jamaar wel naar de 'gekende' modellen... en die zijn voor piloten +- dezelfde maar wel varierend doorheen de tijd
en dat is dan ook precies wat we vaststellen

parcifal 30 januari 2009 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3950221)
Ja? Bewijs eens dat die tank fictie was. Mijn antwoord ligt al klaar.

Je kan -per definitie- geen negatief bewijs leveren.
Redelijk basic hoor.
Ik stel me gewoon zeer grote vragen bij die zogezegde 'holografische' toestanden omdat ik weet hoe moeilijk het is om een beeld te krijgen dat niet eens in de buurt komt van een realistische projectie.
En dat zouden ze dan al gekund hebben 40 jaar geleden?
Highly unlikely.

Ik bemerk overigens dat jij niet de moeite doet om een positief bewijs te leveren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3950221)
Trouwens, waarom knip je de rest van men post weg en antwoord je daar niet op? Of heb je daar ook een goede uitleg over? (geen verwijt hoor, ik neem graag van u aan wanneer ik dwaal, maar dan wel graag een beetje gestoffeerder...)

Ik heb daar gewoon geen commentaar op.
Moet dat dan misschien?

Experiment 30 januari 2009 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 3950306)
Je kan -per definitie- geen negatief bewijs leveren.
Redelijk basic hoor.
Ik stel me gewoon zeer grote vragen bij die zogezegde 'holografische' toestanden omdat ik weet hoe moeilijk het is om een beeld te krijgen dat niet eens in de buurt komt van een realistische projectie.
En dat zouden ze dan al gekund hebben 40 jaar geleden?
Highly unlikely.

Ik bemerk overigens dat jij niet de moeite doet om een positief bewijs te leveren.



Ik heb daar gewoon geen commentaar op.
Moet dat dan misschien?

Maar als gij toch alles per definitie WEET en al de rest classeert onder "crap, crap and double crap" dan valt er niet veel te bediscussiëren hé, 't is d'office NEIN bij u.

Als ge mij niet kunt antwoorden op die vragen, wel hebde dan eigenlijk recht van spreken?

Akufen 30 januari 2009 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 3950252)
waarom niet ?
dat geloven is immers zowat van dezelfde orde _ niet uitzonderlijk zijn ufo-believers ook fervente aanhangers van Atlantisverhalen ed. _ als geloven dat de enkele gevallen die nooit of nog niet verklaard zijn dan maar tuigen moeten zijn van buiten de aarde

Het gaat niet om geloven maar om conclusies trekken uit bewijzen. U mag van mijn part concluderen dat het overblijfselen van Atlantis zijn, maar dat is niet mijn conclusie. Het maakt in mijn opzicht alleen duidelijk hoe ver u wil gaan om te ontkennen dat er iets buitenaards zou kunnen zijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 3950252)
bovendien hou je ook geen enkele rekening met een techniek die misschien nog komen moet voor ons aardlingen en die bkijkbaar _als je het hier zowat leest_ voor buitenaardsen een peulschil is

Ik zie vaag het argument "we weten niet of buitenaardsen die technologie bezitten". Is dat het?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 3950199)
Nog altijd allemaal Science Fiction, met de nadruk op Fiction, lijkt me.

http://news.nationalgeographic.com/n...ity-cloak.html

Renesse 30 januari 2009 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808176)
Volgens Doctor Edgar Mitchell, de 6 de astronaut die op de maan wandelde in 1971, bestaan er wel degelijk buitenaardse intelligente wezens , en zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio.
Tot nu toe zijn de bevolkingen continu gedesinformeerd geweest hierover, steeds volgens Edgar Mitchell .
Komende van een doorsnee forummer zou men over zulke uitspraken mischien smalend glimlachen, maar komende van een geleerde, en astronaut, wereldwijd gerespecteerd...? Wie gelooft erin, wie niet ? Waarom ?
Bron : News France

Ze zijn zelfs al goed geïnfiltreerd op de hoogste posten:


Pieke 30 januari 2009 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3949947)
Jah ik ook, maar hoe zou je die waarnemingen anders verklaren?

niet. Ik zou wel kunnen speculeren natuurlijk

parcifal 30 januari 2009 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3950419)

Ik hoor die verhalen al van in mijn kindertijd, in de jaren 70.
Toen was er ook zo'n gerucht over een russische 'stealth'tank.
Bleek het achteraf een verbeterde versie van een camouflage-net te zijn. :-D

Dat er theoretisch en praktisch onderzoek naar gebeurd : ongetwijfeld.
Maar de praktijk is nog altijd veraf.

