Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Paulus de Boskabouter 6 augustus 2011 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5610743)
Deze week is er "bewijs" gevonden voor stromend water op Mars door NASA...
Ondertussen is de wetenschappelijke wereld, volop aan het speculeren over ééncellig leven op Mars...

De theorie dat het leven op aarde, elders in het universum is ontstaan & getransporteerd is naar hier (via meteoren) staat anders nog steeds op haar sokkel.

Trouwens, was er geen ééncelige gevonden op AARDE waarvan het DNA gebaseerd is op cyanide ipv op koolstof?

Ik had het er over dat die toevallig zouden evolueren tot iets wat zeer sterk aan ons gelijkt; twee armen, twee benen, romp, hoofd bovenop de romp, twee ogen, neus, oren, etc etc...

exodus 8 augustus 2011 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5610743)
Deze week is er "bewijs" gevonden voor stromend water op Mars door NASA...
Ondertussen is de wetenschappelijke wereld, volop aan het speculeren over ééncellig leven op Mars...

De theorie dat het leven op aarde, elders in het universum is ontstaan & getransporteerd is naar hier (via meteoren) staat anders nog steeds op haar sokkel.

Trouwens, was er geen ééncelige gevonden op AARDE waarvan het DNA gebaseerd is op cyanide ipv op koolstof?

Alles wat NASA zegt pak ik toch met een serieuze korrel zout. Nu pas zien ze dat er stomend water is op Mars. De "mogelijkheid" van buitenaards leven neemt hierdoor toe, in de ogen van de mainstream. Ze zijn ons langzamerhand aan het voorbereiden op het bestaan van buitenaards leven. Moesten ze eerlijk zijn zouden ze al lang gezegd hebben dat UFO's en aliens een realiteit zijn.

exodus 8 augustus 2011 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter (Bericht 5611175)
Ik had het er over dat die toevallig zouden evolueren tot iets wat zeer sterk aan ons gelijkt; twee armen, twee benen, romp, hoofd bovenop de romp, twee ogen, neus, oren, etc etc...

Volgens verschillende getuigen is de humanoide vorm de meest courrante. Er zijn aliens zoals de zogenaamde "greys", en er zijn er ook die sterk op de mens gelijken, maar die wel bv. verfijndere zintuigen hebben.

Volgens bepaalde getuigen creerde dit een vraagstelling voor de groepen die de UFO's en de aliens bestuderen, waarom de humanoide vorm de meest courante is.

Sodomis 8 augustus 2011 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter (Bericht 5611175)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5611175)
Deze week is er "bewijs" gevonden voor stromend water op Mars door NASA...
Ondertussen is de wetenschappelijke wereld, volop aan het speculeren over ééncellig leven op Mars...

De theorie dat het leven op aarde, elders in het universum is ontstaan & getransporteerd is naar hier (via meteoren) staat anders nog steeds op haar sokkel.

Trouwens, was er geen ééncelige gevonden op AARDE waarvan het DNA gebaseerd is op cyanide ipv op koolstof?

Ik had het er over dat die toevallig zouden evolueren tot iets wat zeer sterk aan ons gelijkt; twee armen, twee benen, romp, hoofd bovenop de romp, twee ogen, neus, oren, etc etc...

Het feit dat het leven op aarde in haar meest complexe vorm is geëvolueerd, naar vormen met "een kop, ruggengraat & X poten", doet mij juist vermoeden dat leven op aard-achtige planeten volgens datzelfde patroon zal evolueren.

Vermits we het bewijs hebben dat leven hier op aarde is geëvolueerd naar "een kop, ruggengraat & X poten" & we in het universum al andere "aarde's" hebben gevonden, kan je gezien de afmetingen van het heelal concluderen dat er elders nog "gewervelden" moeten rondhuppelen. 8-)

kiko 8 augustus 2011 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5615093)
Het feit dat het leven op aarde in haar meest complexe vorm is geëvolueerd, naar vormen met "een kop, ruggengraat & X poten", doet mij juist vermoeden dat leven op aard-achtige planeten volgens datzelfde patroon zal evolueren.

