Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Spreidingsplan houdt stand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240313)

Universalia 6 september 2017 15:11

Spreidingsplan houdt stand
 
BRON

(zou dubbel kunnen zijn maar dan staat het nogmaals in de 'verf')

Citaat:

Samen met Tsjechië en Roemenië stemden Slovakije en Hongarije in september 2015 tegen de beslissing van de Europese ministerraad om 120.000 migranten die duidelijk nood hebben aan internationale bescherming vanuit Griekenland en Italië naar de andere EU-landen over te brengen.
Foute boel!!!! :roll: :roll:

Klein Licht 6 september 2017 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8522015)
[b]Foute boel!!!! :roll: :roll:

België moet er dan maar een paar duizend meer opvangen volgens jou, om onze Oost-Europese vrienden wat te ontlasten?

Universalia 6 september 2017 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 8522068)
België moet er dan maar een paar duizend meer opvangen volgens jou, om onze Oost-Europese vrienden wat te ontlasten?

U hebt mij misbegrepen denk ik in de zin van, moeten we die tot vervelens toe nog altijd maar blijven ontvangen?

Volksverhuizingen kunnen we missen als de pest. :roll:

Trop c'est trop! :roll:

Als 'wij' dat blijvende overspoelen van de EU moeten beschouwen als een soort van vernieuwing dan ben ik van mening dat we beter zijn dat we alles terug gaan herstellen op de manier van zoals het voordien was mits de grenscontroles nog meer op te voeren.

Een gezonde handel met de ons omringende landen zoals vroeger maar die volksverhuizingen dienen een STOP toegeroepen te worden.

Ok, nu ga ik in tegen zijn die aan die volksverhuizingen véél verdienen waarschijnlijk zijnde Politici en mensenhandelaars. :roll:

Klein Licht 7 september 2017 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8522119)
U hebt mij misbegrepen denk ik in de zin van, moeten we die tot vervelens toe nog altijd maar blijven ontvangen?

Dat is toch iets anders dan de vraag of toekomende vluchtelingen wel of niet gespreid moeten worden over de unie?

Diego Raga 10 september 2017 14:06

Hoe zegt men fuck the EU in 't Hongaars ?:

Viktor Orban: I Will Never Allow Hungary To Be Turned Into A "Migrant Country"

https://www.liveleak.com/view?i=520_1505037134

Francken heeft nog 'n weg te gaan...

Xenophon 10 september 2017 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8522015)
BRON

(zou dubbel kunnen zijn maar dan staat het nogmaals in de 'verf')





Foute boel!!!! :roll: :roll:

Citaat:

Francken: ‘Solidariteit moet van twee kanten komen’
Waarom moet dat in Belgie dan niet?

Xenophon 10 september 2017 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8524294)
Hoe zegt men fuck the EU in 't Hongaars ?:

...


Citaat:

kibaszott az EU-ban

Blue Sky 10 september 2017 21:47

Niemand heeft het recht om de multiculturele samenleving op te dringen aan andere landen.

Diego Raga 10 september 2017 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8524312)

kibaszott az EU-ban

Merci, denk er al over om met de volgende congé eens naar Hongarije te gaan.
Moet een verademing zijn om eens géén moslims in het straatbeeld te zien, zoals dat 5 jaar geleden in Praag het geval was. ;-)

Universalia 11 september 2017 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8524455)
Merci, denk er al over om met de volgende congé eens naar Hongarije te gaan.
Moet een verademing zijn om eens géén moslims in het straatbeeld te zien, zoals dat 5 jaar geleden in Praag het geval was. ;-)

Dat moet inderdaad een verademing zijn.

Iemand haalde hier in een draadje al aan dat je in Japan er ook niet veel tegen zal komen, moslims dus.

Ook de Polen beginnen die volksverhuizingen wat beu te worden dacht ik.

Je zou het voor minder beu worden en kijk maar eens wat een tegenstand van de EU Victor Orban krijgt ondanks hij gelijk heeft. :oops:

Wie heeft dat op zijn/haar geweten dat ooit toegelaten te hebben.

Anna List 11 september 2017 08:02

iemand moet mij toch eens uitleggen hoe je zo'n spreidingsplan rijmt met 'vrij verkeer van personen' in de EU en met Schengen.

Guinevere 11 september 2017 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8524294)
Hoe zegt men fuck the EU in 't Hongaars ?:

Viktor Orban: I Will Never Allow Hungary To Be Turned Into A "Migrant Country"

https://www.liveleak.com/view?i=520_1505037134

Francken heeft nog 'n weg te gaan...

Viktor Orban: wel de lusten van de EU, niet de lasten.