Teleportatie maakt een betere kans, daar kunnen ze tenminste toch al op atoomschaal realiseren vandaag : http://www.physorg.com/news151856605.html

parcifal 30 januari 2009 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3950336)
Maar als gij toch alles per definitie WEET en al de rest classeert onder "crap, crap and double crap" dan valt er niet veel te bediscussiëren hé, 't is d'office NEIN bij u.

Als ge mij niet kunt antwoorden op die vragen, wel hebde dan eigenlijk recht van spreken?

Je snapt blijkbaar niet hoe een discussie werkt.
Jij beweert iets vrij spectaculairs maar geeft daar zero, nougabollen argumenten voor. Geen link, geen bron, geen referentie. Zero.

Ik uit mijn twijfel en stel vast dat u blijkbaar gepikeerd bent dat ik u niet op uw woord geloof. :-D

Enfin, ik ga mijn smurfen eten geven. Mijn marsupilami heeft weeral al hun sarsaparilla opgegeten vannacht. 8-)

Experiment 30 januari 2009 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 3950561)
Je snapt blijkbaar niet hoe een discussie werkt.
Jij beweert iets vrij spectaculairs maar geeft daar zero, nougabollen argumenten voor. Geen link, geen bron, geen referentie. Zero.

Ik uit mijn twijfel en stel vast dat u blijkbaar gepikeerd bent dat ik u niet op uw woord geloof. :-D

Enfin, ik ga mijn smurfen eten geven. Mijn marsupilami heeft weeral al hun sarsaparilla opgegeten vannacht. 8-)

Wete wa? Ik deel mijn info en linkjes met die brave zielen die hier uitgekafferd worden in dat draadje, gij kunt ernaar fluiten. :twisted:

exodus 30 januari 2009 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3949889)
Ik heb mijnen tijd verprutst aan sites als niburu, waar gedetailleerde beschrijvingen van buitenaardse rassen staan opgetekend. En ondanks alle video's, artikels, links, sta ik nog steeds sceptisch tegenover die "feiten".

Die beschrijvingen van buitenaardse rassen is niet gebaseerd op feiten.

Hier enkele docu's die feiten naar voor brengen. in al die gevallen kan je jezelf wel wijsmaken van "het zal wel iets anders zijn" , maar dan ben je even erg als een religeuze. De feiten staan op zich.

Out of the blue (zeer goed, award winnende docu)

http://video.google.nl/videoplay?doc...37701731&hl=nl

History Channel UFO Hunters over de Iran case die hier aan bod kwam, met verklaringen van de originele Iraanse piloten

http://www.youtube.com/watch?v=-tYGh...lue&emb=0&aq=f


Docu over de Belgische UFO's ibegin jaren 90:

http://www.youtube.com/watch?v=QJ1Lp...lue&emb=0&aq=f

Pieke 30 januari 2009 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3950646)
Die beschrijvingen van buitenaardse rassen is niet gebaseerd op feiten.

Hier enkele docu's die feiten naar voor brengen. in al die gevallen kan je jezelf wel wijsmaken van "het zal wel iets anders zijn" , maar dan ben je even erg als een religeuze. De feiten staan op zich.

Out of the blue (zeer goed, award winnende docu)

http://video.google.nl/videoplay?doc...37701731&hl=nl

History Channel UFO Hunters over de Iran case die hier aan bod kwam, met verklaringen van de originele Iraanse piloten

http://www.youtube.com/watch?v=-tYGh...lue&emb=0&aq=f


Docu over de Belgische UFO's ibegin jaren 90:

http://www.youtube.com/watch?v=QJ1Lp...lue&emb=0&aq=f

nogmaals exodus, ik ontken ook nergens het bestaan van UFO's. Maar niet elke UFO is onverklaarbaar, en van diegenen die (tot op heden) onverklaarbaar zijn is elke mogelijke bewering over de aard en de herkomst van die tuigen pure speculatie. Ik wil daar gerust aan meedoen, maar stel die speculaties aub niet voor als feiten

exodus 30 januari 2009 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3950696)
nogmaals exodus, ik ontken ook nergens het bestaan van UFO's. Maar niet elke UFO is onverklaarbaar, en van diegenen die (tot op heden) onverklaarbaar zijn is elke mogelijke bewering over de aard en de herkomst van die tuigen pure speculatie. Ik wil daar gerust aan meedoen, maar stel die speculaties aub niet voor als feiten

Er zijn geen speculaties als je je aan de feiten houdt. De feiten wijzen aan dat er tuigen met capaciteiten die onze huidige gekende technologie ver te boven gaan rondvliegen in onze atmosfeer. Of ontken jij dit?