Vermits we het bewijs hebben dat leven hier op aarde is geëvolueerd naar "een kop, ruggengraat & X poten" & we in het universum al andere "aarde's" hebben gevonden, kan je gezien de afmetingen van het heelal concluderen dat er elders nog "gewervelden" moeten rondhuppelen. 8-)

Eh neen. Gewoon neen.

Het leven is hier absoluut niet geëvolueerd "een kop, ruggengraat en poten"-leven. Je hebt maar een belabberde kennis van de fauna en flora.

Paulus de Boskabouter 8 augustus 2011 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5615257)
Eh neen. Gewoon neen.

Het leven is hier absoluut niet geëvolueerd "een kop, ruggengraat en poten"-leven. Je hebt maar een belabberde kennis van de fauna en flora.

Dat is juist. Vlamingen hebben bv géén ruggengraat.
hahahahaha :|

Paulus de Boskabouter 8 augustus 2011 21:49

Er lopen ook nog boskabouters rond en zo.

Alienation 8 augustus 2011 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter (Bericht 5615906)
Dat is juist. Vlamingen hebben bv géén ruggengraat.
hahahahaha :|

Pardon? Wilt U deze Vlaming eens IRL ontmoeten om het daarna uw ervaring enkel nog te kunnen uittypen en een maand door een rietje te eten? :)
Ik doe het hoor man, ik wil niet liever (op dit moment)

Paulus de Boskabouter 8 augustus 2011 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alienation (Bericht 5616011)
Pardon? Wilt U deze Vlaming eens IRL ontmoeten om het daarna uw ervaring enkel nog te kunnen uittypen en een maand door een rietje te eten? :)
Ik doe het hoor man, ik wil niet liever (op dit moment)

stoer.

En waar heb ik deze reactie aan verdiend?

Sodomis 8 augustus 2011 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5615257)
Eh neen. Gewoon neen.

Het leven is hier absoluut niet geëvolueerd "een kop, ruggengraat en poten"-leven. Je hebt maar een belabberde kennis van de fauna en flora.

Kan je misschien je neen beargumenteren?
Mijn kennis van biologie mag dan wel onder peil zijn, maar ik zie toch vooral leven van die cookiecutter rond me heen. Insecten hebben met wat goede wil kop, poten & (een exoskelet dat kan doorgaan voor) een ruggegraat...

Steve_M 8 augustus 2011 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5616107)
Kan je misschien je neen beargumenteren?
Mijn kennis van biologie mag dan wel onder peil zijn, maar ik zie toch vooral leven van die cookiecutter rond me heen. Insecten hebben met wat goede wil kop, poten & (een exoskelet dat kan doorgaan voor) een ruggegraat...

Klik en u zal weten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ongewervelden

Circa 97% van de dieren in de wereld zijn ongewerveld.

Erg cookie cutter is kop, poten en ruggengraat dus niet.

Alienation 8 augustus 2011 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter (Bericht 5616057)
stoer.

En waar heb ik deze reactie aan verdiend?

Omdat ge zegt dat vlamingen geen ruggengraat hebben.... Uwe ruggengraat tegen de mijne dan maar he?
Of ter wel haalt ge uw ongelijk, of ter wel haalt ge uw gelijk

Sodomis 9 augustus 2011 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5616116)
Klik en u zal weten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ongewervelden

Circa 97% van de dieren in de wereld zijn ongewerveld.

Erg cookie cutter is kop, poten en ruggengraat dus niet.

Voor mij hebben dino's & insecten ook een kop, poten & een ruggegraat...
en blijkbaar ben ik niet de enige.

