Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Bovenbuur 9 juni 2015 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7689567)
Het is dus absoluut niet zo dat de continenten passen op een Aarde met dezelfde grootte als nu.

Behalve als je Noord Amerika iets naar voren laat scharnieren. Wedden dat het dan exact past?

Citaat:

Mocht Alfred Wegener nog leven, hij zou met schaamrood op de wangen kijken naar deze kaarten en data, verkregen met een technologische voorsprong van 100 jaar tov zijn tijd. Toen konden ze amper in de lucht blijven met hun eerste vliegtuigen. Laat staan satellietbeelden analyseren.
Die man zou uit de satellietbeelden overigens dezelfde conclusies trekken als alle experts van vandaag. Toch een beetje vreemd dat die groeiende aarde iets is dat niet echt leeft bij de grote jongens in het vakgebied hè?

Frank51 9 juni 2015 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7689980)
Behalve als je Noord Amerika iets naar voren laat scharnieren. Wedden dat het dan exact past?



Die man zou uit de satellietbeelden overigens dezelfde conclusies trekken als alle experts van vandaag. Toch een beetje vreemd dat die groeiende aarde iets is dat niet echt leeft bij de grote jongens in het vakgebied hè?

Nee het past niet. Zie filmpjes.

Al zijn het er een miljard experts . Kan mij niet schelen. Ze doen hun werk niet!!!
Volgens mij zou dit te snel kunnen leiden naar het idee van een holle Aarde.
Blijkbaar is dit een geheim.. Ik merk dat toch tenminste.
Als dit niet geweten mag zijn, zal ook de minste hint verdoezeld worden.
Maar als je echt goed zoekt, zal je de waarheid vinden.

Een theorie naast je neerleggen omdat je niet snapt hoe de feiten tot stand komen of omdat je het mechanisme nog niet begrijpt, is compleet achterlijk, je beseft dit toch?

Trouwens
- Platentektoniek: hypothetisch mechanisme
- zwaartekracht: hypothetisch deeltje graviton en hypothetisch mechanisme
Ik denk dat je dat nog niet beseft

Mijn buurman zegt dat het volgend jaar gaat sneeuwen en de bakker ook.
Dus moet er wel iets van waar zijn.

Frank51 9 juni 2015 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7689980)
Behalve als je Noord Amerika iets naar voren laat scharnieren. Wedden dat het dan exact past?

Wedden van niet?

Bovenbuur 9 juni 2015 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7690000)
Nee het past niet. Zie filmpjes.

O, die filmpjes waarin Noord-Amerika niet een klein beetje naar voren scharniert bedoel je? Terwijl bijvoorbeeld Spanje wel mag draaien? Compleet niet zo uitgezocht dat het perfect past op een kleinere bol en juist niet op een grotere dus?

Ik zie in dat plaatje zo al, laat Noord Amerika een beetje scharnieren, zijnde een ander plaat dan Zuid Amerika, en het zal opeens beter passen.

Het is hoe dan ook een animatie samengesteld om de boel op een kleinere bol in elkaar gestoken te krijgen, die vervolgens ook op een grotere bol geplakt is. Creatief bewijs.

Citaat:

Een theorie naast je neerleggen omdat je niet snapt hoe de feiten tot stand komen of omdat je nog het mechanisme niet begrijpt, is compleet achterlijk, je beseft dit toch?
Ja, ik wel. Maar ik snap dan ook hoe de bodem van de Stille oceaan aan haar leeftijd komt.

Citaat:

Trouwens
- Platentektoniek: hypothetisch mechanisme
- zwaartekracht: hypothetisch deeltje graviton en hypothetisch mechanisme
Ik denk dat je dat nog niet beseft

Mijn buurman zegt dat het volgend jaar gaat sneeuwen en de bakker ook.
Dus moet er wel iets van waar zijn.
Maar jouw bakker gebruikt de "het gaat sneeuwen theorie" niet om raketten te lanceren, satellieten in hun baan te houden en relativistische experimenten uit te voeren betreffende de snelheid waarmee atoomklokken lopen op verschillende hoogtes. Oftewel: ze hebben lang niet dezelfde nauwkeurigheid in hun rekenkundige modellen als de zwaartekrachtsexperts.

Plaattektoniek hetzelfde verhaal. Het begrip dat daaruit voorkomt helpt met de risico's op aardbevingen en vulkaanuitbarstingen in kaart brengen en met olievelden vinden. Bovendien wordt er simpelweg op dit moment gemeten dat de Atlantische oceaan groeit en de grote oceaan krimpt met een paar centimeter per jaar. Er wordt simpelweg gemeten dat er stukken plaat onder de Oost-Aziatische kust schuiven. Het komt wel heel mooi uit hè, dat de verklaring voor de ring of fire en de diepzeetroggen in de regio is dat dat daar zou gebeuren, en dat het dan ook echt gebeurt? En dat dat dan ook nog eens in het model van de plaattectoniek past, terwijl volgens de groeiende aarde theorie we helemaal niet zouden moeten meten dat de grote oceaan kleiner wordt, maar dat de aarde groter wordt? Dacht je echt dat dat iets is dat we niet kunnen meten? Vandaag de dag niet? Wake up and smell the science.

fox 9 juni 2015 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7689567)
1) Geen enkele oceaanbodem is meer dan 180 miljoen jaar oud.

