Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 10 mei 2016 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8097991)
It’s clear that over 97% of the people have NOT read any of the five major scientific studies I discuss, and are unaware of the mountains of evidence that support my conclusions. They are also unaware of the scientific data, as opposed to tabloid nonsense. However, it is also clear from the Opinion Polls and from my own experience that indeed most people accept the notion that SOME UFOs are alien spacecraft. The greater the education, the MORE likely an individual is to accept this proposition. In an October 25, 1995, Oxford University Debate on the resolution “Planet Earth is being visited by intelligent extraterrestrial life,” the affirmative side, of which I was a part, garnered 60% of Debate Union Member votes on the question. Ninety-two percent of 100,000 people calling during a TV Debate in London on June 27, 1997, said Earth has been visited by aliens!

The problem is NOT that there is not enough evidence to justify my conclusions; but that most people, especially the noisy negativists, are unaware of the real, non-tabloid evidence.

Iemand die zijn middelbaar niet afwerkte zal eens over "scientific studies" beginnen... :roll:

Another Jack 10 mei 2016 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8097997)
Je moet niets.

Dat dacht ik ook.

Another Jack 10 mei 2016 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8097995)
Weer een loos antwoord dat en niet op velen trekt.

Friedman was employed for 14 years as a nuclear physicist for such companies as General Electric (1956–1959), Aerojet General Nucleonics (1959–1963), General Motors (1963–1966), Westinghouse (1966–1968), TRW Systems (1969–1970), and McDonnell Douglas, where he worked on advanced, classified programs on nuclear aircraft, fission and fusion rockets, and compact nuclear power plants for space applications.[


Ja, die ronkende cv's kennen we ondertussen...

Peche 10 mei 2016 20:53

Maar hoe kan je dan zeggen dat er iets is of niet?
Als je nog niet half durft kijken.

kiko 10 mei 2016 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8097995)
Weer een loos antwoord dat en niet op velen trekt.

Friedman was employed for 14 years as a nuclear physicist for such companies as General Electric (1956–1959), Aerojet General Nucleonics (1959–1963), General Motors (1963–1966), Westinghouse (1966–1968), TRW Systems (1969–1970), and McDonnell Douglas, where he worked on advanced, classified programs on nuclear aircraft, fission and fusion rockets, and compact nuclear power plants for space applications.[


Dus eigenlijk een perfect iemand om eindelijk met onweerlegbare bewijzen af te komen.

Maar neen, de zoveelste ontgoocheling.

Another Jack 10 mei 2016 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8098001)
Maar hoe kan je dan zeggen dat er iets is of niet?
Als je nog niet half durft kijken.

Ja, dat is het:
Ik durf niet.

Peche 10 mei 2016 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8098005)
Ja, dat is het:
Ik durf niet.

Ik durf ook niet meer. Het is geen schande.
Het is normaal om het onbekende te vrezen.

Another Jack 10 mei 2016 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8098008)
Ik durf ook niet meer. Het is geen schande.
Het is normaal om het onbekende te vrezen.

Zelfs wanneer ik naar mijn werk rij, kijk ik steeds angstig omhoog...

Peche 10 mei 2016 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8098010)
Zelfs wanneer ik naar mijn werk rij, kijk ik steeds angstig omhoog...

:)
Ge moet niet omhoog zien, kijk eerder eens goed rondom u.

Another Jack 10 mei 2016 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8098014)
:)
Ge moet niet omhoog zien, kijk eerder eens goed rondom u.

Daar bestaan tegenwoordig standaard achteruitkijkspiegels voor.

Het Oosten 11 mei 2016 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8098014)
:)
Ge moet niet omhoog zien, kijk eerder eens goed rondom u.

Geen nood, Little Jack kijkt in zijn achteruitkijkspiegels terwijl hij naar omhoog kijkt. Geef toe, het is niet iedereen gegeven.

Another Jack 11 mei 2016 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8098184)
Geen nood, Little Jack kijkt in zijn achteruitkijkspiegels terwijl hij naar omhoog kijkt. Geef toe, het is niet iedereen gegeven.

Het is ook niet iedereen gegeven om het feit te negeren dat 99,9% van de piloten niets merkt van de overheersing van de aliens in het luchtruim....

Het Oosten 11 mei 2016 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8098188)
Het is ook niet iedereen gegeven om het feit te negeren dat 99,9% van de piloten niets merkt van de overheersing van de aliens in het luchtruim....

Dat is het verhaal van Little Jack. Edoch, niet het verhaal van de piloten...



"Piloot Andrew Danziger krijgt vaak de vraag of hij ooit een UFO heeft gezien. Hij heeft een bijzonder verhaal te vertellen. Op 10 april 1989 vloog hij van Kansas City International Airport richting Waterloo in Iowa. Het was acht uur ’s avonds, de lucht was helder en het was volle maan.

Andrew belde het nummer. “National UFO Reporting Center,” klonk het aan de andere kant van de lijn. Bruce en Andrew werden afzonderlijk van elkaar geïnterviewd. Toen het interview voorbij was zei de man aan de telefoon dat ze nooit meer iets van hem zouden horen en dat ze verder geen informatie zouden krijgen.

Ik heb nog één vraag,” zei Andrew. “Denkt u dat we gek zijn, hebben anderen zoiets weleens gemeld?” De man antwoordde: “U bent helemaal niet gek. Piloten melden dit zo vaak.”