Pieke 30 januari 2009 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3950753)
Er zijn geen speculaties als je je aan de feiten houdt. De feiten wijzen aan dat er tuigen met capaciteiten die onze huidige gekende technologie ver te boven gaan rondvliegen in onze atmosfeer. Of ontken jij dit?

het ontbreekt me aan technische expertise om daar een gefundeerd oordeel over te vellen, laat staan die speculatie af te doen als feit.

Het is wel mijn ervaring dat er een gat ligt tussen wat er op de R&D tafel ontwikkelt wordt en wat ervan openlijk naar buiten gebracht wordt.

exodus 30 januari 2009 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3950792)
het ontbreekt me aan technische expertise om daar een gefundeerd oordeel over te vellen, laat staan die speculatie af te doen als feit.

Een kleine opsomming van de feiten:

Citaat:

- tuigen die acceleraties aan verschillende machs kunnen doorstaan dat voor het menselijk lichaam fataal zou zijn (tenzij er geen zwaartekracht is in het tuig).

- ze maken plotse scherpe hoeken tijdens het vliegen zonder te vertragen.

- ze maken nauwelijks of geen geluid.

- ze kunnen onzichtbaar worden, vertonen soms verschillende kleuren.

- soms komen er kleine lichtgevende objecten uit die dan weer terugkeren

- ze tonen soms ook interesse in nucleaire silo's en kunnen nucleaire installaties platleggen (!). Ze kunnen interferern met de elektronica van vliegtuigen. (bron http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/UFOsBovenICBMs.htm en http://www.bibliotecapleyades.net/vi..._contact13.htm , getuigenis van miltair personeel op Larry King)

- ze tonen interesse in militaire bases

- ze zijn veel schotelvormig, soms ook lichtgevend met bizarre vormen, soms cilinder- of sigaarvorming.

- ze blijken soms uit het water te komen, op vaste plaatsen op de aarde zoals voor de kust van California in de Santa Catalina Channel die zeer diep is. ( http://ufocasebook.conforums.com/ind...num=1199298205 en http://www.realufos.net/2008/02/late...rged-ufos.html)

- ze reageren meestal evasief op de aanwezigheid van menselijke toestellen.
Dit zijn allemaal vaststaande feiten, veelvuldig vastgesteld en aangetoont in talloze cases. Ondubbelzinnig tonen ze wel wat aan. Wie of wat erin zit is speculatie, maar aan de hand van de feiten kan je wel enkele mogelijkheden opperen.

Pieke 30 januari 2009 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3950896)
Een kleine opsomming van de feiten:



Dit zijn allemaal vaststaande feiten, veelvuldig vastgesteld en aangetoont in talloze cases. Ondubbelzinnig tonen ze wel wat aan. Wie of wat erin zit is speculatie, maar aan de hand van de feiten kan je wel enkele mogelijkheden opperen.

je zegt het zelf, speculatie.

Maar je overzicht toont ook niet aan of de technologie die erachter zit buiten onze technische kennis ligt.

exodus 30 januari 2009 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3950910)
je zegt het zelf, speculatie.

Maar je overzicht toont ook niet aan of de technologie die erachter zit buiten onze technische kennis ligt.

Tuurlijk niet, maar dat kan het nooit aantonen tenzij zo'n schotel land en er een alien uitstapt. Wie of wat erin zit is speculatie. De feiten die ik opgesomd heb zijn echter vaststaand. Het wijst echter sterk in de richting van buitenaardsen, dat valt gewoonweg niet te ontkennen. Zonder dat het daarom bewezen is natuurlijk. Het blijft speculatie wegens het ontbrekend van absuluut bewijs, maar dat wil niet zeggen dat je geen logische mogelijkheden mag opperen. En als het menselijke technologie is, dan zitten we met een samenzwering van proporties. Als er nog een middenweg is mag jij het zeggen.

Of hoe de lat toch maar steeds verlegt wordt om geen conclusies te moeten trekken en het wereldbeeld in stand blijft.

