Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

six 18 november 2013 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6891460)
Evidence based medicine = vastgeroest geloof dus voor jou blijkbaar.

Dus je pleit voor faith based medicine?

Ik pleit vooral voor faith based computing.

meneer 18 november 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6891052)
Als iemand als exodus ernstig ziek wordt, pakweg TBC of cholera ergens te pakken krijgt, wat gaat die dan doen?

Als dat mij overkomt neem ik alle beschikbare medicamenten. Ik zeg dan ook niet dat conventionele geneeskunde " slecht " is, maar wél dat alternatieve geneeskunde NIET slecht is.
Ik ben een redelijk mens, geen fanatiekeling die enkel en alleen deze of gene geneeskunde als doeltreffend beschouwd.
De laatste 150 jaar heeft vooral de westerse geneeskunde een grote doorbraak gemaakt, vooral dan wat chirurgie betreft, en het maken van chemische medicamenten.
In China en Indie , beschavingen van meer dan 5000 jaar oud, geneest men ook, en al heel lang. Dit allemaal gewoon in de vuilbak kieperen lijkt mij wel héél pretentieus.
Ook de ongezouten meningen over homeopathie zijn om te gieren, vooral daar ze meestal van mensen komen die er absoluut niets over weten, en er nog minder ervaring mee hebben.
Natuurlijk zitten er tussen die homeopathen zwanzers en kwakzalvers, maar die vind je overal. Wat je niet moet vergeten echter is dat een erkend homeophaat eerst en vooral zijn cursus geneeskunde afgestudeerd heeft. Homeopathie is een specialiteit.

meneer 18 november 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6891052)
Als iemand als exodus ernstig ziek wordt, pakweg TBC of cholera ergens te pakken krijgt, wat gaat die dan doen?

Als dat mij overkomt neem ik alle beschikbare medicamenten. Ik zeg dan ook niet dat conventionele geneeskunde " slecht " is, maar wél dat alternatieve geneeskunde NIET slecht is.
Ik ben een redelijk mens, geen fanatiekeling die enkel en alleen deze of gene geneeskunde als doeltreffend beschouwd.
De laatste 150 jaar heeft vooral de westerse geneeskunde een grote doorbraak gemaakt, vooral dan wat chirurgie betreft, en het maken van chemische medicamenten.
In China en Indie , beschavingen van meer dan 5000 jaar oud, geneest men ook, en al heel lang. Dit allemaal gewoon in de vuilbak kieperen lijkt mij wel héél pretentieus.
Ook de ongezouten meningen over homeopathie zijn om te gieren, vooral daar ze meestal van mensen komen die er absoluut niets over weten, en er nog minder ervaring mee hebben.
Natuurlijk zitten er tussen die homeopathen zwanzers en kwakzalvers, maar die vind je overal. Wat je niet moet vergeten echter is dat een erkend homeophaat eerst en vooral zijn cursus geneeskunde afgestudeerd heeft. Homeopathie is een specialiteit.

meneer 18 november 2013 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6891285)
Ga je met je cholera naar de reiki-healer? Kan zijn dat je al je lichaamsvocht eruitschijt tegen dan.

Je bent niet lang serieus gebleven zie ik. De échte natuur steekt de kop weer op !

Another Jack 18 november 2013 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6891595)
Als dat mij overkomt neem ik alle beschikbare medicamenten. Ik zeg dan ook niet dat conventionele geneeskunde " slecht " is, maar wél dat alternatieve geneeskunde NIET slecht is.
Ik ben een redelijk mens, geen fanatiekeling die enkel en alleen deze of gene geneeskunde als doeltreffend beschouwd.
De laatste 150 jaar heeft vooral de westerse geneeskunde een grote doorbraak gemaakt, vooral dan wat chirurgie betreft, en het maken van chemische medicamenten.
In China en Indie , beschavingen van meer dan 5000 jaar oud, geneest men ook, en al heel lang. Dit allemaal gewoon in de vuilbak kieperen lijkt mij wel héél pretentieus.
Ook de ongezouten meningen over homeopathie zijn om te gieren, vooral daar ze meestal van mensen komen die er absoluut niets over weten, en er nog minder ervaring mee hebben.
Natuurlijk zitten er tussen die homeopathen zwanzers en kwakzalvers, maar die vind je overal. Wat je niet moet vergeten echter is dat een erkend homeophaat eerst en vooral zijn cursus geneeskunde afgestudeerd heeft. Homeopathie is een specialiteit.

