Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Pandareus 15 mei 2016 09:36

[QUOTE=Peche;8102547]Maareeuhh ik ben vooral benieuwd wat Isran nog te delen heeft over zijn ervaringen.
Mensen die dan ervaringen hebben doen altijd zo achterdochtig. :)[/quote]

We hebben hier ooit nog een groot licht gehad die had ook ervaringen. De alien had hem bij zijn onderste Chacra's gepakt zei hij. En hij was ernstig hee.

Peche 15 mei 2016 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
We hebben hier ooit nog een groot licht gehad die had ook ervaringen. De alien had hem bij zijn onderste Chacra's gepakt zei hij. En hij was ernstig hee.

Klinkt mij niet vreemd. Zulke ervaringen gebeuren...onder invloed lol.
Gatekeepers kunnen 1 bij de ballen grijpen en laten janken. Lessons learned afterwards:lol:

kiko 15 mei 2016 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8102521)
De ontdekking van de nanotechnologie is de toekomst.

Niet echt een antwoord op mijn vraag, om het zachtjes uit te drukken.

Chapiro 15 mei 2016 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8102614)
Dat is een dooddoener.
Je kan perfect een rijke spiritualiteit beleven zonder mee te gaan in flutverhalen en andere zweverige kul.
Het besef van een materialistisch wereldbeeld heeft bovendien als voordeel dat men zijn kostbare en energie niet verspilt aan luchtkastelen, maar dat men de essentie herkent van spiritualiteit: namelijk het delen van esthetiek, het ervaren van verbondenheid.

Daarom is de Tzolkin kalender van de maya's vervangen door de Gregoriaanse.
Dat bleek efficiënter voor de economie.

Als extra:

Neem Dante en zijn goddelijke komedie, deze werd meegenomen door zijn overleden geliefde beatrice door de drie rijken van het hiernamaals.

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_goddelijke_komedie



l

Chapiro 15 mei 2016 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8102675)
Niet echt een antwoord op mijn vraag, om het zachtjes uit te drukken.

Dat klopt.
Vond em zelf wel wat hebben. :mrgreen:

Chapiro 15 mei 2016 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8102675)
Niet echt een antwoord op mijn vraag, om het zachtjes uit te drukken.

Ik moet de eerste UFO nog tegenkomen.
Neemt niet weg dat sommige piloten wel deze waarneming hebben.

Misschien is het wel zo dat na je overlijden de energie/bewustzijn wordt meegenomen door aliens naar een andere planeet.
Je kunt het zo gek maken als mogelijk. Toch?

Kristof Piessens 15 mei 2016 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8102733)
Ik moet de eerste UFO nog tegenkomen.
Neemt niet weg dat sommige piloten wel deze waarneming hebben.

Misschien is het wel zo dat na je overlijden de energie/bewustzijn wordt meegenomen door aliens naar een andere planeet.
Je kunt het zo gek maken als mogelijk. Toch?

Weerleg dan eerst de dood van een fysieke lichaam, die gaat dood maar wat er in zit blijkt volgens veel mensen gewoon een donker gat te zijn en niets is er na de dood, zo is toch het perspectief ? Niet ?

Mensen vergeten vaak dat het in dit leven om een bepaalde spel gaat je op allerlei manieren kan/kunt beschouwen of zelfs daar grappig over doen of er te serieus over doen, normen en waarden draait om dat aspect dat er grenzen zijn aan het gedrag dat de grondslag is en synoniem is voor wat het waard is...weinigen zijn behapt met een vlotte gevoel voor communicatie en een ingewijde weet dan wat je voed en wat niet, het spel suggereert dan dat je dan leert om te gaan met wat je wil dat er geschiedt en wat je niet wil dat er geschiedt, andere woorden kun je ook zeggen wat je wilt creëren en wat je wilt ontcreëren, zelfkennis is in communicatiebegrippen het eerste wat iedere mens bezit.

Een theorie betekend an sich niet dat het niet waar is wat er waargenomen word dus ga ik er van uit dat het bewijs hiervan op grote schaal een impact heeft want als er volgens een theorie een stelling ingenomen wordt volgens bovenstaande apestrofe denk ik dat de meesten wel heel erg verkeerd bezig zijn....controle is in dit leven niet alles en daar zit hem de denkfout met betrekking tot bewustzijnsvormen...en zeker dat je ziet in hoeverre de meeste mensen juist toelaten dat wat er met hen gebeurd eigenlijk hun eigen verantwoordelijkheid is, in niet mis te verstane woorden kan ik enkel zeggen niemand heeft controle over iets enkel heb je controle over jezelf !!

