Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Interpol: Meer dan 170 IS-terroristen onderweg naar Europa (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239815)

Universalia 22 juli 2017 21:07

Interpol: Meer dan 170 IS-terroristen onderweg naar Europa
 
BRON

Detail tekst:

Citaat:

Interpol heeft een lijst verspreid met namen van 173 IS-terroristen die opgeleid zijn om in Europa zelfmoordaanslagen te plegen als vergelding voor de nederlagen die de terreurgroep lijdt in het Midden-Oosten. Dat schrijft de Britse krant The Guardian.
Wel daar moest je echt géén slimme voor zijn om dat te zien aankomen.

Ze hebben het IS min of meer verslagen in die landen en die gaan nu op zoek naar andere oorden.

Stel ik mij wel de vraag, als vragensteller van dienst weet u wel, als ze dat weten en er lijsten van bestaan van wie het zijn, waarom houden ze die niet tegen? 8O 8O

nabat54 23 juli 2017 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8494842)
BRON

Detail tekst:



Wel daar moest je echt géén slimme voor zijn om dat te zien aankomen.

Ze hebben het IS min of meer verslagen in die landen en die gaan nu op zoek naar andere oorden.

Stel ik mij wel de vraag, als vragensteller van dienst weet u wel, als ze dat weten en er lijsten van bestaan van wie het zijn, waarom houden ze die niet tegen? 8O 8O



"Er zijn nog geen aanwijzingen dat de personen op de lijst al in Europa zijn aangekomen, "

Ze verplaatsen zich ook via diverse landen om deel te nemen aan terreuractiviteiten.’

"Interpol vraagt de lidstaten of ze informatie kunnen geven over de personen op de lijst en of ze willen
nagaan of deze personen via hun grenzen zijn gepasseerd. Interpol wil ook alles weten over hun mogelijke
gerechtelijke antecedenten, biometrische gegevens, paspoortnummers, activiteiten op sociale media of
een overzicht van de reizen die ze recentelijk hebben gemaakt."


Ze zijn onderweg , en verplaatsen zich doorheen verschillende landen, dus het is niet dat ze ze maar moeten uit hun bed lichten.
Ik zie de vraag van Interpol eerder als , geef ons zoveel info , alle stukjes van de puzzel samen krijgen, want deze 170 zijn wel de echte zotten en ze zijn getraind, en ik vrees dat deae wel hun baard afscheren als ze zich al als vrouw zouden verkleden.

Maar normaal gezien, zouden hun familie, vrienden , hun logistiek netwerk nu al in kaart gebracht moeten zijn.

HOUZEE ! 23 juli 2017 10:52

Welkom vrienden! Wat kunnen wij voor hen betekenen? Een jobke in de kerncentrale? Een leefloon voor de madam? 70 Europese maagden?

kelt 23 juli 2017 10:52

In Mosul gooit men ,luidens berichten van verleden week,gevangengenomen IS-strijders van de daken om te voorkomen dat ze naderhand door corrupte,of nog erger,welwillende-,autoriteiten ooit weer vrij zouden komen.

Na de immense strijd de laatste 3 jaar,waarbij ongenoemde aantallen burgers en strijders omkwamen wordt dit kwaad ter plaatse uitgeroeid zodra de kans zich voordoet.

In Europa wacht IS-strijders ook een "deradicaliseringtraject",maar dan anders.....:?

daiwa 23 juli 2017 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8495050)
Welkom vrienden! Wat kunnen wij voor hen betekenen? Een jobke in de kerncentrale? Een leefloon voor de madam? 70 Europese maagden?

Deze moordenares zal voorlopig niet terug komen.

Citaat:

Duitse (16) die wegliep en met IS-strijder trouwde, had ondervoede baby bij toen ze werd opgepakt in Irak.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-in-Irak.dhtml

Diego Raga 23 juli 2017 18:37

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 8494984)
... want deze 170 zijn wel de echte zotten en ze zijn getraind, en ik vrees dat deae wel hun baard afscheren als ze zich al als vrouw zouden verkleden.

Blijft gemakkelijk te herkennen, want zonder baard/snor gaan ze er ongeveer zo uitzien:

Bijlage 106544

Demper 23 juli 2017 18:38

Geen probleem, jan modaal kiest hiervoor.

Skobelev 24 juli 2017 05:58

De bloemen zijn besteld, de kaarsjes gekocht, de liedjes geoefend.

Klein Licht 24 juli 2017 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8495374)
Blijft gemakkelijk te herkennen, want zonder baard/snor gaan ze er ongeveer zo uitzien:

Die nr 10 ziet er inderdaad al wa verdacht uit

Anna List 24 juli 2017 12:45

die komen onze pensioenen betalen.

IJsboer 24 juli 2017 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8494842)
BRON

Detail tekst:



Wel daar moest je echt géén slimme voor zijn om dat te zien aankomen.

Ze hebben het IS min of meer verslagen in die landen en die gaan nu op zoek naar andere oorden.

Stel ik mij wel de vraag, als vragensteller van dienst weet u wel, als ze dat weten en er lijsten van bestaan van wie het zijn, waarom houden ze die niet tegen? 8O 8O

IS gaat een soort van guerillia organisatie worden die overal in de wereld doelwitten zal aanvallen om daar het huidige regime trachten te destabiliseren tot een staatsgreep naar Islamitische Provincie mogelijk is. De rol van de gematigde moslim is om meer en meer islamitisch gezinde voorstellen via linkse oppositie door te voeren achter de schermen. Hoe werp je een regime omver? Links stemmen. Hoe houd je een regime aan? Rechts stemmen. Dus nu stemmen ze links tot ook België een Islamitische Staat wordt, daarna stemmen zij rechts en kunnen wij niet meer stemmen. Vlaanderen zal zijn rol van onderdrukt, bezet grondgebied telkens opnieuw vervullen, want de gemiddelde Vlaming geeft geen moer om zijn afkomst.

Thuleander 24 juli 2017 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8495375)
Geen probleem, jan modaal kiest hiervoor.

2

De doorsnee burgertrut heeft hier met overtuiging voor gestemd, dus ik zie geen enkel probleem.

Tenzij de doorsnee burgertrut niet bekwaam is om een goede stemkeuze te maken, natuurlijk.
In dat geval zouden we het stemmen beter afschaffen.

daiwa 24 juli 2017 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8495374)
Blijft gemakkelijk te herkennen, want zonder baard/snor gaan ze er ongeveer zo uitzien:

Bijlage 106544

Ook de FIFA plooit dus voor de islam.
Hoofddeksels zijn verboden voor de spelers uitgezonderd voor de doelman mits een medisch attest.

TREBRON 24 juli 2017 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8495847)
Ook de FIFA plooit dus voor de islam.
Hoofddeksels zijn verboden voor de spelers uitgezonderd voor de doelman mits een medisch attest.

De FIFA plooit voor geld................veeeeeeeel geld.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be