Citaat:

Two schools of thought exist on the question of what life (assuming there is any) will be like on other worlds. These fall under the headings of "divergionism" and "convergionism", or to use Harold Blum's terminology, "opportunism" and "determinism". In reality, the truth may well lie somewhere between these extremes. Divergionism stresses the unpredictable and non-repeatable aspects of evolution which generate novelty and therefore might tend to lead to a spectacularly wide range of organisms across the Universe. Convergionism, on the other hand, argues that, while life will inevitably exhibit some differences from one world to another, natural selection will tend to come up with the same optimum designs, reflected in similar biological structures and processes, wherever living things develop. Both these points of view can cite evidence based on observations of life-forms on our own planet.
Citaat:

Convergionism, on the other hand, while acknowledging that chance and circumstances play a part in shaping how life evolves, places greater emphasis on the fact that natural selection is subject to universal laws. Therefore the same motifs will tend to recur, in subtly different guises, as evolution keeps discovering the same best solutions to survival in different environments on different worlds. At the level of gross anatomy, for example, it would be surprising if certain features, such as legs, wings, fins, eyes, and ears, or their near-equivalents, did not evolve independently in many different locations in space. The phenomenon of convergent evolution on Earth suggests that this is true.
http://www.daviddarling.info/encyclo...etlifevar.html

kiko 9 augustus 2011 06:23

Een dure uitleg voor een simpel gegeven: onder dezelfde geografische en klimatologische omstandigheden kan het leven op andere planeten zich min of meer ontwikkelen zoals Aards leven. In andere omstandigheden kan het een compleet andere kant opgaan.

Oud nieuws dus.

exodus 9 augustus 2011 11:35

Ziehier ook deze getuigenis vanaf 3:00. Deze man kon in 1964 en later geheime NATO rapporten inkijken waar er gewag werd gemaakt van toen reeds 4 types gekende verschillende aliens die de aarde bezochten. Waaronder aliens die er net zoals een mens uitzien, je zou ze niet herkennen moesten ze onder ons k
lopen. Er stond verder ook in dat ze het het zeer ambetant vonden dat ze die aliens niet kunnen onderscheiden van gewone mensen, omdat die zomaar zouden kunnen infilteren op cruciale posities in het leger of de politiek.

Later zei hij kwamen de conclusie ook dat ze niet alleen interstellair zijn, maar ook multi-dimensioneel.

http://www.youtube.com/watch?v=xPUOBd94_cY

morte-vivante 9 augustus 2011 11:41

meer nog, er bestaan ook foto's van:


Steve_M 9 augustus 2011 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5616711)
Ziehier ook deze getuigenis vanaf 3:00. Deze man kon in 1964 en later geheime NATO rapporten inkijken waar er gewag werd gemaakt van toen reeds 4 types gekende verschillende aliens die de aarde bezochten. Waaronder aliens die er net zoals een mens uitzien, je zou ze niet herkennen moesten ze onder ons kopen. Er stond verder ook in dat ze het in die het zeer ambetant vonden dat ze die aliens niet kunnen onderscheiden van gewone mensen, omdat die zomaar zouden kunnen infilteren op cruciale posities in het leger of de politiek.

Later zei hij kwamen de conclusie ook dat ze niet alleen interstellair zijn, maar ook multi-dimensioneel.

http://www.youtube.com/watch?v=xPUOBd94_cY

Meer niet te verifiëren getuigenissen. Begrijp nu toch eens dat dat waardeloos is als bewijsmateriaal. Als je wil kan ik ook wel wat volk optrommelen die met uitgestreken gezicht komen vertellen dat de smurfen echt bestaan, dat ze het leger en de politiek geïnfiltreerd hebben. Af en toe laat ik dan een blad met in rode letters Top Secret in beeld verschijnen. Bestaan de smurfen dan ook?

Nee, dan maken de radartoestanden van Micele nog meer indruk. Niet dat die bewijzen dat we bezocht worden door aliens, maar toch.

Alienation 9 augustus 2011 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5616711)
Ziehier ook deze getuigenis vanaf 3:00. Deze man kon in 1964 en later geheime NATO rapporten inkijken waar er gewag werd gemaakt van toen reeds 4 types gekende verschillende aliens die de aarde bezochten. Waaronder aliens die er net zoals een mens uitzien, je zou ze niet herkennen moesten ze onder ons kopen. Er stond verder ook in dat ze het in die het zeer ambetant vonden dat ze die aliens niet kunnen onderscheiden van gewone mensen, omdat die zomaar zouden kunnen infilteren op cruciale posities in het leger of de politiek.