Chapiro 15 mei 2016 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8102780)
Weerleg dan eerst de dood van een fysieke lichaam, die gaat dood maar wat er in zit blijkt volgens veel mensen gewoon een donker gat te zijn en niets is er na de dood, zo is toch het perspectief ? Niet ?

Mensen vergeten vaak dat het in dit leven om een bepaalde spel gaat je op allerlei manieren kan/kunt beschouwen of zelfs daar grappig over doen of er te serieus over doen, normen en waarden draait om dat aspect dat er grenzen zijn aan het gedrag dat de grondslag is en synoniem is voor wat het waard is...weinigen zijn behapt met een vlotte gevoel voor communicatie en een ingewijde weet dan wat je voed en wat niet, het spel suggereert dan dat je dan leert om te gaan met wat je wil dat er geschiedt en wat je niet wil dat er geschiedt, andere woorden kun je ook zeggen wat je wilt creëren en wat je wilt ontcreëren, zelfkennis is in communicatiebegrippen het eerste wat iedere mens bezit.

Een theorie betekend an sich niet dat het niet waar is wat er waargenomen word dus ga ik er van uit dat het bewijs hiervan op grote schaal een impact heeft want als er volgens een theorie een stelling ingenomen wordt volgens bovenstaande apestrofe denk ik dat de meesten wel heel erg verkeerd bezig zijn....controle is in dit leven niet alles en daar zit hem de denkfout met betrekking tot bewustzijnsvormen...en zeker dat je ziet in hoeverre de meeste mensen juist toelaten dat wat er met hen gebeurd eigenlijk hun eigen verantwoordelijkheid is, in niet mis te verstane woorden kan ik enkel zeggen niemand heeft controle over iets enkel heb je controle over jezelf !!


Chapiro 15 mei 2016 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8102780)
Weerleg dan eerst de dood van een fysieke lichaam, die gaat dood maar wat er in zit blijkt volgens veel mensen gewoon een donker gat te zijn en niets is er na de dood, zo is toch het perspectief ? Niet ?

Mensen vergeten vaak dat het in dit leven om een bepaalde spel gaat je op allerlei manieren kan/kunt beschouwen of zelfs daar grappig over doen of er te serieus over doen, normen en waarden draait om dat aspect dat er grenzen zijn aan het gedrag dat de grondslag is en synoniem is voor wat het waard is...weinigen zijn behapt met een vlotte gevoel voor communicatie en een ingewijde weet dan wat je voed en wat niet, het spel suggereert dan dat je dan leert om te gaan met wat je wil dat er geschiedt en wat je niet wil dat er geschiedt, andere woorden kun je ook zeggen wat je wilt creëren en wat je wilt ontcreëren, zelfkennis is in communicatiebegrippen het eerste wat iedere mens bezit.

Een theorie betekend an sich niet dat het niet waar is wat er waargenomen word dus ga ik er van uit dat het bewijs hiervan op grote schaal een impact heeft want als er volgens een theorie een stelling ingenomen wordt volgens bovenstaande apestrofe denk ik dat de meesten wel heel erg verkeerd bezig zijn....controle is in dit leven niet alles en daar zit hem de denkfout met betrekking tot bewustzijnsvormen...en zeker dat je ziet in hoeverre de meeste mensen juist toelaten dat wat er met hen gebeurd eigenlijk hun eigen verantwoordelijkheid is, in niet mis te verstane woorden kan ik enkel zeggen niemand heeft controle over iets enkel heb je controle over jezelf !!

Tja, het is algemeen bekend dat materie vroeg of laat vergankelijk is.
Zo ook het stoffelijk lichaam.
Wat er in dat lichaam zit is stoffelijk dus ook vergankelijk, Dus oom het bewustzijn dat eveneens is opgeslagen in de hersenen.
Als de eigenaar van dat bewustzijn is overleden, dan heeft dat bewustzijn m.i. geen functie meer.

