Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   nieuw lid worden onmogelijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235699)

Anna List 15 november 2016 12:19

nieuw lid worden onmogelijk
 
beste moderatie,


nieuwe lid worden is niet meer mogelijk, er worden naar verluidt geen bevestigingsmails gestuurd.

is het een bewuste keuze om dit forum te laten uitdoven? graag enige toelichting.

groet,
Anna

Xenophon 15 november 2016 14:02

Ook de functie 'paswoord vergeten' werkt niet, er wordt geen mail met een nieuw paswoord verstuurd.

Anna List 15 november 2016 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8290743)
Ook de functie 'paswoord vergeten' werkt niet, er wordt geen mail met een nieuw paswoord verstuurd.

ge moet dat op een briefke schrijven en in uw portemonnee steken, en liefst voor alle mogelijke accounts die ge hebt overal t zelfde paswoord en dezelfde pin gebruiken, dat is t gemakkelijkst, en dan speelt ge dat nooit kwijt! :p

Xenophon 16 november 2016 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8290767)
ge moet dat op een briefke schrijven en in uw portemonnee steken, en liefst voor alle mogelijke accounts die ge hebt overal t zelfde paswoord en dezelfde pin gebruiken, dat is t gemakkelijkst, en dan speelt ge dat nooit kwijt! :p

Ik gebruik altijd mijn geboortedatum, die weet toch niemand, superveilig.

Anna List 16 november 2016 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8291668)
Ik gebruik altijd mijn geboortedatum, die weet toch niemand, superveilig.

ik gebruik altijd en overal 'wachtwoord01' daar komt niemand achter!

Dadeemelee 16 november 2016 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8291694)
ik gebruik altijd en overal 'wachtwoord01' daar komt niemand achter!

Wat is er mis met 123456 ?

Eyjafjallajökull 16 november 2016 17:29


reservespeler 16 november 2016 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8291694)
ik gebruik altijd en overal 'wachtwoord01' daar komt niemand achter!

Ik gebruik gewoon "wachtwoord-verkeerd", als je dan iets ingeeft, zegt de site van zelf: "wachtwoord verkeerd".


Alle gekheid op een stokje, ik heb een logica in mijn paswoord (wij moeten maandelijks een nieuw paswoord aanmaken). Het basiswoord blijft, er verandert gewoon één letter van het woord en de cijfers veranderen met het jaar en de maand. Waarbij het maandcijfer bepalend is voor de letter die verandert.

Een klein voorbeeldje (dit is echt niet mijn paswoord en de cijfers zijn ook ietske anders).

in:
Januari 2015 is mijn paswoord: Gena1501
Februari 2015 is mijn paswoord: Genb1502
November 2015 is mijn paswoord: Genk1511
Januari 2016 is mijn paswoord: Gena1601

enz.....

Genk is dan het basiswoord en de cijfers zijn jaar en maand afhankelijk.

The Paulus Experience 16 november 2016 20:21

Ik gebruik gewoon mijn nicknaam met de dag dat ik me registreer. eenvoudig terug te vinden.

Wapper 16 november 2016 20:48

Een lange wachtwoordzin is eenvoudiger te onthouden en heel robuust: niet te kraken met "brute force" methodes:

MijnHondBobbyHeeftElkeMaandagDeSchijterij
HetIsAllemaalDeSchuldVanBartDeWeverEnDeN-VA

L0phtCrack & consoorten kunnen hier maanden op knabbelen...

Hypochonder 16 november 2016 20:52

Dit is misschien een drastische ingreep tegen de trollen die zich continu registreren.

Pontifex 16 november 2016 22:33

Beste forumgebruikers,

In overleg met de eigenaar werd enige tijd geleden besloten om het forum voor onbepaalde duur ontoegangkelijk te maken voor nieuwe leden, dit om een eind te maken aan het aanmaken van dubbelnicks om bans te omzeilen.


Pontifex.

Het Verzet 16 november 2016 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8291728)
Ik gebruik gewoon "wachtwoord-verkeerd", als je dan iets ingeeft, zegt de site van zelf: "wachtwoord verkeerd".


Alle gekheid op een stokje, ik heb een logica in mijn paswoord (wij moeten maandelijks een nieuw paswoord aanmaken). Het basiswoord blijft, er verandert gewoon één letter van het woord en de cijfers veranderen met het jaar en de maand. Waarbij het maandcijfer bepalend is voor de letter die verandert.

