Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

AsGardSGO 26 maart 2014 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7073373)
Wow wow wow, Xzibit is geen illuminati hoer (ondanks zelfs Pimp my ride)

Luister en oordeel zelf

http://youtu.be/7seb2AZTEqk

Goh ja zijn boodschappen mogen dan nobel zijn en door velen gehoord maar ze hebben nog neits veradnerd aan de toestand... alles gaat nog steeds verder.
Is een lot dat de paar miljoenen die het ten goede willen veranderen ondergaan; ze stuiten nog steeds op forten en muren van het systeem en de miljarden zombies rijke leger.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Xzibit met zijn geld doet maar hij is wel lekker stinkend rijk en vele medemensen niet ;)

exodus 26 maart 2014 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7074038)
Hou u bij de feiten, niet uw collectie droomfabels als u het onderwerp serieus wil benaderen. Uw blind geloof wordt uiteraard in het belachelijke getrokken aangezien het belachelijk IS vanuit een minimaal rationeel standpunt.

Inderdaad, houd je bij de feiten. Daarom dat je net dat stuk uit mijn post niet quotte waar ik de feiten opnoem? :-)

Als je het niet kan debunken, negeer het maar. Van de pot verwijt de ketel gesproken.

AsGardSGO 26 maart 2014 13:21

trippel post

AsGardSGO 26 maart 2014 13:21

trippel post

AsGardSGO 26 maart 2014 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7074153)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hou u bij de feiten, niet uw collectie droomfabels als u het onderwerp serieus wil benaderen. Uw blind geloof wordt uiteraard in het belachelijke getrokken aangezien het belachelijk IS vanuit een minimaal rationeel standpunt.

Inderdaad, houd je bij de feiten. Daarom dat je net dat stuk uit mijn post niet quotte waar ik de feiten opnoem?

Als je het niet kan debunken, negeer het maar. Van de pot verwijt de ketel gesproken.


Is toch DE Modus Operandus van elke debunker? Iets zelf doen of niet doen en het anderen aanwrijven.

parcifal 26 maart 2014 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7074153)
Inderdaad, houd je bij de feiten. Daarom dat je net dat stuk uit mijn post niet quotte waar ik de feiten opnoem? :-)

Jij zou nog geen feit herkennen moest het u een tong draaien
We kennen allemaal wat jij feiten noemt :

'Elvis leeft en baat een frituur uit in Evergem' , daar komt het op neer, maar dan met veel meer fantasie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7074153)
Als je het niet kan debunken, negeer het maar. Van de pot verwijt de ketel gesproken.

Been there, done that.
U 1000ste opsomming van vaak halfzachte getuigenissen en gefabriceerde filmpjes gaat rechtstreeks naar de vuilbak.

Toon een tastbare ufo, of een onderdeel ervan of een alien biologische structuur die we kunnen determineren.
Dat levert feiten op

Indien niet : Garbage in -> Garbage out.

exodus 26 maart 2014 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7074178)
Jij zou nog geen feit herkennen moest het u een tong draaien
We kennen allemaal wat jij feiten noemt :

'Elvis leeft en baat een frituur uit in Evergem' , daar komt het op neer, maar dan met veel meer fantasie.



Been there, done that.
U 1000ste opsomming van vaak halfzachte getuigenissen en gefabriceerde filmpjes gaat rechtstreeks naar de vuilbak.

Toon een tastbare ufo, of een onderdeel ervan of een alien biologische structuur die we kunnen determineren.
Dat levert feiten op

Indien niet : Garbage in -> Garbage out.

En wederom veel lege woorden, maar NIETS over de feiten van de case die ik aanhing. :-) Je bent toch zo voorspelbaar. Je illustreert meer en meer dat je aan projectie doet.

Antoon 26 maart 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7074057)
Aha, nu aanvaard je ook al het idee dat UFO's ons komen bezoeken ?:-)
Misschien doen we er dan toch goed aan zo aan te dringen in deze draad ? Beetje bij beetje verleggen jullie de grenzen van julie ongeloof...( jullie = jij en soortgelijke sceptici ).
Want ik ik heb hier zeer dikwijls mogen lezen dat bezoek van Aliens op onze aarde nooit gebeurd is...:-)
Is je euro ( of je dollar ) aan het vallen ?:-)

Er bestaan reeds decennia lang verhalen over UFO's , dus unidentified flying objects. Ik heb nooit ontkend dat een van de redenen zou kunnen zijn dat het om buitenaardse objecten zijn, al is dat nooit bewezen.

