Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 21 maart 2016 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8034503)
Feynman over Aliens, nuchterder dan Richard Feynman vind je ze niet op onze aardbol. :)

https://www.youtube.com/watch?v=wLaRXYai19A

Als ik moest kiezen tussen de 'rationaliteit' van iemand zoals Feynman en de 'rationaliteit' van iemand zoals Czysz, dan toch maar deze laatste.

Another Jack 21 maart 2016 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8034498)
Dus Dr. Czysz is voor u een fantast. Misschien fantaseert u ook wel voor het ogenblik.

We mogen niks uitsluiten.

Het Oosten 21 maart 2016 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8034813)
We mogen niks uitsluiten.

Er is toch iets wat niet klopt in al die getuigenissen. Ik er heel wat beluisterd en rustig bekeken en herbekeken. Ook ettelijke recente boeken hierover gelezen.

Veel van deze geïnterviewden zijn ernstige , nuchtere, en goed opgeleide personen. We kunnen ons er niet vanaf maken door gratuit te stellen dat ze allemaal fantasieverhaaltjes uit hun mouw schudden.

Ze zouden allemaal kunnen liegen. Dit is mogelijk maar weinig waarschijnlijk . Maar zelfs in de hypothese dat dit zo zou zijn, dan zie ik niet in welk plan of opzet er zou zijn om massaal , op verschillende continenten, en in groep leugens te gaan verspreiden in deze. Iemand zoals Don Philips bijvoorbeeld, of lijnpiloten, of mensen die aan de radar zitten (om er nu een paar te vernoemen) , waarom zouden die nu gaan liegen? Ik zie dit echt niet zitten. Met welk doel zouden ze dat dan wel doen? Het blijft een bizar verhaal en vrij onrealistisch.

Het Oosten 21 maart 2016 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8035040)
Er is toch iets wat niet klopt in al die getuigenissen. Ik er heel wat beluisterd en rustig bekeken en herbekeken. Ook ettelijke recente boeken hierover gelezen.

Veel van deze geïnterviewden zijn ernstige , nuchtere, en goed opgeleide personen. We kunnen ons er niet vanaf maken door gratuit te stellen dat ze allemaal fantasieverhaaltjes uit hun mouw schudden.

Ze zouden allemaal kunnen liegen. Dit is mogelijk maar weinig waarschijnlijk . Maar zelfs in de hypothese dat dit zo zou zijn, dan zie ik niet in welk plan of opzet er zou zijn om massaal , op verschillende continenten, en in groep leugens te gaan verspreiden in deze. Iemand zoals Don Philips bijvoorbeeld, of lijnpiloten, of mensen die aan de radar zitten (om er nu een paar te vernoemen) , waarom zouden die nu gaan liegen? Ik zie dit echt niet zitten. Met welk doel zouden ze dat dan wel doen? Het blijft een bizar verhaal en vrij onrealistisch.


Of wel juist klopt...

jogo 22 maart 2016 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8035040)
Veel van deze geïnterviewden zijn ernstige , nuchtere, en goed opgeleide personen. We kunnen ons er niet vanaf maken door gratuit te stellen dat ze allemaal fantasieverhaaltjes uit hun mouw schudden.

Logisch als ik u iets wil wijsmaken ga ik geen vergiet op mijn kop zetten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8035040)
Ze zouden allemaal kunnen liegen. Dit is mogelijk maar weinig waarschijnlijk .

Natuurlijk, maar het volstaat dat ge slechts van één enkel geval de leugen ervan inziet, de rest is dan variatie op dat thema.

Peche 22 maart 2016 09:15

Lijkt het er niet sterk op dat wij al reeds in contact staan met aliens?
De high tech revolution is gewoon waanzinnig snel gegaan. Bootsen wij alien tech na?
Iemand in de series van Taken gezien hoe ze aan GPS kwamen? :)
Wat als films en series ons lichtjes uitleggen hoe het werkelijk is?
Wat als onze politiek, cultuur gedreven wordt door een alien ras?
Wat als...

parcifal 22 maart 2016 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8035040)
Ze zouden allemaal kunnen liegen. Dit is mogelijk maar weinig waarschijnlijk . Maar zelfs in de hypothese dat dit zo zou zijn, dan zie ik niet in welk plan of opzet er zou zijn om massaal , op verschillende continenten, en in groep leugens te gaan verspreiden in deze. Iemand zoals Don Philips bijvoorbeeld, of lijnpiloten, of mensen die aan de radar zitten (om er nu een paar te vernoemen) , waarom zouden die nu gaan liegen? Ik zie dit echt niet zitten. Met welk doel zouden ze dat dan wel doen? Het blijft een bizar verhaal en vrij onrealistisch.

Ze liegen wellicht niet, ze geloven zelf wat ze zeggen.
Maar tussen iets geloven en objectieve realiteit liggen, zoals tussen droom en daad : wetten in de weg en praktische bezwaren....

Het Oosten 22 maart 2016 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8036679)
Ze liegen wellicht niet, ze geloven zelf wat ze zeggen.
Maar tussen iets geloven en objectieve realiteit liggen, zoals tussen droom en daad : wetten in de weg en praktische bezwaren....