Andrew Danziger zit al 28 jaar in de lucht. De afgelopen 14 jaar was hij piloot van Boeings van het type 757/767. Hij was daarnaast één van de piloten van Barack Obama tijdens diens presidentscampagne van 2008."

Another Jack 11 mei 2016 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8098190)
Dat is het verhaal van Little Jack. Edoch, niet het verhaal van de piloten...



"Piloot Andrew Danziger krijgt vaak de vraag of hij ooit een UFO heeft gezien. Hij heeft een bijzonder verhaal te vertellen. Op 10 april 1989 vloog hij van Kansas City International Airport richting Waterloo in Iowa. Het was acht uur ’s avonds, de lucht was helder en het was volle maan.

Andrew belde het nummer. “National UFO Reporting Center,” klonk het aan de andere kant van de lijn. Bruce en Andrew werden afzonderlijk van elkaar geïnterviewd. Toen het interview voorbij was zei de man aan de telefoon dat ze nooit meer iets van hem zouden horen en dat ze verder geen informatie zouden krijgen.

Ik heb nog één vraag,” zei Andrew. “Denkt u dat we gek zijn, hebben anderen zoiets weleens gemeld?” De man antwoordde: “U bent helemaal niet gek. Piloten melden dit zo vaak.”

Andrew Danziger zit al 28 jaar in de lucht. De afgelopen 14 jaar was hij piloot van Boeings van het type 757/767. Hij was daarnaast één van de piloten van Barack Obama tijdens diens presidentscampagne van 2008."

Zoals ik al zei: 0,1% (als het er al zo veel zijn...) ziet iets....

Micele 11 mei 2016 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8098190)
Dat is het verhaal van Little Jack. Edoch, niet het verhaal van de piloten...

"Piloot Andrew Danziger krijgt vaak de vraag of hij ooit een UFO heeft gezien. Hij heeft een bijzonder verhaal te vertellen. Op 10 april 1989 vloog hij van Kansas City International Airport richting Waterloo in Iowa. Het was acht uur ’s avonds, de lucht was helder en het was volle maan.

Andrew belde het nummer. “National UFO Reporting Center,” klonk het aan de andere kant van de lijn. Bruce en Andrew werden afzonderlijk van elkaar geïnterviewd. Toen het interview voorbij was zei de man aan de telefoon dat ze nooit meer iets van hem zouden horen en dat ze verder geen informatie zouden krijgen.

Ik heb nog één vraag,” zei Andrew. “Denkt u dat we gek zijn, hebben anderen zoiets weleens gemeld?” De man antwoordde: “U bent helemaal niet gek. Piloten melden dit zo vaak.”

Andrew Danziger zit al 28 jaar in de lucht. De afgelopen 14 jaar was hij piloot van Boeings van het type 757/767. Hij was daarnaast één van de piloten van Barack Obama tijdens diens presidentscampagne van 2008."

Het verrast ook niemand hier dat nog heel wat meer meer piloten UFO´s zien en het niet meer melden omdat ze maar al te goed weten dat er toch niet verder op gereageerd wordt (weten ze ook van collega-piloten)

Beginnende piloten (zoals hierboven) zullen het meestal nog wel melden, één keer en nadien wslk niet meer.


De geregistreerde UFO-meldingen kunnen gemakkelijk factor xxx hoger liggen en de geziene UFO´s.

Pandareus 11 mei 2016 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8098547)
Het verrast ook niemand hier dat nog heel wat meer meer piloten UFO´s zien en het niet meer melden omdat ze maar al te goed weten dat er toch niet verder op gereageerd wordt.

Beginnende piloten (zoals hierboven) zullen het meestal nog wel melden, één keer en nadien wslk niet meer.


Natuurlijk zetten burgerverkeersleiders hun primary-radar nog maar zelden aan (enkel in nood), daarom zien ze ook de mogelijke vaste echo´s van UFO´s niet op hun scherm. Militaire luchtverkeersleiders zijn altijd verplicht met primary en secundary te werken, maar daar blijft alles binnen de basis...

De zoveelste conspiracy theorie...

Micele 11 mei 2016 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8098555)
De zoveelste conspiracy theorie...

Daar is helemaal niets van samenzwering aan, militairen moeten elk jaar opnieuw hun specifieke clearance ondertekenen, jij zult dat wslk niet weten neem ik maar aan.
Ik wel. :-)

Overigens dat men - enkel - een primary echo ziet op een display wilt helemaal nog niet zeggen dat het een UFO is. Maar in sommige gevallen is het overduidelijk wel. Landen of Nato moeten tenslotte hun luchtsoevereiniteit verdedigen...

En ja dat is zeker een samenzwering van de NATO. :lol:

parcifal 11 mei 2016 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8098547)
De geregistreerde UFO-meldingen kunnen gemakkelijk factor xxx hoger liggen en de geziene UFO´s.

Maakt niet uit, al ziet elke piloot elke dag een ufo, daarom zijn dat nog geen 'echte', onverklaarbare UFO's en al helemaal geen aliens.

Er is geen enkel verband tussen die dingen.

Micele 11 mei 2016 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8098565)
Maakt niet uit

Wel. :lol::lol::lol:

Peche 11 mei 2016 13:11

Da is Micele! :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be