Maar opnieuw, tussen zo'n observatie en jullie eindeloos gebral dat LSD vergt om te kunnen bedenken...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7074060)
Jongenjongen, dat is weer zo een typische parcifal-stierenstont hé...:roll:
Dat hebben we niet nodig hier. Gelieve uw zever elders te dumpen. In je mond bvb. Slikken maar !

Lelijke bewoording, en betreffende gezever hebt u niemand lessen te geven, lees uw eigen berichten maar eens...

Antoon 26 maart 2014 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7074229)
En wederom veel lege woorden, maar NIETS over de feiten van de case die ik aanhing. :-) Je bent toch zo voorspelbaar. Je illustreert meer en meer dat je aan projectie doet.

Onvoorstelbaar dat net jij dit schrijft. Jij bent namelijk de grootste fantast op gans het forum.

parcifal 26 maart 2014 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7074229)
En wederom veel lege woorden, maar NIETS over de feiten van de case die ik aanhing. :-) Je bent toch zo voorspelbaar. Je illustreert meer en meer dat je aan projectie doet.

Je bent erger dan de honderste herhaling van FC De Kampioenen.
Leuk de eerste keer, maar verwacht je echt nog ernstige reactie na de zoveelste keer?

Het criterium om niet meer aanzien te worden als een mix van Pippo de Clown en Balthazar Boma is simpel :

Toon ons een herkenbare UFO, of een stuk ervan of alien biologisch weefsel.

Tot dan zijn uw posts enkel een zoveelste herhaling van een slecht feuilleton waarbij automatisch gezapt wordt wegens extreem vervelend en stompzinnig.

Johnny Blaze 26 maart 2014 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 7074118)
Jammer genoeg is het een hoax.

Dat is wat ik met veel woorden inderdaad zei. (Allé, als ge tussen de lijntjes leest staat er dat ik het beter kan ;) )

doremi 26 maart 2014 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 7074118)
Jammer genoeg is het een hoax.

Wie is die Hoax? Is dat een gevaarlijke space-lord of een intergalactische vrijmetselaar?
Maakt hij deel uit van de Galactische federatie?

Ik zag gisteren in de Colruyt nog tekenen van buitenaards leven, meer bepaald in de zuivelafdeling:

GALAXY!

AsGardSGO 26 maart 2014 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7074278)
Er bestaan reeds decennia lang verhalen over UFO's , dus unidentified flying objects. Ik heb nooit ontkend dat een van de redenen zou kunnen zijn dat het om buitenaardse objecten zijn, al is dat nooit bewezen.

Maar opnieuw, tussen zo'n observatie en jullie eindeloos gebral dat LSD vergt om te kunnen bedenken...


Lelijke bewoording, en betreffende gezever hebt u niemand lessen te geven, lees uw eigen berichten maar eens...

Nee maar vele mensen waaronder jij willen alles wel bewezen zien maar zelfs al worden ze bewezen ze vaak nog loochenen. Heb dat in andere posts al meerdere malen verklaard waarom.

Je geeft aan de mogelijkheid dat het zou kunnen niet helemaal te negeren maar in eenzelfde adem loochen je eigen door bepaalde dingen die volgens jouw niet bewezen zijn niet te geloven en het "LSD gebrabbel" te vinden.
De realiteit is vaker fantastischer dan de zogenaamde fictie.

Op gebied van denken zijn we duidelijk nog lang niet uit de middeleeuwen ontsnapt; alles wat niet tastbaar is maar vooral ons geloof aanvalt is per definitie gezwets, fantasme en duivels. Het moet dan ook beknopt worden buiten de vooropgestelde toegelaten denkkaders te denken.
Maar ondertussen wel geloven in een god die almachtig is, in de religie van het monetaire kapitalistsche markt-economie, kinderen sprookjes wijsmaken om ze dan nadien elke fantasie te ontnemen want volwassenen die geloven niet in sprookjes of fabeltjes. Want dat zijn alle dingen die niet tastbaar zijn of tegen de huidige en als normaal aanvaarde realiteit indruisen.

