Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

JBM 7 augustus 2015 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7768859)
Get lost, overheidstrol!

Iemand die je wijst op de ongerijmdheden in je oeverloos geleuter is een trol?

griezel 7 augustus 2015 16:42

Ik vind toch dat hier veel gescheld te lezen valt...
Heeft er nu iemand échte bewijzen dat Aliens NIET bestaan ?
Want er bestaan miljarden planeten, zoveel weten we ondertussen...
Zeggen dat wij de enigsten zijn doet mij denken aan een primitieve stam die op een eilandje zou wonen, midden in de oceaan, en zich zou voorstellen dat zij, die paar honderd man daar, de enigste mensen op aarde zijn...
Dat hun eiland de enigste vaste grond is , en heel de rest van de planeet water...

kiko 7 augustus 2015 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7769307)
Ik vind toch dat hier veel gescheld te lezen valt...
Heeft er nu iemand échte bewijzen dat Aliens NIET bestaan ?
Want er bestaan miljarden planeten, zoveel weten we ondertussen...
Zeggen dat wij de enigsten zijn doet mij denken aan een primitieve stam die op een eilandje zou wonen, midden in de oceaan, en zich zou voorstellen dat zij, die paar honderd man daar, de enigste mensen op aarde zijn...
Dat hun eiland de enigste vaste grond is , en heel de rest van de planeet water...

Vermoeiend hoor... het is hier al tien miljoen keer gezegd en herhaald, maar allez, nog één keer: niemand ontkent dat buitenaardse wezens bestaan. Sterker nog, persoonlijk geloof ik rotsvast dat ze wel bestaan.

Betekent dit echter dat ze hier op de Aarde zijn, of geweest zijn ? Tot zolang er geen bewijs hiervan geleverd is, ga ik er van uit van niet.

Citaat:

Zeggen dat wij de enigsten zijn doet mij denken aan een primitieve stam die op een eilandje zou wonen, midden in de oceaan, en zich zou voorstellen dat zij, die paar honderd man daar, de enigste mensen op aarde zijn...
Niemand beweert zoiets.

Frank51 7 augustus 2015 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7768906)
Frank, in hoeverre beïnvloedt het geloof in een holle aarde, de VS die zichzelf aanvallen, leven op Mars, filmstudio's bij de NASA, alienbasissen zowat overal... je dagelijkse leven?

Wat met je collega's, hobby's, familie, spreek je daar openlijk over of niet?

Gaat je geen zak aan man. Ben jij vrijmetselaar of ken jij vrijmetselaars op dit forum? Antwoord eerst hier maar eens op.

Ik wil je alleen zeggen dat ik enorm zelfzekerder ben geworden dat ik al die kennis opgedaan heb. Ik kan wetenschappelijk bewijzen dat de aarde hol is en dan klopt het nog eens met channeling, esoterie, legendes, geschriften en sommige artefacten. Ja, dan twijfel ik er niet meer aan. Ik wil dit delen met mensen, daarom ben ik hier. Geloof jij het niet, is niet mijn probleem. SMD dan.

Kristof Piessens 7 augustus 2015 23:22

Op een of andere manier wil ik wel de optie onderzoeken in hoeverre de buitenaardsen een bestaan hebben op de aarde en omwille van welke redenen...er zou een duidelijk bewijs moeten te vinden zijn, dat aantoont dat ze een probleem hebben, in context van de maatschappelijke vraagstukken zijn de problematieken eerder mannelijk als vrouwelijk van aard en dat de evenwichten voorlopig binnen het besef van het probleem van de blokkering die tot gevolg heeft gehad dat er een planeet werd vernietigd werd door de te mannelijke dominantie in verband met bepaalde "machtsproblematieken" in potentie betekend 'macht' hebben nog niet dat je controle hebt over bepaalde processen en dat is de matrix bij wijze van spreken, iedere reactie is wat anders en toch de angst regeert in de reactie zelf blijkbaar ?