Later zei hij kwamen de conclusie ook dat ze niet alleen interstellair zijn, maar ook multi-dimensioneel.

http://www.youtube.com/watch?v=xPUOBd94_cY

Bow down for your Gods

exodus 9 augustus 2011 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5616723)
Meer niet te verifiëren getuigenissen. Begrijp nu toch eens dat dat waardeloos is als bewijsmateriaal. Als je wil kan ik ook wel wat volk optrommelen die met uitgestreken gezicht komen vertellen dat de smurfen echt bestaan, dat ze het leger en de politiek geïnfiltreerd hebben. Af en toe laat ik dan een blad met in rode letters Top Secret in beeld verschijnen. Bestaan de smurfen dan ook?

Nee, dan maken de radartoestanden van Micele nog meer indruk. Niet dat die bewijzen dat we bezocht worden door aliens, maar toch.

Hij is bijlange niet de enige getuige.

We kunnen trouwens ondubbelzinnig besluiten dat UFO's bestaan. Dus als je het geheel bekijkt, alle data, als je je er grondig over informeert, dan weet je dat wat deze man, en vele anderen zeggen, een grote waarschijnlijk heeft om waar te zijn.

De meest plausibele verklaring voor de tuigen die geobserveerd worden met deze specifieke fenomenen is de buitenaardse verklaring. Combineer dit met alle mogelijk feiten die je te zien krijgt bij een grondige studie van dit fenomeen, en je kan niets anders besluiten dat UFO's en aliens een realiteit zijn.

Een realiteit dat zo is, dat al altijd zo geweest is, en dat al altijd zo zal zijn. En de meeste mensen leven in de ontkenning voor de realiteit.

Het is maar al te makkelijk om iedereen, maar dan ook iedereen, die iets vertelt wat niet strookt met je wereldbeeld als leugenaar af te doen.

Steve_M 9 augustus 2011 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5616734)
Hij is bijlange niet de enige getuige.

En? Meer getuigen (die overigens alles behalve onafhankelijk hun waarnemingen doen) maken de getuigenis niet noodzakelijk geloofwaardiger.

Citaat:

We kunnen trouwens ondubbelzinnig besluiten dat UFO's bestaan. Dus als je het geheel bekijkt, alle data, als je je er grondig over informeert, dan weet je dat wat deze man, en vele anderen zeggen, een grote waarschijnlijk heeft om waar te zijn.
Niemand ontkent dat UFO's bestaan. Als het vliegt en het wordt niet geïdentificeerd is het een UFO. Maar dar houdt het op.

Citaat:

De meest plausibele verklaring voor de tuigen die geobserveerd worden met deze specifieke fenomenen is de buitenaardse verklaring. Combineer dit met alle mogelijk feiten die je te zien krijgt bij een grondige studie van dit fenomeen, en je kan niets anders besluiten dat UFO's en aliens een realiteit zijn.
Nee, hier maak je dus een paar wilde sprongen.

Citaat:

Een realiteit dat zo is, dat al altijd zo geweest is, en dat al altijd zo zal zijn. En de meeste mensen leven in de ontkenning voor de realiteit.

Het is maar al te makkelijk om iedereen, maar dan ook iedereen, die iets vertelt wat niet strookt met je wereldbeeld als leugenaar af te doen.
Ja, dat psychologisch fenomeen heb ik je al een paar keer proberen uit te leggen: mensen met sterke overtuigingen (want dat zijn het, niet meer) over aliens, telepathie en andere bovenmenselijke gaven proberen zich op die manier te onderscheiden van de "domme massa". Conspiracy-websites lopen vol van zulke figuren: zij weten iets wat de sheeple niet weten (wat ze nooit kunnen bewijzen), zij beschikken over speciale gaven (die ze niet kunnen aantonen). Niets nieuws onder de zon: vroeger waren het de goden die zich toonden aan zulke mensen, vandaag worden ze bezocht door de aliens.

Je hebt trouwens nooit geantwoord op de vraag waarom je je gaven niet eens laat testen door Skepp of de Randi-foundation. Er valt veel geld te verdienen en ik kan je verzekeren dat er bij Skepp in ieder geval mensen zitten die oprecht geïnteresseerd zouden zijn in iemand met bepaalde bovenmenselijke gaven.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be