Als je de feiten trouwens bekijkt kan je niets anders dan concluderen dat er iets aan de hand is: de feiten wijzen onvermijdelijk aan dat deze fantastische tuigen in ons luchtruim vliegen en van officiele zijde horen we er nooit iets over, behalve ontkenningen.

Pieke 30 januari 2009 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3950927)
Tuurlijk niet, maar dat kan het nooit aantonen tenzij zo'n schotel land en er een alien uitstapt. Wie of wat erin zit is speculatie. De feiten die ik opgesomd heb zijn echter vaststaand. Het wijst echter sterk in de richting van buitenaardsen, dat valt gewoonweg niet te ontkennen. Zonder dat het daarom bewezen is natuurlijk. Het blijft speculatie wegens het ontbrekend van absuluut bewijs, maar dat wil niet zeggen dat je geen logische mogelijkheden mag opperen. En als het menselijke technologie is, dan zitten we met een samenzwering van proporties. Als er nog een middenweg is mag jij het zeggen.

je wil dus dat ik speculeer? Zoals jij doet?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3950927)
Of hoe de lat toch maar steeds verlegt wordt om geen conclusies te moeten trekken en het wereldbeeld in stand blijft.

irrelevant. Maar doet dat deugd, dergelijke opmerkingen spuien?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3950927)
Als je de feiten trouwens bekijkt kan je niets anders dan concluderen dat er iets aan de hand is: de feiten wijzen onvermijdelijk aan dat deze fantastische tuigen in ons luchtruim vliegen en van officiele zijde horen we er nooit iets over, behalve ontkenningen.


Nogal wiedes. Ofwel weten ze het zelf ook niet, ofwel is het geheime technologie die, wel, geheim moet blijven, ofwel weten ze meer, maar willen ze het niet delen voor redenen die zij belangrijk achten. Welke van de 3 mogelijkheden de juiste is laat ik in het midden, maar gij weet natuurlijk wel welke het feit is

Akufen 30 januari 2009 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3951254)
Nogal wiedes. Ofwel weten ze het zelf ook niet, ofwel is het geheime technologie die, wel, geheim moet blijven, ofwel weten ze meer, maar willen ze het niet delen voor redenen die zij belangrijk achten. Welke van de 3 mogelijkheden de juiste is laat ik in het midden, maar gij weet natuurlijk wel welke het feit is

Nee, ze gelden (uiteraard) alledrie. Bepaalde verschijnselen zullen ze niet kunnen verklaren, van anderen weten ze dat het buitenaards is, en voor de rest zijn ze hoogst waarschijnlijk zelf verantwoordelijk.

Dat lijkt mij de meest logische verklaring.

parcifal 30 januari 2009 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3951279)
Nee, ze gelden (uiteraard) alledrie. Bepaalde verschijnselen zullen ze niet kunnen verklaren, van anderen weten ze dat het buitenaards is, en voor de rest zijn ze hoogst waarschijnlijk zelf verantwoordelijk.

Dat lijkt mij de meest logische verklaring.

Als je alle meer of minder waanzinnige speculaties aan de kant laat, blijft over dat 'ze' het zelf niet kunnen verklaren.

Dat is de meest logische verklaring, lijkt me. (uiteraard).

exodus 10 februari 2009 14:04

Het staat niet stil. Het publieke belangstelling en acceptatie voor UFO's begint toe te nemen. Weer een van de zovele sightings.

Citaat:

Griekenland in de ban van UFO's na getuigenissen piloten

09-02-2009 om 17:11 uur | 5,213 bekeken | UFO | WWW.NIBURU.NL | Print

Griekenland kampt met UFO-koorts nadat drie vliegtuigpiloten allen claimen op hetzelfde ogenblik een onbekend vliegend voorwerp gezien te hebben. Het officiële rapport, 'Lightning 2', werd geheim gehouden, maar is nu uitgelekt in de Griekse media.

Een piloot van Olympic Airways, op weg van Athene naar Londen, spotte in november 2007 "een object met een ongewone vorm, dat zich naar het westen van Athene begaf." Het voorwerp zou helderder dan een ster geweest zijn en zou een veranderlijke vorm gehad hebben.

Twee andere Olympic Airways-piloten, respectievelijk op weg naar Kos en Rhodos, maakte van hetzelfde fenomeen gewag. De controletoren op de luchthaven van Athene spotte het object eveneens.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20285

Sjaax 10 februari 2009 14:31

Hebben aliens eigenlijk stemrecht(plicht)? En zo ja, op welke partij(en) stemmen ze?