Zever, als ik morgen een koperen naamplaat aan mijn voordeur zet met:
"Jack Another"
"Homeopaat"

Dan ben ik dat.

meneer 18 november 2013 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6891459)
Dus de methodologie van de wetenschappelijke geneeskunde is wel zeer goed?

De methodologie van de wetenschappelijke geneeskunde kan perfect alternatieve geneeskunde aanvullen en omgekeerd.
Begint het te dagen ? Slechte geneeskunde bestaat niet.
Behalve als ze in handen valt van mensen die enkel op geld uit zijn, en dat is het geval in de westerse wereld tegenwoordig.
Het werk van onze voorouders word misbruikt door een medische maffia.
Het gezonde verstand zou de geneesheren van alle strekkingen samen moeten brengen, om het beste uit al hun methodes te halen, inplaats van elkaar te bestrijden. Geneeskunde is geen voetbalmatch, er hoeft geen winnaar te zijn. Of als er één moet zijn, dat het dan de patiënt is.

Another Jack 18 november 2013 18:33

Zouden onze voorouders zich echt bezig gehouden met 0.001% zink in een potje kraanwater toe te voegen?

meneer 18 november 2013 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6891602)
Zever, als ik morgen een koperen naamplaat aan mijn voordeur zet met:
"Jack Another"
"Homeopaat"

Dan ben ik dat.

Zet liever een koperen plaat met " psychopaat " erop, dan zit je al dichter bij de waarheid.
Hoe zou jij de mensen trouwens verzorgen ? Een dosis jenever geven ?

meneer 18 november 2013 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6891607)
Zouden onze voorouders zich echt bezig gehouden met 0.001% zink in een potje kraanwater toe te voegen?

Hadden jouw voorouders zich maar niet bezig gehouden met het produceren van een Another Jacques.

Another Jack 18 november 2013 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6891608)
Zet liever een koperen plaat met " psychopaat " erop, dan zit je al dichter bij de waarheid.
Hoe zou jij de mensen trouwens verzorgen ? Een dosis jenever geven ?

Allemaal mogelijk.

Blijft over: uw foute stelling dat een "homeopaat" eerst een opleiding tot arts nodig heeft

Another Jack 18 november 2013 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6891610)
Hadden jouw voorouders zich maar niet bezig gehouden met het produceren van een Another Jacques.

Dan had vast iemand anders wel uw leugens opgemerkt.

meneer 19 november 2013 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6891618)
Allemaal mogelijk.

Blijft over: uw foute stelling dat een "homeopaat" eerst een opleiding tot arts nodig heeft

Echt, Jacques ? Ik denk dat je je vergist ( of met opzet liegt ) :

http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...al-100039.html

Citaat:

De uitoefening zal enkel mogen door artsen, tandartsen en vroedvrouwen. Niemand zal de titel van homeopaat afzonderlijk mogen voeren. Hij zal enkel kunnen als aanvulling op de basisopleiding van de beoefenaar (bijvoorbeeld tandarts-homeopaat). De homeopaat zal een diploma homeopathie van universitair of hoger onderwijs en zal zich moeten laten registreren bij de bevoegde minister. Op overtredingen staan sancties tot 6 maanden cel en 30.000 euro boete.

meneer 19 november 2013 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6891645)
Dan had vast iemand anders wel uw leugens opgemerkt.