Dat de mens verantwoordelijk is voor zijn eigen daden moge duidelijk zijn.
Helaas zit het probleem in het feit dat de overheden bezig zijn deze controle over te nemen.
Onze controle bestaat enkel nog uit protest of gewelddadigheden tegen die overheden, maar ook dat wordt bestraft door de overheden.
De vrije mens die zij eigen controle voert verdwijnt.

Xenophon 15 mei 2016 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8102687)
Daarom is de Tzolkin kalender van de maya's vervangen door de Gregoriaanse.
Dat bleek efficiënter voor de economie.

Als extra:

Neem Dante en zijn goddelijke komedie, deze werd meegenomen door zijn overleden geliefde beatrice door de drie rijken van het hiernamaals.

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_goddelijke_komedie



l

Eerst was er Vergilius.

Chapiro 15 mei 2016 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8102906)
Eerst was er Vergilius.

Welk werk bedoelt u?
Aeneas in de onderwereld?

Kristof Piessens 15 mei 2016 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8102894)
Tja, het is algemeen bekend dat materie vroeg of laat vergankelijk is.
Zo ook het stoffelijk lichaam.
Wat er in dat lichaam zit is stoffelijk dus ook vergankelijk, Dus oom het bewustzijn dat eveneens is opgeslagen in de hersenen.
Als de eigenaar van dat bewustzijn is overleden, dan heeft dat bewustzijn m.i. geen functie meer.

Dat de mens verantwoordelijk is voor zijn eigen daden moge duidelijk zijn.
Helaas zit het probleem in het feit dat de overheden bezig zijn deze controle over te nemen.
Onze controle bestaat enkel nog uit protest of gewelddadigheden tegen die overheden, maar ook dat wordt bestraft door de overheden.
De vrije mens die zij eigen controle voert verdwijnt.

Dat is nog relatief hoor, de beste uitgangspunt is dat veel mensen veelal onbewust leven, de drempel is uiteindelijk toe te geven dat er iets aan moet worden gedaan, wetten zijn onveranderbaar maar mensen kunnen op lange of korte tijd snel of moeizaam veranderen, vanuit dat uitgangspunt is het dan de kwestie om bewust te worden van dat onbewuste gedrag of denken.

Verliezen kunnen ze niet want de overheid heeft helemaal geen controle over de mens noch andere mensen kunnen eenzijdig andere mensen veranderen...

De eerste stap is al toe te geven dat je niet perfect bent, je bent al perfect alleen hebben de mensen moeite met het totaalbeeld van zichzelf waarvan het slechte of onbewuste gedeelte vaak onderbelicht blijft...het doel is daarvan dat je je daarvan bewust wordt om te voorkomen dat je feiten gaat ontkennen waarvan je zelf de verantwoordelijkheid niet van kunt bewijzen, voor mij geldt het bewijs van het bewijs niet als zodanig maar ik weet wel wie ik toelaat en met wie ik niet wil mee te maken hebben, als dat het geval is zal betrokkenen toch maar wegen zoeken waarbij die toch maar iedere conflicterende confrontatie met de betrokenne slachtoffers uit de weg gaat.

Cru maar je eigen vrijheid is belangrijker en dat binnen het raamwerk van de wetten, daarbuiten kun je niet gaan...alleszins, ze spelen het zodanig waarbij kwetsbaarheid een symptoom is waarvan ze denken hun 'rechten' te kunnen halen ten aanzien van hun eigen kwaadwillendheid en dat toch maar goed te praten, desgewenst zelfs ontkennen dat er iemand tussen staat die jou hindert te zijn wie je bent met je min als pluspunten, tenslotte is niemand perfect, je bent al perfect zoals je gekomen bent het enigste verschil is dan de manier waarop je je gedraagt en dat is duidelijk ofwel onbewust ofwel bewust !

Chapiro 15 mei 2016 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 8103071)
Dat is nog relatief hoor, de beste uitgangspunt is dat veel mensen veelal onbewust leven, de drempel is uiteindelijk toe te geven dat er iets aan moet worden gedaan, wetten zijn onveranderbaar maar mensen kunnen op lange of korte tijd snel of moeizaam veranderen, vanuit dat uitgangspunt is het dan de kwestie om bewust te worden van dat onbewuste gedrag of denken.

Verliezen kunnen ze niet want de overheid heeft helemaal geen controle over de mens noch andere mensen kunnen eenzijdig andere mensen veranderen...