Johnny Blaze 10 februari 2009 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 3971293)
Hebben aliens eigenlijk stemrecht(plicht)? En zo ja, op welke partij(en) stemmen ze?

alleen gemeentelijk zolang ze niet genaturaliseerd zijn, als ik me niet vergis.

exodus 13 februari 2009 16:01

Hier een niuewe aflevering van Ufo Hunters. Ze onderzoeken sightings van extreem grote UFO's, waarvan sommige 1 mijl groot zijn.

Er komen verschillende getuigen aan bod, en de UFO's zijn ook op radar gezien. Conventionele verklaringen doorstaan de toets niet.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20305

exodus 16 februari 2009 14:30

Nog een zeer interessante aflevering van UFO Hunters. Dit maal gaat het over de chicago O'Hare ufo die gezien werd in november 2006, hangend over een terminal.

Er zijn verschillende getuigen van deze UFO, en men is aan de commmunicatie tapes geraakt tussen de controletoren en de verschillende betrokken partijen. Erin is duidelijk hoorbaar hoe verschillende individuen vanop verschillende posities melden dat ze een zwevende schijf zien hangen boven terminal C17. De reactie van de controletoren is eerst skepticisme maar dat veranderd in bezorgdheid naarmate er meer bevestigingen komen.

Na een tijdje schiet de UFO weg en laat een gat achter in het wolkendek.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20322

420yeahbaby 16 februari 2009 16:36

Aliens bestaan wel degelijk.
Er zal wel veel tussenzitten dat hoaxen zijn, maar ik geloof zéér sterk in het bezoek van buitenaardsen. Ik geloof nog sterker dat ze hier ook op de aarde ronddolen ;)
Maar hoe herken je hen die ons in hun gelijkenis schepte? ;)
Stof tot nadenken dat alien gedoe.
Disclosure is echter nog ver van ons bedje.

willem1940NLD 16 februari 2009 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 3981646)
Aliens bestaan wel degelijk.
Er zal wel veel tussenzitten dat hoaxen zijn, maar ik geloof zéér sterk in het bezoek van buitenaardsen. Ik geloof nog sterker dat ze hier ook op de aarde ronddolen ;)
Maar hoe herken je hen die ons in hun gelijkenis schepte? ;)
Stof tot nadenken dat alien gedoe.
Disclosure is echter nog ver van ons bedje.

Sommige verraden zichzelf op fora, maar het is niet-politiek-correct om zulke te ontmaskeren.

Akufen 17 februari 2009 21:05

AAAS: 'One hundred billion trillion' planets where alien life could flourish

Experiment 19 februari 2009 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 3984272)

Could you post that link again, I think it's gone awry :-P Merci!

Insdeath 19 februari 2009 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Onze realiteit is niet de enige.

Ben ik het mee eens.

Het zou me zeker niet verwonderen dat er 'dingen' bestaan die niet tot onze realiteit behoren (we kunnen ze niet zien, horen, ruiken, voelen of proeven; ofwel: we kunnen ze niet waarnemen met onze wereldse zintuigen).

Maar dat is dan ook de voornaamste reden waarom ik denk dat Aliens (toch op de manier waarop ze meestal beschreven worden; namelijk als eventueel mens-lijkende wezens die heel intelligent zijn) niet bestaan.

De mens ziet een Alien als iets dat tot onze realiteit behoort, of er zich toegang tot kan verschaffen op de een of andere manier.

Ik geloof in veel dingen die believers me vertellen, maar dit vind ik toch onzin. ofwel zou je al met héél sterke bewijzen moeten afkomen. Ik weet dat er veel getuigenissen zijn, maar die kunnen niet bevestigd worden...vaak is het een natuurfenomeen, of iets door de mens gemaakt. Zolang er geen beeldmateriaal van is, kan men vertellen wat men wil.
En dan nog kan men beeldmateriaal zeer makkelijk vervalsen.

Als het door duizenden mensen zou opgemerkt en gefilmd worden, ja dan wel..maar ondertussen blijft het zuivere speculatie.

Bah, zolang we er niet door aangevallen worden, zal het mij een zorg wezen...

Akufen 19 februari 2009 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3987307)
Could you post that link again, I think it's gone awry :-P Merci!