Je bent zeer slecht geplaatst om over leugens te spreken, Jacques.
Ik heb al een paar keer opgemerkt dat dronkaards dikwijls zever vertellen, andere mensen proberen blaaskes wijs te maken, en zelfs er zo erg aan toe zijn dat ze in hun eigen leugens geloven.
Je zou eens naar een homeopaat kunnen gaan, wie weet heeft die wel een middel om je te genezen. Ook met hypnose krijgt men goede resultaten naar het schijnt.

six 19 november 2013 01:30

Dit is inderdaad de laatste wijziging in de wetgeving door onze corrupte Waalse socalisten. Milquet of Onckelinx, een dan die twee, ik hou ze niet uit elkaar.

De val is wel dat in dit land er geen hogere opleiding homeopathie bestaat.

meneer 19 november 2013 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6892362)
Dit is inderdaad de laatste wijziging in de wetgeving door onze corrupte Waalse socalisten. Milquet of Onckelinx, een dan die twee, ik hou ze niet uit elkaar.

De val is wel dat in dit land er geen hogere opleiding homeopathie bestaat.

In buurland Frankrijk wél. En die hun diploma's zijn uiteraard ook in België geldig en omgekeerd .
Trouwens, die opleiding zal er wel komen als er vraag genoeg naar is. Nu sputteren ze nog wat tegen op den unief, maar ze zullen wel bijdraaien, wees gerust.

Another Jack 19 november 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6892355)
Echt, Jacques ? Ik denk dat je je vergist ( of met opzet liegt ) :

http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...al-100039.html

Ik ben tandarts van opleiding.

exodus 19 november 2013 13:28

Citaat:

'NAVO onderzocht herkomst buitenaardse rassen' (video)
zondag, 10 november 2013 12:16 geplaatst in:



NAVO onderzocht herkomst buitenaardse rassenDon Phillips was voor de Amerikaanse luchtmacht werkzaam op Nellis Air Force Base, toen hij nabij Mount Charleston, even ten noordwesten van Las Vegas, UFO’s zag die zich met ongelooflijke snelheid voortbewogen.

Hij werkte daarnaast met Kelly Johnson aan het ontwerp en de bouw van de U-2 en SR-71 Blackbird bij Lockheed Skunkworks.

Phillips getuigt dat we niet alleen buitenaardse apparaten hebben, maar dankzij de studie naar buitenaardse beschavingen ook enorme technologische vooruitgang hebben geboekt.

Fossiele brandstoffen

Hij stelt dat de NAVO in de jaren vijftig en zestig onderzoek heeft verricht naar de herkomst van buitenaardse rassen. De rapporten werden naderhand verstuurd naar de leiders van verschillende landen.

Phillips noemt een aantal technologieën die konden worden ontwikkeld dankzij de buitenaardsen: computerchips, lasers, nachtkijkers en kogelvrije vesten. Momenteel werkt hij aan technologieën die vervuiling tegengaan en de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen beperken.
https://www.niburu.nl/et/5468-navo-o...e-rassen-video

JBM 19 november 2013 13:38

Citaat:

Phillips noemt een aantal technologieën die konden worden ontwikkeld dankzij de buitenaardsen: computerchips, lasers, nachtkijkers en kogelvrije vesten
.