Dat is inderdaad logisch volgens de platentektoniek theorie


Citaat:

2) De breuklijnen groeien, alsook iedere plaat. Betekent meer oppervlakte.
Neen, je hebt divergente en convergente breuklijnen.

Citaat:

3) De continenten matchen als puzzelstukken, enkel op een kleinere bol.
Neen, ze matchen ook op onze huidige bol. Jij houdt trouwens de continenten even groot op een kleinere bol. Men neme een ronde ballon. Teken er de continenten op. Blaas hem op en zie wat er gebeurt. De continenten worden groter.


We besluiten dus dat je de theorie van de platentektoniek op geen enkel moment kan ontkrachten.

Aan de andere kant wachten we nog steeds op verklaringen voor:

1. De ooit volle aarde met een schildikte van 480 km.
2. Het ontstaan van de zon in de aarde.
3. Waarom we blijven staan op de aarde als de inwendige kracht groter is dan de uitwendige kracht.

Frank51 9 juni 2015 09:38

Ge kunt mijn kloten kussen. Ik praat nog liever met kiekens.
Die verstaan tenminste wat ik zeg.

Ik ben geniaal, dat is duidelijk. :)
Daar kan ik niets aan doen. Het is door het falen van een ander.

fox 9 juni 2015 12:04

Waar is Exodus eigenlijk gebleven. Die is toch fan van dit soort gezever. Dacht dat die hier ook ooit al eens is komen aanzetten met het holle aarde sprookje.

parcifal 9 juni 2015 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7690389)
Waar is Exodus eigenlijk gebleven. Die is toch fan van dit soort gezever. Dacht dat die hier ook ooit al eens is komen aanzetten met het holle aarde sprookje.

Ongetwijfeld afgedaald in de Snæfellsjökull en daar een weg aan het hakken naar de holle aarde. :-D

doremi 9 juni 2015 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7690245)
Ge kunt mijn kloten kussen. Ik praat nog liever met kiekens.
Die verstaan tenminste wat ik zeg.

Ik ben geniaal, dat is duidelijk. :)
Daar kan ik niets aan doen. Het is door het falen van een ander.

Kunt u wat elaboreren over het communiceren met kippen. Deze mogelijkheden lijken ons ook weer opzettelijk onthouden te zijn door de corrupte wetenschapslobby!

parcifal 9 juni 2015 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7690245)
Ik ben geniaal, dat is duidelijk. :)
Daar kan ik niets aan doen. Het is door het falen van een ander.

Is dat wat de kippen u vertellen tijdens jullie dagelijkse conversatie?


doremi 9 juni 2015 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7690564)
Is dat wat de kippen u vertellen tijdens jullie dagelijkse conversatie?


Tok to the hand!


hogesaII 9 juni 2015 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7690389)
Waar is Exodus eigenlijk gebleven. Die is toch fan van dit soort gezever. Dacht dat die hier ook ooit al eens is komen aanzetten met het holle aarde sprookje.

Is dat niet die Frank van hier? Dacht zoiets hier gelezen te hebben.

Dixie 10 juni 2015 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7689167)
"Hoe maak ik me zo belachelijk mogelijk for dummies" gelezen?

jouw dagelijkse 'bijdragen' zijn de leidraad...:lol:

fox 10 juni 2015 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hogesaII (Bericht 7690948)
Is dat niet die Frank van hier? Dacht zoiets hier gelezen te hebben.

Nee, Exodus had even geschifte waanbeelden, maar had wel wat meer manieren dan die Frank. Lijkt me dus niet 1 en dezelfde.

Frank51 23 juni 2015 23:54

Oops, wat doet die burgemeester van Phoenix daar?
https://www.youtube.com/watch?v=P0v0DhNcDn4

:):)

Another Jack 24 juni 2015 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7690245)
Ge kunt mijn kloten kussen. Ik praat nog liever met kiekens.
Die verstaan tenminste wat ik zeg.


Ik ben geniaal, dat is duidelijk. :)
Daar kan ik niets aan doen. Het is door het falen van een ander.

Trek uw conclusies...

Bovenbuur 24 juni 2015 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7711532)
Oops, wat doet die burgemeester van Phoenix daar?
https://www.youtube.com/watch?v=P0v0DhNcDn4

:):)

Hij zag lichtjes! Een burgemeester zag lichtjes!!!!!!!

Frank51 24 juni 2015 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7711906)
Hij zag lichtjes! Een burgemeester zag lichtjes!!!!!!!

Ja zoals duizenden anderen. In v formatie. 1, 6 km breedte

doremi 24 juni 2015 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7711906)
Hij zag lichtjes! Een burgemeester zag lichtjes!!!!!!!

Nu goed dat meneer de burgemeester dat gezien heeft, maar zijn er ook andere getuigen? Menneer Spaghetti? Octaaf? Jeanine De Bolle?


JBM 24 juni 2015 12:56

Frank51 is nu nog naar de Snorkels aan het kijken maar zal het ons daarna wel weten te vertellen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be