griezel 8 augustus 2015 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7769732)
Op een of andere manier wil ik wel de optie onderzoeken in hoeverre de buitenaardsen een bestaan hebben op de aarde en omwille van welke redenen...er zou een duidelijk bewijs moeten te vinden zijn, dat aantoont dat ze een probleem hebben, in context van de maatschappelijke vraagstukken zijn de problematieken eerder mannelijk als vrouwelijk van aard en dat de evenwichten voorlopig binnen het besef van het probleem van de blokkering die tot gevolg heeft gehad dat er een planeet werd vernietigd werd door de te mannelijke dominantie in verband met bepaalde "machtsproblematieken" in potentie betekend 'macht' hebben nog niet dat je controle hebt over bepaalde processen en dat is de matrix bij wijze van spreken, iedere reactie is wat anders en toch de angst regeert in de reactie zelf blijkbaar ?

De elite die onze planeet tyranniseert zou best van Alien-oorsprong kunnen zijn, gezien hun onmenselijke gedrag.

Politici, zakenlui, financiers, zij behandelen de mensheid als kuddevee, wiens huid en vlees zij verhandelen...

Het is maar een gedacht natuurlijk. Ik heb geen bewijzen.

Frank51 8 augustus 2015 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7769732)
Op een of andere manier wil ik wel de optie onderzoeken in hoeverre de buitenaardsen een bestaan hebben op de aarde en omwille van welke redenen...er zou een duidelijk bewijs moeten te vinden zijn, dat aantoont dat ze een probleem hebben, in context van de maatschappelijke vraagstukken zijn de problematieken eerder mannelijk als vrouwelijk van aard en dat de evenwichten voorlopig binnen het besef van het probleem van de blokkering die tot gevolg heeft gehad dat er een planeet werd vernietigd werd door de te mannelijke dominantie in verband met bepaalde "machtsproblematieken" in potentie betekend 'macht' hebben nog niet dat je controle hebt over bepaalde processen en dat is de matrix bij wijze van spreken, iedere reactie is wat anders en toch de angst regeert in de reactie zelf blijkbaar ?

Kversta geen fluit van wat je zegt. Wat een lange zin. Keep it simple plz. En gebruik een punt.

En het is niet omdat ze een probleem hebben of hun planeet vernietigd is dat ze hier komen piepen zijn hé...

Frank51 8 augustus 2015 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7770050)
De elite die onze planeet tyranniseert zou best van Alien-oorsprong kunnen zijn, gezien hun onmenselijke gedrag.

Politici, zakenlui, financiers, zij behandelen de mensheid als kuddevee, wiens huid en vlees zij verhandelen...

Het is maar een gedacht natuurlijk. Ik heb geen bewijzen.

Vrijmetselaars onmenselijk ok, maar aliens? :) haha. Parcifal schubben op zijn hoofd? Dat denk ik nu niet..

Maar dit is een goed overzicht als basis :


Tamam 9 augustus 2015 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7770734)
Vrijmetselaars onmenselijk ok, maar aliens? :) haha. Parcifal schubben op zijn hoofd? Dat denk ik nu niet..

Maar dit is een goed overzicht als basis :


de mensen die bij de EU werken zijn dus salamanders ?
:lol:

Another Jack 9 augustus 2015 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7769702)
Gaat je geen zak aan man. Ben jij vrijmetselaar of ken jij vrijmetselaars op dit forum? Antwoord eerst hier maar eens op.

Ik wil je alleen zeggen dat ik enorm zelfzekerder ben geworden dat ik al die kennis opgedaan heb. Ik kan wetenschappelijk bewijzen dat de aarde hol is en dan klopt het nog eens met channeling, esoterie, legendes, geschriften en sommige artefacten. Ja, dan twijfel ik er niet meer aan. Ik wil dit delen met mensen, daarom ben ik hier. Geloof jij het niet, is niet mijn probleem. SMD dan.

Als ik jouw geen vragen mag stellen, waarom zou ik de jouwe wel beantwoorden?

Savatage 9 augustus 2015 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7769702)
Ik wil je alleen zeggen dat ik enorm zelfzekerder ben geworden dat ik al die kennis opgedaan heb. Ik kan wetenschappelijk bewijzen dat de aarde hol is en dan klopt het nog eens met channeling, esoterie, legendes, geschriften en sommige artefacten. Ja, dan twijfel ik er niet meer aan.