Net daarom blijkt nog een bijkomend probleem te zijn het niet enkel te aanvaarden dat er nog andere wezens leven in het universum, maar dat deze al wel degelijk op onze aarde geweest zijn, nu en in het verleden.
De bijkomende notie dat het mogelijks bewust geheim gehouden is door hun als onze leiders maakt het al helemaal dat de meesten kortsluiten en in de denial-fase gaan.

Zoals veel zaken is dit onderwerp onderhevig aan speculaties en theorieën al dan niet onderbouwd met tastbare bewijzen of zeer plausibele verbanden en indirecte bewijzen.
Echter is het te vaak dat er een ongeloof is tov deze zaken welke elke verdere onafhankelijke, publieke of wetenschappelijk onderzoek per definitie uitsluit.
Komt weer neer op de gemakkelijke leugen of ontkenning te verkiezen boven de ongemakkelijke waarheid of mogelijkheid die vaak een echt buiten de doos denken vraagt. Dat laatste is wat de meesten niet graag doen.

AsGardSGO 26 maart 2014 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7074322)
Wie is die Hoax? Is dat een gevaarlijke space-lord of een intergalactische vrijmetselaar?
Maakt hij deel uit van de Galactische federatie?

Ik zag gisteren in de Colruyt nog tekenen van buitenaards leven, meer bepaald in de zuivelafdeling:

GALAXY!

HA HA HA - echte billenkletser....

Het in het belachelijke trekken is teken van zwakheid of in de hoek staan bij gebrek aan verdere weermiddelen.

AsGardSGO 26 maart 2014 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7073941)
Het vetgedrukte is niet onbelangrijk ... ;-)

LOL
oooh slecht karakter!

doremi 26 maart 2014 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7074336)
HA HA HA - echte billenkletser....

Het in het belachelijke trekken is teken van zwakheid of in de hoek staan bij gebrek aan verdere weermiddelen.

Zie jij dan niet dat die melk uit de ruimte komt en dan die naam! Dat is toch geen toeval? Je doet mijn bewijzen maar simpel af, je kan er niet op antwoorden!

Another Jack 26 maart 2014 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7074377)
Zie jij dan niet dat die melk uit de ruimte komt en dan die naam! Dat is toch geen toeval? Je doet mijn bewijzen maar simpel af, je kan er niet op antwoorden!

Ik heb die flessen ook al gezien in de rekken!
Echt waar.

Ik geloof zelf dat er ook yoghurt uit de ruimte komt.

exodus 26 maart 2014 18:29

Ik geef een sterke case met feiten. Ze reageren op alles behalve de feiten.

Bedankt om te bevestigen dat ik gelijk heb. :-)

Peche 26 maart 2014 19:11

Reptillians? What??? Komt dat van David Icke?
Ik lees zijn biografie en lees van zijn reuma. Ik vraag mij toch af wat hem allemaal in nam tijdens zijn "alternatieve geneeskunde" periode, want toen kreeg hij inzichten die de wereld in moesten. Ik moet wel toegeven dat dat catchy is.
http://www.collective-evolution.com/...id-apocalypse/

Toen het daar over Adam en Eva ging ik toch even dichter:

"Icke connects more biblical stories to the intervention of the reptilian race. He alludes to the “fall of man,” the story of how Adam and Eve became manipulated by the serpent. The reason, he goes on to say, that 95% of human DNA and a large majority of our brain goes unused is due to this intervention of the reptilian race, placing a limitation on our potential as conscious beings. These beings were more advanced in the technological sense, seeing our DNA as software which could be tainted with, creating a hybrid middle man to control the human population within the visible light spectrum. Half human and half reptilian, they were perceived as demi-gods at the time by the people. Icke explains that the Caduceus, the common medical symbol we see today, is based around this DNA manipulation. The Caduceus contains two serpents spiraling around a scepter that has wings, in the shape of the double-helix DNA strand."

Oh my God!

Antoon 27 maart 2014 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7074343)
LOL
oooh slecht karakter!

:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be