Een klein voorbeeldje (dit is echt niet mijn paswoord en de cijfers zijn ook ietske anders).

in:
Januari 2015 is mijn paswoord: Gena1501
Februari 2015 is mijn paswoord: Genb1502
November 2015 is mijn paswoord: Genk1511
Januari 2016 is mijn paswoord: Gena1601

enz.....

Genk is dan het basiswoord en de cijfers zijn jaar en maand afhankelijk.

Doe dan gewoon geen moeite, is moeilijker te onthouden dan het te brute forcen is.

Zoals Wapper zegt, een zin is eigenlijk gemakkelijk te onthouden. En als het kan, voeg er ook de leestekens aan toe.

Voor dit forum zou je bvb kunnen nemen: "DitForumWerktVanGeen2Kloten!"

Wapper 17 november 2016 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8291728)
Een klein voorbeeldje (dit is echt niet mijn paswoord en de cijfers zijn ook ietske anders).

in:
Januari 2015 is mijn paswoord: Gena1501
Februari 2015 is mijn paswoord: Genb1502
November 2015 is mijn paswoord: Genk1511
Januari 2016 is mijn paswoord: Gena1601

enz.....

Genk is dan het basiswoord en de cijfers zijn jaar en maand afhankelijk.

Zoals het Het Verzet al aangaf: het probleem met uw paswoordschema is dat de lengte veel te kort is: mijngeheimpaswoordgena1611 is vele ordes moeilijker te kraken....

Xenophon 17 november 2016 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 8292010)
Beste forumgebruikers,

In overleg met de eigenaar werd enige tijd geleden besloten om het forum voor onbepaalde duur ontoegangkelijk te maken voor nieuwe leden, dit om een eind te maken aan het aanmaken van dubbelnicks om bans te omzeilen.


Pontifex.

Is dit dan niet een beetje overdreven, het medicijn lijkt me erger dan de kwaal.

zonbron 17 november 2016 05:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 8292010)
Beste forumgebruikers,

In overleg met de eigenaar werd enige tijd geleden besloten om het forum voor onbepaalde duur ontoegangkelijk te maken voor nieuwe leden, dit om een eind te maken aan het aanmaken van dubbelnicks om bans te omzeilen.


Pontifex.

En wat met iemand die met een SUPER UPDATE of BREAKING NEWS komt?

Of gewoon... weet ik wat...

Ik ben hier ooit terecht gekomen... en het was hoogstnodig. Censuur overal.

Met alle respect.

zb

zonbron 17 november 2016 05:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8292132)
Is dit dan niet een beetje overdreven, het medicijn lijkt me erger dan de kwaal.

Second that.

Karel Martel B 17 november 2016 06:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8292132)
Is dit dan niet een beetje overdreven, het medicijn lijkt me erger dan de kwaal.

Je kan toch Maarten een mailtje sturen?

TheFourHorsemen 17 november 2016 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 8292010)
Beste forumgebruikers,

In overleg met de eigenaar werd enige tijd geleden besloten om het forum voor onbepaalde duur ontoegangkelijk te maken voor nieuwe leden, dit om een eind te maken aan het aanmaken van dubbelnicks om bans te omzeilen.


Pontifex.

Vreest u dan niet dat dit forum langzamerhand gaat doodbloeden? Ik ben nog niet zo lang op dit forum dus erg goed kan ik het niet beoordelen, maar ik heb toch de indruk dat dit forum vroeger diverser was. Nu lijkt het alsof er slechts een vrij kleine kern is die 80% van de reacties voor zijn rekening neemt.

Anna List 17 november 2016 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8291728)
Ik gebruik gewoon "wachtwoord-verkeerd", als je dan iets ingeeft, zegt de site van zelf: "wachtwoord verkeerd".


Alle gekheid op een stokje, ik heb een logica in mijn paswoord (wij moeten maandelijks een nieuw paswoord aanmaken). Het basiswoord blijft, er verandert gewoon één letter van het woord en de cijfers veranderen met het jaar en de maand. Waarbij het maandcijfer bepalend is voor de letter die verandert.

Een klein voorbeeldje (dit is echt niet mijn paswoord en de cijfers zijn ook ietske anders).

in:
Januari 2015 is mijn paswoord: Gena1501
Februari 2015 is mijn paswoord: Genb1502
November 2015 is mijn paswoord: Genk1511
Januari 2016 is mijn paswoord: Gena1601

enz.....

Genk is dan het basiswoord en de cijfers zijn jaar en maand afhankelijk.

maar eigenlijk ben je Brugge supporter en geen Genk supporter?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be