Knettergek. Zelfs in een zottenhuis krijg je ze die onzin niet wijsgemaakt.

griezel 9 augustus 2015 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7769702)
Gaat je geen zak aan man. Ben jij vrijmetselaar of ken jij vrijmetselaars op dit forum? Antwoord eerst hier maar eens op.

Ik wil je alleen zeggen dat ik enorm zelfzekerder ben geworden dat ik al die kennis opgedaan heb. Ik kan wetenschappelijk bewijzen dat de aarde hol is en dan klopt het nog eens met channeling, esoterie, legendes, geschriften en sommige artefacten. Ja, dan twijfel ik er niet meer aan. Ik wil dit delen met mensen, daarom ben ik hier. Geloof jij het niet, is niet mijn probleem. SMD dan.

Laatst geleden heb ik ergens gelezen dat er enorme onderaardse oceanen bestaan...Weet je daar iets meer over ?

parcifal 9 augustus 2015 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7770734)
Vrijmetselaars onmenselijk ok, maar aliens? :) haha. Parcifal schubben op zijn hoofd? Dat denk ik nu niet..

You talkin' to me? No? you talkin' to me?


parcifal 9 augustus 2015 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7771498)
Laatst geleden heb ik ergens gelezen dat er enorme onderaardse oceanen bestaan...Weet je daar iets meer over ?

was dat in een Bronchure van Neckermann of Sunjets?

griezel 9 augustus 2015 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7771547)
was dat in een Bronchure van Neckermann of Sunjets?

Nee, hier :
http://www.nationalgeographic.nl/art...oceaan-ontdekt

Frank51 9 augustus 2015 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7771498)
Laatst geleden heb ik ergens gelezen dat er enorme onderaardse oceanen bestaan...Weet je daar iets meer over ?

Ja het zou gaan om minstens evenveel water als alle oceanen samen.
Te vinden op 410 tot 660 kilometer diepte in de aardkorst. Wat wel enorm toevallig is of net niet, want volgens mijn berekeningen is de schil van de holle aarde 480km dik.
Hoe ze dat water detecteerden, is mij een raadsel en gebruik dit zeker niet als bewijs van een holle aarde. Het kan wel een echte aanwijzing zijn als de data effectief klopt.

Tamam 10 augustus 2015 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7771737)
Ja het zou gaan om minstens evenveel water als alle oceanen samen.
Te vinden op 410 tot 660 kilometer diepte in de aardkorst. Wat wel enorm toevallig is of net niet, want volgens mijn berekeningen is de schil van de holle aarde 480km dik.
Hoe ze dat water detecteerden, is mij een raadsel en gebruik dit zeker niet als bewijs van een holle aarde. Het kan wel een echte aanwijzing zijn als de data effectief klopt.

Dit is puur fantasme...

parcifal 10 augustus 2015 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 7773266)
Dit is puur fantasme...

Nee, her water zit daar echt, het is wel intralmoleculair.
Je moet dat zien als warme pap onder hoge druk met een bepaalde hoeveelheid water als element van die pap.

Natuurlijk is de omschrijving "ondergrondse oceanen" compleet belachelijk, maar dat verkoopt wel beter'

griezel 10 augustus 2015 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7773322)
Nee, her water zit daar echt, het is wel intralmoleculair.
Je moet dat zien als warme pap onder hoge druk met een bepaalde hoeveelheid water als element van die pap.

Natuurlijk is de omschrijving "ondergrondse oceanen" compleet belachelijk, maar dat verkoopt wel beter'

Je bedoelt dat we daar niet kunnen gaan surfen en zonnebaden zeker ?:-)

parcifal 11 augustus 2015 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griezel (Bericht 7773624)
Je bedoelt dat we daar niet kunnen gaan surfen en zonnebaden zeker ?:-)

vandaar dat ik twijfelde of het wel in de Neckermann catalogus zou staan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be