Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 17 april 2010 21:10

wie spreekt hier over ALIEN?
wat weten we over onze zee ? heb ik iets van alien gezegd ? lees niet over alles heen! ik haal een artikel boven dat er inderdaad meer zit wat wij niet kennen .zoek het woord alien dan maar eens op en de betekenis daarvan!

Micele 17 april 2010 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697969)
ik ga er gewoon vanuit,dat hij hulp vraagt "NU" wel dat de wetenschappers dan komen,is het "FAKE" dan zullen we het van hen toch horen zeker? maar de vraag is er dus? ....15j 20j 100j wat maakt het nu uit?

Idd, voor een wetenschappelijk onderzoek speelt dat geen rol.

Het DNA -of onbekend DNA- blijft in de schedel, en de ouderdom bepalen zal ook geen probleem zijn.

Cdude 17 april 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4697977)
Idd, voor een wetenschappelijk onderzoek speelt dat geen rol.

Het DNA -of onbekend DNA- blijft in de schedel, en de ouderdom bepalen zal ook geen probleem zijn.

Yeah right, alsof tattoo dat wist:roll:

Het gaat er MIJ om dat geen enkele mens "in his right mind" zulke belangrijke vondst, zo lang laat liggen (rotten)

tatooke 17 april 2010 21:18

ho yes i know ;-)

Cdude 17 april 2010 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4697975)
wie spreekt hier over ALIEN?
wat weten we over onze zee ?

Dat ze nat is ...:roll::roll::roll:

Als ik godvermiljaar , zoiets vind laat ik dit zeker niet 15 FUCKING JAAR , niet in mn kast rotten,drogen, ...
1/ Er is altijd DECAY
2/De vindplaast geeft misschien aanwijzingen van de oorsprong
3/Misschien is er nog meer te vinden

4.5 verzin je zelf maar.

Gewoon weer zo'n achterlijk verhaal van ene die geld of "fame" ruikt. En kom nt af met uw astro onzin "er inderdaad meer zit wat wij niet kennen"

The force is weak in this one.. Padme:roll::roll:

tatooke 17 april 2010 21:44

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov
Weten we volledig alles over de ruimte?
Weten we alles over de mogelijke dimensies?
Weten we alles over onze zeeën en oceanen? (sommigen beweren dat er in onze zeeën Ufo's zitten)

idd wat weten we over onze zee:
Vreemde schedel gevonden onder water
Een man uit Manchester (Maine) ontdekte een vreemde schedel toen hij aan het vissen was.
Hij zoekt nu hulp bij het identificeren van deze vreemde schedel. .
http://www.youtube.com/watch?v=45_xd...layer_embedded
foto's te bekijken en link van : http://homethewanderer.blogspot.com/...der-water.html

niet te snel de link leggen naar! maar idd ! wat weten we over onze zee?


was ik hier niet duidelijk dan? doe dat onderzoek; en is het iets nieuws? zal hij zeker geld verdienen! is het fake ?dan mag hij zijn foto's en filmpje van het net nemen
zo simpel kan het zijn! niet?

tatooke 17 april 2010 21:48

is er al een update geweest van het onderzoek? dan mag je het altijd plaatsen hoor?

Cdude 17 april 2010 21:58

[quote=tatooke;4698013]
Citaat:

Een man uit Manchester (Maine) ontdekte een vreemde schedel toen hij aan het vissen was.
Hij zoekt nu hulp bij het identificeren van deze vreemde schedel. .
15 JAAR LATER !!!! Waar is die ondertussen geweest? Naar Mars?:roll::roll::roll:



.
Citaat:

zo simpel kan het zijn! niet?
In jouw wereld blijkbaar wel...:-o

Cdude 17 april 2010 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698015)
is er al een update geweest van het onderzoek? dan mag je het altijd plaatsen hoor?