Tussen droom, geloven en werkelijkheid? Dan toch niet bij de Italianen en de Italiaase luchtmacht. Want die houden reeds lang officiële dossiers bij over deze 'onbekende 'vliegende' voorwerpen. Voorzover deze voorwerpen dan al echt 'vliegen' zoals wij dit doorgaans verstaan.


https://m.youtube.com/watch?v=7MTRqq8w008

Het Oosten 24 maart 2016 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8035284)
Lijkt het er niet sterk op dat wij al reeds in contact staan met aliens?
De high tech revolution is gewoon waanzinnig snel gegaan. Bootsen wij alien tech na?
Iemand in de series van Taken gezien hoe ze aan GPS kwamen? :)
Wat als films en series ons lichtjes uitleggen hoe het werkelijk is?
Wat als onze politiek, cultuur gedreven wordt door een alien ras?
Wat als...

Volgens deze man is dit inderdaad het geval.

https://www.youtube.com/watch?v=fU6LOfiUJ6Q

Maar zoals we weten, beweert niet alleen deze gepensioneerde piloot dat de Amerikanen (en andere staten?) alien-technologie willen recupereren.

Maar hij zal wel weer te veel verbeelding hebben.

Peche 24 maart 2016 19:04

Wat als het zo is?

Het Oosten 24 maart 2016 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8040239)
Wat als het zo is?

Dat het stilletjes tijd wordt dat men ons hierover op een degelijke wijze gaat informeren. En dat de Amerikanen eindelijk eens ophouden met liegen.

Peche 24 maart 2016 19:08

Those who know do not speak... Of ze worden "nutcrackers".

Het Oosten 24 maart 2016 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8040247)
Those who know do not speak... Of ze worden "nutcrackers".

Deze hier weet wel, en hij spreekt.

En zijn besluit is nogal duidelijk en niet erg positief voor sommige van zijn 'American fellow countrymen'.

https://www.youtube.com/watch?v=k4qQv7RasRw

Peche 24 maart 2016 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8040306)
Deze hier weet wel, en hij spreekt.

En zijn besluit is nogal duidelijk en niet erg positief voor zijn 'American fellows'.

https://www.youtube.com/watch?v=k4qQv7RasRw

Oosten, ze zijn hier al veel langer.
Het heeft een heel nieuwe orde op aarde tewerkgesteld.
It created us.

Het Oosten 24 maart 2016 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8040314)
Oosten, ze zijn hier al veel langer.
Het heeft een heel nieuwe orde op aarde tewerkgesteld.
It created us.

So it seems. Het verwondert me alleen dat zoveel mensen daar belachelijk over doen. De misleidende propaganda van Uncle Sam heeft blijkbaar uitstekend gewerkt bij de doorsnee mens. En zoals we nu weten : óók in Europa.

De Fransen echter en de Italianen hebben het eindelijk begrepen: geen cover up meer zoals in de USA, maar open beleid in deze. Trouwens, het zal wel moeten. En de USA zou dit beter eens gaan beseffen.

Nu, let wel, voor mijn part is de VS al lang geen 'gids' meer. Op welk vlak dan ook.

Peche 24 maart 2016 20:29

Maar niemand weet waarmee we te maken hebben. Ze zijn er, maar dan ook weer niet. Begrijp je?

Het Oosten 24 maart 2016 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8040347)
Maar niemand weet waarmee we te maken hebben. Ze zijn er, maar dan ook weer niet. Begrijp je?

O jawel. Volgens mij weet men dat maar al te best. En al lang.

Peche 24 maart 2016 20:36

Men weet maar zoveel benoemd is. Er is geen praatje geslaan. Dat zijn maar een handjevol die echt contact hadden en zelfs die "gesprekken" zijn zo vreemd dat er het gekste kan uitkomen. Die doen aan interstellair engineering he, wij kijken er maar naar.
Hebt ge die series Taken niet gezien? Ongeveer zo.

Het Oosten 24 maart 2016 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8040357)
Men weet maar zoveel benoemd is. Er is geen praatje geslaan. Dat zijn maar een handjevol die echt contact hadden en zelfs die "gesprekken" zijn zo vreemd dat er het gekste kan uitkomen. Die doen aan interstellair engineering he, wij kijken er maar naar.
Hebt ge die series Taken niet gezien? Ongeveer zo.

Ik heb die serie niet gezien, neen. Ik heb alleen recente boeken erover gelezen. En natuurlijk youtube. En hier stelt men vast dat gepensioneerden, al dan niet militairen (en minder oude mensen), uit de biecht klappen zoals u nu kunt vaststellen. En ze vertellen geen prietpraat. Heel veel langer zal de Amerikaanse overheid de waarheid niet meer kunnen verbergen. Dat staat vast. Zeker met de communicatiemiddelen van vandaag. Want dan maken ze zich compleet belachelijk.

Peche 24 maart 2016 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8040366)
Ik heb die serie niet gezien, neen. Ik heb alleen recente boeken erover gelezen. En natuurlijk youtube. En hier stelt men vast dat gepensioneerden, al dan niet militairen (en minder oude mensen), uit de biecht klappen zoals u nu kunt vaststellen. En ze vertellen geen prietpraat. Heel veel langer zal de Amerikaanse overheid de waarheid niet meer kunnen verbergen. Dat staat vast. Want dan maken ze zich compleet belachelijk.

https://www.bol.com/nl/p/taken/1002004000120174/
16 euro maar voor meer dan 10h tv.

Ik kan U alleen maar meedelen, volgens mij is het echt en werken ze via de verbeelding met contactees.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be