Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Frank51 4 juni 2015 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7683427)
Ik had willen vallen over het gebruik van de term wetenschap, maar na er geweest te zijn vind ik het woord forum meer uit zijn plaats.

Wat jij daar allemaal denkt te kunnen afleiden zonder iets op te zoeken over de baan die het tuig had op welk moment, welke instrumenten er voor welke beelden zijn gebruikt en hoe ze bewerkt zijn ben ik hoe dan ook niet van onder de indruk. Vooral dat die mensen van NASA zo op en neer schieten van betrouwbare bron tot klungelige censuursukkels die niet eens een zwart stipje goed kunnen plaatsen blijft mij verbazen.

Het staat er nochtans mooi in!
Zoek maar eens de poolvideo van saturnus op.
Geen zwarte dot. Tiens tiens

Frank51 4 juni 2015 10:45

Bovenbuur, ben jij vrijmetselaar?

Bovenbuur 4 juni 2015 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683439)
Bovenbuur, ben jij vrijmetselaar?

Yes, woohoo! Ik ben eindelijk verdacht genoeg!

Nu kan ik met een gerust hard dit topic verlaten.

Chillen @ de loge, alle coole mensen?

Bovenbuur 4 juni 2015 10:56

Nee, echt, ik vind het zo cool. Ik dacht even dat ik er nooit van beschuldigd zou worden. Maar uiteindelijk was gewoon jou niet geloven en je tegenspreken toch genoeg.

Niet dat dat het doel was natuurlijk, het doel was een discussie voeren en proberen uit te vinden hoe jij je het universum voorstelt, waar ik nog steeds geen kaas van kan eten omdat er gewoon geen hout van klopt. Maar het is mooi als mensen ondertussen ook nog even voorspelbaar zijn.

Ik hoor nu ergens bij. Ik denk dat ik een topic in k&k ga opzetten voor alle "vrijmetselaars". We moeten toch al met een handje vol zijn ondertussen.

Frank51 4 juni 2015 10:59

Wat een lullig antwoord.
Dat maakt je enkel nog verdachter

JBM 4 juni 2015 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683428)
Dat zal pas achteraf blijken, das juist.
Een genie is iemand die iets beweert wat de anderen niet snappen.

Nee hoor dat blijkt nu al. Het is trouwens geen kwestie van niet snappen, maar wel van inzien dat je ongefundeerd zit te lallen. Iets helemaal anders.

"Don't mistake lack of talent for genius"

Een meer rake quote is er zelden gepost hier :)

Frank51 4 juni 2015 11:01

Wat is het nu? Ja of nee?

Bovenbuur 4 juni 2015 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683466)
Wat een lullig antwoord.
Dat maakt je enkel nog verdachter

Je zegt dat alsof er iets is dat ik gezegd zou kunnen hebben dat me minder verdacht zou maken.

Bovendien geloofde je toch al niks van wat ik zei, zelfs niet met complete berekeningen erbij, en was de discussie toch al behoorlijk in rondjes aan het lopen. Wat verwachtte je dat ik zou doen, me beledigd voelen? Ik vind het alleen mooi dat jij op deze manier je oogkleppen nog eens extra hard kan aandraaien. Als je je afvraagt "maar zo dom kan die toch nooit zijn?" dan moet je vooral niet kijken waarom hij je niet gelooft, dan zit hij simpelweg in het complot.

Zelf Harrie doet dat niet, bij hem ben ik simpelweg een ongelovige, geen anti-micro samenzweerder. Dus ik vind het wel cool dat ik het hier nu wel ben.

Frank51 4 juni 2015 11:43

JA of NEE????

Peche 4 juni 2015 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683307)
De kracht die de aarde doet groeien is de kracht die aan de binnenkant zorgt voor zwaartekracht. Dit zorgt ervoor dat we kunnen spreken van een schil
Hopelijk versta je dit
je moet daarvoor geen fucking genie voor te zijn dachtik

Ja er zijn verschillende schillen/lagen he.
Maar dat maakt ze niet hol he? De massa duwt opeen he.