Dunno, don't care.
Jouw schedel, verras me :lol:

tatooke 17 april 2010 22:07

ben aan het zoeken vind er geen? behalve dit: een heel oud artikel PDF dus wees vrij
MYSTERIES OF THE OCEAN; Strange Things Found by the Fish Commission Steamer Albatross. PUZZLES FOR THE NATURALISTS What the Big Dredger Brings up From the Bottom of the Pa- cific -- A Two-Faced Skull.
THE NEW YORK TIMES
Saturday, April 17, 2010
March 15, 1896, Wednesday
Page 29, 1490 words
SAN DIEGO, Cal., March 14 -- Capt. Drake of the United States Fish Commission steamer Albatross, now stationed in this harbor, commands a veritable fisherman's paradise. The experiences of the people aboard this craft have ailed many volumes of Government reports. These experiences relate to the wonders of the deep.
http://query.nytimes.com/gst/abstrac...659C94679ED7CF

tatooke 17 april 2010 22:11

misschien kan de "Government" ons meer vertellen? freak of nature? dat kan inderdaad. dunno ;-)

Cdude 17 april 2010 23:00


atmosphere 17 april 2010 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4697629)
Inderdaad.
Duizenden getuigen, honderden schriftelijke verklaringen...
En alles klopt tot in de puntjes met de waarnemingen van het leger(opsporingsradars van verschillende sites, F16-tracking radars) en de rijkswacht was ook nog getuige op de plaats, zelfs mooie authentieke foto´s gemaakt.

Allemaal Belgen. :-)

getuige van een UFO ja , meer niet

Tick 17 april 2010 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4698075)
getuige van een UFO ja , meer niet

Inderdaad dat probeer ik hun ook al te vertellen dat een UFO niet automatisch gelinkt moet zijn aan buitenaards leven.

Cdude 17 april 2010 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4698089)
Inderdaad dat probeer ik hun ook al te vertellen dat een UFO niet automatisch gelinkt moet zijn aan buitenaards leven.

Makes three of us ...maar wat baten aars en bril ...:roll:

tatooke 18 april 2010 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698092)
Makes three of us ...maar wat baten aars en bril ...:roll:

had ik dat niet gezet hier ?
wie spreekt hier over ALIEN?
wat weten we over onze zee ? heb ik iets van alien gezegd ? lees niet over alles heen! ik haal een artikel boven dat er inderdaad meer zit wat wij niet kennen .zoek het woord alien dan maar eens op en de betekenis daarvan!


lees dan toch eens!

Maarschalk_Zjoekov 18 april 2010 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4697970)
Whatever , same shit in die afgelegen gebieden blijft de tijd stilstaan.

Er zijn getuigschriften van een paar mensen genomen die beweerden dat grote vuurballen rechtstreeks naar die meteoriet vlogen.
Vanuit het aarde... :?

tatooke 18 april 2010 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698132)
had ik dat niet gezet hier ?
wie spreekt hier over ALIEN?
wat weten we over onze zee ? heb ik iets van alien gezegd ? lees niet over alles heen! ik haal een artikel boven dat er inderdaad meer zit wat wij niet kennen .zoek het woord alien dan maar eens op en de betekenis daarvan!


lees dan toch eens!

voor ik weer onduidelijk ben; ALIEN onbekend? of ALIEN uit de films? daarom dat veel mensen het anders noemen extraterrestrial life geen verwarring mogelijk oef

tatooke 18 april 2010 01:03

ik koppel UFO wel aan extraterrestrial leven , ik blijf bij mijn verhaal ;-)

tatooke 18 april 2010 01:18

Astronomers hopeful of detecting extra-terrestrial life
The chance of discovering life on other worlds is greater than ever, according to Britain's leading astronomer.
Lord Rees, the president of the Royal Society and Astronomer Royal, said such a discovery would be a moment which would change humanity.
It would change our view of ourselves and our place in the cosmos, he said.
His comments come as scientists gather in London for an international conference to discuss the prospect of discovering extra-terrestrial life.
Scientists have been scanning the skies for radio broadcasts from intelligent life for 50 years, and so far they have only heard static.
But the chances of discovering life now were better than ever, Lord Rees said.
"I suspect there could be life and intelligence out there in forms that we can't conceive"
He said: "Technology has advanced so that for the very first time we can actually have the realistic hope of detecting planets no bigger than the earth orbiting other stars.
"(We'll be able to learn) whether they have continents and oceans, learning what type of atmosphere they have.
"Although it is a long shot to be able to learn more about any life of them, then it's tremendous progress to be able to get some sort of image of another planet, rather like the earth orbiting another star."
The recent deployment of space telescopes capable of detecting earth-like planets around distant stars now make it possible to focus the search.
"Were we to find life, even the simplest life, elsewhere that would clearly be one of the great discoveries of the 21st Century.
"I suspect there could be life and intelligence out there in forms that we can't conceive.
"And there could, of course, be forms of intelligence beyond human capacity, beyond as much as we are beyond a chimpanzee," he added.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8478033.stm


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be