Hoomer 11 september 2017 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8524726)
Viktor Orban: wel de lusten van de EU, niet de lasten.

Welke lusten?

Lukkas 11 september 2017 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8524726)
Viktor Orban: wel de lusten van de EU, niet de lasten.

We noteren dat u (moslim)migranten in de rubriek 'lasten' plaatst. :lol:

daiwa 11 september 2017 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8524791)
We noteren dat u (moslim)migranten in de rubriek 'lasten' plaatst. :lol:

Touché!!!! :-D:-D

Anna List 11 september 2017 12:10

volgens mij lust Guinevere er wel pap van anders.

Diego Raga 11 september 2017 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8524629)
Dat moet inderdaad een verademing zijn.

Zo is dat.
De enige ‘vreemdelingen’ die ik daar op 5 dagen tijd ontmoette, waren oa een Afrikaans Engelssprekend koppel.
Toen die me met de reflexcamera foto’s van historische gebouwen zagen maken, vroegen ze me om hen met hun eigen toestel te kieken, met een kerk op de achtergrond.
Graag gedaan uiteraard.
Verder zag ik nog een Maleisisch/Indonesisch moslimgezin, duidelijk toeristen, waarvan de vrouw mooie traditionele gewaden droeg en de man een duur uitziend kostuum en ook hun drie kinderen zagen er afgeborsteld uit.

Voor de rest waande ik me in het Vlaanderen van de jaren ’60-70, toen je de allochtonen nog op één hand kon tellen.
Citaat:

Iemand haalde hier in een draadje al aan dat je in Japan er ook niet veel tegen zal komen, moslims dus.

Ook de Polen beginnen die volksverhuizingen wat beu te worden dacht ik.

Je zou het voor minder beu worden en kijk maar eens wat een tegenstand van de EU Victor Orban krijgt ondanks hij gelijk heeft. :oops:

Wie heeft dat op zijn/haar geweten dat ooit toegelaten te hebben.
De geloofwaardigheid van de EU is bij de bevolking nu al richting vriespunt aan ’t zakken.
Geef het nog enkele jaren en dan zal zich dat politiek vertalen in een ruk naar rechts, waardoor de EU-poco’s hun schup zullen mogen afkuisen, idem als hun moslimtroetsels.

Diego Raga 11 september 2017 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8524726)
Viktor Orban: wel de lusten van de EU, niet de lasten.

Over de lusten van de massa-immigratie, is er alvast weinig positiefs te melden voor de Europese bevolking.
Over de lasten van de massa-immigratie, is er al wél een en ander berekend, mn in Merkelland:

“Het Duitse Ifo, of voluit Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung van de Universität München (Instituut voor Economisch Onderzoek) is zo'n instelling. Het onderzocht de directe kosten op korte termijn voor huisvesting, voeding, kinderopvang, taalcursussen en trainingen, plus administratieve kosten. Het schat dat de migrantenstroom veel meer geld zullen kosten aan de Duitsers dan wat eerder verwacht is. Het meldt ook dat veel migranten laagopgeleid zijn en – gemiddeld beschouwd – weinig netto bijdrage zullen toevoegen aan de Duitse economie.”

http://de-bron.org/content/kosten-mi...en-duidelijker

En dan nemen we de Ifo-bronlink er even bij:

Ifo Institute Increases Estimates of Refugee Costs to 21.1 Billion Euros for 2015 Alone

http://www.cesifo-group.de/ifoHome/p...echtlinge.html

En dat hallucinante jaarlijkse bedrag is dus nog maar alleen voor Duitsland berekend.
Je kan dus wel stellen dat de lasten in heel Europa nog ’n veelvoud (zullen) bedragen van hierboven, dit alles uiteraard op te hoesten door het merendeel van de autochtone bevolking in de vorm van verhoogde belastingen en doorgedreven bezuinigingen.

Je ziet, Orban en de andere prezzes van de Visagradlanden hebben dus meer gezond verstand in het topje van hun pink zitten, dan de hele hypocriete EU-graaibende bij elkaar.

zonbron 12 september 2017 04:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8522015)
BRON

(zou dubbel kunnen zijn maar dan staat het nogmaals in de 'verf')





Foute boel!!!! :roll: :roll:

Idd. Ultra foute boel wanneer de politiekers zelfs eigen 'zielige blanke' kindjes in de wind zetten.



Ik geef, terzake en enkel 'ter heinnering', iets klaar en duidelijjk:




De veelvuldige EURO's zijn bij verschillende EU-'freaks' blijkbaar het verkeerde gat 'ingeschoten', zelfs dat van hun o schuldig geboren kinderen...

W8 & C...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be