De titel googlen brengt meestal raad ;-)

http://www.telegraph.co.uk/sciencean...-flourish.html

Akufen 19 februari 2009 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath (Bericht 3987430)
Als het door duizenden mensen zou opgemerkt en gefilmd worden, ja dan wel..maar ondertussen blijft het zuivere speculatie.

Zo'n waarnemingen zijn er toch? De Phoenix Lights bijvoorbeeld.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phoenix_Lights

Je kan ook hier de vraag stellen of het niet over buitenaards "tuig" gaat of niet maar bon.

420yeahbaby 19 februari 2009 15:37

Den Belgian Triangle?
De Mexicanen dat UFO sightins al doodnormaal vinden?
De Mexicaanse overheid dat al vraagt aan de wereld: wat te doen met die ufo sightings?
Wat van die 1500 (JA DUIZEND VIJFHONDERD PLUS) ufo's laatst boven MExico met honderden honderden en nog es honderden getuigen?
Wat daarvan? :)

Experiment 19 februari 2009 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 3987467)
Den Belgian Triangle?
De Mexicanen dat UFO sightins al doodnormaal vinden?
De Mexicaanse overheid dat al vraagt aan de wereld: wat te doen met die ufo sightings?
Wat van die 1500 (JA DUIZEND VIJFHONDERD PLUS) ufo's laatst boven MExico met honderden honderden en nog es honderden getuigen?
Wat daarvan? :)

Inderdaad, Mexico is de UFO hotspot van deze planeet. Vooral rond de Popocatepl en andere vulkanen worden vaak "lichtschepen" gezien. I know, die hufters van Scientology verkondigen ook zo'n dingen met vulkanen, maar we weten allemaal dat die sekte alle wetenschappelijke en minder wetenschappelijke feiten gebruikt die in hun kraam passen. Vooral die massa ufo sighting van wel duizenden lichtjes die met elkaar communiceren is prachtig (youtube). Jaime Mausan heeft toffe reportages, gratis op't internet.

Experiment 19 februari 2009 15:57

http://www.youtube.com/watch?v=Oz1QHRnEEco

globalmedia 19 februari 2009 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3987505)

ze bestaan!

http://www.youtube.com/watch?v=6fMA8pgWxlk

Experiment 19 februari 2009 16:22

Verder zou ik ook nog het werk van Terrence McKenna en John E. Mack warm willen aanbevelen hieromtrent.

Experiment 19 februari 2009 16:26

www.sigh7ings.com

Beregoede site met enkel en alleen the good stuff! (de 5% van 95% bullshit), de mooiste docu's, programma's van UFO hunters, Jaime Mausan,... uren plezier!

420yeahbaby 19 februari 2009 16:27

I quote Terrence even:

"An alien experience, is a pyschedelic experience"

Zijn insights omtrent aliens worden vast en zeker met open armen ontvangen.
Het komt erop neer: waarom zouden ze zich tonen? We moorden ons eigen ras (mensheid) al uit, waarom zouden ze zich toonbaar maken?

Experiment 19 februari 2009 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 3987580)
I quote Terrence even:

"An alien experience, is a pyschedelic experience"

Zijn insights omtrent aliens worden vast en zeker met open armen ontvangen.
Het komt erop neer: waarom zouden ze zich tonen? We moorden ons eigen ras (mensheid) al uit, waarom zouden ze zich toonbaar maken?

Ik heb alvast zo'n ervaring op zak, op een geleide groepsreis door Costa Rica en Panama. Daar hebben ze mij ayahuascabrouwsels laten drinken, smerig vuil spul, laat je braken, maar daarna ga je naar "de overkant". Het was prachtig, maar de kennis vervaagt zoals bij een droom(DMT) en vloeit als goud uit je handen. Ben niet te beroerd om toe te geven dat die ervaring mijn leven veranderde. En vooral door de omgeving wordt je dan geprikkeld, het gezang van die mannen, de verschillende soorten groen van de bladeren, dierengeluiden, echt zo mooi :twisted:

Akufen 19 februari 2009 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 3987467)
Den Belgian Triangle?
De Mexicanen dat UFO sightins al doodnormaal vinden?
De Mexicaanse overheid dat al vraagt aan de wereld: wat te doen met die ufo sightings?
Wat van die 1500 (JA DUIZEND VIJFHONDERD PLUS) ufo's laatst boven MExico met honderden honderden en nog es honderden getuigen?
Wat daarvan? :)

"Jaa maar de paus was daar en die liet ballonnen op" ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be