De eerste stap is al toe te geven dat je niet perfect bent, je bent al perfect alleen hebben de mensen moeite met het totaalbeeld van zichzelf waarvan het slechte of onbewuste gedeelte vaak onderbelicht blijft...het doel is daarvan dat je je daarvan bewust wordt om te voorkomen dat je feiten gaat ontkennen waarvan je zelf de verantwoordelijkheid niet van kunt bewijzen, voor mij geldt het bewijs van het bewijs niet als zodanig maar ik weet wel wie ik toelaat en met wie ik niet wil mee te maken hebben, als dat het geval is zal betrokkenen toch maar wegen zoeken waarbij die toch maar iedere conflicterende confrontatie met de betrokenne slachtoffers uit de weg gaat.

Cru maar je eigen vrijheid is belangrijker en dat binnen het raamwerk van de wetten, daarbuiten kun je niet gaan...alleszins, ze spelen het zodanig waarbij kwetsbaarheid een symptoom is waarvan ze denken hun 'rechten' te kunnen halen ten aanzien van hun eigen kwaadwillendheid en dat toch maar goed te praten, desgewenst zelfs ontkennen dat er iemand tussen staat die jou hindert te zijn wie je bent met je min als pluspunten, tenslotte is niemand perfect, je bent al perfect zoals je gekomen bent het enigste verschil is dan de manier waarop je je gedraagt en dat is duidelijk ofwel onbewust ofwel bewust !

U heeft gelijk, doch is er m.i. geen ontkomen aan de controle van de overheden.
Neem bijvoorbeeld het cash geld, dat gaat verdwijnen.
We zien dat als eerste bij het biljet van €500,--
Onder het mom van berovingen, zwartwerken en het criminele circuit, waarin deze biljetten kennelijk circuleren, wil men de burger controleren op de uitgaven die hij doet.
Met de plastic betaalkaart is deze controle mogelijk.
Ook de gezondheids apps op de smartphone worden gecontroleerd.
Zo kan de overheid bijhouden hoe het met Je gezondheid is.
Ook de verzekeraars zijn zeer geïnteresseerd, omdat ze dan verzekeringen kunnen weigeren als je iets mankeert.
Gisteren op tv werd dat uitvoerig uit de doeken gedaan.
Persoonsbescherming blijkt een farce.
Dus ja, waar ben je zelf dan nog verantwoordelijk voor als al je vrijheden worden ontnomen.

praha 16 mei 2016 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8102354)
:magniet:

Gij beweert dat de inhoud van dat artikel en mijn reactie daarop gezwets is en zelfs het omgekeerde beweert (??) - http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=15141 - dus aan jou om dat eens aan te tonen, eh.

Wat dan ook perfect correct was daar wij blijkbaar andere 'definities' hanteren en gij bovendien nog van de presumptie uitgaat dat bewustzijn iets zweverig universeel is en de hersenen niet meer dan een ontvanger.

Dus ja, in de gewone context (materialistisch) wat men onder een bewustzijn kan verstaan sterkt dat voorbeeld net dat het ontstaat en gevormd wordt uit het brein.
En ja ... voor de rest is die post van je dus gezwets... maar dat heb je al meermaals uitvoerig in de kijker gezet.
Nu ook weer in de post hier net boven waar ge openlijk toegeeft dat het vooral leuk blijft te zwetsen over iets dat toch niet/nooit te kaderen valt

Diego Raga 16 mei 2016 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8104372)
Wat dan ook perfect correct was daar wij blijkbaar andere 'definities' hanteren en gij bovendien nog van de presumptie uitgaat dat bewustzijn iets zweverig universeel is en de hersenen niet meer dan een ontvanger.

Laat dat ‘zweverig’ er maar uit en dan komen we tot de essentie ervan.