Frank51 4 juni 2015 11:45

Nogmaals: is het ja of is het nee?
Simpele vraag dachtik.

Frank51 4 juni 2015 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7683572)
Ja er zijn verschillende schillen/lagen he.
Maar dat maakt ze niet hol he? De massa duwt opeen he.

Wablief jongen?
Ja er zitten lagen in de schil door de druk
Net als aan de andere kant
Moet ik nu echt een tekeningetje maken?

Bovenbuur 4 juni 2015 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683580)
Nogmaals: is het ja of is het nee?
Simpele vraag dachtik.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683570)
JA of NEE????

Is dat tegen mij?

Volgens mij heb ik op het forum vaak zat duidelijk gemaakt dat ik niet zo'n religieus persoon ben. Ik zou eigenlijk niet weten wat vrijmetselaars geloven/doen, ik ken er ook geeneen, maar volgens mij ben ik beter af als ik die onzin gewoon zoveel mogelijk negeer.

Maar hé, vrijmetselaar zijn is dan misschien wel suf, "vrijmetselaar" zijn vind ik wel cool. Ik ga een donkere zonnebril en een lange jas halen.

Peche 4 juni 2015 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683585)
Wablief jongen?
Ja er zitten lagen in de schil door de druk
Net als aan de andere kant
Moet ik nu echt een tekeningetje maken?

Rustig blijven. De zwaartekracht trekt toch alles bijeen? Waarom zou het dan hol zijn?
Ik vraag maar he. Maar een tekeningske erbij zou goed zijn ja.

Frank51 4 juni 2015 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7683619)
Rustig blijven. De zwaartekracht trekt toch alles bijeen? Waarom zou het dan hol zijn?
Ik vraag maar he. Maar een tekeningske erbij zou goed zijn ja.

Ok
Vnv

Frank51 4 juni 2015 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7683619)
Rustig blijven. De zwaartekracht trekt toch alles bijeen? Waarom zou het dan hol zijn?
Ik vraag maar he. Maar een tekeningske erbij zou goed zijn ja.

Ok
Vnv

Frank51 4 juni 2015 12:21

Bovenbuur, is dit een nee dan?
Das goed, dan kunnen we verder
Dit zal een standaardvraag worden van mij, jemoet daar niets achter zoeken hoor.
Ik wil alleen geen tijd meer verliezen. snapje

doremi 4 juni 2015 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7683640)
Bovenbuur, is dit een nee dan?
Das goed, dan kunnen we verder
Dit zal een standaardvraag worden van mij, jemoet daar niets achter zoeken hoor.
Ik wil alleen geen tijd meer verliezen. snapje

Ik snap dat, ik wist zelf niet eens dat ik bij de loge was tot jij me dat hebt duidelijk gemaakt. Nu weet ik tenminste dat ik nog een extra hobby heb. Nu nog het lokaal vinden voor de volgende vrijmetselaars-cantus!

Bovenbuur 4 juni 2015 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7683658)
Ik snap dat, ik wist zelf niet eens dat ik bij de loge was tot jij me dat hebt duidelijk gemaakt. Nu weet ik tenminste dat ik nog een extra hobby heb. Nu nog het lokaal vinden voor de volgende vrijmetselaars-cantus!

Prosit dat oog op die pyramide-dinges, prosit corona!

EDIT: O nee, wacht, dat waren de illuminati. Ik haal mijn samenzweringen door elkaar. Ach, zolang we maar allemaal voor de reptillians werken.

Ik hoop trouwens wel dat wij boven de illuminati staan in de rangorde, dat vind ik zo'n duister clubje om orders van aan te nemen...

Frank51 4 juni 2015 13:53

Ik heb nog in een loge gezeten. 23ste graad.hoe denk je dat ik dat allemaal weet ? ;)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be