Tijdlijn van de laser
1916 Albert Einstein voorspelt gestimuleerde emissie van fotonen.
1928 Rudolf Ladenburg bevestigt het fenomeen van gestimuleerde emissie en negatieve absorptie.
1939 Valentin Fabrikant voorspelt dat gestimuleerde emissie gebruikt kan worden om microgolven te versterken.
1947 Willis Lamb en R.C. Retherford tonen gestimuleerde emissie aan in waterstofspectra.
1950 Alfred Kastler ontdekt de methode van optisch pompen.
1953 Charles Townes demonstreert de ammoniakmaser.
1954 Nikolaj Basov en Aleksandr Prochorov publiceren de eerste theoretische analyse van de maser.
1956 Nico Bloembergen bedenkt de drietrapsmaser.
1957 Gordon Gould laat zijn laseridee vastleggen bij een notaris.
1958 Townes en Schawlow vragen het eerste octrooi aan op de laser.
1958 Publicatie van Townes' laserartikel in Physical Review Letters.
1959 Townes leidt de conferentie Quantum Electronics-Resonance Phenomena.
1960 Theodore Maiman bouwt de eerste laser op basis van robijn.
1960 De eerste helium-neonlaser wordt gebouwd door Ali Javin.
1961 De laser wordt toegepast in de oogheelkunde.
1962 Uitvinding van de halfgeleiderlaser door Robert N. Hall.
1964 Uitvinding van de koolstofdioxidelaser door Kumar Patel.
1969 Met een laser wordt de exacte afstand tussen de maan en aarde gemeten.
1970 Uitvinding van de excimerlaser.
1970 Introductie optische vezels voor datacommunicatie met laserlicht.
1974 De eerste laserscanner in de supermarkt.
1980 De audio cd-speler verschijnt met een 780 nm infraroodlaser.
1987 Gould wordt 'officieel' erkend als de uitvinder van de laser.
1987 Eerste refractiechirurgie („ooglaseren”) ter verbetering van het gezichtsvermogen.
1995 Gebruikmakend van laserkoeling wordt het eerste Bose-Einsteincondensaat gemaakt.

Tot zover de sprookjes.

exodus 19 november 2013 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6892925)
.

Tijdlijn van de laser
1916 Albert Einstein voorspelt gestimuleerde emissie van fotonen.
1928 Rudolf Ladenburg bevestigt het fenomeen van gestimuleerde emissie en negatieve absorptie.
1939 Valentin Fabrikant voorspelt dat gestimuleerde emissie gebruikt kan worden om microgolven te versterken.
1947 Willis Lamb en R.C. Retherford tonen gestimuleerde emissie aan in waterstofspectra.
1950 Alfred Kastler ontdekt de methode van optisch pompen.
1953 Charles Townes demonstreert de ammoniakmaser.
1954 Nikolaj Basov en Aleksandr Prochorov publiceren de eerste theoretische analyse van de maser.
1956 Nico Bloembergen bedenkt de drietrapsmaser.
1957 Gordon Gould laat zijn laseridee vastleggen bij een notaris.
1958 Townes en Schawlow vragen het eerste octrooi aan op de laser.
1958 Publicatie van Townes' laserartikel in Physical Review Letters.
1959 Townes leidt de conferentie Quantum Electronics-Resonance Phenomena.
1960 Theodore Maiman bouwt de eerste laser op basis van robijn.
1960 De eerste helium-neonlaser wordt gebouwd door Ali Javin.
1961 De laser wordt toegepast in de oogheelkunde.
1962 Uitvinding van de halfgeleiderlaser door Robert N. Hall.
1964 Uitvinding van de koolstofdioxidelaser door Kumar Patel.
1969 Met een laser wordt de exacte afstand tussen de maan en aarde gemeten.
1970 Uitvinding van de excimerlaser.
1970 Introductie optische vezels voor datacommunicatie met laserlicht.
1974 De eerste laserscanner in de supermarkt.
1980 De audio cd-speler verschijnt met een 780 nm infraroodlaser.
1987 Gould wordt 'officieel' erkend als de uitvinder van de laser.
1987 Eerste refractiechirurgie („ooglaseren”) ter verbetering van het gezichtsvermogen.
1995 Gebruikmakend van laserkoeling wordt het eerste Bose-Einsteincondensaat gemaakt.

Tot zover de sprookjes.

Ik zie niets dat dat zou ontkrachten hoor, integendeel. De technologie zelf is er maar gekomen na WOII

JBM 19 november 2013 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6892932)
De technologie zelf is er maar gekomen na WOII

Ja en? Alsof dat ook maar in enige mate een argument is voor de aanname dat lasers buitenaardse technologie zijn.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be