Citaat:

Dus ja, in de gewone context (materialistisch) wat men onder een bewustzijn kan verstaan sterkt dat voorbeeld net dat het ontstaat en gevormd wordt uit het brein.
Gezien ik een vb gaf van iemand die ¾ van z’n hersenen kwijt was en een normaal gezinsleven en dito job kon leiden, spreekt dat je mening tegen.
Citaat:

En ja ... voor de rest is die post van je dus gezwets... maar dat heb je al meermaals uitvoerig in de kijker gezet.
Nu ook weer in de post hier net boven waar ge openlijk toegeeft dat het vooral leuk blijft te zwetsen over iets dat toch niet/nooit te kaderen valt
Zeg dat maar ‘s tegen onderstaande personen en het zal direct duidelijk worden wie er hier aan ’t zwetsen is:

"In een soortgelijk interview gepubliceerd in The Observer antwoordde de Duitse onderzoeker Max Planck op de vraag: ‘Denkt u dat bewustzijn op basis van materie kan worden verklaard?’, als volgt:

"Nee, ik beschouw bewustzijn als fundamenteel. Ik beschouw materie als te zijn afgeleid uit bewustzijn. We kunnen niet om bewustzijn heen. Alle dingen waarover we spreken, alle dingen waarvan we denken dat ze bestaan, vooronderstellen bewustzijn."


http://www.theosofie.net/onlineliteratuur/et/hfs9.htm

quote Susan Blackmore:

“When people have tried to fit consciousness neatly into brain science they find they cannot do it. This suggests that somewhere along the line we are making a fundamental mistake or relying on some false assumptions. Rooting out one’s prior assumptions is never easy and can be painful. But that is probably what we have to do if we are to think clearly about consciousness.”

Bewustzijn valt dus idd niet te kaderen in de hersenen, al beweer jij van wel:
Citaat:

Dus ja, in de gewone context (materialistisch) wat men onder een bewustzijn kan verstaan sterkt dat voorbeeld net dat het ontstaat en gevormd wordt uit het brein.
Niet dus.

Peche 17 mei 2016 05:50

Telt een hoofdtransplantatie?
https://www.youtube.com/watch?v=bqN0mwYn9T8
Next are humans.

Irsan 17 mei 2016 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8101096)
Wie weet zijn we al wel bewoners geweest van andere planeten.
Het bewustzijn kan alle kanten op en is niet gebonden aan tijd en snelheid. :mrgreen:

Dit is bij velen het geval!

In feite is niemand echt een bewoner van deze aarde. We kunnen er wel een sterke connectie mee hebben door de vele levens die we hier meegemaakt hebben.

In de bron komt iedereen uit de spirit world en is niemand van de aarde!

En wij op deze planeet maar onze belachelijke spelletjes spelen en deze aarde misbruiken.

We hebben nog veel te leren, maar ik ben positief we zijn op goeie weg, niettegenstaande de media ons andere zaken wil doen geloven via hun negatieve berichtgeving.

Racisme is gewoon een illusie, in een volgend leven kan je evengoed een ander kleurtje hebben!

Je kan zelf een alien zijn!

Als de oogkleppen afvallen zullen we moeten inzien dat het allemaal zo nutteloos is alle strijd de we leveren. Infeite leveren we geen strijd met een andere, we zitten gewoon in de knoop met onszelf.

Peche 17 mei 2016 10:37

Irsan, weerleg nu eens wat meer over je ervaringen aub.
Of zijn die te persoonlijk?
Al een alien ontmoet zoja, wat zeiden deze?
Beweeg als ons? :)

Irsan 17 mei 2016 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8104713)
Irsan, weerleg nu eens wat meer over je ervaringen aub.
Of zijn die te persoonlijk?
Al een alien ontmoet zoja, wat zeiden deze?
Beweeg als ons? :)

Mijn post waar ik sprak over naar de 7de dimensie te gaan onder N,N-DMT was om te lachen natuurlijk, ik dacht dat dit duidelijk was!

Als je wil weten wat aliens zeggen, dan is deze man aangeraden!! Deze man channelt zijn eigen toekomstige incarnatie als alien!!

https://www.youtube.com/watch?v=lEJZGRfz-74

Peche 17 mei 2016 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8104726)
Mijn post waar ik sprak over naar de 7de dimensie te gaan onder N,N-DMT was om te lachen natuurlijk, ik dacht dat dit duidelijk was!

Als je wil weten wat aliens zeggen, dan is deze man aangeraden!! Deze man channelt zijn eigen toekomstige incarnatie als alien!!

https://www.youtube.com/watch?v=lEJZGRfz-74

Ah das jammer... Er zijn wel degelijk mensen op de aarde gek genoeg het te roken... De reis waarvan ze terugkomen tart alle verbeelding.
Bijna dood door verbazing, it's another world.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be